Przetargi.pl
Przeprowadzenie szkolenia dla osób bezrobotnych zarejestrowanych w Powiatowym Urzędzie Pracy w Sochaczewie: Dekorator wnętrz z elementami florystyki.

Powiatowy Urząd Pracy ogłasza przetarg

  • Adres: 96-500 Sochaczew, ul. Janusza Kusocińskiego 11
  • Województwo: mazowieckie
  • Telefon/fax: tel. 046 8622424 , fax. 046 8622455
  • Data zamieszczenia: 2009-06-19
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Powiatowy Urząd Pracy
    ul. Janusza Kusocińskiego 11 11
    96-500 Sochaczew, woj. mazowieckie
    tel. 046 8622424, fax. 046 8622455
    REGON: 75014492000000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: http://pup.sochaczew.ibip.pl/public/
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Inny: Urząd pracy

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Przeprowadzenie szkolenia dla osób bezrobotnych zarejestrowanych w Powiatowym Urzędzie Pracy w Sochaczewie: Dekorator wnętrz z elementami florystyki.
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest przeprowadzenie szkolenia zawodowego dla osób bezrobotnych zarejestrowanych w Powiatowym Urzędzie Pracy w Sochaczewie w zakresie nabycia praktycznych umiejętności do pracy w charakterze dekoratora wnętrz. Przedmiotowe zamówienie obejmie szkolenie grupy 10 (dziesięciu) osób bezrobotnych z terenu Powiatu Sochaczewskiego (zarejestrowanych w Powiatowym Urzędzie Pracy w Sochaczewie). Osoby objęte szkoleniem zostaną wytypowane przez Zamawiającego spośród osób bezrobotnych zarejestrowanych w PUP w Sochaczewie. W koszt usługi szkoleniowej realizowanej przez Wykonawcę wchodzić będzie: uzgodniona należność przysługująca Wykonawcy (jednostce szkoleniowej) za przeprowadzone zajęcia teoretyczne oraz praktyczne, koszt cateringu, koszty ubezpieczenia od następstw nieszczęśliwych wypadków NNW dla uczestników szkolenia, koszty materiałów szkoleniowych, bazy edukacyjnej (np. wynajęcia pomieszczeń), przeprowadzonych egzaminów niezbędnych dla zrealizowania szkolenia, a także koszty zaświadczeń o ukończeniu szkolenia dla absolwentów kursu. Celem szkolenia jest: nabycie praktycznych umiejętności do pracy w charakterze dekoratora wnętrz z elementami florystyki. Program szkolenia powinien obejmować m.in.: rysunek odręczny i techniczny, materiałoznawstwo, zarys historii architektury i sztuki, kompozycja plastyczna, dobieranie zestawień kolorystycznych do różnych pomieszczeń, samodzielne opracowywanie projektów wystroju wnętrz, plastyka i wzornictwo w architekturze, utrwalanie roślin, dekoracje okolicznościowe, dekoracje i kompozycje z kwiatów suchych i ciętych. W programie szkolenia należy również ująć zajęcia praktyczne. Wymagania Zamawiającego dotyczące szkolenia: - przeprowadzenie zajęć merytorycznych, - przeprowadzenie zajęć praktycznych, - liczba godzin szkolenia - 150, w tym minimum 110 zajęć praktycznych (zajęcia: 20 dni po 7 godzin dziennie plus 2 dni po 5 godzin dziennie), zakończonych egzaminem. Godziny należy obliczać zgodnie z zasadami określonymi w przepisach ustawy o promocji zatrudnienia i instytucjach rynku pracy, tzn. zajęcia powinny trwać 7 [lub 5] godzin zegarowych (w tym 7 [lub 5] x 45 min zajęcia teoretyczne lub praktyczne oraz 7 [lub 5] x 15 min przerwa; zajęcia oraz przerwy można blokować, ale łącznie powinno być w ciągu dnia 5 godzin i 15 minut zajęć w 7 - godzinnym dniu szkoleniowym [lub 3 godziny 45 minut zajęć w 5 - godzinnym dniu szkoleniowym] oraz 1 godzina i 45 minut przerwy w 7 - godzinnym dniu szkoleniowym [lub 1 godzina 15 minut zajęć w 5 - godzinnym dniu szkoleniowym], dzień szkoleniowy musi rozpoczynać się i kończyć się zajęciami, a nie przerwą), - czas trwania szkolenia - maksymalnie 1 miesiąc (preferowane zakończenie - do 31 sierpnia 2009 roku), - miejsce szkolenia: Sochaczew lub miejscowość oddalona od Sochaczewa nie więcej, niż 20 km, - zapewnienie każdemu uczestnikowi szkolenia oddzielnego stanowiska pracy, w szczególności podczas zajęć praktycznych, - zabezpieczenie materiałów dydaktycznych, podręczników, pomocy naukowych i materiałów biurowych, a także legalnego oprogramowania z ważnymi licencjami, - zapewnienie kadry szkoleniowej z uprawnieniami oraz z doświadczeniem niezbędnym dla zrealizowania programu przedmiotowego szkolenia, - zapewnienie warunków organizacyjno - bytowych zgodnych z wymogami bezpieczeństwa w zakresie BHP, ppoż. oraz sanitarnym, zgodnie z obowiązującymi przepisami prawnymi, - zapewnienie każdemu uczestnikowi szkolenia cateringu - serwis kawowy, napoje lub woda mineralna, ciasto, owoce. - zapewnienie wydania uczestnikom zaświadczenia o ukończonym szkoleniu, zgodnie z zapisami rozporządzenia Ministra Edukacji i Nauki z dnia 3 lutego 2006 roku w sprawie uzyskiwania i uzupełniania przez osoby dorosłe wiedzy ogólnej, umiejętności i kwalifikacji zawodowych w formach pozaszkolnych (Dz. U. Nr 31, poz.216), wraz z umieszczonym logiem UE/EFS oraz POKL, zgodnie z obowiązującymi wytycznymi. - oznaczenia sal, w których będą odbywały się szkolenia poprzez umieszczenie logo UE/EFS oraz POKL, zgodnie z obowiązującymi wytycznymi oraz umieszczenia flag europejskich.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 805100002
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
  • II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 1 miesięcy

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Zamawiający nie przewiduje obowiązku wniesienia wadium.
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1. Warunki udziału w postępowaniu: O udzielenie zamówienie mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełnią następujące warunki: 1) posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek poosiadania takich uprawnień; 2) posiadają wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia; 3) znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia; 4) nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia. 2. Ocena spełnienia warunków w postępowaniu o zamówienie publiczne odbywać się będzie poprzez stosowanie reguły spełnia - nie spełnia, dokonanej po analizie dokumentów.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: W celu potwierdzenia, że wykonawca posiada uprawnienie do wykonywania określonej działalności lub czynności oraz nie podlega wykluczeniu na podstawie art. 24 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 roku Prawo zamówień publicznych, wykonawca zobowiązany będzie złożyć następujące dokumenty: 1) formularz ofertowy - według wzoru przygotowanego przez Zamawiającego, stanowiący załącznik do Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia, 2) oświadczenie o spełnieniu warunków określonych w art.22 ust.1 ustawy Prawo zamówień publicznych, wg druku Zamawiającego, 3) oświadczenie o nie podleganiu wykluczeniu na podstawie art.24 ustawy Prawo zamówień publicznych, wg druku Zamawiającego, 4) oświadczenie wykonawcy o akceptacji dokumentów przetargowych, wraz z projektem umowy, wg wzoru na formularzu ofertowym, 5) potwierdzenie wpisu do rejestru instytucji szkoleniowych dokonanego przez Wojewódzki Urząd Pracy, 6) pełną informację dotyczącą miejsca prowadzenia szkolenia (budynek, sale wykładowe i komputerowe, miejsce prowadzenie zajęć praktycznych) wraz z oświadczeniem Wykonawcy potwierdzającym, przystosowanie wszystkich pomieszczeń pod względem sanitarnym i przeciwpożarowym do prowadzenia szkoleń, 7) pełny harmonogram szkolenia przedstawiony przez Wykonawcę uwzględniający poszczególne dni zajęć w podziale na godziny, 8) aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, 9) aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające odpowiednio, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne, lub zaświadczenia, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://pup.sochaczew.ibip.pl/public/
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach