Powiatowe Centrum Pomocy Rodzinie ogłasza przetarg
- Adres: 21-400 Łuków, ul. Broniewskiego 20/26
- Województwo: lubelskie
- Telefon/fax: tel. 25 798 99 13 , fax. 25 798 99 13
- Data zamieszczenia: 2014-08-21
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Powiatowe Centrum Pomocy Rodzinie
ul. Broniewskiego 20/26 20/26
21-400 Łuków, woj. lubelskie
tel. 25 798 99 13, fax. 25 798 99 13
REGON: 71158683400000 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.pcpr.lukow.pl
- I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Przeprowadzenie kursów w ramach projektu Schematom STOP! Wspólne działania instytucji pomocy społecznej i instytucji rynku pracy - pilotaż - II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
1. Przedmiotem zamówienia jest zorganizowanie oraz przeprowadzenie kursów i szkoleń dla beneficjentów projektu Schematom STOP! Wspólne działania instytucji pomocy społecznej i instytucji rynku pracy - pilotaż, Program Operacyjny Kapitał Ludzki, Priorytet I Zatrudnienie i integracja społeczna, Działanie 1.2 Wsparcie systemowe instytucji pomocy i integracji społecznej. Celem projektu jest utworzenie skoordynowanego systemu współpracy instytucjonalnej wobec wielodzietnych rodzin zagrożonych wykluczeniem społecznym. 2. Zamówienie obejmuje 11 części - kursów: - kurs doszkalający fryzjerstwo; - kurs kosmetyczny - wizaż oraz kurs stylizacji paznokci; - kurs rękodzieła artystycznego; -kurs doszkalający krawiecki; - kurs prawa jazdy kat. B oraz kurs doszkalający jazdę samochodem; - kurs florystyczny; - kurs obuwniczy - szycia butów; - kurs obsługi komputera; - kurs masażysty; - kurs remontowo - budowlany - technolog robót wykończeniowych; - kurs operatora koparko - ładowarki. 3. Poszczególne kursy zostaną przeprowadzone według harmonogramu zatwierdzonego przez Dyrektora Powiatowego Centrum Pomocy Rodzinie w Łukowie, sporządzonego uprzednio przez Wykonawcę. 4. W przypadku jeżeli kurs/szkolenie będą odbywały się poza granicami administracyjnymi powiatu łukowskiego Wykonawca zorganizuje we własnym zakresie oraz na własny koszt i ryzyko przejazd uczestników z miejsca zamieszkania na miejsce szkolenia/kursu oraz z miejsca szkolenia /kursu do miejsca zamieszkania. 5. Wykonawca zapewni badania lekarskie - m.in. lekarz medycyny pracy + badania psychologiczne + badania sanitarno-epidemiologiczne + badania lekarza uprawnionego do badań kierowców (na szkoleniach gdzie są wymagane). 6. Dla części 5 - Kurs prawa jazdy kat. B Wykonawca pokryje koszty przystąpienia do państwowego egzaminu zewnętrznego teoretycznego i państwowego egzaminu zewnętrznego praktycznego z jazdy, przeprowadzonego przez Wojewódzki Ośrodek Ruchu Drogowego w Białej Podlaskiej, Oddział Terenowy w Łukowie. W przypadku negatywnego wyniku egzaminu teoretycznego lub praktycznego, wszystkie kolejne opłaty pokrywa uczestnik kursu osobiście. 7. Dla części 11 - Kurs operatora koparko - ładowarki Wykonawca pokryje koszty przystąpienia do egzaminu zewnętrznego przed Komisją z Instytutu Mechanizacji, Budownictwa i Górnictwa Skalnego. W przypadku negatywnego wyniku egzaminu, wszystkie kolejne opłaty pokrywa uczestnik kursu osobiście. 8. Godzina szkoleniowa w ramach niniejszego zamówienia wynosi 60 minut zajęć, a godzina dydaktyczna wynosi 45 minut. 9. Wykonawca w ramach przeprowadzanych kursów, zapewni serwis kawowy (tj. kawa, herbata, cukier, woda mineralna gazowana i niegazowana, śmietanka do kawy, ciastka, paluszki) dla każdej osoby podczas zajęć. 10. Wykonawca zobowiązany jest do ubezpieczenia od następstw nieszczęśliwych wypadków uczestników kursów/szkoleń. 11. Kursy odbywać się będą w pomieszczeniach zapewniających warunki pracy osobom szkolącym się (kursantom) zgodne z obowiązującymi przepisami w zakresie bezpieczeństwa i higieny pracy. W trakcie kursu uczestnicy muszą mieć swobodny dostęp do sanitariatów. 12. Materiały własne i opracowania wykładowców obejmujące swoim zakresem tematykę kursu oraz jego cały cykl, spięte w estetyczny sposób lub bindowane, zostaną wydane uczestnikom kursu w momencie jego rozpoczęcia. Na wszelkich materiałach szkoleniowych Wykonawca zamieści informację o współfinansowaniu kursu ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego, PO KL - nazwą działania oraz tytułem projektu. 13. Kursy muszą być przeprowadzone przez wykładowców posiadających kwalifikacje i umiejętności adekwatne do zakresu programowego prowadzonych przez nich kursów. 14. Wykonawca zobowiązany jest do przechowywania dokumentacji dotyczącej przeprowadzonych usług szkoleniowych z wytycznymi Ministerstwa Rozwoju Regionalnego. 15. Wykonawca zobowiązany będzie do prowadzenia odpowiedniej dokumentacji: Dzienna lista obecności uczestników kursów; Codziennych list pokwitowania odbioru posiłków przez uczestników; List osób ubezpieczonych; List osób poddanych badaniom lekarskim; Pokwitowań odbioru materiałów dydaktycznych do zajęć teoretycznych i praktycznych dla każdego uczestnika; Dziennik zajęć zawierający m.in. wymiar godzin i tematy zajęć edukacyjnych; Oświadczenia uczestników potwierdzających odbiór materiałów dydaktycznych i biurowych; Rejestr wydanych zaświadczeń potwierdzających ukończenie kursu; Protokół z egzaminu jeżeli program szkolenia przewiduje organizację egzaminu. 16. Po ukończonym kursie Wykonawca wystawi każdemu uczestnikowi certyfikat potwierdzający uczestnictwo w danym szkoleniu - kursie oraz określający zakres zdobytych umiejętności i uzyskanych kwalifikacji. Wzór certyfikatu zostanie dostarczony po podpisaniu umowy. - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 800000004
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak
- II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
- II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.1. Warunki dotyczące zamówienia
- Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://splukow.bip.e-zeto.eu/?public/
- IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- PRZEPROWADZENIE WARSZTATÓW W RAMACH PROJEKTU PLATFORMY STARTOWEJ CONNECT
Dodano: 2016-07-27 - Usługi przeprowadzenia kursów tłumaczeń konsekutywnych (sekcja angielska, romańska, słowiańska) w ramach projektu LUK II - Lubelski Uniwersytet Kompetencji
Dodano: 2016-05-24 - Zakup usługi przeprowadzenia cyklu warsztatów KickOff Session dla pomysłodawców projektów biznesowych w ramach platformy startowej: CONNECT
Dodano: 2016-05-20 - Realizacja certyfikowanych szkoleń i zajęć warsztatowych podnoszących kompetencje zawodowe w ramach projektu Geo4work - Rozwój kompetencji zawodowych studentów Wydziału Nauk o Ziemi i Gospodarki Przestrzennej UMCS i wzmocnienie ich konkurencyjności na nowoczesnym rynku pracy
Dodano: 2016-05-13 - Usługi przeprowadzenia kursów z zakresu specjalistycznego języka angielskiego i/lub niemieckiego oraz tłumaczeń konsekutywnych w ramach projektu LUK II - Lubelski Uniwersytet Kompetencji z podziałem na części
Dodano: 2016-05-06 - Przetarg nieograniczony na zorganizowanie staży zagranicznych w ramach projektu Praktyki dla przyszłości
Dodano: 2015-12-11 - Usługi edukacyjne na rzecz uczestników Ośrodków Kuratorskich
Dodano: 2015-09-29 - Usługi edukacyjne na rzecz uczestników Ośrodków Kuratorskich
Dodano: 2015-08-18 - Przetarg nieograniczony na organizację bezpłatnych warsztatów dla dzieci i młodzieży szkolnej (szkoła podstawowa, gimnazjum, szkoła średnia) dotyczących tematyki ochrony bioróżnorodności fauny i flory morskiej w ramach projektu Dobry Klimat dla morza Good Climate for the Sea realizowanego w ramach Mechanizmu Finansowego EOG na lata 2009-2014, nr PZP-01/08/2015
Dodano: 2015-08-13 - usługa nadzoru i sprawowania opieki merytorycznej nad Studentkami i Studentami kierunków: Pielęgniarstwo, Położnictwo, Fizjoterapia, Zdrowie Publiczne, Dietetyka, Ratownictwo Medyczne uczestniczącymi w zajęciach Opieka specjalistyczna nad osobą starszą - moduł na kierunkach: Pielęgniarstwo, Położnictwo, Fizjoterapia, Zdrowie Publiczne, Dietetyka, Ratownictwo Medyczne w czasie grupowych zajęć stażowych realizowanych w ramach projektu MEDFUTURE - Medyczne zawody przyszłości; nr sprawy UM-ZP-262-43/15
Dodano: 2015-07-16