Przetargi.pl
Przeprowadzenie praktyk zawodowych dla uczniów Publicznego Technikum przy Zespole Szkół w Chróścinie, w ramach projektu pn. Przyszłość należy do specjalistów - edycja II - ogłoszenie drugie

Zespół Szkół w Chróścinie ogłasza przetarg

  • Adres: 45-290 Chróścina, ul. Niemodlińska 39
  • Województwo: opolskie
  • Telefon/fax: tel. 0-77 4640143 , fax. 0-77 4640143
  • Data zamieszczenia: 2011-07-07
  • Zamieszczanie ogłoszenia: nieobowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Zespół Szkół w Chróścinie
    ul. Niemodlińska 39 39
    45-290 Chróścina, woj. opolskie
    tel. 0-77 4640143, fax. 0-77 4640143
    REGON: 00009535400000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.zschroscina.edu.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Inny: edukacja

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Przeprowadzenie praktyk zawodowych dla uczniów Publicznego Technikum przy Zespole Szkół w Chróścinie, w ramach projektu pn. Przyszłość należy do specjalistów - edycja II - ogłoszenie drugie
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia są usługi szkoleniowo-edukacyjne młodzieży, polegające na przeprowadzeniu praktyk zawodowych dla uczniów Publicznego Technikum przy Zespole Szkół w Chróścinie w ramach realizacji projektu Przyszłość należy do specjalistów - edycja II, współfinansowanego z Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki 2007 - 2013, Działania 9.2 Podniesienie atrakcyjności i jakości szkolnictwa zawodowego. Zamówienie dotyczy organizacji praktyki zawodowej realizowanej w gospodarstwie agroturystycznym dla 40 uczniów i 2 opiekunów w dwóch grupach: I-sza grupa - 20 uczniów i 2 opiekunów w miesiącach sierpień-wrzesień 2011 roku, II-ga grupa - 20 uczniów i 2 opiekunów w miesiącach kwiecień - maj 2012 roku. Czas trwania praktyki dla każdej grupy wynosi 10 dni. Zajęcia objęte zamówieniem muszą odbywać się na terenie gospodarstwa agroturystycznego posiadającego hodowlę koni. Wszystkie formy zajęć praktycznych powinny dać uczniowi możliwość zbierania materiałów na temat hodowli i użytkowania koni. Warunkiem oferowania usług jest atrakcyjność położenia gospodarstwa, jego estetyczny wygląd, możliwość skorzystania z noclegu i posiłku. Koniecznym warunkiem do prowadzenia zajęć jest odpowiednia pracownia ze stanowiskami do przygotowywania i podawania potraw. Do obowiązków Wykonawcy należy: 1) przeprowadzenie praktyki zawodowej dla 20 uczniów w wymiarze 60 godzin (10 dni x 6 godzin) w roku 2011 oraz dla 20 uczniów w wymiarze 60 godzin (10 dni x 6 godzin) w roku 2012 obejmujących następującą tematykę: a) - zapoznanie z działalnością gospodarstwa agroturystycznego, - zapoznanie z działem produkcji roślinnej i hodowli zwierzęcej w gospodarstwie, - zapoznanie ze stadniną koni z przepisami bhp przy obsłudze koni, - zapoznanie z działalnością ośrodka rekreacji konnej i organizacją szkółki jeździeckiej, - porządkowanie stajni i innych pomieszczeń inwentarskich, pielęgnacja wybiegów i okólników, - przygotowanie i zadawanie pasz zwierzętom, - ocenianie działalności ośrodka rekreacji konnej, - planowanie i kalkulowanie wczasów w siodle, - gry i zabawy konne dla początkujących - pomoc przy zabiegach zootechnicznych, b) - układanie tygodniowego jadłospisu dla gości, - sporządzanie potraw i podawanie do stołu, - kalkulowanie kosztów posiłków, - wykonywanie i podawanie potraw regionalnych, - zaplanowanie i zorganizowanie przyjęcia, - wykonywanie stroików i elementów dekoracyjnych o różnym charakterze, - przygotowanie zestawu dań, 2) zapewnienie dla 40 beneficjentów projektu i 4 opiekunów (20 beneficjentów i 2 opiekunów w 2011 roku i 20 beneficjentów i 2 opiekunów w 2012 roku) w okresie 12 dni (10 dni roboczych + 2 dni wolne od pracy) w 2011 roku i 12 dni (10 dni roboczych + 2 dni wolne od pracy) w 2012 roku zakwaterowania na czas odbywania praktyk zgodnie z Rozporządzeniem Ministra Gospodarki i Pracy z dnia 19 sierpnia 2004 r. w sprawie obiektów hotelarskich i innych obiektów, w których są świadczone usługi hotelarskie (tekst jednolity: Dz. U. z 2006 r., nr 22, poz. 169 z późn. zm.). Dla każdej grupy beneficjentów Wykonawca musi zapewnić co najmniej jednego opiekuna, 3) zapewnienie dla 40 beneficjentów projektu i 4 opiekunów (20 beneficjentów i 2 opiekunów w 2011 roku i 20 beneficjentów i 2 opiekunów w 2012 roku) w okresie 12 dni (10 dni roboczych + 2 dni wolne od pracy) w 2011 roku i 12 dni (10 dni roboczych + 2 dni wolne od pracy) w 2012 roku wyżywienia składającego się z następujących posiłków: śniadania, obiadu i kolacji. Wszystkie posiłki powinny być przygotowane zgodnie z normami i zaleceniami prawidłowego żywienia określonymi przez Instytut Żywności i Żywienia w Warszawie. 4) opracowanie harmonogramu zajęć na określoną ilość godzin i przedstawienie do akceptacji koordynatorowi projektu i dyrektorowi Zespołu Szkół w Chróścinie, 5) zapewnienie dojazdu beneficjentów na miejsce zakwaterowania i powrót oraz na miejsce zajęć jeśli będą odbywały się poza miejscem zakwaterowania, 6) zapewnienie kadry szkoleniowej posiadającej odpowiednie kwalifikacje i doświadczenie zawodowe do przeprowadzenia praktyk zawodowych oraz sprawowanie należytej opieki nad uczestnikami praktyki w czasie zajęć jak i w pozostałym czasie przebywania w ośrodku, 7) sprawdzenie i podpisanie dzienniczków zajęć praktycznych.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 803100000
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: nie dotyczy

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.zschroscina.edu.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach