Przetargi.pl
Zakup papieru kserograficznego i składanki komputerowej na potrzeby Oddziału ZUS we Wrocławiu

Zakład Ubezpieczeń Społecznych we Wrocławiu ogłasza przetarg

  • Adres: 50-930 Wrocław, ul. Pretficza 11
  • Województwo: dolnośląskie
  • Telefon/fax: tel. 071 3606000 , fax. 071 3606497
  • Data zamieszczenia: 2009-12-07
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Zakład Ubezpieczeń Społecznych we Wrocławiu
    ul. Pretficza 11 11
    50-930 Wrocław, woj. dolnośląskie
    tel. 071 3606000, fax. 071 3606497
    REGON: 00001775600260
  • Adres strony internetowej zamawiającego: http://www.zus.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Instytucja ubezpieczenia społecznego i zdrowotnego

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Zakup papieru kserograficznego i składanki komputerowej na potrzeby Oddziału ZUS we Wrocławiu
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: dostawy
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Zakup papieru kserograficznego i składanki komputerowej na potrzeby Oddziału ZUS we Wrocławiu. Realizacja przedmiotu zamówienia obejmuje następujący asortyment: PAPIER KSEROGRAFICZNY: A-4 biały - 32 000 ryz A-3 biały - 300 ryz. SKŁADANKA KOMPUTEROWA: 210 1+0 biała - 50 kartonów (karton = 2 000 arkuszy) 210 1+1 biała - 70 kartonów (karton = 900 arkuszy) 210 1+2 biała - 30 kartonów (karton = 600 arkuszy) 210 1+2 kolorowa - 40 kartonów (karton = 600 arkuszy) 240 1+0 biała - 10 kartonów (karton = 2 000 arkuszy) 240 1+1 biała - 10 kartonów (karton = 900 arkuszy) 360 1+1 biała - 120 kartonów (karton = 900 arkuszy) 360 1+2 biała - 20 kartonów (karton = 600 arkuszy) 360 1+2 kolorowa - 20 kartonów (karton = 600 arkuszy). Szczegółowe informacje dotyczące przedmiotu zamówienia oraz warunków realizacji określa specyfikacja istotnych warunków zamówienia.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 301976442
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: W niniejszym postępowaniu nie wymaga się wnoszenia wadium
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają warunki określone w art. 22 ust. 1 uPzp. Ocena spełnienia warunków udziału w postępowaniu dokonywana będzie w oparciu o informacje zawarte w n/w oświadczeniu i dokumentach według zasady spełnia / nie spełnia
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu Wykonawca biorący udział w postępowaniu zobowiązany jest złożyć: a) oświadczenie, że Wykonawca spełnia warunki określone w art. 22 ust. 1 ustawy z dnia 29 stycznia 2004r. - Prawo zamówień publicznych (tekst jednolity: Dz. U. 2007r. Nr 223, poz. 1655 ze zmianami) - według wzoru stanowiącego załącznik nr 1 do formularza ofertowego (część III SIWZ), b) aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, c) aktualne zaświadczenie właściwego Oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu, wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert, d) opis rodzaju i parametrów technicznych oferowanego papieru kserograficznego przedstawiony w formie specyfikacji technicznej wydanej przez producenta papieru, zawierającej nazwę handlową papieru ksero i dokumentującej, że zaproponowany papier kserograficzny spełnia wymagania określone przez Zamawiającego w kolumnie nr 5 tabeli zamieszczonej w części I, pkt III.2 SIWZ (opis - minimalne wymagania dotyczące papieru kserograficznego). Specyfikacja techniczna musi potwierdzać: gramaturę, białość, grubość, nieprzezroczystość i gładkość papieru, e) zaświadczenie podmiotu uprawnionego do kontroli jakości potwierdzające, że dostarczane produkty (dotyczy papieru kserograficznego) odpowiadają określonym normom lub specyfikacjom technicznym. Zaświadczenie potwierdzające zgodność właściwości proponowanego papieru kserograficznego z załączoną specyfikacją techniczną winno potwierdzać co najmniej parametry określone w specyfikacji, tj. gramaturę, białość, grubość, nieprzezroczystość i gładkość. 2. Wykonawcę mającego siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, obowiązują przepisy określone w § 2 w/w rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów. 3. W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia: a) oświadczenie wymienione w pkt 1.a musi być: - podpisane przez lidera lub - podpisane przez każdego z Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia lub - podpisane (w przypadku jednego druku oświadczenia) przez wszystkich Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia oświadczenie, b) dokumenty wymienione w pkt 1.b i 1.c muszą być złożone odrębnie przez każdego z Wykonawców, którzy wspólnie ubiegają się o udzielenie zamówienia, c) dokumenty wymienione w pkt 1.d i 1.e Wykonawcy przedstawią jako jedne wspólne dla nich dokumenty

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://www.zus.pl/zampub
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach