Instytut Podstawowych Problemów Techniki Polskiej Akademii Nauk ogłasza przetarg
- Adres: 02-106 Warszawa, ul. Pawińskiego
- Województwo: mazowieckie
- Telefon/fax: tel. 228 269 819 , fax. 22 826 98 19
- Data zamieszczenia: 2019-08-13
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Instytut Podstawowych Problemów Techniki Polskiej Akademii Nauk
ul. Pawińskiego
02-106 Warszawa, woj. mazowieckie
tel. 228 269 819, fax. 22 826 98 19
REGON: 32602600000000 - Adres strony internetowej zamawiającego: http://www.ippt.pan.pl/
- I.2. Rodzaj zamawiającego: Jednostka organizacyjna Polskiej Akademii Nauk
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
PRZEPROWADZENIE KAMPANII REKLAMOWEJ PROJEKTU INNOVATION COACH W MEDIACH SPOŁECZNOŚCIOWYCH Z WYKORZYSTANIEM NARZĘDZI SEO I SEM - II.1.2. Rodzaj zamówienia:
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
1Przedmiotem zamówienia jest przeprowadzenie kampanii reklamowej projektu Innovation Coach w Internecie, poprzez wybrane Media Społecznościowe, tj. Facebook, Twitter i LinkedIn jak również w przeglądarkach Internetowych, z wykorzystaniem narzędzi SEO i SEM. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowi Załącznik Nr 1 do specyfikacji istotnych warunków zamówienia. Przedmiot zamówienia będzie realizowany zgodnie z postanowieniami projektu umowy, stanowiącego Załącznik Nr 8 do specyfikacji istotnych warunków zamówienia. - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 79341000-6
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.2. Warunki udziału
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Wymagane oświadczenia o dokumenty są wyszczególnione w SIWZ
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.5. Termin związania ofertą:
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Udostępnienie pakietu 3 minut czasu emisyjnego na ekranach LCD w pojazdach Tramwajów Warszawskich
Dodano: 2024-03-07 - Udostępnienie pakietu 3 minut czasu emisyjnego na ekranach LCD w pojazdach Tramwajów Warszawskich
Dodano: 2024-02-21 - Kampania video, której przedmiotem są działania promujące obiekty z Listy Światowego Dziedzictwa UNESCO oraz z listy Pomników Historii
Dodano: 2023-12-21 - Opracowanie media kit wraz z przeprowadzeniem działań marketingowych mających na celu promocje turystyki kulinarnej w kontekście rekomendacji Michelin Guide.
Dodano: 2023-12-19 - Przeprowadzenie kampanii wizerunkowej we współpracy z narodowym przewoźnikiem promującej Polskę jako destynację atrakcyjną turystycznie na rynku zagranicznym.
Dodano: 2023-12-19 - „Realizacja działań reklamowych w podziale na 2 części.”
Dodano: 2023-12-13 - Umieszczanie plakatów w gablotach reklamowych w wiatach przystankowych na terenie m.st. Warszawy w ramach realizacji kampanii reklamowych
Dodano: 2023-12-01 - Przeprowadzenie działań aktywizujących seniorów w obszarze turystyki społeczno-senioralnej
Dodano: 2023-10-19 - „Opracowanie i przeprowadzenie kampanii społecznej zwracającej uwagę na osoby z niepełnosprawnościami..."
Dodano: 2023-10-04 - Opracowanie media kit wraz z przeprowadzeniem działań marketingowych mających na celu promocje turystyki kulinarnej w kontekście rekomendacji Michelin Guide.
Dodano: 2023-09-22