Przetargi.pl
Działania informacyjne i promocyjne w mediach, w tym przygotowanie koncepcji oraz realizacja kampanii informacyjno-promocyjnej, dla projektu pod tytułem: Inkubowanie nowych innowacyjnych spółek w Krakowskim Parku Technologicznym, w latach 2011-2014

Fundusz Zalążkowy KPT Sp. z o.o. ogłasza przetarg

  • Adres: 31-864 Kraków, Al. Jana Pawła II 41L
  • Województwo: małopolskie
  • Telefon/fax: tel. 12 640 19 40 , fax. 12 640 19 45
  • Data zamieszczenia: 2012-01-17
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Fundusz Zalążkowy KPT Sp. z o.o.
    Al. Jana Pawła II 41L 41L
    31-864 Kraków, woj. małopolskie
    tel. 12 640 19 40, fax. 12 640 19 45
    REGON: 12008730630000
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Podmiot prawa publicznego

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Działania informacyjne i promocyjne w mediach, w tym przygotowanie koncepcji oraz realizacja kampanii informacyjno-promocyjnej, dla projektu pod tytułem: Inkubowanie nowych innowacyjnych spółek w Krakowskim Parku Technologicznym, w latach 2011-2014
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia są: działania informacyjne i promocyjne w mediach, w tym przygotowanie pełnej koncepcji wraz ze szczegółowymi harmonogramami działań, mediaplanami i przedstawieniem pełnego budżetowania dla poszczególnych etapów zlecenia wskazanych w niniejszym dokumencie przez Zamawiającego oraz pełna realizacja kampanii informacyjno-promocyjnej, dla projektu pod tytułem: Inkubowanie nowych innowacyjnych spółek w Krakowskim Parku Technologicznym, w latach 2011-2014. W pierwszym okresie rozliczeniowym w ciągu 14 dni od daty podpisania umowy wykonawca zobowiązany jest do następujących działań: 1) Przygotowanie pełnej koncepcji wraz ze szczegółowymi harmonogramami działań, mediaplanami i przedstawieniem pełnego budżetowania dla poszczególnych etapów zlecenia wskazanych w niniejszym dokumencie przez Zamawiającego, 2) Wykonanie zadań w zakresie prac wstępnych: a) Wykonawca zobowiązany jest do przygotowania hasła reklamowego i projektów graficznych wszystkich elementów przygotowywanej kampanii informacyjno-promocyjnej, zgodnie z założeniami identyfikacji wizualnej Projektu. b) Wykonawca zapewni dostosowanie CI marki Zamawiającego w tym: lifting logotypu księgi znaku oraz przygotuje projekty graficzne podstawowych materiałów reklamowych, w tym: folderu (do 16 stron), stand/roll-up, plakat (A2), ulotka (A4 tryptyk BL), banery reklamowe internetowe /5 formatów spójne z założeniami kampanii promocyjnej. c) Wykonawca dostarczy wszelkie materiały w postaci umożliwiającej umieszczenie ich na stronie internetowej Zamawiającego oraz przeprowadzi prace mających na celu zachowanie spójności przekazu tejże strony z pozostałymi prowadzonymi działaniami (pełny cms z uwzględnieniem takich funkcjonalności jak: newsletter oraz automatyczna rejestracja projektów/zgłaszania projektów, layout www zgodny z CI marki Zamawiającego, copywriting) Każdym kolejnym okresie rozliczeniowym: Regularne działania PR, w tym co najmniej: 3) Od 2 do 4 informacji prasowych nt. działań podejmowanych przez Zamawiającego wraz z przygotowaniem materiałów oraz ich dystrybucją, ilość informacji prasowych może ulec zwiększeniu, w zależności od natężenia działań podejmowanych przez Zamawiającego, 4) Utrzymywanie bieżącego kontaktu z przedstawicielami instytucji otoczenia biznesu i nawiązanie z nimi współpracy cross-brandingowej, utrzymywanie bieżącego kontaktu z przedstawicielami mediów lokalnych oraz ogólnopolskich, 5) Pomoc przy organizacji wydarzeń własnych Zamawiającego, 6) Organizacja udziału Zamawiającego w wydarzeniach zewnętrznych. 7) Koordynacja i odpowiedzialność za efektywność działań informacyjno-promocyjnych 8) Przygotowywanie i dystrybucja materiałów informacyjno-promocyjnych (tzw. copywriting) zgodnie z bieżącym zapotrzebowaniem 9) Przygotowanie, wprowadzenie, prowadzenie i monitorowanie kampanii informacyjno-promocyjnej, opartej o takie narzędzia jak: ePR, e-marketing, SEM/SEO/PPC, SEM, Social Media, w terminach i zakresie wyznaczonych przez Zamawiającego. 10) Wykonawca jest zobowiązany do przekazania wszystkich projektów graficznych na nośniku CD, w wersji możliwej do edycji. 11) Dla wymienionych działań spełnione muszą być wszystkie wymogi wskazane w odnośnych przepisach oraz umowie zawartej z Polską Agencją Rozwoju Przedsiębiorczości. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera SIWZ
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 793421004
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: nie dotyczy

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.fzkpt.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach