Powiatowy Urząd Pracy ogłasza przetarg
- Adres: 96-500 Sochaczew, ul. Janusza Kusocińskiego 11
- Województwo: mazowieckie
- Telefon/fax: tel. 046 8622424 , fax. 046 8622455
- Data zamieszczenia: 2009-04-15
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Powiatowy Urząd Pracy
ul. Janusza Kusocińskiego 11 11
96-500 Sochaczew, woj. mazowieckie
tel. 046 8622424, fax. 046 8622455
REGON: 75014492000000 - Adres strony internetowej zamawiającego: http://pup.sochaczew.ibip.pl/public/
- I.2. Rodzaj zamawiającego: Inny: Urząd pracy
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Przeprowadzenie szkolenia dla osób bezrobotnych zarejestrowanych w Powiatowym Urzędzie Pracy w Sochaczewie: Profesjonalna obsługa płac i kadr - II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
Przedmiotem zamówienia jest przeprowadzenie szkolenia zawodowego dla osób bezrobotnych zarejestrowanych w Powiatowym Urzędzie Pracy w Sochaczewie w zakresie praktycznego opanowania umiejętności prowadzenia dokumentacji personalnej, płacowej, ZUS. Przedmi - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 805100002
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
- II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
- II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
- II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 45 dni
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.1. Warunki dotyczące zamówienia
- Informacja na temat wadium: Zamawiający nie przewiduje obowiązku wniesienia wadium.
- III.2. Warunki udziału
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1. Warunki udziału w postępowaniu: O udzielenie zamówienie mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełnią następujące warunki: 1) posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek poosiadania takich uprawnień; 2) posiadają wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia; 3) znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia; 4) nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia. 2. Ocena spełnienia warunków w postępowaniu o zamówienie publiczne odbywać się będzie poprzez stosowanie reguły spełnia - nie spełnia, dokonanej po analizie dokumentów.
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: W celu potwierdzenia, że wykonawca posiada uprawnienie do wykonywania określonej działalności lub czynności oraz nie podlega wykluczeniu na podstawie art. 24 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 roku Prawo zamówień publicznych, wykonawca zobowiązany będzie złożyć następujące dokumenty: 1) formularz ofertowy - według wzoru przygotowanego przez Zamawiającego, stanowiący załącznik do Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia, 2) oświadczenie o spełnieniu warunków określonych w art.22 ust.1 ustawy Prawo zamówień publicznych, wg druku Zamawiającego, 3) oświadczenie o nie podleganiu wykluczeniu na podstawie art.24 ustawy Prawo zamówień publicznych, wg druku Zamawiającego, 4) oświadczenie wykonawcy o akceptacji dokumentów przetargowych, wraz z projektem umowy, wg wzoru na formularzu ofertowym, 5) potwierdzenie wpisu do rejestru instytucji szkoleniowych dokonanego przez Wojewódzki Urząd Pracy, 6) pełną informację dotyczącą miejsca prowadzenia szkolenia (budynek, sale wykładowe i komputerowe, miejsce prowadzenie zajęć praktycznych) wraz z oświadczeniem Wykonawcy potwierdzającym, przystosowanie wszystkich pomieszczeń pod względem sanitarnym i przeciwpożarowym do prowadzenia szkoleń, 7) pełny harmonogram szkolenia przedstawiony przez Wykonawcę uwzględniający poszczególne dni zajęć w podziale na godziny, 8) aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, 9) aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające odpowiednio, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne, lub zaświadczenia, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert.
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://pup.sochaczew.ibip.pl/public/
- IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Wykonanie usługi przeszkolenia personelu Służby Meteorologicznej do wymogów ICAO i WMO
Dodano: 2016-07-27 - Warsztaty z zakresu dostępu do informacji o środowisku
Dodano: 2016-06-14 - Usługa zorganizowania i przeprowadzenia szkoleń specjalistycznych związanych z tematyką funduszy unijnych w ramach Pomocy Technicznej PO WER wraz z zapewnieniem sali szkoleniowej oraz usługi gastronomicznej
Dodano: 2016-04-01 - Zorganizowanie i przeprowadzenie szkoleń dla pracowników organów administracji architektoniczno-budowlanej.
Dodano: 2016-03-14 - Usługa szkoleniowa na potrzeby Narodowego Instytutu Dziedzictwa
Dodano: 2016-02-29 - Wykonanie usługi szkolenia teoretycznego i symulatorowego personelu latającego wykonującego loty na śmigłowcu Mi-8 w 2016 r.
Dodano: 2016-01-13 - ZP-41/FRSE/2015
Dodano: 2015-12-18 - Usługa szkolenia specjalistycznego kadry sekcji zabezpieczenia wysokościowo - ratowniczego JW 4938 z systemu ratunkowego samolotu PZL-130
Dodano: 2015-12-11 - Dostarczenie autoryzowanych szkoleń (w postaci żetonów szkoleniowych) w zakresie rozwoju, eksploatacji i zarządzania infrastrukturą IT dla pracowników Wydziału Inżynierii Lądowej Politechniki Warszawskiej PN/13/11/2015
Dodano: 2015-11-26 - Szkolenia dla zespołu Laboratorium Analiz Ataków Cybernetycznych
Dodano: 2015-11-26