Przetargi.pl
Przeprowadzenie internetowej kampanii promocyjnej wybranych projektów realizowanych przez Małopolską Agencję Rozwoju Regionalnego S.A. w Krakowie

Małopolska Agencja Rozwoju Regionalnego S.A. ogłasza przetarg

  • Adres: 31-542 Kraków, ul. Kordylewskiego 11
  • Województwo: małopolskie
  • Telefon/fax: tel. 012 6176600 , fax. 012 6176666
  • Data zamieszczenia: 2009-06-04
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Małopolska Agencja Rozwoju Regionalnego S.A.
    ul. Kordylewskiego 11 11
    31-542 Kraków, woj. małopolskie
    tel. 012 6176600, fax. 012 6176666
    REGON: 35023901700000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.marr.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Podmiot prawa publicznego

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Przeprowadzenie internetowej kampanii promocyjnej wybranych projektów realizowanych przez Małopolską Agencję Rozwoju Regionalnego S.A. w Krakowie
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest zrealizowanie internetowej kampanii informacyjnej do 4 realizowanych przez MARR SA projektów, adresowanej do grup docelowych: - właściciele i pracownicy mikro, małych i średnich przedsiębiorstw z terenu całej Polski reprezentujący cztery branże: kosmetyczną, farmaceutyczną, IT i eksportowo- importową; - inwestorzy, naukowcy i wynalazcy; - przedsiębiorcy zagraniczni i przedstawiciele mediów zwłaszcza gospodarczych i instytucji wspierających biznes; - zagraniczni kontrahenci, media opiniotwórcze. Kampania informacyjna obejmuje ponadto autopromocję usług MARR SA, adresowaną do grup docelowych: - jednostek samorządu terytorialnego; - małych i średnich przedsiębiorstw; - środowisk okołobiznesowych. Wykonawca winien określić koncepcję kampanii internetowej, narzędzia oraz powierzchnie reklamowe
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 793414000
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
  • II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 30 miesięcy

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1. W postępowaniu mogą wziąć udział Wykonawcy spełniający warunki określone w art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych, którzy: 1.1. Posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień; 1.2. Posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia w szczególności: 1.2.1. Wykonawca posiada doświadczenie w prowadzeniu internetowych kampanii promocyjnych , tj.: zrealizował co najmniej 2 internetowe kampanie promocyjne w okresie ostatnich 3 lat przed dniem wszczęcia postępowania, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, o wartości co najmniej 50.000 zł netto każda. 1.3. Znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia. 1.4. Nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia publicznego na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 ustawy Prawo zamówień publicznych. 2. Opis sposobu dokonywania oceny spełniania warunków udziału w postępowaniu: 2.1 Zamawiający oceni, czy Wykonawca spełnia warunki, o których mowa w pkt. 1 na podstawie złożonego wraz z wnioskiem o dopuszczenie do udziału w negocjacjach z ogłoszeniem, oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, określonych w art. 22 ust. 1 ustawy i na podstawie złożonych dokumentów żądanych przez Zamawiającego potwierdzających spełnienie tych warunków. 2.2 Ocena spełnienia warunków udziału w postępowaniu zostanie dokonana na zasadzie spełnia lub nie spełnia poszczególne warunki. 2.3 Zamawiający wezwie Wykonawców, którzy w określonym terminie nie złożyli wymaganych oświadczeń i dokumentów potwierdzających spełnienie warunków udziału w postępowaniu w oparciu o art. 26 ust. 3 ustawy. 2.4 Zamawiający zaprosi do składania ofert wstępnych 3 Wykonawców, spełniających warunki udziału w postępowaniu. Jeżeli liczba Wykonawców spełniających warunki udziału w postępowaniu będzie większa, Zamawiający zaprosi do składania ofert wstępnych Wykonawców, którzy otrzymali najwyższą liczbę punktów w oparciu o kryterium- doświadczenie. Doświadczenie wykonawcy oceniane będzie na podstawie wykazu wykonanych usług odpowiadających swoim rodzajem i wartością usłudze będącej przedmiotem zamówienia, tj. przeprowadzenie 2 internetowych kampanii internetowych w okresie ostatnich 3 lat przed dniem wszczęcia postępowania o wartości conajmniej 50.000 złotych netto każda, wraz z potwierdzeniem prawidłowości ich wykonania. Za każde kolejne udokumentowane opracowanie, zostanie przyznany 1 pkt. W przypadku uzyskania przez Wykonawców takiej samej liczby punktów o udziale w postępowaniu zdecyduje łączna wartość zrealizowanych i wykonanych przez wykonawcę usług.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1.Oświadczenie z art. 22 ust. 1 o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu wypełnione przez osoby upoważnione do reprezentowania Wykonawcy- załącznik nr 2a albo przez Pełnomocnika reprezentującego Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia- załącznik nr 2b 2.Aktualny odpis z Krajowego Rejestru Sądowego lub aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w negocjacjach. W przypadku zaświadczenia o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej samo stwierdzenie przez właściwy organ zgodności z oryginałem z podaniem daty nie spełnia wymogu aktualności, o którym mowa w zdaniu poprzedzającym (wymaga się, aby zaświadczenie było wystawione lub Wykonawca uzyskał potwierdzenie jego zgodności ze stanem aktualnym nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków). 3.Jeżeli osoba reprezentująca Wykonawcę w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego nie jest wskazana jako upoważniona do jego reprezentacji we właściwym rejestrze lub ewidencji działalności gospodarczej wraz z wnioskiem należy przedłożyć pełnomocnictwo- do reprezentowania Wykonawcy w postępowaniu albo do reprezentowania Wykonawcy w postępowaniu i zawarciu umowy. Dokument pełnomocnictwa musi być złożony w oryginale lub kopii poświadczonej notarialnie za zgodność z oryginałem. 4.Wykaz zrealizowanych usług odpowiadających swoim rodzajem zamówieniu stanowiącemu przedmiot zamówienia (minimum 2 usługi polegające na przeprowadzeniu internetowych kampanii promocyjnych- zamieszczanie ogłoszeń i reklam- o wartości co najmniej 50.000 zł netto każda) w okresie ostatnich 3 lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia (licząc od dnia ogłoszenia o zamówieniu), a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy- w tym okresie, z podaniem danych Odbiorcy, który zlecił Wykonawcy realizację usługi wraz z dokumentami potwierdzającymi prawidłowość ich wykonania- załącznik nr 3. 5. Zamawiający zaprosi do składania ofert wstępnych 3 wykonawców, którzy spełniają warunki udziału w postępowaniu. 6. Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentu wymienionego w pkt 2 składa dokument lub dokumenty, wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że: - nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości, - nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie. Jeżeli w kraju pochodzenia osoby lub w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się takiego dokumentu, zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio kraju pochodzenia osoby lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania. 7. Sposób przygotowania wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniu: 7.1. Wniosek o dopuszczenie do udziału w postępowaniu wraz z załącznikami stanowiącymi jego integralną część musi być sporządzony w języku polskim, w formie pisemnej, trwałą techniką pisarską, pismem czytelnym, na formularzu zgodnym z treścią formularza zamieszczonego wraz z ogłoszeniem o zamówieniu. 7.2. Wszelkie inne dokumenty (stanowiące załączniki do wniosku), sporządzone w językach obcych muszą być składane wraz z tłumaczeniem na język polski, poświadczonym przez wykonawcę. 7.3. Dokumenty muszą być przedstawione w formie oryginału lub kserokopii poświadczonej na każdej stronie za zgodność z oryginałem przez wykonawcę lub umocowanego przedstawiciela Wykonawcy. Zamawiający może zażądać przedstawienia oryginału lub notarialnie potwierdzonej kopii dokumentu, gdy przedstawiona przez Wykonawcę kserokopia dokumentu jest nieczytelna lub budzi wątpliwości co do jej wiarygodności. 7.4. W przypadku, kiedy wniosek składa kilku Wykonawców, wniosek o dopuszczenie do udziału w postępowaniu oraz wszystkie załączniki muszą być podpisane przez pełnomocnika ustanowionego do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania ich w postępowaniu i do zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. Pełnomocnictwo należy dołączyć do wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniu. 7.4.1 Każdy z Wykonawców występujących wspólnie musi złożyć dokument, o którym mowa w punkcie 2 i 3. 7.4.2. Wykonawcy występujący wspólnie złożą łącznie wniosek o dopuszczenie do udziału w postępowaniu oraz dokumenty, o których mowa w punktach 1- załącznik 2b oraz 4. 8. Zaleca się, aby wszystkie karty składające się na wniosek były ponumerowane i połączone w sposób uniemożliwiający jego zdekompletowanie. 9. Złożone przez wykonawcę dokumenty i oświadczenia nie podlegają zwrotowi przez Zamawiającego. 10. Wniosek o dopuszczenie do udziału w postępowaniu należy złożyć w nieprzezroczystej, zaklejonej i nienaruszonej kopercie, na adres Małopolska Agencja Rozwoju Regionalnego S.A., 31-542 Kraków, ul. Kordylewskiego 11- Sekretariat Biura Zarządu, piętro IV. Opakowanie należy oznaczyć w następujący sposób: WNIOSEK O DOPUSZCZENIE DO UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU NA PRZEPROWADZENIE INTERNETOWEJ KAMPANII PROMOCYJNEJ PROJEKTÓW REALIZOWANYCH PRZEZ MAŁOPOLSKĄ AGENCJĘ ROWOJU REGIONALNEGO S.A. W KRAKOWIE. Nie otwierać przed 9:15.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: negocjacje z ogłoszeniem
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.1. Kryteria oceny ofert: dobór portali internetowych
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.marr.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach