Przetargi.pl
Przeprowadzenie zajęć i warsztatów w 2013r. w Szkole Podstawowej z Oddziałami Integracyjnymi Nr 22, ul. Chmielowskiego 1, 31-067 Kraków

Zespół Ekonomiki Oświaty w Krakowie ogłasza przetarg

  • Adres: 31-450 Kraków, ul. Ułanów 9
  • Województwo: małopolskie
  • Telefon/fax: tel. 12 617 88 88 , fax. 12 410 43 90
  • Data zamieszczenia: 2013-09-18
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Zespół Ekonomiki Oświaty w Krakowie
    ul. Ułanów 9 9
    31-450 Kraków, woj. małopolskie
    tel. 12 617 88 88, fax. 12 410 43 90
    REGON: 00055362100000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.zeo.krakow.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Przeprowadzenie zajęć i warsztatów w 2013r. w Szkole Podstawowej z Oddziałami Integracyjnymi Nr 22, ul. Chmielowskiego 1, 31-067 Kraków
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest organizacja, przygotowanie i przeprowadzenie w roku w 2013r. w ramach współfinansowanego przez Ministerstwo Edukacji Narodowej zadania pn. Szkoła przyjazna i bezpieczna dla dzieci i młodzieży ze specjalnymi potrzebami edukacyjnymi - projekty promujące i upowszechniające działania z obszaru bezpiecznego i efektywnego funkcjonowania uczniów ze specjalnymi potrzebami edukacyjnymi w szkołach ogólnodostępnych i integracyjnych, wspierające indywidualizację kształcenia oraz kształtowanie przyjaznego i bezpiecznego klimatu społecznego w szkole zajęć i warsztatów w Szkole Podstawowej z Oddziałami Integracyjnymi Nr 22, ul. Chmielowskiego 1, 31-067 Kraków. W ramach zamówienia przeprowadzone zostaną następujące rodzaje oraz ilości zajęć i warsztatów według opisu poniżej: 1) Trening Umiejętności Społecznych (TUS) dla uczniów z autyzmem: a) I klasy - co najmniej 1 godzina tygodniowo - razem 14 godzin, b) II klasy - co najmniej 1 godzina tygodniowo - razem 14 godzin, c) III klasy - co najmniej 1 godzina tygodniowo - razem 14 godzin, d) V klasy - co najmniej 1 godzina tygodniowo - razem 14 godzin. Razem TUS 56 godzin (60 min), zajęcia prowadzone będą przez co najmniej dwóch trenerów 2) Zajęcia socjoterapeutyczne dla uczniów zagrożonych niedostosowaniem społecznym: a) Klasy I-III - co najmniej 1 godzina tygodniowo - razem 14 godzin, b) Klasy IV-VI - co najmniej 1 godzina tygodniowo - razem 14 godzin, Razem 28 godzin (60 min), zajęcia będą prowadzone przez co najmniej dwóch trenerów. 3) Warsztaty dla całych zespołów klasowych: a) Warsztaty w klasach IV-VI - 6 grup (klas) po 4 godziny dla każdej klasy - razem 24 godziny (45 min). Zajęcia będą prowadzone przez co najmniej dwóch trenerów. 4) Zajęcia pozalekcyjne ( dla uczniów o SPE i uczniów zdrowych): a) warsztaty teatralne - co najmniej 2 godziny tygodniowo - razem 28 godzin (45 min), b) zajęcia plastyczne - co najmniej 2 godziny tygodniowo - razem 28 godzin (45 min) Warsztaty będą prowadzone przez co najmniej jednego trenera. Zajęcia będą prowadzone przez co najmniej jednego trenera. Ogólne postanowienia dotyczące realizacji zamówienia: 1) Zajęcia/warsztaty realizowane będą według programu opracowanego przez Wykonawcę dla grupy zajęciowej/warsztatowej i uzgodnionego z Dyrektorem Szkoły, uwzględniającego w szczególności: a) charakterystykę Zadania określoną w załączniku nr 6 do SIWZ. b) indywidualne potrzeby uczniów biorących udział w zajęciach/warsztatach c) postępy w nauce i rozwój umiejętności uczniów obserwowane w trakcie realizacji zajęć/warsztatów. Program zajęć/warsztatów może ulegać modyfikacji, aktualizacji w zależności od warunków określonych powyżej lub wynikających z organizacji pracy Szkoły, za zgodą Dyrektora Szkoły. 2) Liczebność grupy w ramach, której realizowane będą zajęcia/warsztaty, określona będzie zgodnie z założeniami zadania i obowiązującymi przepisami prawa. W przypadku zmian przepisów prawa Wykonawca zobowiązany jest do realizacji przedmiotu zamówienia zgodnie z aktualnie obowiązującymi przepisami i Wykonawcy nie przysługuje z tego tytułu względem Zamawiającego, żadne roszczenie, w tym roszczenie finansowe. 3) Zajęcia/warsztaty odbywać się będą w salach Szkoły. Terminy zajęć/warsztatów pozalekcyjnych muszą być dostosowane do obowiązkowych godzin lekcyjnych uczniów zajęć/warsztatów oraz organizacji pracy Szkoły (np. dostępność sal). Terminy obowiązkowych zajęć lekcyjnych uczniów biorących udział w zajęciach/warsztatach (plan zajęć obowiązkowych) zostaną przekazane Wykonawcy przez Dyrektora Szkoły, maksymalnie w ciągu 2 dni roboczych po ostatecznym ustaleniu kształtu planu zajęć obowiązkowych w Szkole. Zajęcia/warsztaty prowadzone będą bezpośrednio przed lub bezpośrednio po zajęciach lekcyjnych uczniów. Dopuszcza się możliwość prowadzenia zajęć/warsztatów w weekendy wyłącznie za zgodą Dyrektora Szkoły. 4) Wykonawca zobowiązany jest do przedstawienia szczegółowego harmonogramu zajęć/warsztatów dla grupy zajęciowej/warsztatowej, w terminie maksymalnie 5 dni od dnia otrzymania od Dyrektora Szkoły planu zajęć obowiązkowych, w celu jego zatwierdzenia. Wykonawca zobowiązuje się w ramach prowadzonych zajęć/warsztatów do: a) realizacji przedmiotu umowy ze szczególną starannością zgodnie z zakresem programowym zajęć/warsztatów, ściśle wg szczegółowego harmonogramu dla każdej grupy, b) organizacji i prowadzenia zajęć/warsztatów z uwzględnieniem obowiązujących przepisów prawa oraz bezpiecznych i higienicznych warunków nauki, c) organizacji i prowadzenia zajęć/warsztatów z uwzględnieniem wykorzystania pomocy dydaktycznych i sprzętu, zapewnionych na czas realizacji zajęć/warsztatów przez Szkołę w celu optymalizacji efektów prowadzonych zajęć/warsztatów, d) prowadzenia monitoringu postępów uczniów biorących udział w zajęciach/warsztatach i przedstawiania jego wyników Dyrektorowi Szkoły, w szczególności poprzez: - prowadzenie dziennika lekcyjnego dla grupy z zapisami tematów zajęć/warsztatów wraz z rejestrem (listą obecności) potwierdzającym uczestnictwo uczniów w zajęciach/warsztatach i przekazania go Dyrektorowi Szkoły wraz z programem zajęć/warsztatów po zakończeniu zajęć w ramach danej grupy, - przygotowywania danych do sprawozdawczości wymaganej dokumentami programowymi Zadania oraz zapisami umowy o dofinansowanie zadania oraz przygotowywania danych dot. prowadzenia monitoringu postępów uczniów uczestniczących w zajęciach/warsztatach (wg wzorów ustalonych i przekazanych przez Zamawiającego). - prowadzenia ewidencji przedstawiającej daty i godziny przeprowadzonych, przez wskazanych trenerów zajęć/warsztatów w odniesieniu do programu tych zajęć/warsztatów, - bieżącego informowania Zamawiającego lub Dyrektora Szkoły o problemach mogących mieć wpływ na realizację zamówienia, - realizacji przedmiotu umowy bez naruszania praw osób trzecich. Charakterystykę zadania pn. Szkoła przyjazna i bezpieczna dla dzieci i młodzieży ze specjalnymi potrzebami edukacyjnymi - projekty promujące i upowszechniające działania z obszaru bezpiecznego i efektywnego funkcjonowania uczniów ze specjalnymi potrzebami edukacyjnymi w szkołach ogólnodostępnych i integracyjnych, wspierające indywidualizację kształcenia oraz kształtowanie przyjaznego i bezpiecznego klimatu społecznego w szkole, określa załącznik nr 6 do SIWZ. Zamówienie jest w całości finansowane ze środków publicznych.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 800000004
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.zeo.krakow.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach