Zakład Ubezpieczeń Społecznych ogłasza przetarg
- Adres: 01-748 Warszawa, ul. Szamocka 3, 5
- Województwo: mazowieckie
- Telefon/fax: tel. 022 667 17 04, 667 17 05 , fax. 022 667 17 33
- Data zamieszczenia: 2012-11-15
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Zakład Ubezpieczeń Społecznych
ul. Szamocka 3, 5 3, 5
01-748 Warszawa, woj. mazowieckie
tel. 022 667 17 04, 667 17 05, fax. 022 667 17 33
REGON: 00001775600000 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.zus.pl
- I.2. Rodzaj zamawiającego: Instytucja ubezpieczenia społecznego i zdrowotnego
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Przeprowadzenie kampanii internetowej promującej Platformę Usług Elektronicznych (PUE) ZUS. - II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
1. Przedmiotem zamówienia jest usługa przeprowadzenia odpowiednich emisji w mediach elektronicznych (serwisy internetowe, komunikatory, serwisy społecznościowe) kampanii internetowej promującej Platformę Usług Elektronicznych (PUE) ZUS, jako bezpłatnego, prostego i bezpiecznego sposobu kontaktu z ZUS. Zamówienie realizowane jest w ramach projektu Platforma Usług Elektronicznych, Priorytet VII Społeczeństwo informacyjne - Budowa elektronicznej administracji, współfinansowanego z Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego. 2. W ramach realizacji zamówienia Wykonawca zobowiązany jest do: 1) zaplanowania szczegółowej strategii kampanii internetowej w oparciu o aktualne trendy marketingu internetowego, tak, by kampania zrealizowała wszystkie wymienione cele, przy uwzględnieniu grupy docelowej klientów ZUS; 2) sporządzenia media-planu, obejmującego listę mediów elektronicznych (serwisy internetowe, komunikatory, serwisy społecznościowe), na których nastąpi emisja materiału przeznaczonego do emisji w ramach kampanii internetowej promującej Platformę Usług Elektronicznych (PUE) ZUS - zgodnie ze wzorem stanowiącym załącznik nr 1 do Umowy; 3) zapewnienia w celu realizacji kampanii internetowej powierzchni reklamowej w mediach elektronicznych (serwisy internetowe, komunikatory, serwisy społecznościowe) zgodnie z zaakceptowanym przez Zamawiającego media-planem; obejmującym emisję materiału przeznaczonego do emisji o następującej skuteczności: wyświetlenie (display) co najmniej 8 mln unikalnym użytkownikom (UU wg badania Megapanel/Gemius) polskiego (geotargeting) Internetu oraz co najmniej 300 000 klików w materiał przeznaczony do emisji w celu zbudowania maksymalnie szerokiego zasięgu wśród grupy celowej w trakcie trwania kampanii; 4) dostosowania materiału przeznaczonego do emisji, dostarczonego przez Zamawiającego, do określonych form reklamy przewidzianej media-planem, tj. jego obróbki graficznej i tekstowej (jeśli będzie konieczna), w tym podszycia hiperłącza (link) odsyłającego do wybranej przez Zamawiającego zakładki strony internetowej PUE udostępnianej pod adresem: www. zus.pue.pl; 5) monitoringu skuteczności kampanii poprzez udostępnione przez odpowiednie media elektroniczne systemy adserwerowe lub trackingowe; 6) sporządzenia raportu potwierdzającego skuteczność w/w kampanii internetowej na podstawie analizy danych pochodzących z systemów adserwerowych lub trackingowych oraz przekazania raportu Zamawiającemu w terminie 3 dni od zakończenia emisji wraz z pełną dokumentację kampanii internetowej. 3. Grupami docelowymi kampanii są: - Ubezpieczeni w ZUS pracownicy - ok. 10,2 mln osób; - Płatnicy (opłacający składki na ubezpieczenie społeczne sami za siebie oraz zatrudniający do 100 osób) - ok. 2,2 mln osób 4. Kampania ma na celu poinformować: 1. Ubezpieczonych: - o istnieniu portalu pue.zus.pl; - o możliwości stałego, bezpiecznego i bezpłatnego dostępu do osobistych danych zapisanych na koncie emerytalnym w ZUS (kwota zgromadzonych i zwaloryzowanych składek na ubezpieczenie społeczne, kwota zwaloryzowanego kapitału początkowego), - o możliwości obliczenia hipotetycznej emerytury, zgłaszania reklamacji dotyczących stanu konta emerytalnego, - o zasadach korzystania z Profilu Ubezpieczonego i uzyskiwania zaufanego profilu na pue.zus.pl. 2. Płatników składek: - o istnieniu modułu Płatnik, - o istnieniu prostej w obsłudze kartotece płatnika i innych udogodnień, wspierających rozliczenia z ZUS; - o udogodnieniach związanych z funkcjonowaniem kreatorów ułatwiających generowanie dokumentów zgłoszeniowych i rozliczeniowych, - o możliwości przesyłania dokumentów drogą elektroniczną, - o zasadach korzystania z Profilu Ubezpieczonego i uzyskiwania zaufanego profilu na pue.zus.pl. Wykonawca zrealizuje przedmiot zamówienia w terminie do 25 dni od dnia podpisania umowy - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 793414000
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
- II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
- II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
- II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 25 dni
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.1. Warunki dotyczące zamówienia
- Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium.
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://www.zus.pl
- IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Realizacja IV edycji kampanii informacyjnej ?Na fali pierwszej pracy? w Internecie
Dodano: 2016-06-30 - Realizacja IV edycji kampanii informacyjnej ?Na fali pierwszej pracy? w ogólnopolskich stacjach radiowych
Dodano: 2016-06-23 - Przeprowadzenie ogólnopolskiej akcji prasowej dotyczącej bezpiecznej pracy w rolnictwie indywidualnym
Dodano: 2016-04-15 - Opracowanie koncepcji kampanii edukacyjno-informacyjnej adresowanej do duchownych Kościoła Katolickiego i innych związków wyznaniowych, zwiększających ich kompetencje w zakresie udzielania wsparcia rodzinom i osobom z problemem alkoholowym
Dodano: 2016-02-03 - Przygotowanie i realizacja ogólnopolskiej kampanii społecznej projektu pn. Zapobieganie zakażeniom HCV
Dodano: 2016-02-02 - Przeprowadzenie jednego z elementów kampanii promocyjno-informacyjnej Strategii Rozwoju Warszawy 2030
Dodano: 2015-11-03 - Przygotowanie i przeprowadzenie kampanii edukacyjno-informacyjnej dotyczącej profilaktyki palenia tytoniu
Dodano: 2015-10-01 - Przygotowanie i przeprowadzenie kampanii edukacyjno-informacyjnej dotyczącej profilaktyki palenia tytoniu
Dodano: 2015-09-17 - Zaprojektowanie i przeprowadzenie dedykowanej kampanii informacyjno-promocyjnej konkursów ogłoszonych przez Zamawiającego w 2015 r. w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Mazowieckiego 2014-2020 oraz 6. Forum Rozwoju Mazowsza
Dodano: 2015-09-03 - PRZYGOTOWANIE I PRZEPROWADZENIE KAMPANII SPOŁECZNEJ DLA ZDROWIA, KONFERENCJI I PIKNIKÓW PROMUJACYCH ZDROWIE w ramach projektu pt. Musimy siać Program profilaktyki i promocji zdrowia psychicznego u dzieci i młodzieży w powiecie pułtuskim, realizowanego w ramach Programu Operacyjnego PL13 Ograniczanie społecznych nierówności w zdrowiu dofinansowanego ze środków Norweskiego Mechanizmu Finansowego 2009-2014
Dodano: 2015-08-06