Przetargi.pl
Przeprowadzenie zajęć dodatkowych w 11 szkołach podstawowych na terenie Gminy Wieliczka - w ramach projektu Edukacja naszą szansą realizowanego w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki - Poddziałanie 9.1.2. współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego

Gminny Zarząd Dróg w Wieliczce ogłasza przetarg

  • Adres: 32-020 Wieliczka, ul. Limanowskiego 32
  • Województwo: małopolskie
  • Telefon/fax: tel. 12 250 11 90, 278 20 10 , fax. 12 278 20 10
  • Data zamieszczenia: 2013-10-25
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gminny Zarząd Dróg w Wieliczce
    ul. Limanowskiego 32 32
    32-020 Wieliczka, woj. małopolskie
    tel. 12 250 11 90, 278 20 10, fax. 12 278 20 10
    REGON: 12139884200000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.wieliczka.eu
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Przeprowadzenie zajęć dodatkowych w 11 szkołach podstawowych na terenie Gminy Wieliczka - w ramach projektu Edukacja naszą szansą realizowanego w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki - Poddziałanie 9.1.2. współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    3. Opis przedmiotu zamówienia 3.1 Informacje o projekcie Projekt pn: Edukacja naszą szansą jest realizowany w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki - Poddziałanie 9.1.2. współfinansowany ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego w oparciu o umowę o dofinansowanie zawartą pomiędzy Województwem Małopolskim - Wojewódzkim Urzędem Pracy w Krakowie, a Gminą Wieliczka. Projekt dofinansowany ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego - Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki: Priorytet IX Rozwój wykształcenia i kompetencji w regionach, Działanie 9.1 Wyrównywanie szans edukacyjnych i zapewnienie wysokiej jakości usług edukacyjnych świadczonych w systemie oświaty, Poddziałanie 9.1.2 Wyrównywanie szans edukacyjnych uczniów z grup o utrudnionym dostępie do edukacji oraz zmniejszenie różnic w jakości usług edukacyjnych. Instytucją Wdrażającą / Instytucją Pośredniczącą II stopnia jest Wojewódzki Urząd Pracy w Krakowie. Realizatorem projektu pod nazwą Edukacja naszą szansą nr WND-POKL.09.01.02-12-100/12 jest Urząd Miasta i Gminy w Wieliczce, a jego wdrożenie w okresie od 02.09.2013 r. do 30.06.2015 r. odbywać się będzie w 11 szkołach podstawowych prowadzonych przez Gminę Wieliczka: SP w Byszycach, SP w Golkowicach, SP w Gorzkowie, SP w Grabiu, SP w Grajowie, SP w Janowicach, SP w Koźmicach Wielkich, SP w Mietniowie, SP w Podstolicach, SP w Raciborsku i SP w Sygneczowie. Łączna wysokość otrzymanego dofinansowania wynosi 3 420 555,55 zł, projekt w całości finansowany ze środków POKL. W ramach projektu będą wykonane zadania mające na celu wyrównanie szans edukacyjnych i zainspirowanie 800 dziewcząt i chłopców w kierunku rozwijania zainteresowań. Uczniowie wezmą udział w następujących zadaniach: - Uczymy się żeby w świat wyruszyć - zajęcia wyrównawcze z matematyki, j. polskiego, wsparcie psychologiczno-pedagogiczne, logopedia. Celem zajęć jest zmniejszenie dysproporcji edukacyjnych oraz wzmocnienie kompetencji w zakresie uczenia się. - Logika i przyroda - koła zainteresowań z matematyki, przyrody, szachów, informatyki, wycieczki edukacyjne. Zajęcia mają za zadanie zwiększenie kompetencji matematyczno-przyrodniczych z zastosowaniem technologii komputerowych oraz praktyczne wykorzystanie nabytych umiejętności w środowisku pozaszkolnym. - Języki obce naszą polisą - zajęcia z j. angielskiego i j. niemieckiego oraz organizacja obozu językowego. Celem jest wzmocnienie kompetencji kluczowych w zakresie języków obcych. - W zdrowym ciele zdrowy duch - koła zainteresowań obejmujące zajęcia: taneczne, teatralne, plastyczne muzyczne, sportowe (tenis, narty, mini gry, łyżwy, koszykówka, siatkówka, żeglarstwo) oraz wycieczki do teatrów, muzeów i na koncerty. Zajęcia mają doprowadzić do wzmocnienia kompetencji kluczowych w zakresie świadomości i ekspresji kulturalnej oraz kompetencji społecznych koniecznych do wyrobienia umiejętności spędzania czasu wolnego. W ramach zajęć uczniowie będą brali udział w wycieczkach tematycznych, a w przypadku zajęć językowych w roku 2014 planowana jest organizacja wyjazdowego obozu językowego dla wszystkich uczniów. Do poszczególnych rodzajów zajęć przewidziano zakup pomocy dydaktycznych w tym urządzeń elektronicznych do zajęć z wykorzystaniem technologii informacyjno-komunikacyjnych. Po zrealizowaniu 50 % budżetu w roku 2014 realizacja projektu będzie poddana audytowi. 3.2 Przedmiotem zamówienia jest prowadzenie zajęć projektowych pozalekcyjnych dla beneficjentów ostatecznych projektu Edukacja naszą szansą realizowanego przez Gminę Wieliczka w poniższym zakresie: a) Przygotowanie programu zajęć podlegającego zatwierdzeniu przez Asystenta Kierownika (do 7 dni od dnia podpisania umowy - brak zgody Asystenta na przedstawiony przez Prowadzącego program, równoznaczny jest z koniecznością jego niezwłocznej korekty i dostosowania do uwag zgłoszonych przez Asystenta, nieuwzględnienie uwag Asystenta może skutkować rozwiązaniem umowy), który winien zawierać: cele, zakres treści z rozbiciem na poszczególne jednostki lekcyjne ilościowo odpowiadające specyfikacji w danym rodzaju zajęć oraz rezultaty, jakie będą osiągnięte w trakcie realizacji. Plan powinien odpowiadać założeniom projektowym wskazanym w specyfikacji oraz odpowiadać na potrzeby uczniów zrekrutowanych do określonych zajęć, na które została złożona oferta. Plan zajęć w założeniach czytelnie ma przedstawiać sposób prowadzenia zajęć metodami warsztatowymi i/lub aktywizującymi i/lub projektu, w ilości w min. 70% zajęć, co winno zwiększyć skuteczność i uatrakcyjnienie zajęć. b) Przeprowadzenie zajęć projektowych w liczbie ok 30 godzin w ciągu roku szkolnego oraz ok. 60 godzin w całym projekcie, z tym że przez godzinę zajęć rozumie się godzinę 45 min. c) Prowadzenie dokumentacji merytorycznej, tj. dzienników zajęć, list obecności oraz na prośbę Asystenta Kierownika złożenie przedmiotowej dokumentacji w biurze projektowym w określonym terminie, d) Dostarczenie okresowych kart czasu pracy, zgodnych z zapisami dzienników i list obecności (nie później niż do 3 dni roboczych po upływie danego okresu), e) Wypełnienie okresowych sprawozdań dostarczonych przez koordynatora szkolnego, f) Realizacja zajęć zgodnie z Harmonogramem zajęć ustalonym przez Zespół Zarządzający projektem (w przypadku planowania wprowadzenia jakichkolwiek zmian w terminach realizacji zajęć określonych w Harmonogramie niezwłoczne poinformowanie Koordynatora szkolnego o planowanej zmianie i konieczność uzyskania jego zgody); g) Korzystanie w procesie nauczania z metod warsztatowych, aktywizujących, projektu, nowoczesnych technologii ICT (w szczególności wykorzystywanie zasobów dydaktycznych zakupionych w ramach realizacji projektu), h) Współpraca przy promocji i monitoringu projektu, i) co najmniej raz na 2 miesiące przekazanie Zamawiającemu informacji na temat zajęć, opinii uczniów, dokumentacji fotograficznej zajęć - w celu wykorzystania do promocji projektu na zewnątrz, j) Inne czynności zlecone przez Asystenta Kierownika związane ściśle z prowadzeniem zajęć, a wynikłe w trakcie realizacji projektu, 3.3. Powyższe zajęcia pozalekcyjne mają kształtować kompetencje kluczowe oraz wpływać na rozwój zainteresowań uczestników. 3.4 Zajęcia odbywać się będą na terenie Szkół Podstawowych Gminy Wieliczka w Byszycach, Golkowicach, Gorzkowie, Grabiu, Grajowie, Janowicach, Koźmicach Wielkich, Mietniowie, Podstolicach, Raciborsku i Sygneczowie. Prowadzący zajęcia musi być dyspozycyjny i w pełni dostosować czas zajęć do harmonogramu zajęć opracowanego przez Zespól Zarządzający projektem (dostosowanego do podziału godzin uczniów z danej szkoły, dostosowany do możliwości, jakie będą posiadać uczniowie oraz warunków organizacyjnych szkoły zapewniających bezpieczny pobyt dzieci na jej terenie i ograniczający do niezbędnego minimum czas oczekiwania na zajęcia projektowe, ze względu na brak możliwości organizacji dodatkowej opieki). 3.5 Wymogi dla osób prowadzących zajęcia dodatkowe (projektowe, pozalekcyjne): Wykształcenie wyższe, uprawnienia do nauczania danego przedmiotu, a w przypadku zajęć tanecznych - uprawnienia instruktorskie, zajęć teatralnych - udokumentowane doświadczenie w prowadzeniu grup teatralnych polegające na zrealizowaniu dwóch sztuk teatralnych, zajęć z kung fu - uprawnienia instruktorskie sztuk walki, zajęć narciarskich - profesjonalne uprawnienia instruktorskie, zajęć żeglarskich - profesjonalne uprawnienia instruktorskie - posiadanie patentu żeglarskiego oraz doświadczenie w przeprowadzeniu min. jednego szkolenia żeglarskiego dla dzieci i młodzieży, zajęć łyżwiarskich - profesjonalne uprawnienia instruktorskie lub odpowiednie kwalifikacje nauczyciela wychowania fizycznego, zajęć z szachów - doświadczenie w przeprowadzeniu zajęć kółka szachowego dla dzieci i młodzieży. Jedna osoba może prowadzić więcej niż jedną grupę zajęć. 3.6 Opis zajęć i sposobu ich prowadzenia: Wszystkie zajęcia mają za zadanie kształtować podstawowe kompetencje kluczowe. Zajęcia dydaktyczno-wyrównawcze i opieka pedagoga. Ich celem jest wyrównywanie szans, kształtowanie kompetencji kluczowych. Przeznaczone są dla uczniów posiadających określone dysfunkcje, osiągających niskie wyniki edukacyjne. Plan obejmuje treści z podstawy programowej z poszczególnych przedmiotów. Ponadto cykliczne spotkania pedagoga i logopedy z uczniami mające wspomóc uczniów zamkniętych w nauce czytania, pisaniu, rozumowaniu. Ich celem będzie objęcie wsparciem uczniów wymagających pomocy psychologiczno - pedagogicznej. Zajęcia wyrównawcze z matematyki - działania na ułamkach, liczby wymierne, itp. Zajęcia wyrównawcze z j. polskiego - ortografia, czytanie ze zrozumieniem, wypowiedzi, pisanie, Zajęcia wyrównawcze z j. angielskiego - gramatyka, proste konwersacje, rozumienie, Zajęcia pedagogiczne - wsparcie psychologiczno - pedagogiczne - czytanie, pisanie (dysfunkcje), nauka uczenia się, motywacja i wiara we własne możliwości. Zajęcia logopedyczne - poprawne wysławianie się, Kółko matematyczne - wykorzystanie narzędzi matematycznych w praktyce i w przyrodzie, bryły, przygotowanie do konkursów, Kółko przyrodnicze - doświadczenia praktyczne, eksperymenty, obserwacje, Kółko szachowe - nauka i doskonalenie gry, umiejętności logicznego myślenia i wykorzystania matematyki w praktyce, Kółko informatyczne - programy graficzne i edukacyjne, wykorzystanie internetu w edukacji, Zajęcia rozwijające z j. angielskiego - konwersacje zaawansowane, gramatyka, Zajęcia rozwijające z j. niemieckiego - ćwiczenie gramatyki, konwersacje, Kółko taneczne - współczesny i tradycyjny, Kółko teatralne - przygotowanie spektakli w szkołach podstawowych i udział w przeglądzie sztuk teatralnych Kółko plastyczne - techniki plastyczne, scenografia do sztuk teatralnych, Kółko muzyczne - śpiew i nauka gry na gitarze i pianinie, Sportowe: Kółko Kung fu - ćwiczenia praktyczne, formy, Kółko tenisowe - stołowy i ziemny, zasady gry, ćwiczenia, Kółko narciarskie - podstawowe ewolucje, zajęcia ruchowe przygotowujące do jazdy na nartach Kółko mini gry - gry zespołowe (siatka, kosz, tenis), Kółko łyżwiarskie - podstawowe ewolucje, zajęcia ruchowe przygotowujące do jazdy na łyżwach Kółko koszykówki - zasady gry, ćwiczenia, Kółko siatkówki - zasady gry, ćwiczenia, odbicia dolne i górne, Kółko żeglarskie - zwroty, węzły, budowa jachtu, podstawowe manewry na wodzie, Każda grupa zajęciowa będzie miała zajęcia średnio raz na tydzień, 30 godzin w ciągu roku szkolnego, a łącznie 60 godzin w ciągu realizacji projektu. Planuje się przeprowadzenie zajęć projektowych w ilości 12 240 godzin, w tym: - w części I - 2 400 godzin (w tym: zajęcia wyrównawcze z matematyki - 3 grupy, zajęcia wyrównawcze z j. polskiego - 3 grupy, zajęcia wyrównawcze z j. angielskiego - 3 grupy, zajęcia z pedagogiem - 5 grup, zajęcia z logopedą - 2 grupy, kółko matematyczne - 1 grupa, kółko informatyczne - 1 grupa, kółko przyrodnicze - 2 grupy, kółko plastyczne - 3 grupy, kółko teatralne - 3 grupy, zajęcia rozwijające z j. angielskiego - 4 grupy, zajęcia rozwijające z j. niemieckiego - 3 grupy, kółko muzyczne - 2 grupy, zajęcia z łyżwiarstwa - 1 grupa, zajęcia z kung fu - 2 grupy, zajęcia z tenisa - 2 grupy) - w części II - 1 560 godzin (w tym: zajęcia wyrównawcze z matematyki - 2 grupy, zajęcia wyrównawcze z j. polskiego - 3 grupy, zajęcia wyrównawcze z j. angielskiego - 3 grupy, zajęcia z pedagogiem - 3 grupy, zajęcia z logopedą - 2 grupy, kółko matematyczne - 1 grupa, kółko informatyczne - 1 grupa, kółko przyrodnicze - 2 grupy, kółko plastyczne - 2 grupy, kółko teatralne - 2 grupy, kółko muzyczne - 1 grupa, zajęcia z łyżwiarstwa - 2 grupy, zajęcia z siatkówki - 1 grupa, zajęcia z koszykówki - 1 grupa) - w części III - 1 140 godzin (w tym: zajęcia wyrównawcze z matematyki - 1 grupa, zajęcia wyrównawcze z j. polskiego - 1 grupa, zajęcia wyrównawcze z j. angielskiego - 2 grupy, zajęcia z pedagogiem - 2 grupy, zajęcia z logopedą - 1 grupa, kółko przyrodnicze - 1 grupa, kółko szachowe - 1 grupa, zajęcia rozwijające z j. angielskiego - 2 grupy, zajęcia rozwijające z j. niemieckiego - 2 grupy, zajęcia taneczne - 1 grupa, kółko teatralne - 1 grupa, kółko plastyczne - 1 grupa, kółko muzyczne - 1 grupa, zajęcia z kung fu - 1 grupa, zajęcia z tenisa - 1 grupa) - w części IV - 900 godzin (w tym: zajęcia wyrównawcze z matematyki - 2 grupy, zajęcia wyrównawcze z j. polskiego - 2 grupy, zajęcia wyrównawcze z j. angielskiego - 3 grupy, zajęcia z pedagogiem - 2 grupy, zajęcia z logopedą - 1 grupa, kółko przyrodnicze - 1 grupa, kółko szachowe - 1 grupa, kółko teatralne - 1 grupa, kółko plastyczne - 1 grupa, zajęcia z mini gier - 1 grupa) - w części V - 720 godzin (w tym: zajęcia wyrównawcze z matematyki - 2 grupy, zajęcia wyrównawcze z j. polskiego - 1 grupa, zajęcia wyrównawcze z j. Angielskiego - 1 grupa, zajęcia z pedagogiem - 2 grupy, kółko przyrodnicze - 1 grupa, kółko plastyczne - 1 grupa, kółko teatralne - 1 grupa, zajęcia rozwijające z j. angielskiego - 1 grupa, zajęcia z narciarstwa - 1 grupa, zajęcia z tenisa - 1 grupa) - w części VI - 660 godzin (w tym: zajęcia wyrównawcze z matematyki - 1 grupa, zajęcia wyrównawcze z j. polskiego - 1 grupa, zajęcia wyrównawcze z j. angielskiego - 2 grupy, zajęcia z pedagogiem - 2 grupy, kółko przyrodnicze - 1 grupa, kółko plastyczne - 1 grupa, kółko teatralne - 1 grupa, zajęcia z łyżwiarstwa - 1 grupa, zajęcia z mini gier - 1 grupa) - w części VII - 900 godzin (w tym: zajęcia wyrównawcze z matematyki - 1 grupa, zajęcia wyrównawcze z j. polskiego - 1 grupa, zajęcia wyrównawcze z j. angielskiego - 3 grupy, zajęcia z pedagogiem - 2 grupy, kółko przyrodnicze - 1 grupa, kółko plastyczne - 1 grupa, kółko teatralne - 1 grupa, zajęcia rozwijające z j. angielskiego - 3 grupy, zajęcia z łyżwiarstwa - 1 grupa, zajęcia z mini gier - 1 grupa) - w części VIII - 720 godzin (w tym: zajęcia wyrównawcze z matematyki - 2 grupy, zajęcia wyrównawcze z j. angielskiego - 1 grupa, zajęcia z pedagogiem - 2 grupy, zajęcia z logopedą - 1 grupa, kółko przyrodnicze - 1 grupa, kółko plastyczne - 1 grupa, kółko teatralne - 1 grupa, zajęcia rozwijające z j. angielskiego - 1 grupa, kółko muzyczne - 1 grupa, zajęcia z mini gier - 1 grupa) - w części IX - 960 godzin (w tym: zajęcia wyrównawcze z matematyki - 2 grupy, zajęcia wyrównawcze z j. polskiego - 2 grupy, zajęcia wyrównawcze z j. angielskiego - 2 grupy, zajęcia z pedagogiem - 2 grupy, kółko informatyczne - 1 grupa, kółko przyrodnicze - 1 grupa, kółko plastyczne - 1 grupa, kółko teatralne- 1 grupa zajęcia rozwijające z j. angielskiego - 1 grupa, kółko muzyczne - 1 grupa, zajęcia z siatkówki - 2 grupy) - w części X - 1500 godzin (w tym: zajęcia wyrównawcze z matematyki - 2 grupy, zajęcia wyrównawcze z j. polskiego - 2 grupy, zajęcia wyrównawcze z j. angielskiego - 3 grupy, zajęcia z pedagogiem - 2 grupy, zajęcia z logopedą - 1 grupa, kółko matematyczne - 2 grupy, kółko szachowe - 1 grupa, kółko informatyczne - 1 grupa, kółko przyrodnicze - 2 grupy, kółko plastyczne - 1 grupa, kółko teatralne - 2 grupy, zajęcia rozwijające z j. angielskiego - 3 grupy, zajęcia taneczne - 1 grupa, zajęcia z siatkówki - 1 grupa, zajęcia z koszykówki - 1 grupa) - w części XI - 780 godzin (w tym: zajęcia wyrównawcze z matematyki - 1 grupa, zajęcia wyrównawcze z j. polskiego - 1 grupa, zajęcia wyrównawcze z j. angielskiego - 1 grupa, zajęcia z pedagogiem - 2 grupy, kółko przyrodnicze - 1 grupa, kółko plastyczne - 1 grupa, kółko teatralne - 1 grupa, zajęcia rozwijające z j. angielskiego - 1 grupa, zajęcia z narciarstwa - 1 grupa, zajęcia z łyżwiarstwa - 1 grupa, zajęcia z żeglarstwa - 2 grupy) 3.7. Nazwy i kody dotyczące przedmiotu zamówienia określone we wspólnym Słowniku Zamówień (CPV): 80 00 00 00 - 4 Usługi edukacyjne i szkoleniowe 80 10 00 00 - 5 usługi szkolnictwa podstawowego
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 800000004
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.wieliczka.eu
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach