Przetargi.pl
Przeprowadzenie szkolenia dla osób bezrobotnych zarejestrowanych w Powiatowym Urzędzie Pracy w Sochaczewie: Magazynier - kierowca wózków jezdniowych z napędem silnikowym wraz z modułem bezpiecznej wymiany butli w wózkach zasilanych gazem i obsługą komputera

Powiatowy Urząd Pracy ogłasza przetarg

  • Adres: 96-500 Sochaczew, ul. Janusza Kusocińskiego 11
  • Województwo: mazowieckie
  • Telefon/fax: tel. 046 8622424 , fax. 046 8622455
  • Data zamieszczenia: 2009-10-14
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Powiatowy Urząd Pracy
    ul. Janusza Kusocińskiego 11 11
    96-500 Sochaczew, woj. mazowieckie
    tel. 046 8622424, fax. 046 8622455
    REGON: 75014492000000
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Inny: Urząd Pracy

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Przeprowadzenie szkolenia dla osób bezrobotnych zarejestrowanych w Powiatowym Urzędzie Pracy w Sochaczewie: Magazynier - kierowca wózków jezdniowych z napędem silnikowym wraz z modułem bezpiecznej wymiany butli w wózkach zasilanych gazem i obsługą komputera
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest przeprowadzenie szkolenia zawodowego dla osób bezrobotnych zarejestrowanych w Powiatowym Urzędzie Pracy w Sochaczewie w zakresie: Magazynier - kierowca wózków jezdniowych z napędem silnikowym wraz z modułem bezpiecznej wymiany butli w wózkach zasilanych gazem i obsługą komputera. Przedmiotowe zamówienie obejmie szkolenie grupy 10 (dziesięciu) osób bezrobotnych z terenu Powiatu Sochaczewskiego (zarejestrowanych w Powiatowym Urzędzie Pracy w Sochaczewie). Osoby objęte szkoleniem zostaną wytypowane przez Zamawiającego spośród osób bezrobotnych zarejestrowanych w PUP w Sochaczewie. W koszt usługi szkoleniowej realizowanej przez Wykonawcę wchodzić będzie: uzgodniona należność przysługująca Wykonawcy (jednostce szkoleniowej) za przeprowadzone zajęcia teoretyczne oraz praktyczne, koszt cateringu, koszty materiałów szkoleniowych, bazy edukacyjnej (np. wynajęcia pomieszczeń), przeprowadzonych egzaminów niezbędnych dla zrealizowania szkolenia, a także koszty zaświadczeń o ukończeniu szkolenia dla absolwentów kursu. Celem szkolenia jest: ukończenie kursu Magazynier - kierowca wózków jezdniowych z napędem silnikowym wraz z modułem bezpiecznej wymiany butli w wózkach zasilanych gazem i obsługą komputera (zdobycie przez uczestników szkolenia uprawnień niezbędnych do obsługi wózków jezdniowych z napędem silnikowym, w tym- wymiana butli w wózkach o zasilaniu gazowym oraz przygotowanie do pracy w charakterze magazyniera). Program szkolenia powinien obejmować m.in. informacje dot : 1. Budowa wózków, 2. Czynności operatora przy obsłudze wózków przed podjęciem pracy i po pracy wózkami 1) kontrola układów : kierowniczego, hamulcowego, sygnalizacji ostrzegawczej, 2) uzupełnienie olejów i innych płynów, 3) kontrola ogumienia, zamocowań kół, blokad i zabezpieczeń, 4) uzupełnienie paliwa, 5) bezpieczna wymiana butli gazowych w wózkach jezdniowych, 3. Czynności operatora w czasie pracy wózkami 1) prawidłowe obciążenie wózka, rozłożenie ładunku, transport i manewry z elementami o nietypowych 2) gabarytach, 3) praca mechanizmem podnoszenia z różnym osprzętem ( załadunek, wyładunek, transport, sterowanie) 4) jazda wózkiem w zależności od wielkości masy i rodzaju ładunku, stanu nawierzchni, nachylenia itp.) 5) wysokie składowanie materiałów, 6) obserwacja wskaźników, 4. Wiadomości z zakresu ładunkoznawstwa 1) jednostki ładunkowe, 2) składowanie i układanie, 3) dobór wózka jezdniowego do ładunku lub budowli magazynu, 4) zagospodarowanie przestrzeni magazynowej i podstawowe systemy magazynowania, 5) udźwig, nośność, siła uciągu, 5. Wiadomości z zakresy BHP 1) typowe zagrożenia wynikające ze stosowania różnych rodzajów zasilania, 2) transport towarów niebezpiecznych, 3) bezpieczne poruszanie się wózkami w zakładzie, po drogach, w pomieszczeniach zamkniętych, 4) instrukcja obsługi wózków 6. Praktyczna nauka jazdy 1) zapoznanie z urządzeniami do uruchamiania wózka, kierowania nim, manewrowanie osprzętem roboczym, 7. Gospodarka magazynowania 1) przyjmowanie towaru do magazynu oraz jego wydawanie, 2) przechowywanie w magazynie składowanego towaru, 3) kompletowanie towarów, 4) posługiwanie się dokumentacją magazynową, instrukcjami składowania i transportu oraz normami PN, PN-EN, ISO, 5) planowanie oraz sterowanie zapasami magazynowymi. 8. Komputerowe programy magazynowe np. program Mag 1) wspomaganie komputerowe przy prowadzeniu ewidencji magazynowej, 2) wprowadzanie do programów, 3) przyjmowanie programów i ewidencja, 4) wydawanie towarów i ich ewidencja. W programie szkolenia należy również ująć zajęcia praktyczne. Praktyczną naukę jazdy należy przeprowadzić w grupach nie większych niż 3 osoby. Wymagania Zamawiającego dotyczące szkolenia: - przeprowadzenie zajęć merytorycznych, - przeprowadzenie zajęć praktycznych, - liczba godzin szkolenia - 150 w tym minimum 100 zajęć praktycznych (trzy tygodnie {15 dni} zajęć po 8 godz. dziennie, jeden tydzień {5 dni} po 6 godz. dziennie), zakończonych egzaminem. Godziny należy obliczać zgodnie z zasadami określonymi w przepisach ustawy o promocji zatrudnienia i instytucjach rynku pracy, tzn. zajęcia powinny trwać 150 godzin zegarowych (w tym w każdej godzinie - 45 min zajęć teoretycznych lub praktycznych oraz 15 min przerwy; przerwy można kumulować, ale łącznie powinno być w ciągu dnia 6 godzin zajęć oraz 2 godziny przerwy w 8 - godzinnym dniu szkoleniowym oraz 4,5 godzin zajęć oraz 1,5 godziny przerwy w 6 - godzinnym dniu szkoleniowym; dzień szkoleniowy musi rozpoczynać się i kończyć się zajęciami, a nie przerwą). - czas trwania szkolenia - maksymalnie 20 dni (preferowane zakończenie - do 11 grudnia 2009 roku), - miejsce szkolenia: Sochaczew lub miejscowość oddalona od Sochaczewa nie więcej, niż 25 km, - zapewnienie każdemu uczestnikowi szkolenia oddzielnego stanowiska pracy, w szczególności podczas zajęć praktycznych, - zabezpieczenie materiałów dydaktycznych, podręczników, pomocy naukowych i materiałów biurowych, a także legalnego oprogramowania z ważnymi licencjami, - zapewnienie kadry szkoleniowej z uprawnieniami oraz z doświadczeniem niezbędnym dla zrealizowania programu przedmiotowego szkolenia, - zapewnienie warunków organizacyjno - bytowych zgodnych z wymogami bezpieczeństwa w zakresie BHP, ppoż. oraz sanitarnym, zgodnie z obowiązującymi przepisami prawnymi, - zapewnienie każdemu uczestnikowi szkolenia cateringu - serwis kawowy, napoje lub woda mineralna, ciasto, owoce, - zapewnienie wydania uczestnikom zaświadczenia o ukończonym szkoleniu, zgodnie z zapisami rozporządzenia Ministra Edukacji i Nauki z dnia 3 lutego 2006 roku w sprawie uzyskiwania i uzupełniania przez osoby dorosłe wiedzy ogólnej, umiejętności i kwalifikacji zawodowych w formach pozaszkolnych (Dz. U. Nr 31, poz.216), wraz z umieszczonym logiem UE/EFS oraz POKL, zgodnie z obowiązującymi wytycznymi. - oznaczenia sal, w których będą odbywały się szkolenia poprzez umieszczenie logo UE/EFS oraz POKL, zgodnie z obowiązującymi wytycznymi oraz umieszczenia flag europejskich.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 805100002
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
  • II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 20 dni

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Zamawiający nie przewiduje obowiązku wniesienia wadium.
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1. Warunki udziału w postępowaniu: O udzielenie zamówienie mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełnią następujące warunki: 1) posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek poosiadania takich uprawnień; 2) posiadają wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia; 3) znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia; 4) nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia. 2. Ocena spełnienia warunków w postępowaniu o zamówienie publiczne odbywać się będzie poprzez stosowanie reguły spełnia - nie spełnia, dokonanej po analizie dokumentów.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: W celu potwierdzenia, że wykonawca posiada uprawnienie do wykonywania określonej działalności lub czynności oraz nie podlega wykluczeniu na podstawie art. 24 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 roku Prawo zamówień publicznych, wykonawca zobowiązany będzie złożyć następujące dokumenty: 1) formularz ofertowy - według wzoru przygotowanego przez Zamawiającego, stanowiący załącznik do Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia, 2) oświadczenie o spełnieniu warunków określonych w art.22 ust.1 ustawy Prawo zamówień publicznych, wg druku Zamawiającego, 3) oświadczenie o nie podleganiu wykluczeniu na podstawie art.24 ustawy Prawo zamówień publicznych, wg druku Zamawiającego, 4) oświadczenie wykonawcy o akceptacji dokumentów przetargowych, wraz z projektem umowy, wg wzoru na formularzu ofertowym, 5) potwierdzenie wpisu do rejestru instytucji szkoleniowych dokonanego przez Wojewódzki Urząd Pracy, 6) pełną informację dotyczącą miejsca prowadzenia szkolenia (budynek, sale wykładowe i komputerowe, miejsce prowadzenie zajęć praktycznych) wraz z oświadczeniem Wykonawcy potwierdzającym, przystosowanie wszystkich pomieszczeń pod względem sanitarnym i przeciwpożarowym do prowadzenia szkoleń, 7) pełny harmonogram szkolenia przedstawiony przez Wykonawcę uwzględniający poszczególne dni zajęć w podziale na godziny, 8) aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, 9) aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające odpowiednio, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne, lub zaświadczenia, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://pup.sochaczew.ibip.pl/public/
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach