Przetargi.pl
Przeprowadzenie zajęć dodatkowych realizowanych w ramach projektu pn. Indywidualizacja procesu nauczania klas I-III w Mieście Lubartów

Miasto Lubartów ogłasza przetarg

  • Adres: 21-100 Lubartów, ul. Jana Pawła II 12
  • Województwo: lubelskie
  • Telefon/fax: tel. 081 8552273 , fax. 081 8552016
  • Data zamieszczenia: 2011-09-09
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Miasto Lubartów
    ul. Jana Pawła II 12 12
    21-100 Lubartów, woj. lubelskie
    tel. 081 8552273, fax. 081 8552016
    REGON: 43101938800000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.lubartow.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Przeprowadzenie zajęć dodatkowych realizowanych w ramach projektu pn. Indywidualizacja procesu nauczania klas I-III w Mieście Lubartów
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem niniejszego zamówienia jest przeprowadzenie zajęć dodatkowych wspierających indywidualizację procesu dydaktycznego w szkołach podstawowych na terenie gminy Miasto Lubartów w ramach projektu pn. Indywidualizacja procesu nauczania klas I - III w Mieście Lubartów, współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego - Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki i budżetu krajowego. Zajęcia będą odbywały się w: Szkole Podstawowej nr 1 - ul. Legionów 3, Szkole Podstawowej nr 3 - ul. 1-go Maja 66/7 i Szkole Podstawowej nr 4 - ul. Kosmonautów 11, w terminie: IX. 2011r. - VI. 2012r. Zakres przedmiotu zamówienia obejmuje przeprowadzenie następujących zajęć dodatkowych: 1) Zajęcia dla dzieci ze specyficznymi trudnościami w czytaniu, pisaniu oraz zagrożonych dysleksją - 480 godz. lekcyjnych. 2) Zajęcia dla dzieci z trudnościami w zdobywaniu umiejętności matematycznych - 570 godzin lekcyjnych. 3) Zajęcia logopedyczne dla dzieci z zaburzeniami rozwoju mowy - 150 godzin lekcyjnych. 4) Zajęcia dla dzieci z wadami postawy - 360 godzin lekcyjnych. 5) Zajęcia socjoterapeutyczne i psychoedukacyjne dla dzieci z zaburzeniami komunikacji społecznej - 150 godz. lekcyjnych. 6) Specjalistyczne zajęcia terapeutyczne dogoterapii dla dzieci niepełnosprawnych - 60 godz. lekcyjnych. 7) Zajęcia rozwijające zainteresowania matematyczno-informatyczne uczniów - 120 godz. lekcyjnych. 8) Zajęcia rozwijające zainteresowania matematyczno-przyrodnicze uczniów - 90 godz. lekcyjnych. 9) Zajęcia rozwijające zainteresowania matematyczne uczniów - 480 godz. lekcyjnych. 10) Zajęcia rozwijające zainteresowania przyrodnicze uczniów - 180 godz. lekcyjnych. 11) Zajęcia rozwijające zainteresowania muzyczne uczniów - 120 godz. lekcyjnych. 12) Zajęcia rozwijające zainteresowania plastyczne uczniów - 180 godz. lekcyjnych. Zamówienie zostało podzielone na 48 nw. części: Część 1: Przeprowadzenie zajęć dla dzieci ze specyficznymi trudnościami w czytaniu, pisaniu oraz zagrożonych dysleksją w Szkole Podstawowej Nr 1 : 5 uczniów - 1 grupa, razem - 60 godzin lekcyjnych, Część 2: Przeprowadzenie zajęć dla dzieci ze specyficznymi trudnościami w czytaniu, pisaniu oraz zagrożonych dysleksją w Szkole Podstawowej Nr 1 : 5 uczniów - 1 grupa, razem - 60 godzin lekcyjnych, Część 3: Przeprowadzenie zajęć dla dzieci ze specyficznymi trudnościami w czytaniu, pisaniu oraz zagrożonych dysleksją w Szkole Podstawowej Nr 1 : 5 uczniów - 1 grupa, razem - 60 godzin lekcyjnych., Część 4: Przeprowadzenie zajęć dla dzieci ze specyficznymi trudnościami w czytaniu, pisaniu oraz zagrożonych dysleksją w Szkole Podstawowej Nr 3 : 12 uczniów - 2 grupy po 30godz. każda grupa, razem - 60 godzin lekcyjnych, Część 5: Przeprowadzenie zajęć dla dzieci ze specyficznymi trudnościami w czytaniu, pisaniu oraz zagrożonych dysleksją w Szkole Podstawowej Nr 3 : 14 uczniów - 2 grupy po 30 godz. każda grupa, razem - 60 godzin lekcyjnych, Część 6: Przeprowadzenie zajęć dla dzieci ze specyficznymi trudnościami w czytaniu, pisaniu oraz zagrożonych dysleksją w Szkole Podstawowej Nr 3 : 14 uczniów - 2 grupy po 30 godz. każda grupa, razem - 60 godzin lekcyjnych, Część 7: Przeprowadzenie zajęć dla dzieci ze specyficznymi trudnościami w czytaniu, pisaniu oraz zagrożonych dysleksją w Szkole Podstawowej Nr 3 : 8 uczniów - 1 grupa, razem - 30 godzin lekcyjnych, Część 8: Przeprowadzenie zajęć dla dzieci ze specyficznymi trudnościami w czytaniu, pisaniu oraz zagrożonych dysleksją w Szkole Podstawowej Nr 4 : 10 uczniów - 2 grupy po 30 godz. każda grupa, razem - 60 godzin lekcyjnych, Część 9: Przeprowadzenie zajęć dla dzieci ze specyficznymi trudnościami w czytaniu, pisaniu oraz zagrożonych dysleksją w Szkole Podstawowej Nr 4 : 6 uczniów - 1 grupa, razem - 30 godzin lekcyjnych, Część 10: Przeprowadzenie zajęć dla dzieci z trudnościami w zdobywaniu umiejętności matematycznych w Szkole Podstawowej Nr 1 : 5 uczniów - 1 grupa, razem - 60 godzin lekcyjnych, Część 11: Przeprowadzenie zajęć dla dzieci z trudnościami w zdobywaniu umiejętności matematycznych w Szkole Podstawowej Nr 1 : 5 uczniów - 1 grupa, razem - 60 godzin lekcyjnych, Część 12: Przeprowadzenie zajęć dla dzieci z trudnościami w zdobywaniu umiejętności matematycznych w Szkole Podstawowej Nr 1 : 5 uczniów - 1 grupa, razem - 60 godzin lekcyjnych, Część 13: Przeprowadzenie zajęć dla dzieci z trudnościami w zdobywaniu umiejętności matematycznych w Szkole Podstawowej Nr 3 : 12 uczniów - 2 grupy po 30 godz. każda grupa, razem - 60 godzin lekcyjnych, Część 14: Przeprowadzenie zajęć dla dzieci z trudnościami w zdobywaniu umiejętności matematycznych w Szkole Podstawowej Nr 3 : 12 uczniów - 2 grupy po 30godz. każda grupa, razem - 60 godzin lekcyjnych, Część 15: Przeprowadzenie zajęć dla dzieci z trudnościami w zdobywaniu umiejętności matematycznych w Szkole Podstawowej Nr 3 : 12 uczniów - 2 grupy po 30godz. każda grupa, razem - 60 godzin lekcyjnych, Część 16: Przeprowadzenie zajęć dla dzieci z trudnościami w zdobywaniu umiejętności matematycznych w Szkole Podstawowej Nr 3 : 12 uczniów - 2 grupy po 30godz. każda grupa, razem - 60 godzin lekcyjnych, Część 17: Przeprowadzenie zajęć dla dzieci z trudnościami w zdobywaniu umiejętności matematycznych w Szkole Podstawowej Nr 3 : 12 uczniów - 2 grupy po 30godz. każda grupa, razem - 60 godzin lekcyjnych, Część 18: Przeprowadzenie zajęć dla dzieci z trudnościami w zdobywaniu umiejętności matematycznych w Szkole Podstawowej Nr 4 : 10 uczniów - 2 grupy po 30godz. każda grupa, razem - 60 godzin lekcyjnych, Część 19: Przeprowadzenie zajęć dla dzieci z trudnościami w zdobywaniu umiejętności matematycznych w Szkole Podstawowej Nr 4 : 5 uczniów - 1 grupa, razem - 30 godzin lekcyjnych, Część 20: Przeprowadzenie zajęć logopedycznych dla dzieci z zaburzeniami rozwoju mowy w Szkole Podstawowej Nr 1 : 24 uczniów - 3 grupy po 30godz. każda grupa, razem 90 godzin lekcyjnych, Część 21: Przeprowadzenie zajęć logopedycznych dla dzieci z zaburzeniami rozwoju mowy w Szkole Podstawowej Nr 4 : 10 uczniów - 2 grupy po 30godz. każda grupa, razem 60godzin lekcyjnych, Część 22: Przeprowadzenie zajęć dla dzieci z wadami postawy w Szkole Podstawowej Nr 1 : 24 uczniów - 3 grupy po 30godz każda grupa., razem 90godzin lekcyjnych, Część 23: Przeprowadzenie zajęć dla dzieci z wadami postawy w Szkole Podstawowej Nr 3 : 18 uczniów - 3 grupy po 30godz każda grupa., razem 90godzin lekcyjnych, Część 24: Przeprowadzenie zajęć dla dzieci z wadami postawy w Szkole Podstawowej Nr 3 : 18 uczniów - 3 grupy po 30godz każda grupa., razem 90godzin lekcyjnych, Część 25: Przeprowadzenie zajęć dla dzieci z wadami postawy w Szkole Podstawowej Nr 3 : 18 uczniów - 3 grupy po 30godz każda grupa., razem 90godzin lekcyjnych, Część 26: Przeprowadzenie zajęć socjoterapeutycznych i psychoedukacyjnych dla dzieci z zaburzeniami komunikacji społecznej w Szkole Podstawowej Nr 3 : 12 uczniów - 2 grupy po 30 godz. każda grupa, razem 60 godzin lekcyjnych, Część 27: Przeprowadzenie zajęć socjoterapeutycznych i psychoedukacyjnych dla dzieci z zaburzeniami komunikacji społecznej w Szkole Podstawowej Nr 3 : 6 uczniów - 1 grupa, razem 30 godzin lekcyjnych, Część 28: Przeprowadzenie zajęć socjoterapeutycznych i psychoedukacyjnych dla dzieci z zaburzeniami komunikacji społecznej w Szkole Podstawowej Nr 4 : 12 uczniów - 2 grupy po 30 godz. każda grupa, razem 60 godzin lekcyjnych, Część 29: Przeprowadzenie specjalistycznych zajęć terapeutycznych dogoterapii dla dzieci niepełnosprawnych w Szkole Podstawowej Nr 4 : 12 uczniów - 2 grupy po 30 godz. każda grupa, razem 60 godzin lekcyjnych, Część 30: Przeprowadzenie zajęć rozwijających zainteresowania matematyczno - informatyczne uczniów w Szkole Podstawowej Nr 1 : 20 uczniów - 2 grupy po 60 godz., razem 120 godzin lekcyjnych, Część 31: Przeprowadzenie zajęć rozwijających zainteresowania matematyczno - przyrodnicze uczniów w Szkole Podstawowej Nr 4 : 16 uczniów - 2 grupy po 30 godz. każda grupa, razem 60 godzin lekcyjnych, Część 32: Przeprowadzenie zajęć rozwijających zainteresowania matematyczno - przyrodnicze uczniów w Szkole Podstawowej Nr 4 : 7 uczniów - 1 grupa, razem 30 godzin lekcyjnych, Część 33: Przeprowadzenie zajęć rozwijających zainteresowania matematyczne uczniów w Szkole Podstawowej Nr 3 : 14 uczniów - 2 grupy po 30 godz. każda grupa, razem 60 godzin lekcyjnych, Część 34: Przeprowadzenie zajęć rozwijających zainteresowania matematyczne uczniów w Szkole Podstawowej Nr 3 : 14 uczniów - 2 grupy po 30 godz. każda grupa, razem 60 godzin lekcyjnych, Część 35: Przeprowadzenie zajęć rozwijających zainteresowania matematyczne uczniów w Szkole Podstawowej Nr 3 : 14 uczniów - 2 grupy po 30 godz. każda grupa, razem 60 godzin lekcyjnych, Część 36: Przeprowadzenie zajęć rozwijających zainteresowania matematyczne uczniów w Szkole Podstawowej Nr 3 : 13 uczniów - 2 grupy po 30 godz. każda grupa, razem 60 godzin lekcyjnych, Część 37: Przeprowadzenie zajęć rozwijających zainteresowania matematyczne uczniów w Szkole Podstawowej Nr 3 : 12 uczniów - 2 grupy po 30 godz. każda grupa, razem 60 godzin lekcyjnych, Część 38: Przeprowadzenie zajęć rozwijających zainteresowania matematyczne uczniów w Szkole Podstawowej Nr 3 : 12 uczniów - 2 grupy po 30 godz. każda grupa, razem 60 godzin lekcyjnych, Część 39: Przeprowadzenie zajęć rozwijających zainteresowania matematyczne uczniów w Szkole Podstawowej Nr 3 : 12 uczniów - 2 grupy po 30 godz. każda grupa, razem 60 godzin lekcyjnych, Część 40: Przeprowadzenie zajęć rozwijających zainteresowania matematyczne uczniów w Szkole Podstawowej Nr 3 : 12 uczniów - 2 grupy po 30 godz. każda grupa, razem 60 godzin lekcyjnych, Część 41: Przeprowadzenie zajęć rozwijających zainteresowania przyrodnicze uczniów w Szkole Podstawowej Nr 1 : 10 uczniów - 1 grupa, razem 60 godzin lekcyjnych, Część 42: Przeprowadzenie zajęć rozwijających zainteresowania przyrodnicze uczniów w Szkole Podstawowej Nr 1 : 10 uczniów - 1 grupa, razem 60 godzin lekcyjnych, Część 43: Przeprowadzenie zajęć rozwijających zainteresowania przyrodnicze uczniów w Szkole Podstawowej Nr 1 : 10 uczniów - 1 grupa, razem 60 godzin lekcyjnych, Część 44: Przeprowadzenie zajęć rozwijających zainteresowania muzyczne uczniów w Szkole Podstawowej Nr 1 : 15 uczniów - 2 grupy po 30 godz. każda grupa, razem 60 godzin lekcyjnych, Część 45: Przeprowadzenie zajęć rozwijających zainteresowania muzyczne uczniów w Szkole Podstawowej Nr 4 : 20 uczniów - 2 grupy po 30 godz. każda grupa, razem 60 godzin lekcyjnych, Część 46: Przeprowadzenie zajęć rozwijających zainteresowania plastyczne uczniów w Szkole Podstawowej Nr 1 : 10 uczniów - 1 grupa, razem 60 godzin lekcyjnych, Część 47: Przeprowadzenie zajęć rozwijających zainteresowania plastyczne uczniów w Szkole Podstawowej Nr 1 : 10 uczniów - 1 grupa, razem 60 godzin lekcyjnych, Część 48: Przeprowadzenie zajęć rozwijających zainteresowania plastyczne uczniów w Szkole Podstawowej Nr 1 : 10 uczniów - 1 grupa, razem 60 godzin lekcyjnych.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 800000004
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Nie jest wymagane

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.lubartow.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach