Przetargi.pl
„Przeprowadzenie kampanii informacyjno-promocyjnej dot. efektów wdrażania funduszy europejskich w województwie opolskim oraz korzyści z realizacji projektów w ramach RPO WO 2014-2020”.

Województwo Opolskie ogłasza przetarg

  • Adres: 45-082 Opole, ul. Piastowska
  • Województwo: opolskie
  • Telefon/fax: tel. 775 416 400, , fax. 077 54 16 411
  • Data zamieszczenia: 2020-06-09
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Województwo Opolskie
    ul. Piastowska 14
    45-082 Opole, woj. opolskie
    tel. 775 416 400, , fax. 077 54 16 411
    REGON: 53141242100000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: http://www.umwo.opole.pl; bip.opolskie.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    „Przeprowadzenie kampanii informacyjno-promocyjnej dot. efektów wdrażania funduszy europejskich w województwie opolskim oraz korzyści z realizacji projektów w ramach RPO WO 2014-2020”.
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest przeprowadzenie kampanii informacyjno-promocyjnej dot. efektów wdrażania funduszy europejskich w województwie opolskim oraz korzyści z realizacji projektów w ramach RPO WO 2014-2020. W ramach niniejszej kampanii chcemy rozpowszechnić informacje o efektach realizacji RPO WO 2014-2020 wśród ogółu społeczeństwa - mieszkańców województwa opolskiego. Chcemy pokazać, że Fundusze Europejskie wywierają pozytywny wpływ zarówno na rozwój województwa opolskiego, jak i na życie jego poszczególnych mieszkańców. Kampania obejmować będzie m.in.: Opracowanie koncepcji kampanii, Opracowanie koncepcji, scenariusza i produkcja spotu video, Opracowanie narzędzi i ich emisja w Internecie, Artykuły sponsorowane, Promocja na portalu Facebook (FB), Emisja spotu video w kinach, Emisja spotu video w Internecie, Kampania outdoorowa realizowana na terenie województwa opolskiego, Badanie rozpoznawalności elementów kampanii (badanie skuteczności), Przekazanie materiałów archiwalnych i rozliczenie kampanii.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 79341400-0
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Do oferty Wykonawca dołączy próbkę materiałów w postaci: spójnego key visual, projektu posta na Facebook, projektu artykułu sponsorowanego, projektu billboard-u (przeznaczonego do kampanii outdoor). Próbki materiałów stanowią wstępną koncepcję i podstawę opracowania materiałów realizowanych docelowo w ramach kampanii w uzgodnieniu z Zamawiającym. Opis do próbki pkt 10.3. SIWZ. Zgodnie z art. 24 ust. 11 ustawy Pzp wykonawca, w terminie 3 dni od zamieszczenia na stronie internetowej informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5 (informacja z otwarcia ofert), przekazuje Zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy Pzp. Wraz ze złożeniem oświadczenia, wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą:

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach