Przetargi.pl
Przeprowadzenie przez Wykonawcę cyklu szkoleniowo-aktywizacyjnego dla 5 grup skazanych odbywających karę pozbawienia wolności w Areszcie Śledczym w Piotrkowie Trybunalskim, Zakładzie Karnym w Łowiczu, Zakładzie Karnym w Sieradzu, Zakładzie Karnym w Garbalinie i Zakładzie Karnym Nr 1 w Łodzi organizowanego w ramach projektu pn.: „Podniesienie kwalifikacji zawodowych więźniów w celu ich powrotu na rynek pracy po zakończeniu odbywania kary pozbawienia wolności” finansowanego ze środków Programu Operacyjnego Wiedza Edukacja Rozwój 2014-2020

Okręgowy Inspektorat Służby Więziennej w Łodzi ogłasza przetarg

  • Adres: 91-729 Łódź, ul. Smutna
  • Województwo: łódzkie
  • Telefon/fax: tel. 42 67 50 020 , fax. 42 67 50 002
  • Data zamieszczenia: 2019-04-23
  • Zamieszczanie ogłoszenia: nieobowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Okręgowy Inspektorat Służby Więziennej w Łodzi
    ul. Smutna 21
    91-729 Łódź, woj. łódzkie
    tel. 42 67 50 020, fax. 42 67 50 002
    REGON: 47140395400000
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: OISW w Łodzi

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Przeprowadzenie przez Wykonawcę cyklu szkoleniowo-aktywizacyjnego dla 5 grup skazanych odbywających karę pozbawienia wolności w Areszcie Śledczym w Piotrkowie Trybunalskim, Zakładzie Karnym w Łowiczu, Zakładzie Karnym w Sieradzu, Zakładzie Karnym w Garbalinie i Zakładzie Karnym Nr 1 w Łodzi organizowanego w ramach projektu pn.: „Podniesienie kwalifikacji zawodowych więźniów w celu ich powrotu na rynek pracy po zakończeniu odbywania kary pozbawienia wolności” finansowanego ze środków Programu Operacyjnego Wiedza Edukacja Rozwój 2014-2020
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest przeprowadzenie przez Wykonawcę cyklu szkoleniowo-aktywizacyjnego dla 5 grup skazanych odbywających karę pozbawienia wolności w Areszcie Śledczym w Piotrkowie Trybunalskim, Zakładzie Karnym w Łowiczu, Zakładzie Karnym w Sieradzu, Zakładzie Karnym w Garbalinie i Zakładzie Karnym Nr 1 w Łodzi organizowanego w ramach projektu pn.: „Podniesienie kwalifikacji zawodowych więźniów w celu ich powrotu na rynek pracy po zakończeniu odbywania kary pozbawienia wolności” finansowanego ze środków Programu Operacyjnego Wiedza Edukacja Rozwój 2014-2020, składającego się z 2 szkoleń: 1) szkolenie zawodowe pn. „Opiekun osób starszych i niepełnosprawnych”: część teoretyczna (22 godziny dydaktyczne), część praktyczna (40 godzin dydaktycznych). Elementem składowym szkolenia zawodowego jest, w ramach zajęć teoretycznych, szkolenie BHP w wymiarze 2 godzin dydaktycznych oraz szkolenie z zakresu pierwszej pomocy przedmedycznej w wymiarze 8 godzin dydaktycznych; 2) szkolenie kompetencyjne pn. „Aktywizacja zawodowa – sposoby poszukiwania pracy” - 20 godzin dydaktycznych. Zadanie nr 1 Jedna godzina dydaktyczna to 45 minut. Zajęcia odbywać się będą na terenie jednostek penitencjarnych w dni robocze, od poniedziałku do piątku pomiędzy godzinami 8.30 - 15.30 (z godzinną przerwą obiadową), a za uprzednią zgodą kierownika jednostki – również w soboty. a) Grupa 1 :Areszt Śledczy w Piotrkowie Trybunalskim – Piotrków Trybunalski, ul. Wronia 76/90; b) Grupa 2: Zakład Karny w Łowiczu – Łowicz, ul. Wiejska 3, c) Grupa 3: Zakład Karny w Sieradzu – Sieradz, ul. Orzechowa 5, d) Grupa 2: Zakład Karny Nr 1 w Łodzi – Łódź ul. Beskidzka 54, e) Grupa 3: Zakład Karny w Garbalinie – 99 -100 Łęczyca, Garbalin Wykonawca w porozumieniu z kierownikiem każdej z w/w jednostek ustali indywidualny harmonogram zajęć, który następnie przekaże Zamawiającemu – przed rozpoczęciem realizacji zamówienia w danej jednostce. Zmiany harmonogramu zarówno w zakresie modyfikacji godzin przeprowadzania zajęć, jak i prowadzenia zajęć w sobotę, mogą nastąpić wyłącznie po uzgodnieniu z kierownikiem jednostki, o czym Wykonawca niezwłocznie informuje Zamawiającego. Ilość uczestników, zmiana uczestnika: Szkolenie odbędzie się dla 5 grup – łącznie maksymalnie 60 skazanych (po 12 skazanych w każdej z grup). Zamawiający zobowiązuje się do posiadania listy rezerwowej uczestników kursu (minimum 2 osoby na jednostkę), umożliwiającej w sposób łatwy wprowadzenie nowej osoby na miejsce osoby rezygnującej lub wykluczonej z uczestnictwa w kursie. Zmiana personalna w trakcie cyklu może nastąpić nie później niż do upływu 20% godzin szkolenia zawodowego, aby osoba mogła ukończyć cały cykl i otrzymać stosowne zaświadczenia. Realizacja cyklu, odpowiedzialność: Wykonawca zobowiąże się do wykonania czynności związanych z przeprowadzeniem szkoleń z należytą starannością i na zasadach wynikających z rozporządzenia Ministerstwa Edukacji Narodowej z dnia 18 sierpnia 2017 r. w sprawie kształcenia ustawicznego w formach pozaszkolnych (dalej rozporządzenie MEN). Szkolenia rozpoczną się w terminie ustalonym z zamawiającym, niezwłocznie po podpisaniu umowy, a zakończą do dnia 30.11.2019r. Zamawiający nie ponosi odpowiedzialności za szkody wyrządzone przez Wykonawcę podczas realizacji cyklu szkoleniowo-aktywizacyjnego. Wykonawca oświadczy, iż spełnia wymogi określone w rozporządzeniu MEN do prowadzenia kształcenia ustawicznego w formach pozaszkolnych. Dokumentacja: Wykonawca będzie prowadził dokumentację dla każdego cyklu zgodną z wymogami § 21 rozporządzania MEN tj. program nauczania, dziennik zajęć, ewidencję wydanych zaświadczeń i protokół z przeprowadzonego zaliczenia. Skazani udział w zajęciach potwierdzą własnoręcznym podpisem na liście obecności, złożonym długopisem koloru niebieskiego lub zielonego. W ciągu 2 dni roboczych od dnia podpisania umowy, ale przed rozpoczęciem pierwszego szkolenia Wykonawca przedstawi Zamawiającemu, celem zatwierdzenia: 1) program szkolenia zawodowego i program szkolenia kompetencyjnego, 2) wzór dziennika zajęć edukacyjnych, 3) wzór listy obecności, 4) wzór zaświadczeń potwierdzających ukończenie szkoleń, 5) wzór rejestru wydanych zaświadczeń, 6) wykaz materiałów dydaktycznych, które udostępnione będą uczestnikom szkolenia takie jak np. podręczniki, broszury itp., obejmujące swoją tematyką programy szkoleń, które po zakończeniu cyklu przejdą w posiadanie uczestników szkolenia. Wykonawca wyda osobom, które ukończą cykl stosowne 2 zaświadczenia potwierdzające ukończenie szkoleń, zgodne ze wzorem określonym w rozporządzeniu MEN (§ 3. pkt. 5, § 18 ust. 2). Wykonawca zobowiązany będzie do przeprowadzenia w każdej z grup, na własny koszt, ewaluacji szkolenia polegającej na wypełnieniu ankiet przez uczestników oraz ich podsumowaniu przez Wykonawcę. Wzór ankiety ewaluacyjnej zostanie przedstawiony przez Zamawiającego. Ankiety wraz z ewaluacją Wykonawca przekaże Zamawiającemu w terminie 5 dni roboczych od zakończenia cyklu. Wykonawca przekaże Zamawiającemu w terminie 5 dni roboczych od zakończenia cyklu kopie dokumentacji szkoleniowej, podpisane za zgodność z oryginałem przez kierownika instytucji szkoleniowej lub upoważnionego pracownika: 1) zaświadczeń o ukończeniu szkoleń (kompetencyjnego i zawodowego), 2) dziennika zajęć, 3) rejestrów wydanych zaświadczeń, 4) wykazu materiałów szkoleniowych przekazanych uczestnikom szkolenia wraz z potwierdzeniem odbioru przez uczestników. W potwierdzeniu przekazania materiałów dla uczestników szkolenia należy wskazać: imię i nazwisko uczestnika, wykaz oraz ilość przekazywanych materiałów, a w przypadku podręczników lub skryptów także tytuł publikacji i jej autora. 5) list obecności, 6) dokumentów potwierdzających zakup oraz koszt pakietów materiałów i sprzętu do przeprowadzenia szkolenia zawodowego. Wykonawca zobowiąże się do umieszczania na dokumentacji szkoleń oraz na materiałach szkoleniowych logotypów POWER 2014-2020, zgodnie z wytycznymi i wzorami zawartymi na stronie: https://www.power.gov.pl/strony/o-programie/promocja/zasady-promocji-i-oznakowania-projektow/#Obowi%C4%85zkowe%20oznaczenia. Wykładowcy i instruktorzy: Wykonawca zapewni kadrę dydaktyczną posiadającą kwalifikacje zawodowe odpowiednie do rodzaju prowadzonego kształcenia. Zamawiającemu na każdym etapie realizacji umowy przysługuje prawo weryfikacji kwalifikacji i uprawnień wykładowców. W przypadku uzasadnionej nieobecności wykładowcy, instruktora wyznaczonego do przeprowadzenia szkolenia w danym dniu, Wykonawca zobowiąże się do zapewnienia obecności innego wykładowcy, instruktora posiadającego doświadczenie i kwalifikacje zawodowe co najmniej takie same jak osoba, która jest nieobecna. O zmianie wykładowcy Wykonawca niezwłocznie informuje Zamawiającego i jednostkę, w której prowadzone jest szkolenie. Badania lekarskie skazanych, ubezpieczenie: Badanie lekarskie stwierdzające brak przeciwwskazań zdrowotnych do wykonywania pracy, do której osadzony uzyskuje przygotowanie w wyniku ukończenia szkolenia zawodowego oraz inne badania wskazane przez lekarza medycyny pracy niezbędne do wykonywania zawodu opiekuna osób starszych i niepełnosprawnych (§ 32 ust. 1 rozporządzenia Ministra Sprawiedliwości z dnia 28 listopada 2016 r. w sprawie sposobu i trybu prowadzenia nauczania w zakładach karnych i aresztach śledczych) odbędą się przed rozpoczęciem zajęć na terenie w/w jednostek penitencjarnych - koszt badań obciąża Wykonawcę. Wykonawca ubezpieczy uczestników szkolenia od następstw nieszczęśliwych wypadków w ramach szkoleń. Kopię polisy ubezpieczeniowej uczestników szkolenia Wykonawca dostarczy Zamawiającemu niezwłocznie po jej otrzymaniu. Materiały i sprzęt niezbędny do przeprowadzenia szkoleń: Pakiety materiałów i sprzętów niezbędnych do przeprowadzenia szkoleń zakupi i dostarczy do miejsca realizacji szkoleń Wykonawca – ich koszt wraz z kosztami transportu zawiera się w przedstawionej ofercie na wykonanie usługi i nie może być mniejszy niż 20% ceny usługi oraz nie może przekroczyć 40% ceny cyklu szkoleniowo-aktywizacyjnego. Materiały i sprzęt niezbędny do przeprowadzenia szkoleń zawodowych zostaną dostarczone nie później niż dzień przed rozpoczęciem zajęć praktycznych, zestaw materiałów biurowych zostanie dostarczony najpóźniej w dniu rozpoczęcia pierwszego szkolenia. Wykaz materiałów i sprzętów wchodzących w skład pakietu niezbędnych do przeprowadzenia szkoleń zawodowych ustalony z kierownikiem jednostki i zatwierdzony przez Zamawiającego, zostanie dostarczony do jednostki najpóźniej 2 dni przed rozpoczęciem praktycznej części szkolenia zawodowego. Wykonawca zobowiązany jest do wywiezienia odpadów powstałych w wyniku realizacji szkolenia – powstały koszt wywozu odpadów wchodzi w skład pakietu. W skład każdego pakietu wchodzi ponadto zestaw materiałów biurowych (długopis, notes, teczka), odzież robocza (fartuch), rękawice ochronne, oraz obuwie zgodne z wymogami BHP (rozmiary ustalone z kierownikiem jednostki przed rozpoczęciem części praktycznej szkolenia zawodowego) w ilości odpowiadającej liczbie uczestników cyklu. Kierownik jednostki, w której będą odbywały się szkolenia zapewni miejsce do nauki teoretycznej i zajęć praktycznych (zajęcia praktyczne zostaną zrealizowane w miejscu wskazanym przez dyrektora jednostki, w której odbywa się szkolenie). Niewykorzystane w trakcie szkolenia w/w materiały i sprzęt wchodzące w skład w/w pakietu przejdą na własność jednostki penitencjarnej. Wykonawca zapewni i dostarczy do miejsca realizacji cyklu na własny koszt urządzenia spełniające wymagania BHP niewchodzące w skład pakietu, niezbędne do przeprowadzenia części praktycznej szkolenia, wskazane przez jednostkę penitencjarną. Wykonawca zapewni i dostarczy do miejsca realizacji cyklu na własny koszt fantom do nauki pierwszej pomocy przedmedycznej. Wynagrodzenie Wykonawcy: Za realizację cyklu szkoleniowo-aktywizacyjnego Wykonawcy będzie przysługiwało wynagrodzenie stanowiące iloczyn ilości skazanych, którzy ukończyli cykl oraz sumy ceny jednostkowej za przeszkolenie 1 osoby w ramach szkolenia zawodowego i ceny jednostkowej za przeszkolenie 1 osoby w ramach szkolenia kompetencyjnego. Zapłata wynagrodzenia nastąpi na rachunek bankowy na podstawie prawidłowo wystawionej przez Wykonawcę faktury w terminie określonym w formularzu ofertowym licząc od dnia doręczenia jej Zamawiającemu. Dane osobowe uczestników: Wykonawca wszelkie dane osobowe niezbędne do prowadzenia szkoleń oraz wydania zaświadczeń będzie gromadził bezpośrednio od osadzonych objętych wsparciem, z chwilą rozpoczęcia szkoleń. Wykonawca zobowiąże się do przestrzegania przepisów: 1) Rozporządzenie Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) z dnia 27 kwietnia 2016 r. (Dz. Urz. UE.L Nr 119, str. 1) 2) ustawy z dnia 29 sierpnia 1997 r. o Ochronie Danych Osobowych (Dz. U. z 2016 r., poz.922), 3) rozporządzenia Ministra Edukacji Narodowej z dnia 18 sierpnia 2017 r. w sprawie kształcenia ustawicznego w formach pozaszkolnych (Dz. U. z 2017 r., poz. 1632), 4) rozporządzenia Ministra Sprawiedliwości z dnia 28 listopada 2016 r. w sprawie sposobu i trybu nauczania w zakładach karnych i aresztach śledczych (Dz. U. z 2016 r., poz. 2004). Programy szkoleń: I. Szkolenie zawodowe: Zadanie 1 – „Opiekun osoby starszej i niepełnosprawnej”: 1) Rola i zadania opiekuna osoby starszej. 2) Rozpoznawanie możliwości oraz ograniczeń w funkcjonowaniu osoby starszej wynikających z rodzaju i stopnia niepełnosprawności. 3) Rozpoznawanie i interpretowanie sytuacji społecznej, warunków życia, relacji z rodziną, grupą i środowiskiem lokalnym osoby starszej oraz wykorzystywania zasobów indywidualnych, środowiska rodzinnego, instytucjonalnego i lokalnego rynku w pracy z osobą starszą. 4) Dobieranie metod, technik, narzędzi i form realizacji działań opiekuńczo-wspierających do sytuacji życiowej, stanu zdrowia, rozpoznanych problemów i potrzeb osoby starszej. 5) Udzielanie wsparcia emocjonalnego i aktywizowanie osoby starszej do samodzielności życiowej w zależności od rodzaju i stopnia niepełnosprawności 6) Proces starzenia się organizmu. 7) Pielęgnacja osoby w starszym wieku. 8) Problemy zdrowotne osób starszych. 9) Zagadnienia z rehabilitacji osób niepełnosprawnych. 10) Zasady żywienia, rodzaje diet. 11) Choroby wieku podeszłego, obserwacja chorego , pomiar parametrów. 12) Profilaktyka odleżyn oraz skutków długotrwałego unieruchomienia. 13) Pierwsza pomoc w geriatrii. Zadanie 2 – W ramach „Opiekuna osoby starszej i niepełnosprawnej” - BHP i pierwsza pomoc przedmedyczna: Program szkolenia z zakresu pierwszej pomocy obejmie minimum wskazaną niżej tematykę: 1) Bezpieczeństwo osoby udzielającej pierwszej pomocy, poszkodowanego, miejsca zdarzenia. 2) Zawartość oraz zastosowanie apteczki pierwszej pomocy. 3) Ocena stanu poszkodowanego. 4) Wstrząs oraz inne zmiany nagłe. 5) Urazy mechaniczne – postępowanie ratunkowe. 6) Postępowanie z chorymi po: omdleniach, oparzeniach, zadławieniach, zakrztuszeniach, w przypadku krwotoków, zatruć, udaru cieplnego, porażenia prądem, urazów głowy i kręgosłupa, epilepsji (padaczce), bólu w klatce piersiowej, zaburzeń pracy serca. 7) Resuscytacja krążeniowo – oddechowa przy użyciu fantomu. II. Szkolenie kompetencyjne - „Aktywizacja zawodowa – sposoby poszukiwania pracy”: 1) Metody poszukiwania pracy - zapoznanie z najbardziej efektywnymi sposobami poszukiwania pracy. 2) Omówienie poszczególnych metod poszukiwania pracy - ogłoszenia prasowe/internetowe, sieć kontaktów (networking), znaczenie wybranych portali społecznościowych i ich analiza pod kątem przydatności przy poszukiwaniu pracy, firmy rekrutacyjne/doradztwa personalnego, informacje gospodarcze/wydarzenia branżowe, poszukiwania bezpośrednie. 3) CV - zawartość, rodzaje, układ treści i zasady konstruowania. 4) List motywacyjny - zawartość, rodzaje, układ treści, zasady konstruowania. 5) Zasady aplikowania na wybrane stanowiska pracy. 6) Rodzaje i etapy rekrutacji. 7) Narzędzia rekrutacji - zapoznanie z nowoczesnymi technikami rekrutacji: wywiad (telefoniczny, bezpośredni, biograficzny, kompetencyjny, kwestionariuszowy, stress interview), testy (kwestionariusze osobowości zawodowej, testy umiejętności), Assessment Centre, referencje. 8) Wywiad rekrutacyjny - przygotowanie do rozmowy kwalifikacyjnej: czym jest i czemu służy, jakie są elementy, jak się przygotować, jakiego rodzaju pytania są zadawane. 9) Najczęściej popełniane błędy podczas rozmowy rekrutacyjnej – jak ich unikać. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawarto w załączniku nr 1 do SIWZ.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80500000-9
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1. Wysokość wadium: Nazwa kursu Kwota wadium w tys. zł Opiekun osób starszych i niepełnosprawnych 3 000,00 2. Forma wadium: Wadium może być wnoszone w jednej lub kilku następujących formach: 1. pieniądzu; 2. poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym; 3. gwarancjach bankowych; 4. gwarancjach ubezpieczeniowych; 5. poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. z 2018 r. poz.110). Wadium wnoszone w pieniądzu wpłaca się przelewem na rachunek bankowy wskazany przez zamawiającego. Wadium wniesione w pieniądzu zamawiający przechowuje na rachunku bankowym. NBP Oddział Okręgowy w Łodzi numer konta: 55 1010 1371 0067 0913 9120 0000 Wadium przechowywane będzie na koncie nieoprocentowanym. 3. Jeśli wadium zostało wniesione w pieniądzu to wymagany jest oryginał lub kserokopia poświadczona za zgodność z oryginałem dowodu wniesienia wadium (dokonania przelewu bankowego) załączona do oferty. 4. Jeśli wadium zostało wniesione w innej formie niż w pieniądzu to należy złożyć dokument gwarancji/poręczenia w oryginale w formie elektronicznej za pośrednictwem miniPortalu z zastrzeżeniem, że dokument będzie podpisany kwalifikowanym podpisem elektronicznym przez Gwaranta tj. wystawcę gwarancji/poręczenia. 5. W przypadku składania przez Wykonawcę wadium w formie poręczenia lub gwarancji, dokumenty te powinny być sporządzone zgodnie z obowiązującym prawem i zawierać co najmniej: nazwę dającego zlecenie (Wykonawcy), beneficjenta poręczenia/gwarancji (Zamawiającego), poręczyciela/gwaranta, oraz wskazanie ich siedzib; Beneficjentem poręczenia /gwarancji (Zamawiającym) jest OISW w Łodzi, ul. Smutna 21, 91 -721 Łódź jako podmiot upoważniony do przeprowadzenia przedmiotowego postępowania. • określenie wierzytelności, która ma być zabezpieczona poręczeniem/ gwarancją, • kwotę wadium, • termin ważności poręczenia/gwarancji – nie krótszy niż termin związania ofertą, • zobowiązanie poręczyciela/gwaranta do zapłacenia kwoty wadium bezwarunkowo na pierwsze pisemne żądanie Zamawiającego w sytuacji, jeżeli Wykonawca: w odpowiedzi na wezwanie, o którym mowa w art. 26 ust. 3 i 3a ustawy Pzp, z przyczyn leżących po jego stronie, nie złożył oświadczeń lub dokumentów potwierdzających okoliczności, o których mowa w art. 25 ust. 1, oświadczenia, o którym mowa w art. 25a ust. 1 ustawy Pzp, pełnomocnictw lub nie wyraził zgody na poprawienie omyłki, o której mowa w art. 87 ust. 2 pkt 3 ustawy Pzp, co spowodowało brak możliwości wybrania oferty złożonej przez Wykonawcę jako najkorzystniejszej. • którego oferta została wybrana: odmówił podpisania umowy w sprawie zamówienia publicznego na warunkach określonych w ofercie; nie wniósł wymaganego zabezpieczenia należytego wykonania umowy; • zawarcie umowy w sprawie zamówienia publicznego stało się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie Wykonawcy. 6. W przypadku składania przez Wykonawcę wadium w formie poręczenia lub gwarancji, Zamawiający nie uzna dokumentów, które nie spełniają wymagań, opisanych w SIWZ. 7. Zamawiający zatrzyma wadium, lub dokona jego zwrotu na zasadach określonych w art. 46 ustawy Pzp. 8. Zamawiający odrzuci ofertę Wykonawcy, który nie wniósł wadium lub wadium zostało wniesione w sposób nieprawidłowy na podstawie art. 89 ust. 1 pkt 7b ustawy Pzp.
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie zakłady pracy chronionej oraz inni wykonawcy, których działalność, lub działalność ich wyodrębnionych organizacyjnie jednostek, które będą realizowały zamówienie, obejmuje społeczną i zawodową integrację osób będących członkami grup społecznie marginalizowanych, t.j.: Osób pozbawionych wolności lub zwalnianych z zakładów karnych, o których mowa w ustawie z dnia 6 czerwca 1997 r. – Kodeks karny wykonawczy (Dz. U. 2018r. poz. 632), mających trudności w integracji ze środowiskiem. Zamawiający określa zgodnie z art. 22 ust. 2a ustawy Pzp, minimalny procentowy wskaźnik zatrudnienia osób należących do tej grupy nie mniejszy niż 30%, osób zatrudnionych przez zakłady pracy chronionej lub wykonawców albo ich jednostki, o których mowa w ust. 2. Przez osoby wymienione w art. 22 ust. 2 pkt. 3 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r, Prawo Zamówień Publicznych, Zamawiający rozumie osoby pozbawione wolności oraz osoby , o których mowa w dziale 12 ustawy z dnia 6 czerwca 1997 r. Kodeks Karny Wykonawczy.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach