Przetargi.pl
Przeprowadzenie kampanii reklamowej Muzeum Sztuki Nowoczesnej w Warszawie

Muzeum Sztuki Nowoczesnej w Warszawie ogłasza przetarg

  • Adres: 00-124 Warszawa, ul. Pańska 3
  • Województwo: mazowieckie
  • Telefon/fax: tel. 022 596 40 32, 596 40 00 , fax. 022 596 40 22
  • Data zamieszczenia: 2012-08-15
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Muzeum Sztuki Nowoczesnej w Warszawie
    ul. Pańska 3 3
    00-124 Warszawa, woj. mazowieckie
    tel. 022 596 40 32, 596 40 00, fax. 022 596 40 22
    REGON: 14018743500000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.artmuseum.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Inny: Muzeum/inne instytucje kultury

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Przeprowadzenie kampanii reklamowej Muzeum Sztuki Nowoczesnej w Warszawie
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: dostawy
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest przeprowadzenie kampanii reklamowej Muzeum Sztuki Nowoczesnej w ramach pięciu osobnych części zamówienia obejmujących: a. Cześć I: emisję spotów reklamowych w pojazdach komunikacji miejskiej. W ramach tej części zamówienia obowiązkiem Wykonawcy będzie zapewnienie pakietu 30 dni (pod rząd) emisji spotów reklamowych o długości 10 sekund, emitowanych 4 razy w ciągu godziny, każdego dnia, na ekranach monitorów w wagonach warszawskiego metra oraz w autobusach miejskich Zarządu Transportu Miejskiego w Warszawie. Cena składanej oferty ma obejmować koszt emisji spotów bez kosztów produkcji spotu reklamowego. Koszt produkcji pokrywa Zamawiający. Obowiązkiem Zamawiającego jest dostarczyć Wykonawcy z odpowiednim wyprzedzeniem gotowy do emisji spot reklamowy. b. Część II: emisję spotów reklamowych w przejściu podziemnym pod ulicą Al. Jerozolimskie w Warszawie, łączące Dworzec Centralny i C.H. Złote Tarasy. W ramach tej części obowiązkiem Wykonawcy jest zapewnienie 2 miesięcznej kampanii reklamowej obejmującej emisję spotów reklamowych o długości 15 sekund (emisja co 300 sekund) na 24 monitorach. Cena składanej oferty ma obejmować koszt emisji spotów bez kosztów produkcji. Obowiązkiem Zamawiającego jest dostarczyć Wykonawcy z odpowiednim wyprzedzeniem gotowy do emisji spot reklamowy. c. Część III: emisja spotów reklamowych w centrum handlowym Złote Tarasy. W ramach tej części zamówienia obowiązkiem Wykonawcy jest zapewnienie 2 tygodniowej kampanii na monitorach w CH Złote Tarasy. Wymagania: - Długość spotu 15 sekund - 12 emisji na godzinę - nośniki muszą być umieszczone w pionowych ciągach komunikacji i w strefie restauracji Cena składanej oferty ma obejmować koszt emisji spotów bez kosztów produkcji spotu reklamowego. Obowiązkiem Zamawiającego jest dostarczyć Wykonawcy z odpowiednim wyprzedzeniem gotowy do emisji spot reklamowy. d. Część IV: druk i ekspozycję plakatów w centrum Warszawy (Warszawa Śródmieście). W ramach tej części zamówienia obowiązkiem Wykonawcy jest zapewnienie miesięcznej kampanii reklamowej obejmującej druk i ekspozycję plakatów na 50 nośnikach reklamowych. Wymagania szczegółowe: - min. 20% nośników na wolnostojących konstrukcjach. Rozmiar plakatu nie mniejszy niż: 1,2 x 1,8 m. - min. 20% nośników typu słup reklamowy. - min. 70% nośników w ścisłym centrum Warszawy, tj. w kwadracie ulic Marszałkowska, Al, Solidarności, Krakowskie Przedmieście/Nowy Świat/al. Ujazdowskie, Al. Armii Ludowej. Cena składanej oferty ma obejmować koszt ekspozycji plakatów wraz z kosztem produkcji plakatów, ale bez kosztów projektu plakatu. Zamawiający przekaże Wykonawcy z odpowiednim wyprzedzeniem projekt plakatu. e. Część V: druk i ekspozycję plakatów w wagonach metra. W ramach tej części obowiązkiem Wykonawcy jest zapewnienie miesięcznej kampanii reklamowej obejmującej ekspozycję plakatów w wagonach warszawskiego metra na ramkach reklamowych o rozmiarach 90cm x 30cm. Ilość ramek - 40 (po 1 w wagonie). Cena składanej oferty ma obejmować koszt ekspozycji plakatów wraz z kosztem ich produkcji (koszt materiału, druku itd.), bez kosztów projektu. Zamawiający przekaże Wykonawcy z odpowiednim wyprzedzeniem projekt plakatu. 2. Plakaty muszą zostać wydrukowane na nośniku oraz metodą druku normalnie wykorzystywanymi przy realizacji tego typu usług. Jakość wydruku oraz nośnika (papieru) muszą zapewniać czytelność przekazu i jego atrakcyjność, zaś trwałość nośnika musi zapewnić jego nienaruszalność przez cały okres ekspozycji plakatu. 3. Termin realizacji umowy: a. dla zadania nr 1 w terminie od 1 do 31 października 2012 r. b. dla zadania nr 2 w terminie od 1 do 30 listopada 2012 r. c. dla zadania nr 3 w terminie od 12 do 25 października 2012 r. d. dla zadania nr 4 w terminie od 1 do 31 października 2012 r. e. dla zadania nr 5 w terminie od 1 do 31 października 2012 r.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 793414000
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: nie dotyczy

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.artmuseum.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach