Przetargi.pl
Przeprowadzenie szkoleń pt: 1) Budowanie partnerstwa na rzecz ożywienia społeczno - gospodarczego i tworzenie miejsc pracy w regionie oraz 2) Innowacyjne metody promocji usług rynku pracy gwarancją skutecznych działań urzędu pracy. Uczestnicy szkolenia pracownicy Wojewódzkiego Urzędu Pracy w Lublinie.

Wojewódzki Urząd Pracy w Lublinie ogłasza przetarg

  • Adres: 20-022 Lublin, ul. Okopowa 5
  • Województwo: lubelskie
  • Telefon/fax: tel. 081 4635300 , fax. 081 4635305
  • Data zamieszczenia: 2012-04-13
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Wojewódzki Urząd Pracy w Lublinie
    ul. Okopowa 5 5
    20-022 Lublin, woj. lubelskie
    tel. 081 4635300, fax. 081 4635305
    REGON: 43012391300000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.wup.lublin.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Przeprowadzenie szkoleń pt: 1) Budowanie partnerstwa na rzecz ożywienia społeczno - gospodarczego i tworzenie miejsc pracy w regionie oraz 2) Innowacyjne metody promocji usług rynku pracy gwarancją skutecznych działań urzędu pracy. Uczestnicy szkolenia pracownicy Wojewódzkiego Urzędu Pracy w Lublinie.
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest przeprowadzenie szkoleń pt: 1) Budowanie partnerstwa na rzecz ożywienia społeczno - gospodarczego i tworzenie miejsc pracy w regionie oraz 2) Innowacyjne metody promocji usług rynku pracy gwarancją skutecznych działań urzędu pracy. Uczestnicy szkolenia pracownicy Wojewódzkiego Urzędu Pracy w Lublinie. I.Organizacja szkoleń: 1)Szkolenie - Budowanie partnerstwa na rzecz ożywienia społeczno - gospodarczego i tworzenie miejsc pracy w regionie: - termin: I-a grupa od 07.05.2012 r. do 09.05.2012 r.(trzy dni), II-a grupa od 23.05.2012r. do 25.05.2012 r.(trzy dni), jedna grupa 10 osób. Szkoleniem zostanie objętych dwie 10-osobowe grupy, ogółem zakłada się, że w szkoleniu weźmie udział 20 osób. 2) Szkolenie Innowacyjne metody promocji usług rynku pracy gwarancją skutecznych działań urzędu pracy: - termin I-a grupa od 20.06.2012 r. do 22.06.2012 r.(trzy dni), II-a grupa od 27.06.2012 r. do 29.06. 2012 r.(trzy dni), jedna grupa 10 osób. Szkoleniem zostanie objętych dwie 10-osobowe grupy, ogółem zakłada się, że w szkoleniu weźmie udział 20 osób. Ogółem zakłada się, że w dwóch w/w szkoleniach weźmie udział 40 osób. Szkolenia :1) Budowanie partnerstwa na rzecz ożywienia społeczno - gospodarczego i tworzenie miejsc pracy w regionie oraz 2) Innowacyjne metody promocji usług rynku pracy gwarancją skutecznych działań urzędu pracy: - miejsce: nie dalej niż 60 km od Lublina, z noclegiem dla uczestników szkolenia; - transport: dowóz pracowników spod siedziby Wojewódzkiego Urzędu Pracy w Lublinie oraz powrót z miejsca organizacji szkolenia pod siedzibę Wojewódzkiego Urzędu Pracy w Lublinie zapewnia organizator (cztery przejazdy dla 2 grup); - nocleg - hotel o standardzie nie niższym niż trzygwiazdkowy, pokoje 2 - osobowe z łazienkami; - sala wykładowa wyposażona w tablicę flipchart, ekran, nagłośnienie, mikrofon, wykłady z wykorzystaniem środków multimedialnych, dyskusje, warsztaty; - materiały szkoleniowe w formie skryptu dla każdego z uczestników szkolenia + wersja CD/DVD + zestaw piśmienniczy, zapakowane w teczkę; - warsztaty - 3-ci dzień szkolenia - 4 godziny; - harmonogram: rozpoczęcie szkolenia pierwszego dnia godz.10:00, zakończenie trzeciego dnia godz. 15:00 ( pierwszy i drugi dzień od godz. 10.00 do godz. 17.00, trzeci dzień od godz. 10.00 do godz. 15.00), z uwzględnieniem trzech przerw obiadowych i pięciu przerw kawowych (pierwszego i drugiego dnia - dwie przerwy, trzeciego dnia - jedna przerwa); - serwis kawowy: kawa - 200 ml na 1 osobę/ 1 przerwę kawową; herbata - 200 ml na 1 osobę/ 1 przerwę kawową; mleko do kawy w dzbankach - 15 ml na 1 osobę/ 1 przerwę kawową; woda mineralna gazowana i niegazowana - 250 ml na 1 osobę/ 1 przerwę kawową; napoje - soki w trzech rodzajach (czarna porzeczka, pomarańcza, jabłko) - 200 ml na 1 osobę/1 przerwę kawową; ciasto pieczone - rożne rodzaje, 3 ciasteczka deserowe w papilotkach/ 1 osobę/1 przerwę kawową (1 ciasteczko ok. 100 g.); cytryna - 1 plaster/ na 1 osobę/ 1 przerwę kawową; serwis - trzy dni, uzupełniany na bieżąco; - obiady dwudaniowe z deserem (trzy dni); obiad składający się z przystawki, zupy oraz drugiego dania; kolacja pierwszego i drugiego dnia, śniadanie drugiego i trzeciego dnia (dla osób nocujących); - obiady, kolacje i śniadania powinny być wydawane w obiekcie, w którym będą zakwaterowani uczestnicy szkolenia. W obiekcie tym powinna znajdować się również restauracja i sala szkoleniowa; - wydanie uczestnikom szkolenia zaświadczenia o ukończeniu szkolenia; - Wykonawca zapewni, iż osoby prowadzące szkolenie będą dysponowały wiedzą i kwalifikacjami niezbędnymi do jego przeprowadzenia. II.Cel szkoleń: 1)Szkolenie - Budowanie partnerstwa na rzecz ożywienia społeczno - gospodarczego i tworzenie miejsc pracy w regionie - celem szkolenia jest dostarczenie wiedzy i praktycznych umiejętności z zakresu tworzenia, funkcjonowania i promowania partnerstw lokalnych, szczególnie o charakterze międzysektorowym (administracja publiczna, NGO, sektor prywatny), nastawionych na rozwiązywanie problemów rynku pracy. Uczestnicy szkolenia: pracownicy Wojewódzkiego Urzędu Pracy w Lublinie. 2)Szkolenie - Innowacyjne metody promocji usług rynku pracy gwarancją skutecznych działań urzędu pracy- celem szkolenia jest nabycie wiedzy i praktycznych umiejętności z zakresu efektywnej współpracy z pracodawcami oraz zainspirowanie nowymi metodami promocji usług rynku pracy pracowników Urzędu. Uczestnicy szkolenia: pracownicy Wojewódzkiego Urzędu Pracy w Lublinie. III. Zagadnienia tematyczne szkoleń: 1)Szkolenie - Budowanie partnerstwa na rzecz ożywienia społeczno - gospodarczego i tworzenie miejsc pracy w regionie: 1. Istota partnerstwa lokalnego 2. Rywalizować czy współpracować? 3. Cele i rodzaje partnerstwa 4. Cechy efektywnego partnerstwa i sposoby zawiązywania skutecznych partnerstw 5. Partnerstwo jako metoda rozwoju lokalnego i integracji społecznej 6. Analiza problemów społecznych jako punkt wyjścia 7. Koncepcja 6 wymiarów kapitału lokalnego 8. Diagnoza szans i korzyści we wdrażaniu partnerstwa lokalnego w gminie, powiecie, województwie 9. Model polsko - amerykańskiego programu partnerstwa lokalnego 10. Budowanie grupy partnerskiej 11. Struktura organizacyjna partnerstwa 12. Kamienie milowe: wyznaczanie etapów rozwoju partnerstwa 13. Ewaluacja działań partnerskich 14. Grupy docelowe i kanały przekazu promocyjnego - analiza 15. Dobre praktyki wdrażania partnerstwa lokalnego - realizacja wspólnych projektów społeczno - gospodarczych 16. Rozbudowa partnerstwa 17. Warsztaty lokalnego ożywienia społeczno - gospodarczego społeczności lokalnej 18. Analiza Czterech Zasad Ożywienia Gospodarczego 19. Tworzenie i opracowanie propozycji projektów społeczno - gospodarczych 20. Promocja jako część strategii partnerstwa 21. Wykorzystanie nowych technologii w promocji działań partnerskich 22. Kryzysowy PR : jak reagować na trudne sytuacje? 23. Public relation działań partnerskich - ożywienie gospodarcze i tworzenie miejsc pracy 24. Tworzenie rozwiązań systemowych - utrwalenie dorobku partnerstwa 25. Formalno - prawne aspekty zawiązywania partnerstw 26. Zespół zarządzający partnerstwem 27. Umowa partnerska - przykłady umów partnerskich 28. Sporządzanie dokumentów dotyczących partnerstwa (umowa partnerska itp.) - warsztaty 2) Szkolenie - Innowacyjne metody promocji usług rynku pracy gwarancją skutecznych działań urzędu pracy: 1. Cele i instrumenty polityki rynku pracy 2. Dokumenty strategiczne 3. Aktualne kierunki w polityce rynku pracy 4.Popytowo zorientowane instrumenty polityki rynku pracy (dotacje, bezpośrednie tworzenie miejsc pracy, itp.) 5.Podażowo zorientowane instrumenty polityki rynku pracy (szkolenia, staże, pośrednictwo pracy, doradztwo zawodowe itp.) 6. Badania ewaluacyjne aktywnej polityki rynku pracy (rodzaje badań ewaluacyjnych i ich funkcje, efekty badań) 7. Mikroekonomiczne i makroekonomiczne narzędzia wykorzystywane w aktywnej polityce rynku pracy 8. Środki aktywnej polityki rynku pracy na przykładzie wybranych krajów europejskich (Wielka Brytania, Niemcy, Szwecja) 9. Formy pasywnej polityki na rynku pracy 10. Kreowanie wizerunku urzędu poprzez kontakty wewnętrzne i zewnętrzne 11. Metody aktywnego komunikowania z poszczególnymi klientami urzędu pracy 12. Współpraca pracowników urzędu w zakresie promocji usług rynku pracy 13. Zadania pracowników urzędu w zakresie współpracy z pracodawcami 14. Partnerzy rynku pracy 15. Marketingowe podejście do świadczenia usług pracodawcom i innym partnerom rynku pracy 16. Przygotowanie profesjonalnej strategii marketingowej urzędu pracy 17. Kanały dystrybucji informacji o rynku pracy 18. Metody aktywnego komunikowania z poszczególnymi klientami urzędu pracy 19. PR urzędu pracy 20. Pracownik urzędu pracy jako ambasador swojej instytucji
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 805000009
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://www.wup.lublin.pl/wup/index.php?kat=200
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach