Przetargi.pl
Przeprowadzenie kampanii promocyjnej Małopolskiego Parku Technologii Informacyjnych - Ośrodka Innowacyjności Krakowskiego Parku Technologicznego oraz wykonanie portalu internetowego stanowiącego platformę promocji

Krakowski Park Technologiczny Sp. z o.o. ogłasza przetarg

  • Adres: 31-864 Kraków, Al. Jana Pawła II 41 L
  • Województwo: małopolskie
  • Telefon/fax: tel. 012 6401940 , fax. 012 6401945
  • Data zamieszczenia: 2011-08-05
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Krakowski Park Technologiczny Sp. z o.o.
    Al. Jana Pawła II 41 L 41 L
    31-864 Kraków, woj. małopolskie
    tel. 012 6401940, fax. 012 6401945
    REGON: 35138129500000
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Podmiot prawa publicznego

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Przeprowadzenie kampanii promocyjnej Małopolskiego Parku Technologii Informacyjnych - Ośrodka Innowacyjności Krakowskiego Parku Technologicznego oraz wykonanie portalu internetowego stanowiącego platformę promocji
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiot zamówienia obejmuje zaplanowanie i przeprowadzenie kampanii promocyjno-marketingowej celem której jest wypromowanie Małopolskiego Parku Technologii Informacyjnych - Ośrodka Innowacyjności Krakowskiego Parku Technologicznego, jako wiodącego krajowego ośrodka współpracy biznesu, nauki i administracji przy rozwiązaniach ICT inteligentnego miasta, w tym: ? pozyskanie podmiotów współpracujących ? rozpowszechnianie usług świadczonych przez MPTI ? budowę, wdrożenie na serwerze i wsparcie portalu internetowego w okresie trwania umowy. Kampania podzielona ma być na trzy etapy: W etapie pierwszym : 1.Utworzenie portalu internetowego w ciągu 30 dni od dnia podpisania umowy, w tym: a) W ciągu 10 dni od dnia podpisania umowy obycie konsultacji z Zamawiającym i dostarczenie projektu graficznego. b) W ciągu 20 dni od momentu akceptacji projektu graficznego przez Zamawiającego - utworzenie portalu internetowego 2. Audyt mediów, media mapping; Przygotowanie i utrzymanie baz mediów; Segmentacja mediów; Opracowanie całościowej strategii prowadzenia profilu na Facebooku, Goldenline oraz Linkedln - 30 dni od daty podpisania umowy; W etapie drugim (kampania intensywna): Obsługa relacji z mediami ogólnopolskimi; pisanie i dystrybucja artykułów dla prasy ogólnopolskiej; monitoring i analiza mediów (jakościowa i ilościowa); ogólnopolskie konferencje prasowe; organizacja ogólnopolskich wydarzeń specjalnych; ogólnopolska kampania reklamowa; stałe prowadzenie profili na portalach społecznościowych; działania z zakresu SEO PR; Kampania AdWords; stałe doradztwo w zakresie PR i działań marketingowych oraz inne czynności niezbędne do wykonania niniejszej umowy - od października 2011 r. - lipca 2012 r. W etapie trzecim (kampania przypominająca): Obsługa relacji z mediami regionalnymi i lokalnymi; pisanie i dystrybucja artykułów dla prasy regionalnej i lokalnej; monitoring i analiza mediów (jakościowa i ilościowa); regionalne i lokalne konferencje prasowe; organizacja regionalnych i lokalnych wydarzeń specjalnych; regionalna i lokalna kampania reklamowa; stałe prowadzenie profili na portalach społecznościowych; działania z zakresu SEO PR; Kampania AdWords; stałe doradztwo w zakresie PR i działań marketingowych oraz inne czynności niezbędne do wykonania niniejszej umowy - od sierpień 2012 r. - do końca trwania umowy tj. 31 grudnia 2013 roku. Szególowy opis przedmiotu zamównienia zawiera SIWZ.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 793421004
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Każdy Wykonawca zobowiązany jest zabezpieczyć swą ofertę wadium w wysokości: 12.000 zł (dwanaście tysięcy złotych)

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://www/sse.krakow.pl/pl/bip/przetargi.html
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach