Przetargi.pl
Przeprowadzenie kampanii reklamowej projektu Między Wschodem a Zachodem... - wystawa statków powietrznych Sojuszu Północnoatlantyckiego - NATO 1949 - 2009 na nośnikach reklamy zewnętrznej typu billboard

Muzeum Lotnictwa Polskiego w Krakowie ogłasza przetarg

  • Adres: 30-969 Kraków, Al. Jana Pawła II 39
  • Województwo: małopolskie
  • Telefon/fax: tel. 012 6428700 , fax. 012 6428700
  • Data zamieszczenia: 2009-05-18
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Muzeum Lotnictwa Polskiego w Krakowie
    Al. Jana Pawła II 39 39
    30-969 Kraków, woj. małopolskie
    tel. 012 6428700, fax. 012 6428700
    REGON: 00012668100000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.muzeumlotnictwa.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Inny: samorządowa instytucja kultury

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Przeprowadzenie kampanii reklamowej projektu Między Wschodem a Zachodem... - wystawa statków powietrznych Sojuszu Północnoatlantyckiego - NATO 1949 - 2009 na nośnikach reklamy zewnętrznej typu billboard
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia jest przeprowadzenie kampanii reklamowej projektu Między Wschodem a Zachodem... - wystawa statków powietrznych Sojuszu Północnoatlantyckiego - NATO 1949 - 2009 na nośnikach reklamy zewnętrznej typu billboard na nośnikach reklamy zewnętrznej typu billboard, w podziale na dwie części. Zamówienie jest realizowane w związku z projektem pn: Między Wschodem a Zachodem - wystawa statków powietrznych Sojuszu Północnoatlantyckiego - NATO 1949-2009, współfinansowanego w ramach Działania 3.3. Schemat B Małopolskiego Regionalnego Programu Operacyjnego. 2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest przeprowadzenie kampanii reklamowej projektu Między Wschodem a Zachodem... - wystawa statków powietrznych Sojuszu Północnoatlantyckiego - NATO 1949 - 2009 oraz odbywającej się w jego ramach imprezy NATO Live. Kampania zostanie przeprowadzona w wybranych przez Zamawiającego miastach Polski na nośnikach reklamy zewnętrznej typu billboard (504x238 cm). Do zasadniczych obowiązków Wykonawcy będzie należał druk plakatów w oparciu o przedstawione przez Zamawiającego wzory, montaż plakatów na nośnikach oraz udostępnienie nośników reklamowych i ekspozycja plakatów w terminach określonych w SIWZ. Przedmiot zamówienia jest podzielony na dwie części i będzie realizowany w oparciu o następujące założenia: I. Część nr 1 - promocja imprezy NATO Live a. łączna ilość nośników: 45 sztuk w okresie objętym kampanią reklamową, lokalizacja i ilości nośników w miejscach umożliwiających dotarcie reklamy do jak najszerszego kręgu odbiorców, główne trasy przelotowe, centra miast, przy głównych skrzyżowaniach, w okolicach centrów handlowych. b. Lista wybranych przez Zamawiającego miast: Częstochowa (2 sztuki), Katowice (8 sztuk), Kielce (3 sztuki), Kraków (12 sztuk), Nowy Sącz (4 sztuki), Rzeszów (2 sztuki), Tarnów (4 sztuki), Warszawa (7 sztuk), Zakopane (3 sztuki). c. Okres prowadzenia kampanii reklamowej: od dnia 12.06.2009 do 26.06.2009 (czas ekspozycji reklam na nośnikach reklamowych: 14 dni od dnia montażu reklamy na nośniku). II. Część nr 2 - promocja projektu Między Wschodem a Zachodem... - wystawa statków powietrznych Sojuszu Północnoatlantyckiego - NATO 1949 - 2009 a. łączna ilość nośników: 45 sztuk w okresie objętym kampanią reklamową, lokalizacja i ilości nośników w miejscach umożliwiających dotarcie reklamy do jak najszerszego kręgu odbiorców, główne trasy przelotowe, centra miast, przy głównych skrzyżowaniach, w okolicach centrów handlowych. b. Lista wybranych przez Zamawiającego miast: Bielsko-Biała (2 sztuki), Częstochowa (2 sztuki), Gdańsk (2 sztuki), Katowice (5 sztuk), Kielce (2 sztuki), Kraków (10 sztuk), Lublin (2 sztuki), Łódź (3 sztuki), Nowy Sącz (2 sztuki), Poznań (2 sztuki), Rzeszów (2 sztuki), Tarnów (2 sztuki), Warszawa (5 sztuk), Wrocław (4 sztuki). c. Okres prowadzenia kampanii reklamowej: od dnia 12.06.2009 do 26.06.2009 (czas ekspozycji reklam na nośnikach reklamowych: 14 dni od dnia montażu reklamy na nośniku). 3. Zamawiający nie przewiduje udzielania zamówień uzupełniających, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 ustawy PZP.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 793414000
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wnoszenia wadium
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: A.1. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy niepodlegający wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 ustawy PZP oraz spełniający określone poniżej warunki. A.2. Warunki udziału w postępowaniu określone na podstawie art. 22 ust. 1 pkt 1-3 ustawy PZP: A.2.1. Potencjał Techniczny Wykonawcy muszą mieć do dyspozycji w minimum następujące ilości nośników typu billboard w określonych poniżej miejscowościach: Dla części nr 1: Częstochowa (2 sztuki), Katowice (8 sztuk), Kielce (3 sztuki), Kraków (12 sztuk), Nowy Sącz (4 sztuki), Rzeszów (2 sztuki), Tarnów (4 sztuki), Warszawa (7 sztuk), Zakopane (3 sztuki). Dla części nr 2: Bielsko-Biała (2 sztuki), Częstochowa (2 sztuki), Gdańsk (2 sztuki), Katowice (5 sztuk), Kielce (2 sztuki), Kraków (10 sztuk), Lublin (2 sztuki), Łódź (3 sztuki), Nowy Sącz (2 sztuki), Poznań (2 sztuki), Rzeszów (2 sztuki), Tarnów (2 sztuki), Warszawa (5 sztuk), Wrocław (4 sztuki). A.3. Ocena spełnienia warunków udziału w postępowaniu dla każdej części dokonywana będzie w formule spełnia/nie spełnia, w oparciu o dokumenty załączone do oferty. A.4. Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia, na zasadach określonych w art. 23 i 141 ustawy PZP, ustanawiając pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego (wraz z ofertą należy złożyć dokument, z którego wynika pełnomocnictwo). W takim przypadku żaden z wykonawców nie może podlegać wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 pkt 1-9 ustawy PZP, natomiast warunki określone w punkcie A.2 muszą spełniać łącznie. A.4.1 Wszelka korespondencja oraz rozliczenia dokonywane będą wyłącznie z podmiotem występującym jako pełnomocnik pozostałych. A.4.2 Oferta musi być podpisana w taki sposób, by prawnie obowiązywała wszystkie podmioty występujące wspólnie. A.4.3 Wykonawcy wspólnie ubiegający się o zamówienie ponoszą solidarną odpowiedzialność za wykonanie umowy
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: B.1. Dla potwierdzenia spełniania warunków, o których mowa w art. 24 ust. 1 pkt 1-9 ustawy PZP wykonawcy powinni złożyć następujące dokumenty i oświadczenia: B.1.1. Oświadczenie, że wykonawca spełnia warunki udziału w postępowaniu. B.1.2. Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. B.2. Dla potwierdzenia spełniania warunków, o których mowa w pkt. A.2. wykonawcy powinni złożyć następujące dokumenty: B.2.1 Wykaz niezbędnych do wykonania zamówienia nośników typu billboard, potwierdzający spełnienie warunku o którym mowa w pkt A.2.1. osobno dla każdej z części przedmiotu zamówienia, na którą wykonawca składa ofertę. W przypadku nośników, którymi wykonawca będzie dysponował wraz z ofertą musi przedłożyć pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia niezbędnych do wykonania zamówienia nośników. B.3. W przypadku składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie: B.3.1 Oświadczenie określone w punkcie B.1.1. musi być złożone w imieniu wszystkich wykonawców. B.3.2 Dokumenty określone w pkt B.1.2. lub odpowiadające im dokumenty określone w pkt 4 powinny być złożone przez każdego Wykonawcę. B.3.3 Dokumenty określone w pkt B.2 mogą dotyczyć dowolnego spośród wykonawców. B.4. Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczpospolitej Polskiej, stosuje się do § 2 Rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów z dnia 19 maja 2006 r. w sprawie rodzajów dokumentów, jakich może żądać zamawiający od wykonawcy, oraz form, w jakich te dokumenty mogą być składane (Dz. U. z 2006 r., Nr 87, poz. 605 ze zm.). B.5. Dokumenty mogą być składane w formie oryginałów lub kserokopii poświadczonych za zgodność z oryginałem przez wykonawcę. B.6. Dokumenty sporządzone w języku obcym są składane wraz z tłumaczeniem na język polski, poświadczonym przez wykonawcę

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.muzeumlotnictwa.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach