Przetargi.pl

Powiat Opoczyński reprezentowany przez Zarząd Powiatu Opoczyńskiego ogłasza przetarg

  • Adres: 26300 Opoczno, ul. Kwiatowa
  • Województwo: łódzkie
  • Telefon/fax: tel. 447 361 500 , fax. 447 361 500
  • Data zamieszczenia: 2017-03-16
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Powiat Opoczyński reprezentowany przez Zarząd Powiatu Opoczyńskiego
    ul. Kwiatowa
    26300 Opoczno, woj. łódzkie
    tel. 447 361 500, fax. 447 361 500
    REGON: 59064843900000
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: dostawy
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiot zamówienia obejmuje dostawę i montaż mebli dla Starostwa Powiatowego w Opocznie, ul. Kwiatowa 1a w tym: 1.1. Stół konferencyjny o wymiarach 160x80x73,5 cm – 11 szt. 1.2. Stół konferencyjny o wymiarach 180x80x73,5 cm – 10 szt. 1.3. Stół konferencyjny o wymiarach 200x80x73,5 cm – 1 szt. 1.4. Dostawka wolnostojąca o wymiarach 80x80x73,5 cm noga talerzowa – 2 szt. 1.5. Blenda podbiurkowa dł. 160 cm, wys. 35 cm, gr. 1,5 cm – 11 szt. 1.6. Blenda podbiurkowa dł. 200 cm, wys. 35 cm, gr. 1,5 cm – 1 szt. 1.7. Łącznik do stołów – 42 szt. 1.8. Tor kablowy poziomy podbiurkowy długość dopasowana do długości blatu – 22 szt. 1.9. Szafka multimedialna 43x60/80x73 cm – 1 szt. 1.10. Krzesło z podłokietnikami zamkniętymi i stopkami akustycznymi do podłóg twardych – 171 szt. 1.11. Wieszak mobilny na kółkach – 3 szt. 1.12. Fotel obrotowy/gabinetowy/ - 2 szt. 1.13. Ścianka akustyczna - 5 szt. 1.14. Stojak druciany do ścianki – 4 szt.. 1.15. Łącznik górny (średnica drutu Ø6 ) konieczny do stabilizacji ścianek pod kątem 90° - 1 szt. 1.16. Łącznik górny (średnica drutu Ø6 ) konieczny do stabilizacji ścianek - 3 szt. 2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia obejmuje: 2.1. Opis parametrów technicznych mebli oraz innych elementów przedmiotowo istotnych znajduje się załączniku nr 1a do SIWZ. 2.2. Zamawiający zaleca przed złożeniem oferty przeprowadzenie wizji lokalnej pomieszczenia, do którego będą dostarczane meble, po wcześniejszym uzgodnieniu z Zamawiającym, w celu zapoznania się z warunkami wykonywania dostaw/robót wchodzących w zakres realizacji przedmiotowego zamówienia. Uzyskane w ten sposób dodatkowe informacje będą przydatne do oceny zakresu prac, co ułatwi prawidłowe przygotowanie oferty. W związku z powyższym wyklucza się możliwość roszczeń Wykonawcy z tytułu błędnego skalkulowania ceny lub pominięcia elementów niezbędnych do wykonania zamówienia. Koszt wizji lokalnej ponosi Wykonawca.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 39130000-2

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach