Przetargi.pl
Przeprowadzenie kursów, dla uczestników projektu Równe szanse - aktywizacja społeczna i zawodowa osób bezrobotnych w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki współfinansowanego przez Unię Europejską w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego

Ośrodek Pomocy Społecznej ogłasza przetarg

  • Adres: 32-300 Olkusz, Aleja 1000-lecia 15C
  • Województwo: małopolskie
  • Telefon/fax: tel. 0-32 641 32 12 , fax. 0-32 641 32 12
  • Data zamieszczenia: 2012-09-28
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Ośrodek Pomocy Społecznej
    Aleja 1000-lecia 15C 15C
    32-300 Olkusz, woj. małopolskie
    tel. 0-32 641 32 12, fax. 0-32 641 32 12
    REGON: 00344899400000
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Przeprowadzenie kursów, dla uczestników projektu Równe szanse - aktywizacja społeczna i zawodowa osób bezrobotnych w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki współfinansowanego przez Unię Europejską w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1.1 Przedmiot zamówienia. Przedmiotem zamówienia jest przygotowanie i przeprowadzenie kursów dla uczestników projektu Równe szanse - aktywizacja społeczna i zawodowa osób bezrobotnych w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki współfinansowanego przez Unię Europejską w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego. W kursach uczestniczyć będzie 26 osób, które mieszkają na terenie Gminy Olkusz i korzystają ze wsparcia Ośrodka Pomocy Społecznej w Olkuszu. Są to osoby bezrobotne lub nieaktywne zawodowo, w wieku aktywności zawodowej. W wyniku przeprowadzenia zajęć grupowych i indywidualnych konsultacji z psychologiem i doradcą zawodowym oraz po wykonaniu badań lekarskich z zakresu medycyny pracy, uczestnicy projektu zostali zakwalifikowani do następujących kursów: I część zamówienia. Kurs operatora koparko-ładowarek w zakresie III klasy uprawnień - 1 osoba. Kurs w wymiarze 228 godzin, w tym zajęcia teoretyczne i praktyczne. II część zamówienia Kurs technologa robót wykończeniowych - 1 osoba; Kurs w wymiarze 150 godzin, w tym zajęcia teoretyczne i praktyczne . III część zamówienia Kurs malarz - tapeciarz - 1 osoba; Kurs w wymiarze 120 godzin, w tym zajęcia teoretyczne i praktyczne. IV część zamówienia Kurs magazyniera z obsługą komputera - 2 osoby. Kurs w wymiarze 109 godzin, w tym zajęcia teoretyczne i praktyczne. V część zamówienia Kurs gospodarki magazynowej z obsługą wózków jezdniowych, komputera i kasy fiskalnej - 8 osób. Kurs w wymiarze 210 godzin, w tym zajęcia teoretyczne i praktyczne. VI część zamówienia Kurs ochrony osób i mienia na licencję II stopnia- 1 osoba; Kurs w wymiarze 335 godzin. W tym zajęcia teoretyczne i praktyczne. Program kursu ma być realizowany w oparciu o zapisy ujęte w Rozporządzeniu MSWiA z dnia 07.08.1998r. (Dz. U. Nr 113, poz. 731) VII część zamówienia Kurs komputerowy - projektowanie i programowanie stron WWW.- 2 osoby; Kurs w wymiarze 120 godzin, w tym zajęcia teoretyczne i praktyczne. VIII część zamówienia Kurs grafiki komputerowej - (pakiet ADOBE) - 1 osoba; Kurs w wymiarze 120 godzin, w tym zajęcia teoretyczne i praktyczne. IX część zamówienia Kurs kosmetyczny i stylizacji paznokci. - 2 osoby Kurs w wymiarze 160 godzin, w tym zajęcia teoretyczne i praktyczne. X część zamówienia Kurs opieki nad osobami starszymi i niepełnosprawnymi - 4 osoby. Kurs w wymiarze 150 godzin, w tym zajęcia teoretyczne i praktyczne. XI część zamówienia Kurs gastronomii - 1 osoba. Kurs w wymiarze 105 godzin, w tym zajęcia teoretyczne i praktyczne. XII część zamówienia Kurs specjalisty ds. kadr i płac - 1 osoba. Kurs w wymiarze 100 godzin, w tym zajęcia teoretyczne i praktyczne. XIII część zamówienia Kurs pracownika administracyjno-biurowego - 1 osoba. Kurs w wymiarze 100 godzin, w tym zajęcia teoretyczne i praktyczne. Do oferty należy dołączyć program proponowanej tematyki zajęć teoretycznych i praktycznych kursów, na które Wykonawca składa ofertę wraz z podaniem liczby godzin przeznaczonych na zajęcia teoretyczne i praktyczne oraz egzamin, z tym że czas trwania egzaminu nie zalicza się do liczby godzin kursu. 1. 2 Wykonawca zapewnia: 1. Kursy powinny być przeprowadzone na terenie Gminy Olkusz. Dopuszcza się jednak możliwość przeprowadzenia zajęć teoretycznych i praktycznych poza Gminą Olkusz, na terenie województwa małopolskiego lub województwa śląskiego, z tym że odległość z miejscowości, gdzie będą prowadzone kursy do miejscowości będącej siedzibą Zamawiającego nie może przekroczyć 50 km, a ponadto istnieje bezpośrednie połączenie (autobusem, busem lub pociągiem) z Olkusza do miejscowości, w której zostaną przeprowadzone zajęcia oraz istnieje dogodny dojazd od miejsca przyjazdu do miejsca, w którym odbywać się będą zajęcia w ramach realizowanych przez Wykonawcę kursów. Koszt dojazdu uczestnika pokryje Zamawiający. 2. Wykonawca zapewni w trakcie trwania szkolenia warunki pracy zgodne z przepisami bezpieczeństwa i higieny pracy oraz odzież ochronną i sprzęt ochronny, zgodnie ze specyfiką kursu. Wykonawca musi dla każdego uczestnika kursu zagwarantować miejsce siedzące (stolik/ławkę bądź krzesło z przystawką) umożliwiające swobodne sporządzanie notatek. 3. Wykonawca w pierwszym dniu, przed rozpoczęciem kursu jest zobowiązany zapoznać uczestników z jego szczegółowym programem oraz przekazać im harmonogram realizowanych zajęć. Wykonawca zapewni każdemu uczestnikowi kursu podstawowe materiały dydaktyczne i materiały piśmiennicze potrzebne do prowadzenia notatek (zeszyt, długopis). 4. Wykonawca zobowiązuje się do prowadzenia dokumentacji przebiegu kursu stanowiącej: a) dziennik zajęć edukacyjnych zawierający wymiar godzin i tematy zajęć, b) listę obecności uczestników na zajęciach, c) protokół z przebiegu egzaminu, wewnętrznego oraz zewnętrznego jeśli został przeprowadzony, d) imienny wykaz osób, które ukończyły kurs, nie ukończyły kursu, nie zdały egzaminu, bądź nie przystąpiły do egzaminu, e) rejestr wydanych zaświadczeń potwierdzających ukończenie kursu i uzyskanie kwalifikacji. 5. Wykonawca zapewni w cenie kursu kawę, herbatę, wodę, susz konferencyjny oraz 1 gorący posiłek (catering) dla uczestników projektu uczestniczących w danym kursie. 6. Zajęcia w ramach kursów objętych I, II, III, IV, V, VII, VIII, IX, X, XI, XII, XII częścią zamówienia w jednym dniu nie mogą trwać krócej niż 6 godzin oraz dłużej niż 8 godzin. Dopuszcza się możliwość przeprowadzenia zajęć w ramach kursu w soboty. 7. W przypadku kursu objętego VI częścią zamówienia zajęcia nie mogą trwać krócej niż 6 godzin i dłużej niż 10 godzin. Jednocześnie w ramach VI części zamówienia dopuszcza się możliwość realizacji zajęć w soboty i niedziele. 8. Wykonawca zapewni nadzór wewnętrzny i wskaże osobę odpowiedzialną za obsługę kursu/kursów zawodowych i kontakt z uczestnikami oraz Zamawiającym. 9. Wykonawca zobowiązany jest do indywidualizacji kształcenia poprzez prowadzenie stałej oceny postępów poszczególnych uczestników szkolenia i zwiększenia pomocy wobec osób napotykających trudności w procesie nauczania. 10. Wykonawca zorganizuje i pokryje koszty pierwszego podejścia do egzaminu zewnętrznego, jeśli taki jest przewidziany w ramach prowadzonego kursu. 11. Kursy mają zakończyć się oceną zdobytych umiejętności w formie egzaminu oraz wydaniem imiennego zaświadczenia o ukończeniu kursu, zgodnie z rozporządzeniem Ministra Edukacji Narodowej (Rozporządzenie z dnia 11 stycznia 2012 r. w sprawie kształcenia ustawicznego w formach pozaszkolnych - Dz. U. z 2012r. poz. 186). Wykonawca wyda również certyfikaty lub dyplomy świadczące o ukończeniu kursu, które muszą zawierać logotypy zgodnie z aktualnymi wytycznymi oraz informację, że projekt jest współfinansowany przez Unię Europejską w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego. 12. Wykonawca, który będzie realizował I część zamówienia: Kurs operatora koparko-ładowarek w zakresie III klasy uprawnień, zobowiązany jest do ustalenia terminu i zorganizowania egzaminu państwowego, który powinien się odbyć bezpośrednio po zrealizowaniu kursu. Po pozytywnie zdanym egzaminie Wykonawca wyda uczestnikowi kursu, Świadectwo z wynikiem egzaminu na uprawnienia operatora na podstawie § 23 i § 26 rozporządzenia Ministra Gospodarki z dnia 20 września 2001r. w sprawie bezpieczeństwa i higieny pracy podczas eksploatacji maszyn i innych urządzeń technicznych do robót ziemnych, budowlanych i drogowych /Dz. U. z 2001 r., Nr 118, poz. 1263/ oraz Książki operatora maszyn roboczych wystawionej przez Instytut Mechanizacji Budownictwa i Górnictwa Skalnego w Warszawie, potwierdzającej uzyskane uprawienia. 13. Wykonawca, który będzie realizował V część zamówienia: Kurs gospodarki magazynowej z obsługą wózków jezdniowych, komputera i kasy fiskalnej, zorganizuje bezpośrednio po zrealizowaniu kursu egzamin przed Komisją Urzędu Dozoru Technicznego w zakresie obsługi wózków jezdniowych. 14. Wykonawca przekaże Zamawiającemu kserokopie wydanych dokumentów wraz z potwierdzeniem ich odbioru, w terminie 7 dni od daty ich wydania uczestnikom kursów zawodowych. 15. Zamawiający zastrzega sobie możliwość prowadzenia bieżącego nadzoru nad procesem szkolenia uczestników projektu, na każdym jego etapie wraz z udziałem w ocenach częściowych i ocenie końcowej uczestników kursu oraz kontroli frekwencji kierowanych przez Zamawiającego uczestników kursu na zajęciach. 16. Ilekroć w opisie czasu zajęć występuje słowo godzina, należy przez to rozumieć 45 minut zajęć teoretycznych + 15 minut przerwy, a w przypadku zajęć praktycznych 60 minut bez przerwy. 17. Wykonawca zobowiązuje się przedstawić w siedzibie Ośrodka Pomocy Społecznej w Olkuszu, nie później niż do 4 dnia roboczego każdego miesiąca, uwierzytelnionych kopii list obecności uczestników zajęć za miesiąc poprzedni, potwierdzonych własnoręcznym podpisem osób skierowanych na kurs oraz podpisem osoby prowadzącej kurs. Z tym, że uwierzytelnioną kopię listy obecności za miesiąc grudzień 2012r. należy przedstawić do 12.12.2012r. (dotyczy VI części zamówienia). Wykonawca zobowiązuje się do bieżącego informowania Zamawiającego (najpóźniej w ciągu 3 dni) o każdej nieobecności uczestnika na kursie. 18. Wykonawca zawiadomi Zamawiającego o terminie i godzinie egzaminu wewnętrznego i egzaminu zewnętrznego jeśli taki ma być przeprowadzony. 19. Wykonawca niezwłocznie, tj. w ciągu 3 dni, zawiadomi Zamawiającego o wszelkich zmianach dotyczących prowadzonego kursu. 20. Kierowane na kurs przez Zamawiającego osoby mogą uczestniczyć w kursie organizowanym dla innych Zamawiających oraz osób z wolnego naboru. Osoby kierowane na kurs przez zamawiającego okażą się skierowaniem wydanym przez Zamawiającego, według załącznika nr 1 do umowy. 21. Wykonawca zapewni ubezpieczenie NW dla uczestników prowadzonych kursów, począwszy od pierwszego skończywszy na ostatnim dniu kursu. 22. Zamawiający nie dopuszcza prowadzenia zajęć metodą e-learning. 23. Wykonawca zobowiązuje się do archiwizacji dokumentów dotyczących przebiegu kursu do 31.12.2020r. 24. Wszystkie dokumenty dotyczące realizacji kursu będą zawierały informację o współfinansowaniu projektu przez Unię Europejską w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego oraz aktualne logotypy, zgodnie z wytycznymi dotyczącymi oznaczania projektów w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki. 25. W pomieszczeniach, w których będą realizowane kursy będą Wykonawca umieści informacje o współfinansowaniu projektu przez Unię Europejską w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego oraz aktualne logotypy, zgodnie z wytycznymi dotyczącymi oznaczania projektów w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki. Powyższe dostarczy Zamawiający. Wykonawcy są zobowiązani do starannego zapoznania się z przedmiotem zamówienia, wszystkimi czynnikami mającymi wpływ na kształtowanie się cen ofertowych oraz warunkami wykonania zamówienia.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 805000009
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.ops.olkusz.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach