Przetargi.pl
Przeprowadzenie doradztwa zawodowego w ramach zadania Aktywna Integracja dla uczestników projektu Prosto przed siebie współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego

Gminny Ośrodek Pomocy Społecznej w Siedlcach ogłasza przetarg

  • Adres: 08-110 Siedlce, ul. M. Asłanowicza 10
  • Województwo: mazowieckie
  • Telefon/fax: tel. 25 633 09 64 , fax. 25 633 17 90
  • Data zamieszczenia: 2014-03-14
  • Zamieszczanie ogłoszenia: nieobowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gminny Ośrodek Pomocy Społecznej w Siedlcach
    ul. M. Asłanowicza 10 10
    08-110 Siedlce, woj. mazowieckie
    tel. 25 633 09 64, fax. 25 633 17 90
    REGON: 00518366600000
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Inny: Gminny Ośrodek Pomocy Społecznej

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Przeprowadzenie doradztwa zawodowego w ramach zadania Aktywna Integracja dla uczestników projektu Prosto przed siebie współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usług doradczych, przygotowanie, organizacja i przeprowadzenie zajęć z doradcą zawodowym połączonych z diagnozą potrzeb każdego uczestnika, dla 13 uczestników projektu Prosto przed siebie skierowanych przez Gminny Ośrodek Pomocy Społecznej w Siedlcach. Minimalne wymagania realizacji Przedmiotu zamówienia. Liczba godzin 56 godzin lekcyjnych 1 godz. lekcyjna tj.45 min. dla 13 uczestników Projektu, w tym 30 godzin Zajęć grupowych, 26 godzin Zajęć indywidualnych 2 godziny dla każdej osoby, zwanych dalej łącznie Zajęciami, w miejscu ustalonym z Zamawiającym w dni od poniedziałku do piątku w terminach ustalonych z Zamawiającym w wymiarze nie większym niż 5 godzin dziennie. Szkolenie powinno być prowadzone przez doradcę zawodowego. Zakres Zajęć powinien obejmować między innymi następujące zagadnienia. Zajęcia indywidualne, określenie ścieżki rozwoju zawodowego uczestników projektu, poprzez wypracowanie IPD Indywidualnego Planu Działania. IPD powinien zawierać diagnozę stanu wyjściowego, rozpoznanie oczekiwań, potrzeb szkoleniowych, predyspozycji każdego uczestnika projektu, wskazanie indywidualnej ścieżki rozwoju zawodowego. Każdy IPD powinien być parafowany przez uczestnika projektu i doradcę zawodowego, udzielającego porady. Zajęcia grupowe, udzielanie niezbędnych informacji o zawodach, rynku pracy oraz możliwościach kształcenia i szkolenia, omówienie technik i aktywnych metod poszukiwania pracy, proces wytyczania celów i priorytetów, zasady przygotowania dokumentów aplikacyjnych w tym CV i list motywacyjny, przygotowanie do rozmowy kwalifikacyjnej z elementami autoprezentacji i Savoir Vivreu. W ramach realizacji Przedmiotu zamówienia Wykonawca jest zobowiązany do przedłożenia Zamawiającemu przy podpisaniu umowy uzgodnionego z Zamawiającym harmonogramu ramowego rozkładu Zajęć wraz z lokalizacją miejsca realizacji Przedmiotu umowy oraz 1 kompletu materiałów szkoleniowych, przekazania każdemu uczestnikowi 1 kompletu materiałów szkoleniowych oznakowanych w logotypy UE, EFS, PO KL, prowadzenia dziennika Zajęć, list obecności, bieżącego informowania Zamawiającego o przypadkach nieobecności uczestników na Zajęciach, zapewnienia materiałów dydaktycznych niezbędnych do przeprowadzenia doradztwa, wydania oryginałów i kserokopii zaświadczeń certyfikatów ukończenia Kursu oznakowanych logo EFS, PO KL, UE w terminie 7 dni od zakończenia realizacji Przedmiotu zamówienia, zapewnienia przerw kawowych z poczęstunkiem w postaci kawa, herbata, soki owocowe, woda, ciastka, cukier, śmietanka itp., ubezpieczenia uczestników od następstw nieszczęśliwych wypadków powstałych w związku z uczestnictwem w Zajęciach, wykonania dokumentacji fotograficznej z realizacji Przedmiotu zamówienia min. 15 zdjęć, ponoszenia wszelkich kosztów niezbędnych w celu prawidłowej realizacji Przedmiotu zamówienia, nie przewidzianych w umowie jako leżące po stronie Zamawiającego, złożenia Zamawiającemu w terminie 7 dni po zakończeniu realizacji Przedmiotu zamówienia dziennika zajęć, kompletu list obecności, potwierdzenia korzystania z cateringu, potwierdzenia odbioru materiałów szkoleniowych, zaświadczeń, certyfikatów ukończenia Zajęć, kserokopii ww zaświadczeń, certyfikatów, kserokopii ubezpieczenia NNW, dokumentacji fotograficznej z realizacji przedmiotu zamówienia w formie elektronicznej. Wymagania dla pomieszczeń szkoleniowych: Miejsce realizacji Przedmiotu zamówienia, lokal odpowiednio przystosowany do prowadzenia zajęć, zapewniony przez Wykonawcę na terenie miasta Siedlce. Miejsce realizacji Przedmiotu zamówienia Wykonawca oznakuje w sposób wskazany przez Zamawiającego
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 853123208
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.gops.gminasiedlce.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach