Technikum Nr 3 im. Bohaterów Szarży pod Krojantami w Chojnicach ogłasza przetarg
- Adres: 89-600 Chojnice, ul. Sukienników 13
- Województwo: pomorskie
- Telefon/fax: tel. 52 397 23 23 , fax. 52 397 23 23
- Data zamieszczenia: 2012-10-12
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Technikum Nr 3 im. Bohaterów Szarży pod Krojantami w Chojnicach
ul. Sukienników 13 13
89-600 Chojnice, woj. pomorskie
tel. 52 397 23 23, fax. 52 397 23 23
REGON: 77160222000000 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.zsp3chojnice.pl
- I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Przeprowadzenie kursu: Dodatkowe zajęcia pozalekcyjne - specjalistyczny język obcy (angielski/niemiecki) dla 95 uczniów wraz z cateringiem Przeprowadzenie kursu: Grafika dla praktyka - dodatkowe zajęcia pozalekcyjne dla 45 uczniów wraz z cateringiem Przeprowadzenie kursu: Hotelarstwo dla praktyka - dodatkowe zajęcia pozalekcyjne dla 50 uczniów wraz z cateringiem - II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
Przedmiotem zamówienia jest przeprowadzenie kursu: Dodatkowe zajęcia pozalekcyjne - specjalistyczny język obcy (angielski/niemiecki) dla 95 uczniów wraz z cateringiem; Przeprowadzenie kursu: Grafika dla praktyka - dodatkowe zajęcia pozalekcyjne dla 45 uczniów wraz z cateringiem; Przeprowadzenie kursu: Hotelarstwo dla praktyka - dodatkowe zajęcia pozalekcyjne dla 50 uczniów wraz z cateringiem w ramach projektu pn: Szkoła jako łącznik ze światem pracy w Technikum nr 3 im. Bohaterów Szarży pod Krojantami w Chojnicach, ul. Sukienników 13, 89-600 Chojnice realizowanego w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki, Priorytet IX. Rozwój wykształcenia i kompetencji w regionach Działanie 9.2 Podniesienie atrakcyjności i jakości szkolnictwa zawodowego. 1. Przeprowadzenie kursu: Dodatkowe zajęcia pozalekcyjne - specjalistyczny język obcy (angielski/niemiecki) dla 95 uczniów wraz z cateringiem: 1.1 Zakres kursu będzie obejmował gramatykę i posługiwanie się językiem obcym w mowie i piśmie w łącznym wymiarze 320 h lekcyjnych. Uczestnicy kursu mogą wybrać język angielski lub niemiecki. Kursem zostanie objętych 95 uczniów podzielonych na 10 grup szkoleniowych liczących 9-10 osób każda, tj. 32 h lekcyjne na grupę. Przydział do grup uzależniony będzie od preselekcji i poziomu językowego UP (wg testów początkowych). Celem kursu jest zapewnienie językowych zajęć wyrównawczych dla osób z niskimi umiejętnościami rozszerzonych o specjalistyczne słownictwo wykorzystywane w zawodzie Technik Hotelarstwa i Technik Cyfrowych Procesów Graficznych. Zajęcia prowadzone będą metodą eklektyczną polegającą na łączeniu wcześniejszych metod wykorzystując ich najlepsze elementy i najbardziej skuteczne techniki nauczania, pozwalają zdobyć umiejętność radzenia sobie w sytuacjach wymagających użycia branżowego języka obcego i zwiększenia swobody komunikacji z klientem. Dominującą rolę w metodzie eklektycznej pełni podejście komunikacyjne. Nacisk położony jest na autentyczną komunikację językową, polegającą na udzielaniu i uzyskiwaniu informacji, a przede wszystkim na skuteczność przekazu na wszystkich poziomach znajomości języka. Usługa cateringowa: Zapewnienie usługi cateringowej podczas trwania kursu językowego, w terminie od października 2012r. do czerwca 2013r. Usługa cateringowa ma zostać zrealizowana na miejscu szkolenia, wskazanym przez Zamawiającego. Wykonawca, w celu prawidłowej realizacji przedmiotu zamówienia, powinien zapewnić wszystkim uczestnikom usługę cateringową w postaci: wody mineralnej gazowanej, niegazowanej, soków oraz kanapek. 1.2. Wykonawca zobowiązany jest do wyposażenia wszystkich uczestników kursu w podręczniki oraz materiały dydaktyczne i piśmiennicze, tj. notes format A4 i długopis z logo program operacyjny kapitał ludzki, europejski fundusz społeczny. Promocja powinna być zgodna z załącznikiem Planu komunikacji POKL - Wytyczne dotyczące oznaczenia projektów w ramach Programu Kapitał Ludzki. Wykonawca wystawi każdemu uczestnikowi kursu, który ukończył minimum 80% zajęć i zdał test końcowy zaświadczenie o ukończeniu kursu. 1.3. Zamawiający udostępnia nieodpłatnie sale szkoleniowe. 1.4. Zamawiający zastrzega sobie prawo odwołania zajęć w danym dniu z uwagi na wycieczkę szkolną lub inne wydarzenia o charakterze wyjątkowym. Zamawiający zawiadomi Wykonawcę o odwołaniu zajęć co najmniej z 3 - dniowym wyprzedzeniem. W takiej sytuacji Wykonawca przeprowadzi odwołane zajęcia w innym uzgodnionym z Zamawiającym terminie. 1.5. W przypadku wystąpienia zdarzenia losowego Wykonawca niezwłocznie poinformuje Zamawiającego o zmianie osoby, która poprowadzi zajęcia. Osoba ta powinna spełnić warunki wynikające z pkt 6.3. 1.6. Wykonawca zobowiązuje się do prowadzenia dokumentacji: - list obecności uczestników projektu, - harmonogramu zajęć, - dzienników zajęć, - przeprowadzić testy sprawdzające wiedzę na początku i na koniec kursu, - list wydanych materiałów dydaktycznych, - list odbioru cateringu, - rejestru wydanych zaświadczeń, - wydania zaświadczeń na zakończenie kursu. 2. Przeprowadzenie kursu: Grafika dla praktyka - dodatkowe zajęcia pozalekcyjne dla 45 uczniów wraz z cateringiem: 2.1 Kurs prowadzony będzie w łącznym wymiarze 230 h lekcyjnych (5 grup szkoleniowych po 46 h każda) i obejmował będzie następujące moduły: Moduł I. Plastyka w fotografii, grafika i dookoła nas (4 h lekcyjne na grupę). Moduł I obejmuje m.in.: dobór koloru i kompozycji, skład i łamanie tekstu (zasady poprawnej typografii), kanon sztuki we współczesnym świecie, zarys historii malarstwa i grafiki. Moduł II. Z grafiką na TY (16 h lekcyjnych na grupę). Zajęcia teoretyczne i praktyczne. Moduł II obejmuje m.in.: przygotowanie dokumentów i grafik promujących projekt, przełożenie na grafikę komputerową zagadnień poznanych w Module I, praca w programie graficznym, skład i łamanie tekstu, obróbka obrazu. Moduł III. Fotografia cyfrowa (20 h lekcyjnych na grupę). Zajęcia teoretyczne i praktyczne. Moduł III obejmuje m.in.: obróbka zdjęć i przygotowanie do druku, praca z oprogramowaniem graficznym (zajęcia teoretyczne i praktyczne). Moduł IV. Zrób to sam (6 h lekcyjne na grupę). Zajęcia praktyczne. Moduł IV obejmuje m.in.: wydruk lub inną forma przygotowania prezentacji (prezentacja prac przygotowanych w Modułach od I do III w galerii Chojnickiego Domu Kultury). Usługa cateringowa: Zapewnienie usługi cateringowej podczas trwania kursu Grafika dla praktyka, w terminie od października 2012r. do czerwca 2013r.Usługa cateringowa ma zostać zrealizowana na miejscu szkolenia, wskazanym przez Zamawiającego. Wykonawca, w celu prawidłowej realizacji przedmiotu zamówienia, powinien zapewnić wszystkim uczestnikom usługę cateringową w postaci: wody mineralnej gazowanej i niegazowanej, soków oraz kanapek. 2.2 Wykonawca zobowiązany jest do wyposażenia uczestników kursu w podręczniki oraz materiały dydaktyczne i piśmiennicze, tj. notes format A4 i długopis z logo program operacyjny kapitał ludzki, europejski fundusz społeczny. Promocja powinna być zgodna z załącznikiem Planu komunikacji POKL - Wytyczne dotyczące oznaczenia projektów w ramach Programu Kapitał Ludzki. Wykonawca wystawi każdemu uczestnikowi kursu, który ukończył minimum 80% zajęć i zdał test końcowy zaświadczenie o ukończeniu kursu 2.3 Zamawiający udostępnia nieodpłatnie sale szkoleniowe. 2.4 Zamawiający zastrzega sobie prawo odwołania zajęć w danym dniu z uwagi na wycieczkę szkolną lub inne wydarzenia o charakterze wyjątkowym. Zamawiający zawiadomi Wykonawcę o odwołaniu zajęć co najmniej z 3 - dniowym wyprzedzeniem. W takiej sytuacji Wykonawca przeprowadzi odwołane zajęcia w innym uzgodnionym z Zamawiającym terminie. 2.5 W przypadku wystąpienia zdarzenia losowego Wykonawca niezwłocznie poinformuje Zamawiającego o zmianie osoby, która poprowadzi zajęcia. Osoba ta powinna spełnić warunki wynikające z pkt 6.3. 2.6 Wykonawca zobowiązuje się do prowadzenia dokumentacji: - list obecności uczestników projektu, - harmonogramu zajęć, - dzienników zajęć, - przeprowadzić testy sprawdzające wiedzę na początku i na koniec kursu, - list wydanych materiałów dydaktycznych, - list odbioru cateringu, - rejestru wydanych zaświadczeń, - wydania zaświadczeń na zakończenie kursu. 3.Przeprowadzenie kursu: Hotelarstwo dla praktyka - dodatkowe zajęcia pozalekcyjne dla 50 uczniów wraz z cateringiem: 3.1. Kurs prowadzony będzie w łącznym wymiarze 250 h lekcyjnych (5 grup szkoleniowych po 50 h każda) i obejmował będzie następujące zakres tematyczny: obsługa gościa i marketing usług hotelarskich, w tym: profesjonalna obsługa klienta (również przez telefon), psychologiczne aspekty obsługi gości, profile klientów, trening kompetencji interpersonalnych i społecznych, specyfika produktu, formy i rola promocji usług, znaczenie przekazu wizualnego, wykorzystanie ICT do celów marketingowych. Usługa cateringowa: Zapewnienie usługi cateringowej podczas trwania kursu hotelarstwo dla praktyka, w terminie październik 2012r. do czerwiec 2013r. Usługa cateringowa ma zostać zrealizowana na miejscu szkolenia, wskazanym przez Zamawiającego. Wykonawca, w celu prawidłowej realizacji przedmiotu zamówienia, powinien zapewnić wszystkim uczestnikom usługę cateringową w postaci: wody mineralnej gazowanej i niegazowanej, soków oraz kanapek. 3.2. Wykonawca zobowiązany jest do wyposażenia uczestników kursu w podręczniki oraz materiały dydaktyczne i piśmiennicze, tj. notes format A4 i długopis z logo program operacyjny kapitał ludzki, europejski fundusz społeczny. Promocja powinna być zgodna z załącznikiem Planu komunikacji POKL - Wytyczne dotyczące oznaczenia projektów w ramach Programu Kapitał Ludzki. Wykonawca wystawi każdemu uczestnikowi kursu, który ukończył minimum 80% zajęć i zdał test końcowy zaświadczenie o ukończeniu kursu. 3.3 Zamawiający udostępnia nieodpłatnie sale szkoleniowe. 3.4 Zamawiający zastrzega sobie prawo odwołania zajęć w danym dniu z uwagi na wycieczkę szkolną lub inne wydarzenia o charakterze wyjątkowym. Zamawiający zawiadomi Wykonawcę o odwołaniu zajęć co najmniej z 3 - dniowym wyprzedzeniem. W takiej sytuacji Wykonawca przeprowadzi odwołane zajęcia w innym uzgodnionym z Zamawiającym terminie. 3.5 W przypadku wystąpienia zdarzenia losowego Wykonawca niezwłocznie poinformuje Zamawiającego o zmianie osoby, która poprowadzi zajęcia. Osoba ta powinna spełnić warunki wynikające z pkt 6.3. 3.6. Wykonawca zobowiązuje się do prowadzenia dokumentacji: - list obecności uczestników projektu, - harmonogramu zajęć, - dzienników zajęć, - przeprowadzić testy sprawdzające wiedzę na początku i na koniec kursu, - list wydanych materiałów dydaktycznych, - list odbioru cateringu, - rejestru wydanych zaświadczeń, - wydania zaświadczeń na zakończenie kursu. - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 800000004
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
- II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
- II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.1. Warunki dotyczące zamówienia
- Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wnoszenia wadium
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.1. Kryteria oceny ofert: Doświdczenie
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.powiatchojnice.pl, www.zsp3chojnice.pl
- IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Przeprowadzenie zajęć edukacyjnych, szkoleń dla nauczycieli, półkolonii letnich, pokazu naukowego w ramach projektu Widzieć i wiedzieć więcej - nowoczesna edukacja w Gminie Przywidz.
Dodano: 2016-07-26 - Zorganizowanie obozu naukowego dla 30 wyróżnionych stypendystów projektu - Pomorski program pomocy stypendialnej 2015/2016 i 2016/2017
Dodano: 2016-07-26 - Zorganizowanie i przeprowadzenie kursów zawodowych grupowych, dla młodzieży w wieku 18-24 lat, nieuczącej się i niepracującej, niezbędnych do utrzymania rezultatu projektu OHP jako realizator usług rynku pracy , beneficjentów jednostek OHP.
Dodano: 2016-04-07 - Świadczenie usług szkolnictwa wyższego polegających na przeprowadzeniu cykli sobotnich zajęć (ćwiczeń) laboratoryjnych z fizyki dla studentów Politechniki Gdańskiej, w miesiącach kwiecień - maj 2016 r., w Galerii Ruchu w Centrum Hewelianum, mieszczącym się w Gdańsku przy ul. Gradowej 6.
Dodano: 2016-03-16 - Przeprowadzenie zajęć z uczniami w ramach kontynuacji projekt Zdolni z pomorza, wspieranie uczniów uczniów o szczególnych predyspozycjach w zakresie matematyki, fizyki i informatyki
Dodano: 2016-02-22 - Świadczenie usług szkolnictwa wyższego polegających na przeprowadzeniu cykli sobotnich zajęć (ćwiczeń) laboratoryjnych z fizyki dla studentów Politechniki Gdańskiej, w miesiącach październik- grudzień 2015 r., w Galerii Ruchu w Centrum Hewelianum, mieszczącym się w Gdańsku przy ul. Gradowej 6.
Dodano: 2015-07-28 - Prowadzenie przez mentorów, coachów i ekspertów zewnętrznych konsultacji indywidualnych i grupowych w ogólnej ilości 703 godzin dydaktycznych w 20 placówkach uczestniczących w projekcie Program kompleksowego wspomagania systemu doskonalenia w powiecie gdańskim wraz z przygotowaniem materiałów szkoleniowych dla nauczycieli oraz dyrektorów szkół i przedszkoli w roku szkolnym 2014/2015.
Dodano: 2015-05-06 - Zorganizowanie i przeprowadzenie szkoleń/-nia z zakresu montażu podzespołów i zespołów elektronicznych w branży produkcyjnej dla grupy 30 osób do 30 roku życia, zamieszkujących terytorium województwa pomorskiego, pozostających bez zatrudnienia, w tym osób uczących się, które zostaną pozytywnie zakwalifikowane przez ARP S.A. do projektu /Pomorski Smart - Up/.
Dodano: 2015-04-08 - Opracowanie koncepcji, zorganizowanie i przeprowadzenie szkoleń nia z zakresu branży ICT dla grupy 15 osób do 30 roku życia, zamieszkujących terytorium województwa pomorskiego, pozostających bez zatrudnienia, w tym osób uczących się, które zostaną pozytywnie zakwalifikowane przez ARP SA do projektu Pomorski Smart Up.
Dodano: 2015-03-23 - organizacja warsztatów edukacyjnych dla uczniów/uczennic lęborskich szkół podstawowych i gimnazjów
Dodano: 2015-03-11