Województwo Opolskie ogłasza przetarg
- Adres: 45-082 Opole, ul. Piastowska
- Województwo: opolskie
- Telefon/fax: tel. 775 416 400, , fax. 077 54 16 411
- Data zamieszczenia: 2019-07-26
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Województwo Opolskie
ul. Piastowska 14
45-082 Opole, woj. opolskie
tel. 775 416 400, , fax. 077 54 16 411
REGON: 53141242100000 - Adres strony internetowej zamawiającego: http://www.umwo.opole.pl; bip.opolskie.pl
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Kampania zwiększająca widoczność efektów polityki spójności w ramach RPO WO 2014-2020 oraz promująca możliwości udziału w projektach. - II.1.2. Rodzaj zamówienia:
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
Przedmiotem zamówienia jest przeprowadzenie kampanii zwiększającej widoczność efektów polityki spójności w ramach RPO WO 2014-2020 oraz promującej możliwości udziału w projektach. W ramach niniejszej kampanii rozpowszechniane będą informacje o efektach realizacji RPO WO 2014-2020 wśród ogółu społeczeństwa - mieszkańców województwa opolskiego. Chcemy pokazać, że Fundusze Europejskie wywierają pozytywny wpływ zarówno na rozwój województwa opolskiego, jak i na życie jego poszczególnych mieszkańców. Kampania obejmować będzie m.in.: Opracowanie koncepcji kampanii, Opracowanie scenariuszy i produkcja 5 spotów video – reportaży z miejsc realizacji projektów, Opracowanie narzędzi i ich emisja w Internecie, Promocja na portalu Facebook (FB), Zakup powierzchni reklamowej w prasie (NTO, Gazeta Wyborcza opolskie wydanie), Emisja spotu video w Internecie, Wykonanie materiałów promocyjnych na potrzeby eventu, Zapewnienie występu zespołu muzycznego wskazanego przez Zamawiającego, Badanie rozpoznawalności elementów kampanii (badanie skuteczności), Przekazanie materiałów archiwalnych i rozliczenie kampanii. - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 79341400-0
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.2. Warunki udziału
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Do oferty Wykonawca dołączy próbkę materiałów w postaci: spójnego key visual, projektu posta na portal Facebook, projektu ogłoszenia prasowego. Zgodnie z art. 24 ust. 11 ustawy Pzp wykonawca, w terminie 3 dni od zamieszczenia na stronie internetowej informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5 (informacja z otwarcia ofert), przekazuje Zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy Pzp. Wraz ze złożeniem oświadczenia, wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia.
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Realizacja kampanii informacyjno-edukacyjnej "Odpady jako cenny surowiec"
Dodano: 2023-05-29 - Realizacja kampanii informacyjno-edukacyjnej "Odpady jako cenny surowiec"
Dodano: 2023-03-27 - : Przeprowadzenie kampanii informacyjno-promocyjnej dot. efektów wdrażania projektów, przedsięwzięć i wydarzeń realizowanych przez Samorząd Województwa Opolskiego.
Dodano: 2021-02-24 - Przeprowadzenie kampanii informacyjno-promocyjnej dot. efektów wdrażania projektów, przedsięwzięć i wydarzeń realizowanych przez Samorząd Województwa Opolskiego.
Dodano: 2020-12-23 - Prowadzenie działań informacyjno-promocyjnych w ramach uruchomienia PSZOK w Zdzieszowicach
Dodano: 2020-10-05 - „Przeprowadzenie kampanii informacyjno-promocyjnej dot. efektów wdrażania funduszy europejskich w województwie opolskim oraz korzyści z realizacji projektów w ramach RPO WO 2014-2020”.
Dodano: 2020-06-09 - Kampania informacyjno-edukacyjna „Segreguj z nami w kolorach recyklingu” – etap I
Dodano: 2019-06-10 - Kampania promocyjna w mediach społecznościowych: Facebook, Instagram, Vk.com w ramach realizacji projektu pt.: „Dialog Wschodni” finansowanego w ramach programu Nowoczesna Promocja Zagraniczna ze środków Narodowej Agencji Wymiany Akademickiej
Dodano: 2019-03-06 - Kampania promująca możliwości uzyskania dofinansowania w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Opolskiego na lata 2014-2020
Dodano: 2018-03-09 - Kampania promująca możliwości uzyskania dofinansowania w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Opolskiego na lata 2014-2020 oraz kampania promująca Dni Otwarte Funduszy Europejskich w województwie opolskim.
Dodano: 2017-05-12