Krakowski Park Technologiczny Sp. z o.o. ogłasza przetarg
- Adres: 31-864 Kraków, Al. Jana Pawła II 41 L
- Województwo: małopolskie
- Telefon/fax: tel. 012 6401940 , fax. 012 6401945
- Data zamieszczenia: 2011-09-05
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Krakowski Park Technologiczny Sp. z o.o.
Al. Jana Pawła II 41 L 41 L
31-864 Kraków, woj. małopolskie
tel. 012 6401940, fax. 012 6401945
REGON: 35138129500000 - I.2. Rodzaj zamawiającego: Podmiot prawa publicznego
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Przeprowadzenie kampanii promocyjnej Małopolskiego Parku Technologii Informacyjnych - Ośrodka Innowacyjności Krakowskiego Parku Technologicznego oraz wykonanie portalu internetowego stanowiącego platformę promocji - II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
Przedmiot zamówienia obejmuje zaplanowanie i przeprowadzenie kampanii promocyjno-marketingowej celem której jest wypromowanie Małopolskiego Parku Technologii Informacyjnych - Ośrodka Innowacyjności Krakowskiego Parku Technologicznego, jako wiodącego krajowego ośrodka współpracy biznesu, nauki i administracji przy rozwiązaniach ICT inteligentnego miasta, w tym: 1.pozyskanie podmiotów współpracujących 2. rozpowszechnianie usług świadczonych przez MPTI 3. budowę, wdrożenie na serwerze i wsparcie portalu internetowego w okresie trwania umowy. Kampania podzielona ma być na trzy etapy: W etapie pierwszym : 1. Utworzenie portalu internetowego w ciągu 30 dni od dnia podpisania umowy, w tym: a) W ciągu 10 dni od dnia podpisania umowy obycie konsultacji z Zamawiającym i dostarczenie projektu graficznego. b) W ciągu 20 dni od momentu akceptacji projektu graficznego przez Zamawiającego - utworzenie portalu internetowego 2. Audyt mediów, media mapping; Przygotowanie i utrzymanie baz mediów; Segmentacja mediów; Opracowanie całościowej strategii prowadzenia profilu na Facebooku, Goldenline oraz Linkedln - 30 dni od daty podpisania umowy; II. W etapie drugim (kampania intensywna): 1. Obsługa relacji z mediami ogólnopolskimi; pisanie i dystrybucja artykułów dla prasy ogólnopolskiej; monitoring i analiza mediów (jakościowa i ilościowa); ogólnopolskie konferencje prasowe; organizacja ogólnopolskich wydarzeń specjalnych; ogólnopolska kampania reklamowa; stałe prowadzenie profili na portalach społecznościowych; działania z zakresu SEO PR; Kampania AdWords; stałe doradztwo w zakresie PR i działań marketingowych oraz inne czynności niezbędne do wykonania niniejszej umowy - od października 2011 r. - lipca 2012 r. III. W etapie trzecim (kampania przypominająca): 1. Obsługa relacji z mediami regionalnymi i lokalnymi; pisanie i dystrybucja artykułów dla prasy regionalnej i lokalnej; monitoring i analiza mediów (jakościowa i ilościowa); regionalne i lokalne konferencje prasowe; organizacja regionalnych i lokalnych wydarzeń specjalnych; regionalna i lokalna kampania reklamowa; stałe prowadzenie profili na portalach społecznościowych; działania z zakresu SEO PR; Kampania AdWords; stałe doradztwo w zakresie PR i działań marketingowych oraz inne czynności niezbędne do wykonania niniejszej umowy - od sierpień 2012 r. - do końca trwania umowy tj. 31 grudnia 2013 roku - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 793421004
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
- II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
- II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.1. Warunki dotyczące zamówienia
- Informacja na temat wadium: Każdy Wykonawca zobowiązany jest zabezpieczyć swą ofertę wadium w wysokości: 12 000 zł. Forma wadium. 1) Wadium może być wniesione w następujących formach: a) pieniądzu; b) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo- kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym; c) gwarancjach bankowych; d) gwarancjach ubezpieczeniowych; e) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. Nr 109, poz. 1158 ze zm.)
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://www/sse.krakow.pl/pl/bip/przetargi.html
- IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Działania informacyjne i promocyjne w mediach, w tym przygotowanie koncepcji oraz realizacja kampanii informacyjno-promocyjnej, dla projektu pod tytułem: Inkubowanie nowych innowacyjnych spółek w Krakowskim Parku Technologicznym, w latach 2011-2014
Dodano: 2012-01-17 - Przeprowadzenie kampanii promocyjnej Małopolskiego Parku Technologii Informacyjnych - Ośrodka Innowacyjności Krakowskiego Parku Technologicznego oraz wykonanie portalu internetowego stanowiącego platformę promocji
Dodano: 2011-08-05