Przetargi.pl
Przeprowadzenie szkoleń dla uczestników projketu pn. Bliżej Pracy - Aktywizacja społeczna i lokalna mieszkańców miasta Słupska wymagających wsparcia i wzmocnienia umiejętności społecznych w zakresie treningów kompetencji i umiejętności społecznych oraz poradnictwa i wsparcie indywidualnego oraz grupowego w celu podniesienia kompetencji życiowych i umiejętności społeczno - zawodowych umożliwiających docelowo powrót do życia społecznego, w tym powrót na rynek pracy i aktywizację zawodową.

Miejski Ośrodek Pomocy Rodzinie ogłasza przetarg

  • Adres: 76-200 Słupsk, ul.Słoneczna 15D
  • Województwo: pomorskie
  • Telefon/fax: tel. 059 8428126 , fax. 059 8428126
  • Data zamieszczenia: 2012-04-04
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Miejski Ośrodek Pomocy Rodzinie
    ul.Słoneczna 15D 15D
    76-200 Słupsk, woj. pomorskie
    tel. 059 8428126, fax. 059 8428126
    REGON: 00531078000000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www: www.mopr.slupsk.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Przeprowadzenie szkoleń dla uczestników projketu pn. Bliżej Pracy - Aktywizacja społeczna i lokalna mieszkańców miasta Słupska wymagających wsparcia i wzmocnienia umiejętności społecznych w zakresie treningów kompetencji i umiejętności społecznych oraz poradnictwa i wsparcie indywidualnego oraz grupowego w celu podniesienia kompetencji życiowych i umiejętności społeczno - zawodowych umożliwiających docelowo powrót do życia społecznego, w tym powrót na rynek pracy i aktywizację zawodową.
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przeprowadzenie zajęć dla uczestników projektu pn. Bliżej pracy - Aktywizacja społeczna i lokalna mieszkańców miasta Słupska wymagających wsparcia i wzmocnienia umiejętności społecznych. Uczestnicy zajęć to grupa od 90 do 94 osób w wieku produkcyjnym, w zdecydowanej większości bezrobotni 84%, w tym długotrwale 50%, korzystających z pomocy społecznej, o mało sprecyzowanych lub wymagających weryfikacji planach zawodowych. W grupie dominują kobiety 62%, a osoby z wykształceniem wyższym i średnim stanowią 42% ogółu. Liczba uczestników uzależniona jest od ilości osób, które zawrą kontrakty socjalne. Zajęcia dotyczą następujących działań: 1. treningi kompetencji i umiejętności społecznych prowadzone przez psychologów, z zakresu: niwelowania następstw długiego okresu pozostawania bez stałej pracy i korzystania z oferty placówek pomocy społecznej. Rezultatem powinno być podniesienie wśród uczestników motywacji i gotowości na przyjęcie zmian. Klient powinien zwiększyć poczucie własnej wartości, świadomości społecznej, z większą swobodą nawiązywać kontakty społeczne, wchodzić w relacje, wzmocnić motywację, poznać mechanizmy i sposoby radzenia sobie ze stresem, rozwijać umiejętności zachowań asertywnych, próbować rozwiązywać samodzielnie konflikty i pokonywać trudności. Treningi kompetencji i umiejętności społecznych obejmują 30 godzin (zegarowych) zajęć w ciągu 5 dni po 6 godzin oraz dodatkowo 1 godzina indywidualnych konsultacji dla każdego z uczestników. Przedział czasowy w jakich mają odbywać się zajęcia grupowe to od godz. 8.00 do 15.00. Terminy indywidualnych konsultacji powinny być indywidualnie ustalane z uczestnikami zajęć i mogą odbywać się po godz. 15. Termin realizacji: od 7.05 - 25.05.2012 r. 2. poradnictwo i wsparcie grupowe w celu podniesienia kompetencji życiowych i umiejętności społeczno - zawodowych umożliwiających docelowo powrót do życia społecznego, w tym powrót na rynek pracy i aktywizację zawodową prowadzonych przez licencjonowanych doradców zawodowych, z zakresu: - określenia własnych umiejętności i predyspozycji zawodowych oraz kierunku rozwoju zawodowego w odniesieniu do osobistych możliwości i potrzeb lokalnego rynku pracy - analiza i umiejętność sporządzenia życiorysu zawodowego - list motywacyjny - cechy listu, zasady pisania - umiejętność sporządzania własnej oferty pracy - aktywne formy poszukiwania pracy - podniesienia predyspozycji związanych z kontaktem z pracodawcą w tym autoprezentacja, rozmowa kwalifikacyjna itp. - korzyści z bycia zatrudnionym - praca zawodowa jako wartość - podwyższania poczucia własnej wartości. Poradnictwo i wsparcie grupowe obejmuje 30 godzin (zegarowych) zajęć w ciągu 5 dni po 6 godzin oraz dodatkowo 1 godzina indywidualnych konsultacji dla każdego z uczestników. Przedział czasowy w jakich mają odbywać się zajęcia grupowe to od godz. 8.00 do 15.00. Terminy indywidualnych konsultacji powinny być indywidualnie ustalane z uczestnikami zajęć i mogą odbywać się po godz. 15. Termin realizacji: od 14.05 do 1.06.2012 r. 3. Łączna ilość osób skierowanych na zajęcia - od 90 do 94 osób, każdy z uczestników weźmie udział w obu rodzajach zajęć, maksymalna ilość osób w grupie - 16. 4. Każda osoba uczestnicząca w zajęciach powinna zdobyć umiejętności wskazane w charakterystyce zajęć. 5. Wykonawca jest zobowiązany do: 1) zapewnienie miejsca odbywania zajęć: teren miasta Słupska 2) zapewnienia uczestnikom zajęć stałego dostępu do napojów, kawy i herbaty oraz w przerwie na lunch jednego ciepłego posiłku w formie dania obiadowego 3) wykonawca na czas trwania poszczególnych zajęć, musi zapewnić uczestnikom: materiały szkoleniowe, zawierające logo UE, EFS, POKL, oraz nazwę projektu oraz informację o współfinansowaniu, 4) uczestniczący w przetargu powinien zapewnić sale dydaktyczne, pomoce naukowe, sprzęt techniczny, artykuły piśmiennicze i biurowe dla uczestników zajęć 5) w ramach przedmiotu zamówienia należy ubezpieczyć uczestników od następstw nieszczęśliwych wypadków powstałych w związku z zajęciami (kserokopię polisy potwierdzoną za zgodność z oryginałem należy przekazać Zamawiającemu) 6) w przypadku wystąpienia wypadku sporządzenie protokołu okoliczności i przyczyn wypadku z udziałem uczestnika zajęć 7) prowadzenia listy obecności (potwierdzanie obecności za pomocą własnoręcznego czytelnego podpisu), a także rejestrowania i niezwłocznego zgłaszania drogą elektroniczną na adres mailowy blizejpracy@onet.eu Zamawiającemu, najpóźniej w następnym dniu, wszystkich nieobecności uczestników zajęć lub rezygnacji z uczestnictwa w zajęciach w trakcie jego trwania pod rygorem odmowy zapłaty za szkolenie tych osób, 8) przekazać Zamawiającemu kopię list obecności niezwłocznie po zakończeniu zajęć, 9) wydania niezwłocznie po zakończeniu zajęć uczestnikom certyfikatów (oddzielnie za treningi i poradnictwo) o ukończeniu, potwierdzające uzyskanie przez uczestnika wiedzy ogólnej, kompetencji i umiejętności społecznych, z kolorowymi logotypami: Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki, Unii Europejskiej, Europejskiego Funduszu Społecznego i z nazwą projektu oraz informację o współfinansowaniu, 10) dostarczenie Zamawiającemu niezwłocznie po zakończeniu zajęć indywidualnych opinii psychologa opisujących zdobyte kompetencje i umiejętności, silne i słabe strony, zaangażowanie uczestników oraz ewentualne wskazania do dalszej terapii psychologicznej oraz indywidualnych opinii doradcy zawodowego określających zdobyte umiejętności, zaangażowanie, predyspozycje do pracy i kierunek rozwoju zawodowego w odniesieniu do osobistych predyspozycji uczestnika oraz potrzeb lokalnego rynku pracy, a także ewentualne wskazanie osób wymagających indywidualnej, pogłębionej współpracy z doradcą zawodowym celem stworzenia indywidualnego planu działania, 11) opracowania i przekazania Zamawiającemu zestawienia wydanych opinii i certyfikatów; 12) postępowania zgodnie z wytycznymi dotyczącymi oznaczania projektów w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki zamieszczanymi na stronie internetowej: www.efs.gov.pl lub www.mrr.gov.pl lub www.funduszestrukturalne.gov.pl 13) prowadzenia dokumentacji fotograficznej na zajęciach i przekazania jej Zamawiającemu po zakończeniu zajęć w formie elektronicznej, zapisanej na dysku CD; 14) informację na temat firmy prowadzącej zajęcia Wykonawca jest zobowiązany zamieścić na stronie internetowej www.inwestycjawkadry.pl.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 800000004
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.1. Kryteria oceny ofert: Program, kwalifikacje kadry i doświadczenie zawodowe, warunki lokalowe, harmonogram zajęć
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.mopr.slupsk.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach