Zespół Szkół w Tułowicach ogłasza przetarg
- Adres: 49-130 Tułowice, ul. Zamkowa 15
- Województwo: opolskie
- Telefon/fax: tel. 77 4277036, 4277040 , fax. 77 4277037
- Data zamieszczenia: 2011-05-24
- Zamieszczanie ogłoszenia: nieobowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Zespół Szkół w Tułowicach
ul. Zamkowa 15 15
49-130 Tułowice, woj. opolskie
tel. 77 4277036, 4277040, fax. 77 4277037
REGON: 53232014100000 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.tltulowice.pl
- I.2. Rodzaj zamawiającego: Inny: Edukacja
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Przeprowadzenie staży zawodowych dla uczniów Publicznego Technikum Leśnego przy Zespole Szkół w Tułowicach, w ramach projektu pn. Przyszłość należy do specjalistów - edycja II - II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
Przedmiotem zamówienia są usługi szkoleniowo-edukacyjne młodzieży, polegające na przeprowadzeniu staży zawodowych dla uczniów Publicznego Technikum Leśnego przy Zespole Szkół w Tułowicach w ramach realizacji projektu Przyszłość należy do specjalistów - edycja II, współfinansowanego z Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki 2007 - 2013, Działania 9.2 Podniesienie atrakcyjności i jakości szkolnictwa zawodowego. Zamówienie podzielone zostało na następujące części: Część I - staż zawodowy realizowany w warunkach górskich dla 5 osób; czas trwania stażu - 12 dni. Część II - staż zawodowy realizowany w warunkach wyżynnych lub nizinnych dla 5 osób; czas trwania stażu - 12 dni. Część III - staż zawodowy ukierunkowany na zdobywanie doświadczenia w ramach posiadanych przez stażystów uprawnień Arborysty - Treeworkera dla 5 osób; czas trwania stażu - 5 dni. Wszystkie zajęcia objęte niniejszym zamówieniem muszą odbywać się w ośrodkach lub bazach dydaktycznych, których głównym przeznaczeniem jest prowadzenie edukacji leśnej. Do obowiązków Wykonawcy będzie należało: Dla Części I: 1.przeprowadzenie staży zawodowych w wymiarze 60 godzin (10 dni x 6 godzin), obejmujących następującą tematykę: - zapoznanie beneficjentów z działalnością dydaktyczną oraz pozadydaktyczną jednostki w której odbywają staż, -zapoznanie beneficjentów z piętrami i zbiorowiskami roślinnymi oraz typami siedliskowymi lasu charakterystycznymi dla regionu, - zapoznanie beneficjentów z pracami szkółkarskimi prowadzonymi w warunkach górskich, - zapoznanie beneficjentów z pracami pielęgnacyjnymi wykonywanymi w uprawach, - zapoznanie beneficjentów z organizacją i wykonywaniem szacunków brakarskich wykonywanych w warunkach górskich, - zapoznanie beneficjentów z manipulacją i odbiórką surowca drzewnego, - zapoznanie beneficjentów z zabiegami ochronnymi wykonywanymi w drzewostanach w warunkach górskich. - zapoznanie beneficjentów z aktywnymi formami ochrony przyrody w warunkach górskich. 2. zapewnienie dla 5 beneficjentów projektu w okresie 12 dni (10 dni roboczych + 2 dni wolne od pracy) zakwaterowania na czas odbywania stażu zgodnie z Rozporządzeniem Ministra Gospodarki i Pracy z dnia 19 sierpnia 2004 r. w sprawie obiektów hotelarskich i innych obiektów, w których są świadczone usługi hotelarskie (tekst jednolity: Dz. U. z 2006 r., nr 22, poz. 169 z późn. zm.), 3. zapewnienie dla 5 beneficjentów projektu w okresie 12 dni (10 dni roboczych + 2 dni wolne do pracy) wyżywienia składającego się z następujących posiłków: a) śniadanie zawierające zimny bufet, dodatki: miód, dżem, masło, pieczywo (bułki, różne gatunki chleba) oraz napoje ciepłe: kawa lub herbata, b) obiad składający się z dwóch dań (zupa i danie główne z dodatkami i surówkami) c) kolację zawierająca zimny bufet, dodatki masło, pieczywo (bułki, różne gatunki chleba) oraz napoje ciepłe: herbata. Wszystkie posiłki powinny być przygotowane zgodnie z normami i zaleceniami prawidłowego żywienia określonymi przez Instytut Żywności i Żywienia w Warszawie. Zamawiający nie dopuszcza użycia naczyń plastikowych. 4. zapewnienie dojazdu beneficjentów na miejsce zajęć (jeśli będą odbywały się poza miejscem zakwaterowania), 5. zapewnienie opieki nad beneficjentami podczas odbywania stażu, 6. sprawdzenie i podpisanie dzienniczków stażysty. Dla Części II: 1. przeprowadzenie staży zawodowych w wymiarze 60 godzin (10 dni x 6 godzin), obejmujących następującą tematykę: - zapoznanie beneficjentów z działalnością dydaktyczną oraz pozadydaktyczną jednostki w której odbywają staż, - zapoznanie beneficjentów ze zbiorowiskami roślinnymi oraz typami siedliskowymi lasu charakterystycznymi dla regionu, - zapoznanie beneficjentów z aktywnymi formami ochrony przyrody w warunkach wyżynnych lub nizinnych . 2. zapewnienie dla 5 beneficjentów projektu w okresie 12 dni (10 dni roboczych + 2 dni wolne od pracy) zakwaterowania na czas odbywania stażu zgodnie z Rozporządzeniem Ministra Gospodarki i Pracy z dnia 19 sierpnia 2004 r. w sprawie obiektów hotelarskich i innych obiektów, w których są świadczone usługi hotelarskie (tekst jednolity: Dz. U. z 2006 r., nr 22, poz. 169 z późn. zm.), 3. zapewnienie dla 5 beneficjentów projektu w okresie 12 dni (10 dni roboczych + 2 dni wolne do pracy) wyżywienia składającego się z następujących posiłków: a) śniadanie zawierające zimny bufet, dodatki: miód, dżem, masło, pieczywo (bułki, różne gatunki chleba) oraz napoje ciepłe: kawa lub herbata, b) obiad składający się z dwóch dań (zupa i danie główne z dodatkami i surówkami) c) kolację zawierająca zimny bufet, dodatki masło, pieczywo (bułki, różne gatunki chleba) oraz napoje ciepłe: herbata. Wszystkie posiłki powinny być przygotowane zgodnie z normami i zaleceniami prawidłowego żywienia określonymi przez Instytut Żywności i Żywienia w Warszawie. Zamawiający nie dopuszcza użycia naczyń plastikowych. 4. zapewnienie dojazdu beneficjentów na miejsce zajęć (jeśli będą odbywały się poza miejscem zakwaterowania), 5. zapewnienie opieki nad beneficjentami podczas odbywania stażu, 6. sprawdzenie i podpisanie dzienniczków stażysty. Dla Części III: 1. przeprowadzenie staży zawodowych w wymiarze 30 godzin (5 dni x 6 godzin), obejmujących następującą tematykę: - doskonalenie technik linowych wykorzystywanych do prac arborystycznych. - zapoznanie beneficjentów ze specyfiką pielęgnacji i cięć drzew i krzewów liściastych - zapoznanie beneficjentów ze specyfiką pielęgnacji i cięć drzew i krzewów iglastych - zapoznanie beneficjentów z wymogami pielęgnacyjnymi drzew i krzewów ozdobnych 2. zapewnienie dla 5 beneficjentów projektu w okresie 5 dni zakwaterowania na czas odbywania stażu zgodnie z Rozporządzeniem Ministra Gospodarki i Pracy z dnia 19 sierpnia 2004 r. w sprawie obiektów hotelarskich i innych obiektów, w których są świadczone usługi hotelarskie (tekst jednolity: Dz. U. z 2006 r., nr 22, poz. 169 z późn. zm.), 3. zapewnienie dla 5 beneficjentów projektu w okresie 5 dni wyżywienia składającego się z następujących posiłków: a) śniadanie zawierające zimny bufet, dodatki: miód, dżem, masło, pieczywo (bułki, różne gatunki chleba) oraz napoje ciepłe: kawa lub herbata, b) obiad składający się z dwóch dań (zupa i danie główne z dodatkami i surówkami) c) kolację zawierająca zimny bufet, dodatki masło, pieczywo (bułki, różne gatunki chleba) oraz napoje ciepłe: herbata. Wszystkie posiłki powinny być przygotowane zgodnie z normami i zaleceniami prawidłowego żywienia określonymi przez Instytut Żywności i Żywienia w Warszawie. Zamawiający nie dopuszcza użycia naczyń plastikowych. 4. zapewnienie dojazdu beneficjentów na miejsce zajęć (jeśli będą odbywały się poza miejscem zakwaterowania), 5. zapewnienie opieki nad beneficjentami podczas odbywania stażu, 6. sprawdzenie i podpisanie dzienniczków stażysty. Szczegółowy program i terminarz szkoleń będzie ustalany w harmonogramie sporządzonym przez z Wykonawcę i zatwierdzonym przez Zamawiającego, przed podpisaniem umowy - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 803100000
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak
- II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
- II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.1. Warunki dotyczące zamówienia
- Informacja na temat wadium: W niniejszym zamówieniu nie ustanawia się wadium
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.tltulowice.pl
- IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Usługa przeprowadzenia zajęć matematyczno-przyrodniczo-technicznych dla szczególnie uzdolnionych licealistów w ramach projektu pn. Szlifujemy opolskie diamenty
Dodano: 2014-09-22 - Prowadzenie zajęć Szkolnego Ośrodka Kariery, zajęć pozalekcyjnych oraz zajęć terapii pedagogicznej i zajęć dydaktyczno wyrównawczych w Publicznym Gimnazjum w Zespole Szkół w Chróścinie, Publicznym Gimnazjum w Zespole Szkół w Dąbrowie i Publicznym Gimnazjum w Żelaznej zgodnie z projektem - I ja mogę wiele.
Dodano: 2014-01-24 - Prowadzenie zajęć edukacyjnych w ramach projektu Gimnazjaliści z Pakosławic - kompetentni i kreatywni
Dodano: 2014-01-20 - Świadczenie usługi niepriorytetowej (edukacyjnej) realizowanej przez gminę Skoroszyce zgodnie z założeniami projektu współfinansowanego przez UE: Kompleksowy program rozwoju dla uczniów z Gimnazjum w Skoroszycach
Dodano: 2013-08-26 - Prowadzenie zajęć wyrównawczych z terapii pedagogicznej, zajęć pozalekcyjnych oraz zajęć psychologiczno - pedagogicznych w Publicznej Szkole Podstawowej w Zespole Szkół w Chróścinie, Publicznej Szkole Podstawowej w Zespole Szkół w Dąbrowie, Publicznej Szkole Podstawowej w Naroku i Publicznej Szkole Podstawowej w Sławicach zgodnie z projektem Wiara w siebie kluczem do sukcesu II
Dodano: 2012-11-08 - Prowadzenie zajęć Szkolnego Ośrodka Kariery, zajęć pozalekcyjnych oraz zajęć psychologiczno - pedagogicznych w Publicznym Gimnazjum w Zespole Szkół w Chróścinie, Publicznym Gimnazjum w Zespole Szkół w Dąbrowie i Publicznym Gimnazjum w Żelaznej zgodnie z projektem Uwierz w siebie - wygraj przyszłość II
Dodano: 2012-11-08 - Pełnienie funkcji opiekuna - nauczyciela dodatkowych zajęć szkolnych, realizowanej w ramach projektu pod nazwą:Dobry zawód - lepsza przyszłość.
Dodano: 2012-10-01 - Pełnienie funkcji opiekuna - nauczyciela dodatkowych zajęć szkolnych, realizowanej w ramach projektu pod nazwą: Dobry zawód - lepsza przyszłość, współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego.
Dodano: 2012-03-16 - Pełnienie funkcji opiekuna - nauczyciela dodatkowych zajęć szkolnych, realizowanej w ramach projektu pod nazwą: Dobry zawód - lepsza przyszłość, współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego.
Dodano: 2012-02-24 - Prowadzenie zajęć pozalekcyjnych w Publicznej Szkole Podstawowej w Naroku zgodnie z projektem Wiara w siebie kluczem do sukcesu
Dodano: 2011-12-21