Generalna Dyrekcja Dróg Krajowych i Autostrad ogłasza przetarg
- Adres: 00-848 Warszawa, ul. Żelazna 59
- Województwo: mazowieckie
- Telefon/fax: tel. (022) 375 86 21 , fax. (022) 375 86 21, 3758803
- Data zamieszczenia: 2012-12-05
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Generalna Dyrekcja Dróg Krajowych i Autostrad
ul. Żelazna 59 59
00-848 Warszawa, woj. mazowieckie
tel. (022) 375 86 21, fax. (022) 375 86 21, 3758803
REGON: 01751157500000 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.gddkia.gov.pl
- I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja rządowa centralna
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Przeprowadzenie kampanii informacyjnej i edukacyjnej w prasie w ramach programu Drogi zaufania - program ochrony życia i zdrowia ludzi na drogach krajowych. - II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
Przedmiotem zamówienia jest przeprowadzenie kampanii informacyjnej i edukacyjnej w prasie w ramach programu Drogi zaufania - program ochrony życia i zdrowia ludzi na drogach krajowych. W zakres zamówienia wchodzi przeprowadzenie działań związanych z informacja i edukacją w mediach drukowanych tj. w dziennikach ogólnopolskich, tygodnikach opinii, magazynach motoryzacyjnych oraz prasie branżowej związanej z problematyka infrastruktury drogowej, w ramach realizacji programu Drogi zaufania - program ochrony życia i zdrowia ludzi na drogach krajowych, na co składa się m.in.: a) przeprowadzenie kampanii informacyjnej i edukacyjnej w prasie, b) przygotowanie i druk mapy - Mapa zimowego utrzymania dróg krajowych, sezon 2012/2013, c) insert - Mapy zimowego utrzymania dróg krajowych, sezon 2012/2013 oraz przygotowanej przez Zamawiającego książeczki dla dzieci Zgadywanki drogowe. Całość przedmiotu musi uwzględniać charakter programu przedstawiony w opisie PROGRAM DROGI ZAUFANIA - PROGRAM OCHRONY ŻYCIA I ZDROWIA LUDZI NA DROGACH KRAJOWYCH. Podstawowym celem kampanii informacyjno - edukacyjnej w prasie jest najszersze dotarcie z komunikatem edukacyjnym do grup docelowych. Grupami docelowymi w działaniach programu Drogi zaufania są: grupa -15+ oraz grupa najwyższego ryzyka w wypadkach drogowych tj. wszyscy w wieku od 18 do 30 lat. - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 793414000
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
- II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
- II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
- II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 3 miesięcy
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.1. Warunki dotyczące zamówienia
- Informacja na temat wadium: Wykonawca jest zobowiązany do wniesienia wadium w wysokości: 10.000,00 (słownie złotych: dziesięć tysięcy zł i 00/100).
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.gddkia.gov.pl
- IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Realizacja IV edycji kampanii informacyjnej ?Na fali pierwszej pracy? w Internecie
Dodano: 2016-06-30 - Realizacja IV edycji kampanii informacyjnej ?Na fali pierwszej pracy? w ogólnopolskich stacjach radiowych
Dodano: 2016-06-23 - Przeprowadzenie ogólnopolskiej akcji prasowej dotyczącej bezpiecznej pracy w rolnictwie indywidualnym
Dodano: 2016-04-15 - Opracowanie koncepcji kampanii edukacyjno-informacyjnej adresowanej do duchownych Kościoła Katolickiego i innych związków wyznaniowych, zwiększających ich kompetencje w zakresie udzielania wsparcia rodzinom i osobom z problemem alkoholowym
Dodano: 2016-02-03 - Przygotowanie i realizacja ogólnopolskiej kampanii społecznej projektu pn. Zapobieganie zakażeniom HCV
Dodano: 2016-02-02 - Przeprowadzenie jednego z elementów kampanii promocyjno-informacyjnej Strategii Rozwoju Warszawy 2030
Dodano: 2015-11-03 - Przygotowanie i przeprowadzenie kampanii edukacyjno-informacyjnej dotyczącej profilaktyki palenia tytoniu
Dodano: 2015-10-01 - Przygotowanie i przeprowadzenie kampanii edukacyjno-informacyjnej dotyczącej profilaktyki palenia tytoniu
Dodano: 2015-09-17 - Zaprojektowanie i przeprowadzenie dedykowanej kampanii informacyjno-promocyjnej konkursów ogłoszonych przez Zamawiającego w 2015 r. w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Mazowieckiego 2014-2020 oraz 6. Forum Rozwoju Mazowsza
Dodano: 2015-09-03 - PRZYGOTOWANIE I PRZEPROWADZENIE KAMPANII SPOŁECZNEJ DLA ZDROWIA, KONFERENCJI I PIKNIKÓW PROMUJACYCH ZDROWIE w ramach projektu pt. Musimy siać Program profilaktyki i promocji zdrowia psychicznego u dzieci i młodzieży w powiecie pułtuskim, realizowanego w ramach Programu Operacyjnego PL13 Ograniczanie społecznych nierówności w zdrowiu dofinansowanego ze środków Norweskiego Mechanizmu Finansowego 2009-2014
Dodano: 2015-08-06