Przetargi.pl
Przeprowadzenie kampanii promocyjnych Departamentu ds. PO Kapitał Ludzki na nośnikach typu citylight i billboard na terenie Województwa Łódzkiego

Województwo Łódzkie ogłasza przetarg

  • Adres: 90-051 Łódź, al. Piłsudskiego 8
  • Województwo: łódzkie
  • Telefon/fax: tel. 042 6633385, 6633384 , fax. 042 6633391
  • Data zamieszczenia: 2010-05-17
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Województwo Łódzkie
    al. Piłsudskiego 8 8
    90-051 Łódź, woj. łódzkie
    tel. 042 6633385, 6633384, fax. 042 6633391
    REGON: 47207171500000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.lodzkie.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Przeprowadzenie kampanii promocyjnych Departamentu ds. PO Kapitał Ludzki na nośnikach typu citylight i billboard na terenie Województwa Łódzkiego
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest przeprowadzenie kampanii promocyjnych Departamentu ds. PO Kapitał Ludzki z podziałem na 2 zadania: Zadanie nr 1 Przygotowanie, druk i realizacja kampanii reklamowej Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki na nośnikach typu citylight na terenie Województwa Łódzkiego, polegające na: a)Druku plakatów dla nośników typu citylight, format netto: ok. 180 x 120 cm, kolorystyka: 4+0, surowiec: minimum 175 g/m2, w łącznym nakładzie 240 egzemplarzy, druk z poddrukiem, wg czterech projektów graficznych po 60 plakatów każdy, dostarczonych przez Zamawiającego na 20 dni przed rozpoczęciem kampanii. b)Ekspozycji plakatów na nośnikach typu citylight na przystankach komunikacji miejskiej na terenie miasta Łodzi, podzielonych na dwie odrębne kampanie trwające po 28 dni każda, po 100 nośników każda, po dwa projekty graficzne na jedną kampanię. c)Minimum 60% plakatów będzie eksponowanych na następujących liniach komunikacyjnych miasta: - 1. Pabianicka, Piotrkowska, Kościuszki, Zachodnia, Zgierska, 2. - Mickiewicza, al. Piłsudskiego, 3. - al. Włókniarzy, Jana Pawła II, 4. - Narutowicza, Zielona, Konstantynowska, 6. - Wojska Polskiego, Kilińskiego, Rzgowska, 7. - Limanowskiego, Aleksandrowska, 8. - Felińskiego, Broniewskiego, 9. - al. Politechniki, Gdańska. d)Ekspozycja tych samych plakatów nie może być zlokalizowana na tych samych przystankach i na kolejnych przystankach danej linii w jednym kierunku częściej niż co drugi przystanek. Zadanie nr 2 Przygotowanie, druk i realizacja kampanii reklamowej Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki na nośnikach typu billboard na terenie Województwa Łódzkiego, polegające na: Przygotowanie, druk i realizacja kampanii reklamowej Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki na nośnikach typu billboard na terenie Województwa Łódzkiego, polegające na: a)Druku plakatów dla nośników typu billboard 12 m2, w łącznym nakładzie 240 egzemplarzy, wg czterech projektów graficznych po 60 plakatów każdy, dostarczonych przez Zamawiającego na 20 dni przed rozpoczęciem kampanii. b)Ekspozycji plakatów promujących PO Kapitał Ludzki na nośnikach zewnętrznych typu billboard w największych miastach województwa łódzkiego, podzielonych na dwie odrębne kampanie trwające po 14 dni każda, po 100 billboardów każda, po dwa projekty graficzne na jedną kampanię, w tym:- Lokalizacja A: 50 billboardów na terenie Łodzi - Lokalizacja B: 50 billboardów na terenie minimum 10 największych miast województwa łódzkiego powyżej 20 tys. mieszkańców lub na drogach dojazdowych do nich, nie dalej niż 1 km od granicy miasta
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 793414000
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wprowadza obowiązku wniesienia wadium

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.lodzkie.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach