Powiat Legionowski ogłasza przetarg
- Adres: 05-119 Legionowo, ul. gen. Władysława Sikorskiego 11
- Województwo: mazowieckie
- Telefon/fax: tel. 22 7840872 , fax. 22 7742551
- Data zamieszczenia: 2014-03-13
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Powiat Legionowski
ul. gen. Władysława Sikorskiego 11 11
05-119 Legionowo, woj. mazowieckie
tel. 22 7840872, fax. 22 7742551
REGON: 01326985800000 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.powiat-legionowski.pl
- I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Przeprowadzenie i organizacja szkoleń w ramach projektu E-biznes szansą rozwoju gospodarczego obszaru LGD Partnerstwo Zalewu Zegrzyńskiego - II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
1. Przedmiotem zamówienia jest przeprowadzenie szkoleń dla uczestników projektu E-biznes szansą rozwoju gospodarczego LGD Partnerstwo Zalewu Zegrzyńskiego, realizowanego w ramach działania 413 Wdrażanie lokalnych strategii rozwoju dla małych projektów, tj. operacji, które nie odpowiadają warunkom przyznania pomocy w ramach działań Osi 3 ale przyczyniają się do osiągnięcia celów tej osi, współfinansowanego ze środków pochodzących z Programu Rozwoju Obszarów Wiejskich 2007-2013. W ramach realizacji zamówienia Wykonawca zobowiązany jest do przeprowadzenia szkolenia, w tym realizacji części merytorycznej szkolenia, zapewnienia sal szkoleniowych, wyżywienia (w oddzielnej sali) i zapewnienia uczestnikom materiałów szkoleniowych. Do obowiązków Wykonawcy należy: 1) Zapewnienie sali szkoleniowej wraz z wyposażeniem: a) wyposażenie: laptop z systemem operacyjnym Windows oraz pakietem biurowym umożliwiającym odtwarzanie prezentacji multimedialnych, projektor multimedialny, ekran do projektora multimedialnego, tablica typu flipchart wraz z 2 blokami papierowymi na każde szkolenie lub tablica ścieralna z 2 blokami papierowymi i 1 gąbką, pisaki do bloku papierowego lub tablicy ścieralnej, oznakowanie sal, w których będą odbywały się zajęcia, zgodnie z Wytycznymi dotyczącymi oznaczania projektów w ramach działania 413, b) warunki techniczne:, zajęcia teoretyczne i warsztaty, miejsca siedzące - krzesła z oparciem w ilości odpowiadającej ilości osób szkolonych i szkolących, ławki/stoły w ilości umożliwiającej uczestnikom szkolenia swobodną pracę - sporządzanie notatek i posługiwanie się materiałami szkoleniowymi, uczestnicy szkoleń muszą mieć zapewniony dostęp do węzła sanitarnego, sala musi posiadać system klimatyzacji, sala musi spełniać wymogi bezpieczeństwa przewidziane przepisami BHP i P-POŻ. 2) Zapewnienie wyżywienia uczestnikom szkolenia: a) posiłki: w trakcie szkolenia Wykonawca zapewni uczestnikom, Trenerowi/Trenerom oraz opiekunowi szkolenia z ramienia Zamawiającego serwis kawowy składający się z: gorącej kawy (w ilości 500 ml/osobę), gorącej herbaty (w ilości 250 ml/osobę), wody mineralnej (w ilości 500 ml/osobę), ciast (dwa rodzaje o wadze łącznej 250 g/osobę), soków (dwa rodzaje w ilości 250 ml/osobę), mleka do kawy, cytryny, cukru, serwetek papierowych, serwis kawowy musi być serwowany w naczyniach szklanych, w trakcie szkolenia Wykonawca zapewni uczestnikom, Trenerowi/Trenerom oraz opiekunowi szkolenia z ramienia Zamawiającego lunch składający się z: I danie - zupa (450 ml/osobę), pieczywa (bułka lub chleb), II danie - mięso lub ryba (min. 250 g/osobę), ziemniaki/frytki/ryż (min. 300 g/osobę), 3 rodzaje surówek (w wadze łącznej 150 g/osobę), dodatkowo - kawa (200 ml/osobę), herbata (200 ml/osobę), sok owocowy (250 ml/osobę), lunch musi być podany w naczyniach szklanych i sztućcach stalowych, lunch musi być posiłkiem pełnowartościowym, zgodnie z technologią żywienia człowieka, godziny przerw kawowych oraz lunchu muszą być ustalone w uzgodnieniu z Zamawiającym, stosownie do harmonogramu każdego ze szkoleń. Wyżywienie ma być serwowane uczestnikom szkolenia w sali innej niż sala wykładowa. b) warunki techniczne: serwis kawowy musi być zorganizowany w miejscu znajdującym się w sąsiedztwie sali szkoleniowej, sala restauracyjna musi pomieścić minimum 17 osób, sala musi spełniać wymogi bezpieczeństwa przewidziane przepisami BHP i P-POŻ oraz Inspektora Sanitarnego. 3) Zapewnienie materiałów szkoleniowych dla uczestników szkoleń, przy czym materiały szkoleniowe muszą zawierać: logo PROW, logo Unii Europejskiej wraz z odwołaniem do Unii Europejskiej i Europejskiego Funduszu Społecznego, Logo Osi 4 Leader, logo powiatu legionowskiego oraz informację Projekt realizowany w ramach działania 413 Wdrażanie lokalnych strategii rozwoju dla małych projektów, tj. operacji, które nie odpowiadają warunkom przyznania pomocy w ramach działań Osi 3 ale przyczyniają się do osiągnięcia celów tej osi, współfinansowanego ze środków pochodzących z Programu Rozwoju Obszarów Wiejskich. 4) Przeprowadzenie na koniec każdego szkolenia ankiety ewaluacyjnej wśród uczestników szkolenia. Odpowiednią ilość ankiet ewaluacyjnych Wykonawca otrzyma od Zamawiającego przed rozpoczęciem szkolenia. 5) Przygotowanie i wręczenie uczestnikom zaświadczeń potwierdzających udział w szkoleniu. 6) Przekazanie Zamawiającemu, po zakończeniu szkolenia dokumentów: listę obecności z własnoręcznymi podpisami uczestników szkolenia w każdym dniu szkolenia oraz podpisem Trenera/Trenerów (jeżeli dane szkolenie prowadzone będzie przez zespół trenerski), program szkolenia i dziennik zajęć podpisany przez Trenera/Trenerów (jeżeli dane szkolenie prowadzone będzie przez zespół trenerski), potwierdzenie odbioru materiałów szkoleniowych przez uczestników wraz z jednym egzemplarzem materiałów, kopie wydanych zaświadczeń oraz listę potwierdzającą ich odbiór przez uczestników szkolenia, wypełnione przez uczestników ankiety ewaluacyjne. 2. Zamówienie obejmuje realizację szkolenia dla trzech grup: a) osoby w wieku poniżej 25 lat (25-) - 15 osób, b) osoby w wieku powyżej 50 lat (50+) - 15 osób c) przedsiębiorcy funkcjonujący w branży turystycznej - 15 osób, łącznie 45 uczestników szkolenia plus Trener/Trenerzy (jeżeli dane szkolenie prowadzone będzie przez zespół trenerski). 3. Zamówienie obejmuje 7 modułów szkoleniowych dla każdej z trzech grup wymienionych wyżej: 1) Projektowanie sklepu internetowego - czas trwania modułu: 10 godzin szkoleniowych; 2) Marketing i promocja sklepu internetowego - czas trwania modułu: 11 godzin szkoleniowych; 3) Logistyka w sklepie internetowym - czas trwania modułu: 2 godziny szkoleniowe; 4) Obsługa klienta w e-sklepie - czas trwania modułu: 2 godziny szkoleniowe; 5) Trade Marketing w sklepie internetowym - czas trwania modułu: 2 godziny szkoleniowe.; 6) Biznes plan oraz aspekty prawne - czas trwania modułu: 4 godziny szkoleniowe; 7) Sprzedaż e-usług - czas trwania modułu: 2 godziny szkoleniowe. - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 805100002
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
- II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
- II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.1. Warunki dotyczące zamówienia
- Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.1. Kryteria oceny ofert: Doświadczenie
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: bip.powiat-legionowski.pl zakładka Zamówienia publiczne
- IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Wykonanie usługi przeszkolenia personelu Służby Meteorologicznej do wymogów ICAO i WMO
Dodano: 2016-07-27 - Warsztaty z zakresu dostępu do informacji o środowisku
Dodano: 2016-06-14 - Usługa zorganizowania i przeprowadzenia szkoleń specjalistycznych związanych z tematyką funduszy unijnych w ramach Pomocy Technicznej PO WER wraz z zapewnieniem sali szkoleniowej oraz usługi gastronomicznej
Dodano: 2016-04-01 - Zorganizowanie i przeprowadzenie szkoleń dla pracowników organów administracji architektoniczno-budowlanej.
Dodano: 2016-03-14 - Usługa szkoleniowa na potrzeby Narodowego Instytutu Dziedzictwa
Dodano: 2016-02-29 - Wykonanie usługi szkolenia teoretycznego i symulatorowego personelu latającego wykonującego loty na śmigłowcu Mi-8 w 2016 r.
Dodano: 2016-01-13 - ZP-41/FRSE/2015
Dodano: 2015-12-18 - Usługa szkolenia specjalistycznego kadry sekcji zabezpieczenia wysokościowo - ratowniczego JW 4938 z systemu ratunkowego samolotu PZL-130
Dodano: 2015-12-11 - Dostarczenie autoryzowanych szkoleń (w postaci żetonów szkoleniowych) w zakresie rozwoju, eksploatacji i zarządzania infrastrukturą IT dla pracowników Wydziału Inżynierii Lądowej Politechniki Warszawskiej PN/13/11/2015
Dodano: 2015-11-26 - Szkolenia dla zespołu Laboratorium Analiz Ataków Cybernetycznych
Dodano: 2015-11-26