Gmina Polkowice ogłasza przetarg
- Adres: 59-100 Polkowice, Rynek 1
- Województwo: dolnośląskie
- Telefon/fax: tel. 076 84 74 121 , fax. 076 72 46 780
- Data zamieszczenia: 2009-12-07
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Gmina Polkowice
Rynek 1 1
59-100 Polkowice, woj. dolnośląskie
tel. 076 84 74 121, fax. 076 72 46 780 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.polkowice.pl
- I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Przeprowadzenie kursów komputerowych w zakresie MS Office oraz AutoCAD w ramach Projektu Kompetentny pracownik = zadowolony mieszkaniec. Akademia rozwoju kadr pracowników Urzędu Gminy i Starostwa Powiatowego w Polkowicach współfinansowanego ze środków Mechanizmu Finansowego Europejskiego Obszaru Gospodarczego. - II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
Przedmiotem zamówienia jest przeprowadzenie kursów komputerowych w zakresie : - MS Office dla 60 uczestników Projektu w ramach 36 godzin szkolenia, - AutoCad dla 17 uczestników Projektu w ramach 20 godzin szkolenia., Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określa specyfikacja istotnych warunków zamówienia. - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 805331000
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak
- II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
- II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.2. Warunki udziału
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Do udziału w przetargu dopuszczeni zostaną Wykonawcy, którzy: 1. Spełnią warunki określone w art. 22 ust.1 ustawy. 2. Spełnią warunki określone w niniejszej specyfikacji. 3. Spełnią poniższe warunki: - są uprawnieni do występowania w obrocie prawnym zgodnie z wymogami ustawowymi. - skierują do realizacji zadania : - dla Części I: co najmniej 2 osoby posiadające kwalifikacje niezbędne do przeprowadzenia szkolenia zgodnie z przedmiotem zamówieni, - dla Części II: 1 osobę posiadającą kwalifikacje niezbędne do przeprowadzenia szkolenia zgodnie z przedmiotem zamówienia. Ocena spełnienia warunków udziału ma charakter eliminacyjny. Do udziału w postępowaniu dopuszczeni zostaną wykonawcy, którzy spełniają wszystkie warunki udziału w postępowaniu. Ocena spełnienia warunków odbywać się będzie na zasadzie spełnia/nie spełnia na podstawie oświadczenia oraz przedłożonych wraz z ofertą dokumentów wymienionych poniżej.
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 12.2. Dokumenty i oświadczenia potwierdzające spełnienie warunków uczestnictwa w postępowaniu: a) oświadczenie o spełnieniu warunków określonych w art. 22 ust.1 ustawy i o przyjęciu warunków SIWZ, b) Oświadczenie wykonawcy c) aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem składania ofert, d) wykaz osób, którymi dysponuje lub będzie dysponował wykonawca i które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia, niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności odpowiednio dla Części I i II zamówienia. e) CV osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia f) pisemnego zobowiązania innych podmiotów do udostępnienia osób zdolnych do wykonania zamówienia, jeżeli w wykazie, o którym mowa w lit. d, wykonawca wskazał osoby, którymi będzie dysponował g) pełnomocnictwo wystawione dla osoby składającej ofertę, podpisane przez osobę upoważnioną do reprezentowania Wykonawcy, w przypadku składania oferty przez pełnomocnika. 12.3. Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentów, o których mowa w pkt. 12.2: 1) lit. b - składa dokument lub dokumenty wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości, Dokumenty, o których mowa powinny być wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. Jeżeli w kraju pochodzenia osoby lub w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się w/w dokumentów, zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio kraju pochodzenia osoby lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania. W przypadku składania oferty przez podmioty występujące wspólnie, dokumenty wymienione w pkt. 12.2 a, b muszą być złożone przez każdy podmiot. Przedsiębiorcy występujący jako spółka cywilna zobowiązani są do załączenia umowy spółki cywilnej, celem ustalenia osób uprawnionych do reprezentowania spółki. W przypadku składania oferty przez podmioty występujące wspólnie, do oferty musi być dołączony dokument ustanawiający przez Wykonawców chcących startować wspólnie wspólnego pełnomocnika.
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://www.bip.ug.polkowice.pl/?ID2=przetargi
- IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Organizacja i przeprowadzenie szkoleń dla uczestników projektu: Przeciwdziałanie wykluczeniu cyfrowemu na obszarze Gminy Rudna
Dodano: 2015-02-24 - Przetarg nieograniczony na usługę polegającą na przeprowadzeniu szkolenia -ECDL Start- w ramach projektu -ECDL-Dobry Start- współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego dla osób zarejestrowanych w Powiatowym Urzędzie Pracy w Oleśnicy.
Dodano: 2014-03-10 - Szkolenia z zakresu obsługi arkuszy kalkulacyjnych programu MS Excel 2007 w zastosowaniach finansowo-księgowych na różnych poziomach zaawansowania (średnio-zaawansowany, zaawansowany)
Dodano: 2013-12-31 - SZKOLENIE Z OBSŁUGI KOMPUTERÓW I KORZYSTANIA Z INTERNETU BENEFICJENTÓW OSTATECZNYCH W RAMACH PROJEKTU - Be Fair - internet jako dobro wspólne
Dodano: 2013-10-18 - Usługa szkolenia specjalistycznego teleinformatycznego dla Jednostki Wojskowej Nr 1588 w Żaganiu i Jednostki Wojskowej Nr 1145 w Bolesławcu
Dodano: 2013-09-13 - Zorganizowanie i przeprowadzenie szkoleń z zakresu obsługi arkuszy kalkulacyjnych programu MS Excel 2007 i MS Excel 2010 dla pracowników Urzędu Marszałkowskiego Województwa Dolnośląskiego.
Dodano: 2013-05-24 - Usługa szkolenia specjalistycznego teleinformatycznego dla Jednostki Wojskowej Nr 1588 w Żaganiu i Jednostki Wojskowej Nr 1145 w Bolesławcu.
Dodano: 2012-11-06 - Przeprowadzenie indywidualnego szkolenia informatycznego dla 3 uczestników projektu To ja kształtuję swój los współfinansowanego przez Unię Europejską w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego - Program Operacyjny Kapitał Ludzki Poddziałanie 7.1.2 rozwój i upowszechnianie aktywnej integracji przez powiatowe centra pomocy rodzinie.
Dodano: 2012-10-30 - PRZYGOTOWANIE ORAZ PRZEPROWADZENIE SZKOLEŃ DLA PRACOWNIKÓW URZĘDU MARSZAŁKOWSKIEGO WOJEWÓDZTWA DOLNOŚLĄSKIEGO Z ZAKRESU OBSŁUGI PROGRAMU MS EXCEL
Dodano: 2012-09-28 - POKL-220/02/12/ZP
Dodano: 2012-05-16