Przetargi.pl
Przeprowadzenie kursów Autodesk Inventor w ramach projektu pn. Modernizacja kształcenia zawodowego w Małopolsce

Zespół Ekonomiki Oświaty w Krakowie ogłasza przetarg

  • Adres: 31-450 Kraków, ul. Ułanów 9
  • Województwo: małopolskie
  • Telefon/fax: tel. 012 4100215, 4188510 , fax. 012 4104390
  • Data zamieszczenia: 2012-04-24
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Zespół Ekonomiki Oświaty w Krakowie
    ul. Ułanów 9 9
    31-450 Kraków, woj. małopolskie
    tel. 012 4100215, 4188510, fax. 012 4104390
    REGON: 00055362100000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.zeo.krakow.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Przeprowadzenie kursów Autodesk Inventor w ramach projektu pn. Modernizacja kształcenia zawodowego w Małopolsce
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest przeprowadzenie w latach 2012, 2013 i 2014 w ramach współfinansowanego przez Unię Europejską z Europejskiego Funduszu Społecznego projektu pn. Modernizacja kształcenia zawodowego w Małopolsce kursów obsługi programu Autodesk Inventor dla uczniów krakowskich szkół o profilu zawodowym zakończonych uzyskaniem przez nich zaświadczeń potwierdzających ukończenie ww kursów oraz certyfikatu Autodesk Inventor Associate. Podstawą wydania ww zaświadczenia dla każdego z uczestników kursów będzie przystąpienie do zorganizowanego przez Wykonawcę egzaminu wewnętrznego. Do przystąpienia do egzaminu wewnętrznego uprawnieni będą uczestnicy, którzy spełniają kryteria określone w Regulaminie uczestnictwa w projekcie (obecność na zajęciach kursu). Po uzyskaniu zaświadczenia uczestnicy mogą przystąpić do egzaminu zewnętrznego na poziomie Associate uprawniającego do uzyskania certyfikatu Autodesk Inventor Associate. Liczba kursów ogółem: 3 w tym: 1 kurs w roku 2012 (Grupa 1), 1 kurs w roku 2013 (Grupa 2), 1 kurs w roku 2014 (Grupa 3) Liczba uczestników w ramach jednego kursu: 10 osób. Łączna ilość zajęć podczas jednego kursu: 60 godz. lekcyjnych (45 min) - w tej ilości nie wliczono egzaminu zewnętrznego. Terminy zajęć muszą być dostosowane do obowiązkowych godzin lekcyjnych uczestników każdego kursu i uzgodnione z Liderem szkolnym projektu. Dopuszcza się zorganizowanie zajęć w innych terminach po uzgodnieniu z Liderem szkolnym projektu. Zajęcia odbywać się będą od poniedziałku do piątku jeden raz w tygodniu po 3 godziny lekcyjne dziennie oraz w jedną sobotę w miesiącu po 6 godzin lekcyjnych. Zajęcia kursów nie będą prowadzone podczas wakacji. W trakcie trwania zajęć kursów opiekę nad uczestnikami ponosi Wykonawca. Tym samym ponosi on pełną odpowiedzialność za bezpieczeństwo uczniów. Miejsce kursów i egzaminu wewnętrznego: budynek Zespołu Szkół Energetycznych w Krakowie przy ul. Loretańska 16. Miejsce przeprowadzenia egzaminu zewnętrznego w autoryzowanym ośrodku egzaminacyjnym na terenie miasta Krakowa . Komputery wraz z oprogramowaniem Autodesk Inventor 2011 potrzebnym do realizacji zajęć dla uczestników każdego kursu zapewnia Zespół Szkół Energetycznych w Krakowie. Wykonawca będzie odpowiadał materialnie za powierzone mu przez Lidera szkolnego wyposażenie. Przed rozpoczęciem zajęć w danym dniu Wykonawca zobowiązuje się do przygotowania zaplecza technicznego na potrzeby kursu. Wykonawca zobowiązuje się do przywrócenia po zajęciach kursu ustawień systemowych, które zastał każdorazowo przed swoimi zajęciami w uzgodnieniu z opiekunem sali komputerowej w Zespole Szkół Energetycznych. Zajęcia kursu prowadzone będą z wykorzystaniem przez prowadzącego zajęcia komputera przenośnego zapewnionego przez Wykonawcę. Zamawiający zastrzega sobie możliwość bieżącej aktualizacji programu, z tego tytułu Wykonawcy nie będą przysługiwały w stosunku do Zamawiającego żadne roszczenia, w tym roszczenia finansowe. Wykonawca jest zobowiązany zapewnić w ramach każdego kursu: - materiały szkoleniowe dla każdego uczestnika w formie elektronicznej na pendrivach o pojemności min. 4GB, dostosowanych do programu zajęć kursu, które po zakończeniu kursu przechodzą na własność uczestników, - długopis i teczkę kartonową opatrzoną w logo projektu, - podręczniki dla każdego uczestnika: (1) Jaskulski, Autodesk Inventor 2011 PL 2011 Metodyka projektowania, Wydawnictwo Naukowe PWN. (2) T. Tremblay, Autodesk Inventor 2012 and Inventor LT 2012 Essentials, Wiley Publishing które po zakończeniu kursu przejdą na własność uczestnika. - catering dla każdego uczestnika w przypadku, gdy zajęcia w danym dniu będą trwały powyżej 4 godzin lekcyjnych (kawa lub herbata lub sok oraz drożdżówka kanapka), - zaświadczenie potwierdzające ukończenie kursu, - certyfikat Autodesk Inventor Associate wydany przez autoryzowany ośrodek egzaminacyjny. Uwaga: Na zaświadczeniu winny zostać umieszczone: - szczegółowy zakres programowy kursu (wraz z podaniem ilości godzin poszczególnych tematów), - logo projektu - wg wzoru przekazanego przez Lidera szkolnego projektu na etapie realizacji zamówienia, - zapis: kurs współfinansowany przez Unię Europejską z Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach projektu pn. Modernizacja kształcenia zawodowego w Małopolsce. Każdy kurs zakończy się: - organizacją i przeprowadzeniem przez Wykonawcę egzaminu wewnętrznego, - przeprowadzeniem opracowanej przez Wykonawcę ankiety końcowej wśród uczestników kursu, która dostarczona zostanie Zamawiającemu, - dostarczeniem przez Wykonawcę Zamawiającemu rejestru listy obecności potwierdzających uczestnictwo osób biorących udział w kursie oraz program kursu, karty czasu pracy ewidencji przedstawiającej daty i godziny przeprowadzonych zajęć w ramach kursu w odniesieniu do programu kursu, - ustaleniem terminów egzaminu zewnętrznego, opłatą egzaminu zewnętrznego oraz przeprowadzeniem egzaminu zewnętrznego przez autoryzowany ośrodek egzaminacyjny, - dostarczeniem przez Wykonawcę Zamawiającemu kserokopii zaświadczeń i certyfikatów wydawanych uczestnikom kursu, a także zbiorczego potwierdzenia przekazania zaświadczeń i certyfikatów uczestnikom, - dostarczeniem przez Wykonawcę Zamawiającemu potwierdzenia wniesienia opłaty za egzamin zewnętrzny w autoryzowanym ośrodku egzaminacyjnym. - dostarczeniem przez Wykonawcę Zamawiającemu zbiorczego potwierdzenia przekazania materiałów szkoleniowych, podręczników uczestnikom kursu. Szczegółowy harmonogram w ramach każdego kursu zostanie uzgodniony przez Wykonawcę, który będzie realizował zamówienie z Liderem szkolnym projektu. Charakterystykę projektu Modernizacja kształcenia zawodowego w Małopolsce określa załącznik nr 5 do SIWZ. Zamówienie jest w całości finansowane ze środków publicznych.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 800000004
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.zeo.krakow.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach