Przetargi.pl
Przeprowadzenie szkoleń w Powiatowym Centrum Pomocy Rodzinie w Myśliborzu w ramach projektu POMOCNA DŁOŃ

Powiatowe Centrum Pomocy Rodzinie ogłasza przetarg

  • Adres: 74-300 Myślibórz, ul. Północna 15
  • Województwo: zachodniopomorskie
  • Telefon/fax: tel. 0-95 747 23 03 , fax. 0-95 747 23 03
  • Data zamieszczenia: 2011-07-26
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Powiatowe Centrum Pomocy Rodzinie
    ul. Północna 15 15
    74-300 Myślibórz, woj. zachodniopomorskie
    tel. 0-95 747 23 03, fax. 0-95 747 23 03
    REGON: 81179929000000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: http://pcprmysliborz.w.interia.pl , www.bip.powiatmysliborski.pl, www.projektpcpr.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Przeprowadzenie szkoleń w Powiatowym Centrum Pomocy Rodzinie w Myśliborzu w ramach projektu POMOCNA DŁOŃ
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest przeprowadzenie szkoleń w Powiatowym Centrum Pomocy Rodzinie w Myśliborzu w ramach projektu Pomocna dłoń w zakresie: CZĘŚĆ I ZAMÓWIENIA: 1. Kurs prawa jazdy dla 20 osób - w tym 6 osób niepełnosprawnych (w tym dla 3 osób niepełnosprawnych samochód musi być dostosowany do niepełnosprawności). 2. Kurs obsługi wózków jezdniowych widłowych dla 8 osób (w tym 5 osób niepełnosprawnych) 3. Kurs operatora koparki oraz operatora koparko-ładowarki (dwa osobne kursy) dla 11 osób (w tym 6 osób niepełnosprawnych). CZĘŚĆ II ZAMÓWIENIA: Kurs rękodzielnictwa (wyroby z filcu) dla 19 osób niepełnosprawnych, w tym dla 4 osób dodatkowo kurs fotografiki. CZĘŚĆ III ZAMÓWIENIA: 1.Kurs masażu dla 7 osób (w tym dla 2 osób niepełnosprawnych). 2.Kurs kelnerski dla 6 osób. 3. Kurs języka niemieckiego 90 godzin dla 4 osób (w tym 3 osób niepełnosprawnych) 4. Kurs komputerowy ECDL CORE dla 11 osób niepełnosprawnych (w tym trzy osoby w stopniu zaawansowanym). 5. Kurs ochroniarski dla 3 osób niepełnosprawnych. 6. Kurs spawacza TIG, MIG, MAG, elektryczne i gazowe dla 4 osób (w tym 3 osób niepełnosprawnych). 7. Kurs sztuka makijażu dla 5 osób niepełnosprawnych. 8. Kurs pomoc kucharza z systemem HCCP dla 3 osób niepełnosprawnych. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowi załącznik do SIWZ OGÓLNE WYMAGANIA DLA WSZYSTKICH CZĘŚCI ZAMÓWIENIA: 1. Wykonawca przedłoży przykładowy harmonogram szkoleń, który po wyłonieniu najkorzystniejszej oferty podlegać będzie synchronizacji z innymi szkoleniami organizowanymi w ramach projektu Pomocna dłoń. Harmonogram realizacji szkoleń musi być dopasowany do dyspozycyjności uczestników oraz obejmować weekendy, ponieważ część tych osób uczy się pracuje. 2. Wykonawca przedłoży szczegółowy program szkoleń, ze wskazaniem formy i metod nauczania (ćwiczenia, symulacje itp.) oraz ilością godzin zajęć teoretycznych i praktycznych. 3. Wykonawca zobowiązany jest zapewnić realizację kursu na terenie powiatu myśliborskiego, a wyjątkowo, za zgodą Zamawiającego, poza powiatem myśliborskim, jeśli wynika to ze specyfiki prowadzonego szkolenia lub kursu np. kurs prawa jazdy, a ponadto zobowiązany jest do zorganizowania i pokrycia kosztów transportu wszystkich uczestników z miejscowości, w których zamieszkują tj. Boleszkowice, Dębno, Myślibórz i Barlinek na zajęcia do miejscowości, w których prowadzone jest szkolenie w ramach przedmiotu zamówienia oraz powrót uczestników do wskazanych miejscowości. 4. Wykonawca zobowiązuje się do przeprowadzenia zajęć w sali spełniającej estetyczne, pojemnościowe i sanitarne wymagania ogólnie przyjęte przez przepisy powszechnie obowiązującego prawa i uznane zwyczaje. Wykonawca wskaże dokładnie i zamieści materiał zdjęciowy sali, w której przeprowadzane będą zajęcia. Wykonawca oznakuje salę według zasad Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki. 5. Zajęcia szkoleniowe muszą być dopasowane do dyspozycyjności uczestników i będą prowadzone od poniedziałku do piątku, pod warunkiem, że będzie to zgodne z wolą uczestników i dopasowane do ich dyspozycyjności. Na życzenie uczestników zajęcia szkoleniowe mogą również obejmować weekendy, ponieważ część uczestników uczy się i pracuje. Zajęcia szkoleniowe powinny odbywać się maksymalnie 7 godzin dziennie z zapewnieniem przynajmniej jednej przerwy na posiłek, a życzenie uczestników kursów Wykonawca umożliwi realizację kursów także w soboty i niedziele. 6. Wykonawca na okres trwania szkolenia musi: a. Wyposażyć sale szkoleniowe w odpowiedni sprzęt dydaktyczny, a uczestników w materiały szkoleniowe niezbędne do prawidłowej realizacji programu szkolenia. W realizacji szkolenia winien zostać zastosowany odpowiedni sprzęt służący do odtwarzania przygotowanych przez Wykonawcę prezentacji multimedialnych. b. Zapewnić, aby wszystkie zajęcia praktyczne, w tym w szczególności co z obsługi komputera, odbywały się przy jednoosobowej obsadzie przy każdym ze stanowisk (przy kursie obsługi komputer przy jednoosobowej obsadzie komputerów). Każdy uczestnik szkolenia musi mieć zapewnione jednoosobową obsadę stanowiska przy szkoleniu. c. Zapewnić warunki zgodne z przepisami BHP w trakcie trwania szkolenia d. Zapewnić uczestnikom szkolenia wyżywienie: tj. ciastka (min. 150 g na jednego uczestnika), wodę (min. 500 ml na jednego uczestnika), soki (min. 250 ml na jednego uczestnika) kawę i herbatę, a w przypadku, gdy jednorazowo czas szkolenia będzie przekraczał 6 godzin lekcyjnych, również ciepły posiłek 7. Wykonawca pokryje koszty wszelkich niezbędnych badań lekarskich, w tym w szczególności wyrobienie książeczki zdrowia z wymazami, jeżeli specyfika szkolenia tego wymaga. Koszt badań i wyrobienia książeczki należy ująć w cenie kursu. 8. Wykonawca wyposaży sale i sprzęt, który będzie używany do realizacji i przy realizacji kursów do wymagań stosownych dla osób niepełnosprawnych. 9. Wykonawca ma obowiązek ubezpieczyć uczestników szkolenia od następstw nieszczęśliwych wypadków. Koszt ubezpieczenia NW należy ująć w koszcie kursu. 10. Program szkoleń zawodowych oraz przeprowadzenie szkolenia musi odbyć się zgodnie z Rozporządzeniem Ministra Edukacji Narodowej oraz Ministra Pracy i Polityki Socjalnej z dnia 12 października 1993r. w sprawie zasad warunków podnoszenia kwalifikacji zawodowych i wykształcenia ogólnego dorosłych (tekst jednolity: Dz. U. Nr 103, poz. 472 z 1993r. późn. zm.) oraz w oparciu o obowiązujące w tym zakresie przepisy. 11. Szkolenia powinny zakończyć się oceną nabytych umiejętności i wydaniem certyfikatu, dyplomu lub zaświadczenia o jego ukończeniu, zgodnie z rozporządzeniem Ministra Edukacji i Nauki z dnia 3 lutego 2006r. w sprawie uzyskiwania i uzupełniania przez osoby dorosłe wiedzy ogólnej, umiejętności i kwalifikacji zawodowych w formach pozaszkolnych (Dz. U. Z 2006r. Nr 31 poz. 216). Ponadto wydane certyfikaty winny być oznakowane zawierającego logo Europejskiego Funduszu Społecznego i informacją, że projekt był współfinansowany ze środków EFS. Powyższe certyfikaty muszą być wydane w trzech językach: polskim, angielskim i niemiecki. 12. Zamawiający dopuszcza składanie ofert częściowych. Wyróżniono trzy części za mówienia według opisu przedmiotu zamówienia. 13. Zamawiający nie dopuszcza możliwości złożenia oferty, przewidujący odmienny niż określony w niniejszej SIWZ sposób wykonania zamówienia (oferty wariantowej) ani nie przewiduje zamówień uzupełniających. 14. Wykonawca ma obowiązek dostarczyć pełną dokumentację szkoleń, w tym w szczególności: faktury VAT, listy obecności, ankiety ewaluacyjne, dokumentację zdjęciową, dzienniki zajęć, informacje o treści certyfikatów i ich oznaczeniu logo programu. Wszelka dokumentacja szkoleń, w tym również oznakowanie sal, winna zostać przedstawiona na formularzach zaakceptowanych wcześniej przez Zamawiającego.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 805000009
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.powiatmysliborski.pl, www.projektpcpr.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach