Przetargi.pl
SZKOLENIE Z OBSŁUGI KOMPUTERÓW I KORZYSTANIA Z INTERNETU BENEFICJENTÓW OSTATECZNYCH W RAMACH PROJEKTU - Be Fair - internet jako dobro wspólne

Gmina Miejska Bolesławiec ogłasza przetarg

  • Adres: 59-700 Bolesławiec, ul. Rynek 41
  • Województwo: dolnośląskie
  • Telefon/fax: tel. 075 6456400 , fax. 075 6456402
  • Data zamieszczenia: 2013-10-18
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Miejska Bolesławiec
    ul. Rynek 41 41
    59-700 Bolesławiec, woj. dolnośląskie
    tel. 075 6456400, fax. 075 6456402
    REGON: 23082140500000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.um.boleslawiec.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    SZKOLENIE Z OBSŁUGI KOMPUTERÓW I KORZYSTANIA Z INTERNETU BENEFICJENTÓW OSTATECZNYCH W RAMACH PROJEKTU - Be Fair - internet jako dobro wspólne
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia jest zorganizowanie i przeprowadzenie szkolenia, w ramach projektu Be Fair - Internet jako dobro wspólne który realizowany jest przy wsparciu ze środków Unii Europejskiej w ramach Programu Operacyjnego Innowacyjna Gospodarka, Oś Priorytetowa: 8. Społeczeństwo informacyjne - zwiększanie innowacyjności gospodarki, Działanie: 8.3. Przeciwdziałanie wykluczeniu cyfrowemu - eInclusion. 2. Zamówienie realizowane będzie w formie szkolenia. 3. Uczestnikami szkolenia (beneficjentami) będą osoby z gospodarstw domowych objętych wsparciem w ramach Projektu. 4. Szkolenie uczestników projektu obejmuje w szczególności przeprowadzenie szkolenia z zakresu podstawowej obsługi komputera dla beneficjentów projektu pn. Be Fair - Internet jako dobro wspólne (zwanego dalej Projektem). 5. Przedmiotowe szkolenie polega na przeprowadzeniu 1 cyklu zajęć dla 400 osób/ 6. Przez cykl zajęć rozumie się 16 godzin zajęć dla każdej grupy. Szkolenie winno być przeprowadzone w 30 grupach liczących po ok. 10 - 15 osób, z czego każda grupa weźmie udział w czterech sesjach trwających 4 godziny zegarowe (1 godz. szkoleniowa to 45 min zajęć + 15 min przerwy) każda (łącznie 60 zajęć trwających razem 240 godzin), prowadzonych przede wszystkim na podstawie podręcznika pt. Podstawy obsługi komputera i korzystania z Internetu, stanowiącego załącznik Nr 7 do specyfikacji. Ww. podręcznik w wersji elektronicznej (format pdf) stanowi załącznik do SIWZ. 7. Zajęcia, przede wszystkim, powinny odbywać się, w dni robocze, od poniedziałku do piątku w godzinach popołudniowych, 15:00 - 19:00. W uzasadnionych przypadkach Zamawiający dopuszcza możliwość przeprowadzenia zajęć w innych dniach i godzinach. 8. Wykonawca zapewni, co najmniej 1 salę wyposażoną w sprzęt komputerowy niezbędny do przeprowadzenia zajęć z grupą 15 uczestników (np.: tablica, laptop z rzutnikiem, ekranem do prezentacji multimedialnych, jedno stanowisko komputerowe dla jednej osoby tj.: sprawny sprzęt komputerowy wraz z niezbędnym legalnym oprogramowaniem i wyposażeniem). 9. Wykonawca uzupełni program szkolenia o informacje na temat systemów operacyjnych i pakietów biurowych dostępnych na rynku, innych niż opisanych w podręczniku (aktualizacja podręcznika o podstawową obsługę systemu linux oraz pakietu OpenOffice lub LibreOffice (analogiczne do lekcji od nr 2 do nr 9). Nowe, dodatkowe lekcje w podręczniku, muszą zostać zatwierdzone przez Zamawiającego. 10. Wykonawca zapewni wydrukowanie w kolorze, w 201 egzemplarzach i trwałe zszycie, podręcznika pt. Podstawy obsługi komputera i korzystania z Internetu z dodatkową stroną zawierającą logotypy i informacje o Projekcie, zgodnie z wzorem przekazanym Wykonawcy przez Zamawiającego w dniu podpisania umowy oraz Wytycznymi dotyczącymi oznaczania projektów w ramach Programu Operacyjnego Innowacyjna Gospodarka. 11. Wykonawca przekaże 200 egz. ww. podręczników nieodpłatnie, za potwierdzeniem odbioru, uczestnikom szkolenia, po jednym dla gospodarstwa domowego objętego Projektem. Jeden egz. podręcznika zostanie przekazany dla Zamawiającego, celem zarchiwizowania w dokumentacji Projektu. 12. Wykonawca opracuje w porozumieniu z Zamawiającym harmonogram szkolenia, przy czym przedmiotowy harmonogram winien zostać przekazany Zamawiającemu do zatwierdzenia nie później niż 14 dni po podpisaniu umowy. 13. Wykonawca zapewni udokumentowanie obecności uczestników na szkoleniu, potwierdzonych podpisem na liście obecności. 14. Wykonawca zapewni przygotowanie treści ankiety ewaluacyjnej mającej na celu określenie poziomu przyswojenia wiedzy przez uczestników szkolenia oraz zakończenie szkolenia ww. ankietą ewaluacyjną. 15. Wykonawca przekaże uczestnikom szkolenia informacje o Projekcie i jego współfinansowaniu przez Unię Europejską ze środków Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego w ramach Programu Operacyjnego Innowacyjna Gospodarka. 16. Wykonawca zapewni wystawienie beneficjentom, dokumentu potwierdzającego ukończenie szkolenia, przy czym treść tego dokumentu powinna zawierać logotypy i informacji o Projekcie, zgodne z Wytycznymi dotyczącymi oznaczania projektów w ramach Programu Operacyjnego Innowacyjna Gospodarka. 17. Wykonawca zapewni uczestnikom szkolenia tzw. bufet kawowy, na który składać się będą w ramach jednego szkolenia: - napoje gorące tj. kawa i herbata - min. po 4 litry każdego napoju na jedno szkolenie; - dodatki: śmietanka lub mleko do kawy, cukier, cytryna; - ciastka - typu: kruche, kruche ozdobione np. cukrem, dodatkami o smakach owocowych lub masą czekoladową, krakersy itp. w ilości min. 1,0 kg na jedno szkolenie, - woda mineralna - min. po 5 litrów na jedno szkolenie. 18. Szkolenie objęte niniejszym zamówieniem powinno odbyć się w Bolesławcu w miejscu zapewnionym przez Wykonawcę, w terminie do 60 dni od daty podpisania umowy. 19. Wykonawca zapewni warunki zgodne z bezpieczeństwem i higieną pracy w trakcie trwania szkolenia oraz na miejscu szkolenia 1 osobę do kontaktu odpowiedzialną za podejmowanie wiążących decyzji w sprawach związanych z realizowanymi szkoleniami. 20. Wykonawca po wykonaniu zadania przedstawi Zamawiającemu: listy obecności uczestników, listy odebrania materiałów szkoleniowych, potwierdzenie korzystania z poczęstunku, dziennik zajęć, jeden egzemplarz materiałów przekazanych uczestnikom, ankiety ewaluacyjne, raport końcowy obejmujący sprawozdanie z tematyki zajęć, ewentualnych problemów podczas ich przeprowadzania, wnioski i sugestie dotyczące tematyki szkolenia, oraz kserokopie zaświadczeń o ukończeniu szkolenia potwierdzonych za zgodność z oryginałem przez osobę upoważnioną oraz potwierdzenie ich odbioru przez uczestników. 21. Zamawiający nie dopuszcza możliwości prowadzenia szkolenia metodą e - learning.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 805331000
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
  • II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 90 dni

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://www.um.boleslawiec.bip-gov.pl/public/?id=70177
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach