Katolicki Uniwersytet Lubelski Jana Pawła II ogłasza przetarg
- Adres: 20-950 Lublin, Al. Racławickie 14
- Województwo: lubelskie
- Telefon/fax: tel. (81) 445 41 59 , fax. (81) 445 41 63
- Data zamieszczenia: 2013-04-15
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Katolicki Uniwersytet Lubelski Jana Pawła II
Al. Racławickie 14 14
20-950 Lublin, woj. lubelskie
tel. (81) 445 41 59, fax. (81) 445 41 63
REGON: 00051406400000 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.kul.lublin.pl/admin/dzp/
- I.2. Rodzaj zamawiającego: Inny: kościelna szkoła wyższa o pełnych prawach publicznych szkół wyższych
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Przeprowadzenie zajęć uatrakcyjniających program studiów na kierunku europeistyka w języku angielskim i naukoznawstwo w ramach projektu Najlepsze praktyki w strategicznej transformacji KUL - II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
Przedmiotem zamówienia jest usługa przeprowadzenia zajęć uatrakcyjniających program studiów na kierunku europeistyka w języku angielskim i naukoznawstwo w ramach projektu Najlepsze praktyki w strategicznej transformacji KUL z podziałem na części: Część pierwsza: pozyskiwanie funduszy na projekty międzynarodowe - grupa I - studia I stopnia MINIMALNY ZAKRES SZKOLENIA TEMATYKA LICZBA GODZIN Źródła finansowania projektów międzynarodowych 5 Kryteria oceny formalnej i merytorycznej (kart oceny) 5 Etapy przygotowania i realizacji wniosku aplikacyjnego 5 Rozliczanie projektu 5 Współpraca międzynarodowa i organizowanie konsorcjum 5 Napisanie wniosku do programu międzynarodowego 5 Zamawiający wymaga przeprowadzenia zajęć w wymiarze 30 godzin dydaktycznych. Zajęcia mają charakter praktyczny dla studentów II roku studiów I stopnia kierunku European Studies. Zajęcia będą prowadzone w języku angielskim. Grupa studentów liczy max. 15 osób. Część druga - pozyskiwanie funduszy na projekty międzynarodowe - grupa II studia I stopnia MINIMALNY ZAKRES SZKOLENIA TEMATYKA LICZBA GODZIN Źródła finansowania projektów międzynarodowych 5 Kryteria oceny formalnej i merytorycznej (kart oceny) 5 Etapy przygotowania i realizacji wniosku aplikacyjnego 5 Rozliczanie projektu 5 Współpraca międzynarodowa i organizowanie konsorcjum 5 Napisanie wniosku do programu międzynarodowego 5 Zamawiający wymaga przeprowadzenia zajęć w wymiarze 30 godzin dydaktycznych. Zajęcia mają charakter praktyczny dla studentów II roku studiów I stopnia kierunku European Studies. Zajęcia będą prowadzone w języku angielskim. Grupa studentów liczy max. 15 osób Część trzecia - protokół i etykieta - grupa III studia I stopnia MINIMALNY ZAKRES SZKOLENIA TEMATYKA LICZBA GODZIN Organizacja i uczestnictwo w konferencjach, spotkaniach, przyjęciach, szkolenia, etc. 5 Pisanie oficjalnych listów, życzeń, zaproszeń, kondolencji, etc. w języku angielskim 5 Codzienny savoi-vivre 5 Etykieta i dobre obyczaje 5 Protokół dyplomatyczny 5 Typy i zasady ubioru 5 Zamawiający wymaga przeprowadzenia zajęć w wymiarze 30 godzin dydaktycznych. Zajęcia mają charakter praktyczny dla studentów II roku studiów I stopnia kierunku European Studies. Zajęcia będą prowadzone w języku angielskim. Grupa studentów liczy max. 15 osób Część czwarta- zarządzanie projektami - grupa IV studia I stopnia MINIMALNY ZAKRES SZKOLENIA TEMATYKA LICZBA GODZIN Metody zarządzania projektami 6 Narzędzia wspierające zarządzanie projektami 6 Praca w zespole 6 Analityczne i strategiczne myślenie 6 Zarządzanie ryzykiem w projekcie 6 Zamawiający wymaga przeprowadzenia zajęć w wymiarze 30 godzin dydaktycznych. Zajęcia mają charakter praktyczny dla studentów II roku studiów I stopnia kierunku European Studies. Zajęcia będą prowadzone w języku angielskim. Grupa studentów liczy max. 15 osób Część piąta- pozyskiwanie funduszy na projekty międzynarodowe - grupa I studia II stopnia MINIMALNY ZAKRES SZKOLENIA TEMATYKA LICZBA GODZIN Źródła finansowania projektów międzynarodowych 5 Kryteria oceny formalnej i merytorycznej (kart oceny) 5 Etapy przygotowania i realizacji wniosku aplikacyjnego 5 Rozliczanie projektu 5 Współpraca międzynarodowa i organizowanie konsorcjum 5 Napisanie wniosku do programu międzynarodowego 5 Zamawiający wymaga przeprowadzenia zajęć w wymiarze 30 godzin dydaktycznych. Zajęcia mają charakter praktyczny dla studentów II roku studiów II stopnia kierunku European Studies. Zajęcia będą prowadzone w języku angielskim. Grupa studentów liczy max. 15 osób Część szósta - pozyskiwanie funduszy na projekty międzynarodowe - grupa II studia II stopnia MINIMALNY ZAKRES SZKOLENIA TEMATYKA LICZBA GODZIN Źródła finansowania projektów międzynarodowych 5 Kryteria oceny formalnej i merytorycznej (kart oceny) 5 Etapy przygotowania i realizacji wniosku aplikacyjnego 5 Rozliczanie projektu 5 Współpraca międzynarodowa i organizowanie konsorcjum 5 Napisanie wniosku do programu międzynarodowego 5 Zamawiający wymaga przeprowadzenia zajęć w wymiarze 30 godzin dydaktycznych. Zajęcia mają charakter praktyczny dla studentów II roku studiów II stopnia kierunku European Studies. Zajęcia będą prowadzone w języku angielskim. Grupa studentów liczy max. 15 osób Cześć siódma - pozyskiwanie funduszy na projekty międzynarodowe - grupa III studia II stopnia MINIMALNY ZAKRES SZKOLENIA TEMATYKA LICZBA GODZIN Źródła finansowania projektów międzynarodowych 5 Kryteria oceny formalnej i merytorycznej (kart oceny) 5 Etapy przygotowania i realizacji wniosku aplikacyjnego 5 Rozliczanie projektu 5 Współpraca międzynarodowa i organizowanie konsorcjum 5 Napisanie wniosku do programu międzynarodowego 5 Zamawiający wymaga przeprowadzenia zajęć w wymiarze 30 godzin dydaktycznych. Zajęcia mają charakter praktyczny dla studentów II roku studiów II stopnia kierunku European Studies. Zajęcia będą prowadzone w języku angielskim. Grupa studentów liczy max. 15 osób Część ósma - zarządzenie projektami - grupa IV studia II stopnia MINIMALNY ZAKRES SZKOLENIA TEMATYKA LICZBA GODZIN Metody zarządzania projektami 6 Narzędzia wspierające zarządzanie projektami 6 Praca w zespole 6 Analityczne i strategiczne myślenie 6 Zarządzanie ryzykiem w projekcie 6 Zamawiający wymaga przeprowadzenia zajęć w wymiarze 30 godzin dydaktycznych. Zajęcia mają charakter praktyczny dla studentów II roku studiów II stopnia kierunku European Studies. Zajęcia będą prowadzone w języku angielskim. Grupa studentów liczy max. 15 osób Część dziewiąta - transfer wiedzy i innowacji - studia I stopnia MINIMALNY ZAKRES SZKOLENIA TEMATYKA LICZBA GODZIN Podstawy komercjalizacji wyników badań 5 Przygotowanie i realizacji projektu badawczego 5 Innowacje w planowaniu strategicznym 5 Tworzenie sieci współpracy nauka (B+R) - biznes 5 Konsekwencje społeczne i odpowiedzialność społeczna B+R 5 Zamawiający wymaga przeprowadzenia zajęć w wymiarze 25 godzin dydaktycznych. Zajęcia mają charakter praktyczny dla studentów II roku studiów I stopnia kierunku naukoznawstwo i przeprowadzone są w języku polskim. Grupa studentów liczy max. 15 osób 2. Przedmiot zamówienia obejmuje: przeprowadzenie zajęć, opracowanie i utrwalenie programu zajęć; opracowanie, utrwalenie i udostępnienie określonym przez Uniwersytet osobom nowych materiałów dydaktycznych i szkoleniowych w zakresie objętym przedmiotem tych zajęć; zrealizowanie indywidualnych ćwiczeń i dodatkowych konsultacji merytorycznych dotyczących tych zajęć według oryginalnych metod opracowanych przez Wykonawcę; opracowanie i utrwalenie tematów, sprawdzianów, zaliczeń, egzaminów oraz ich przeprowadzenie według wskazówek Uniwersytetu; dokonanie oceny i recenzji pisemnych prac osób określonych przez Uniwersytet. - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 800000004
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak
- II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
- II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.1. Warunki dotyczące zamówienia
- Informacja na temat wadium: Zamawiajacy nie wymaga
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.kul.lublin.pl/zamowienia-publiczne.1650.html
- IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- PRZEPROWADZENIE WARSZTATÓW W RAMACH PROJEKTU PLATFORMY STARTOWEJ CONNECT
Dodano: 2016-07-27 - Usługi przeprowadzenia kursów tłumaczeń konsekutywnych (sekcja angielska, romańska, słowiańska) w ramach projektu LUK II - Lubelski Uniwersytet Kompetencji
Dodano: 2016-05-24 - Zakup usługi przeprowadzenia cyklu warsztatów KickOff Session dla pomysłodawców projektów biznesowych w ramach platformy startowej: CONNECT
Dodano: 2016-05-20 - Realizacja certyfikowanych szkoleń i zajęć warsztatowych podnoszących kompetencje zawodowe w ramach projektu Geo4work - Rozwój kompetencji zawodowych studentów Wydziału Nauk o Ziemi i Gospodarki Przestrzennej UMCS i wzmocnienie ich konkurencyjności na nowoczesnym rynku pracy
Dodano: 2016-05-13 - Usługi przeprowadzenia kursów z zakresu specjalistycznego języka angielskiego i/lub niemieckiego oraz tłumaczeń konsekutywnych w ramach projektu LUK II - Lubelski Uniwersytet Kompetencji z podziałem na części
Dodano: 2016-05-06 - Przetarg nieograniczony na zorganizowanie staży zagranicznych w ramach projektu Praktyki dla przyszłości
Dodano: 2015-12-11 - Usługi edukacyjne na rzecz uczestników Ośrodków Kuratorskich
Dodano: 2015-09-29 - Usługi edukacyjne na rzecz uczestników Ośrodków Kuratorskich
Dodano: 2015-08-18 - Przetarg nieograniczony na organizację bezpłatnych warsztatów dla dzieci i młodzieży szkolnej (szkoła podstawowa, gimnazjum, szkoła średnia) dotyczących tematyki ochrony bioróżnorodności fauny i flory morskiej w ramach projektu Dobry Klimat dla morza Good Climate for the Sea realizowanego w ramach Mechanizmu Finansowego EOG na lata 2009-2014, nr PZP-01/08/2015
Dodano: 2015-08-13 - usługa nadzoru i sprawowania opieki merytorycznej nad Studentkami i Studentami kierunków: Pielęgniarstwo, Położnictwo, Fizjoterapia, Zdrowie Publiczne, Dietetyka, Ratownictwo Medyczne uczestniczącymi w zajęciach Opieka specjalistyczna nad osobą starszą - moduł na kierunkach: Pielęgniarstwo, Położnictwo, Fizjoterapia, Zdrowie Publiczne, Dietetyka, Ratownictwo Medyczne w czasie grupowych zajęć stażowych realizowanych w ramach projektu MEDFUTURE - Medyczne zawody przyszłości; nr sprawy UM-ZP-262-43/15
Dodano: 2015-07-16