Gminny Ośrodek Pomocy Społecznej w Siedlcach ogłasza przetarg
- Adres: 08-110 Siedlce, ul. M. Asłanowicza 10
- Województwo: mazowieckie
- Telefon/fax: tel. 25 633 09 64 , fax. 25 633 17 90
- Data zamieszczenia: 2014-04-15
- Zamieszczanie ogłoszenia: nieobowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Gminny Ośrodek Pomocy Społecznej w Siedlcach
ul. M. Asłanowicza 10 10
08-110 Siedlce, woj. mazowieckie
tel. 25 633 09 64, fax. 25 633 17 90
REGON: 00518366600000 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.gops.gminasiedlce.pl
- I.2. Rodzaj zamawiającego: Inny: Gminny Ośrodek Pomocy Społecznej
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Przeprowadzenie treningu umiejętności społecznych, w ramach zadania Aktywna Integracja dla uczestników projektu Prosto przed siebie współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego - II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usług doradczych: przygotowanie, organizacja i przeprowadzenie treningu umiejętności społecznych dla 13 uczestników projektu Prosto przed siebie, skierowanych przez Gminny Ośrodek Pomocy Społecznej w Siedlcach. Minimalne wymagania realizacji Przedmiotu zamówienia: Liczba godzin: 30 godzin lekcyjnych (1 godz. lekcyjna tj.45 minut) dla 13 uczestników Projektu, w miejscu ustalonym z Zamawiającym, w dni od poniedziałku do piątku w terminach ustalonych z Zamawiającym w wymiarze nie większym niż 5 godzin dziennie. Zakres treningu powinien obejmować następujące zagadnienia: poznawanie i trening sposobów efektywnej komunikacji, komunikacja werbalna i niewerbalna, poznanie czynników blokujących skuteczną komunikację, trening asertywności w relacjach społecznych (umiejętność odmawiania, przyjmowania krytyki, stawiania granic, umiejętność wyrażania opinii, uczuć i potrzeb), autodiagnoza swojego sposobu funkcjonowania w kontakcie z innymi, odkrywanie swoich mocnych stron i zasobów osobistych, pobudzanie do podejmowania aktywności społecznej i zawodowej. W ramach realizacji Przedmiotu zamówienia Wykonawca jest zobowiązany do: przedłożenia Zamawiającemu przy podpisaniu umowy uzgodnionego z Zamawiającym harmonogramu ramowego rozkładu Zajęć wraz z lokalizacją miejsca realizacji Przedmiotu umowy oraz 1 kompletu materiałów szkoleniowych, przekazania każdemu uczestnikowi 1 kompletu materiałów szkoleniowych oznakowanych w logotypy UE, EFS, PO KL, prowadzenie dziennika Zajęć, list obecności, bieżącego informowania Zamawiającego o przypadkach nieobecności uczestników na Zajęciach, zapewnienia materiałów dydaktycznych niezbędnych do przeprowadzenia Zajęć, wydania oryginałów i kserokopii zaświadczeń, certyfikatów ukończenia Zajęć oznakowanych logo EFS, PO KL, UE w terminie 7 dni od zakończenia realizacji Przedmiotu zamówienia, zapewnienia przerw kawowych z poczęstunkiem w postaci: kawa, herbata, soki owocowe, woda, ciastka, cukier, śmietanka itp., ubezpieczenia uczestników od następstw nieszczęśliwych wypadków powstałych w związku z uczestnictwem w Zajęciach, wykonania dokumentacji fotograficznej z realizacji Przedmiotu zamówienia (min.15 zdjęć), ponoszenia wszelkich kosztów niezbędnych w celu prawidłowej realizacji Przedmiotu zamówienia, nie przewidzianych w umowie jako leżące po stronie Zamawiającego, złożenia Zamawiającemu w terminie 7 dni po zakończeniu realizacji Przedmiotu zamówienia: dziennika zajęć, kompletu list obecności, potwierdzenie korzystania z cateringu, potwierdzenia odbioru materiałów szkoleniowych, 1 egzemplarza materiałów szkoleniowych lub kserokopii, zaświadczeń, certyfikatów ukończenia Zajęć, kserokopii w/w zaświadczeń, certyfikatów, kserokopii ubezpieczenia NNW, dokumentacji fotograficznej z realizacji przedmiotu zamówienia w formie elektronicznej. Wymagania dla pomieszczeń szkoleniowych: Miejsce realizacji Przedmiotu zamówienia: lokal odpowiednio przystosowany do prowadzenia Zajęć, zapewniony przez Wykonawcę na terenie miasta. Miejsce realizacji Przedmiotu zamówienia będzie oznakowane przez cały czas trwania umowy w sposób wskazany przez Zamawiającego - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 853123208
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
- II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
- II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.1. Warunki dotyczące zamówienia
- Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.gops.gminasiedlce.pl
- IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Świadczenie usług w zakresie przygotowania kuratorsko-organizacyjnego nowej ekspozycji stałej w Domu Urodzenia Fryderyka Chopina i Parku w Żelazowej Woli, nadzór kuratorsko-organizacyjny nad obecnymi wystawami czasowych organizowanymi w Domu Urodzenia Fryderyka Chopina i Parku w Żelazowej Woli w czasie trwania umowy oraz przygotowanie scenariuszy do planowanych wystaw czasowych w Domu Urodzenia Fryderyka Chopina i Parku w Żelazowej Woli, a także nadzór nad działaniami edukacyjnymi i promocyjnymi dotyczącymi Domu Urodzenia Fryderyka Chopina i Parku w Żelazowej Woli.
Dodano: 2015-03-11 - Organizacja i realizacja doradztwa zawodowego oraz psychologicznego dla uczestników projektu pn Czas na aktywność współfinansowanego przez Unię Europejską w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego.
Dodano: 2015-01-19 - Wybór personelu do realizacji projektu Wsparcie na starcie poprzez pełnienie funkcji doradcy zawodowego
Dodano: 2015-01-14 - Przygotowanie ekspertyzy prawno - ekonomicznej dotyczącej wyboru modelu zarządzania Pawilonem Polskim na Światowej Wystawie EXPO 2015 w Mediolanie
Dodano: 2014-11-28 - Wsparcie doradczo psychologiczne w Zespole Szkól im. Jana Śniadeckiego w Wyszogrodzie w ramach projektu Mam zawód, mam pracę
Dodano: 2014-09-02 - Wsparcie doradczo psychologiczne w Zespole Szkół im. Leokadii Bergerowej w Płocku w ramach projektu Wyższe kwalifikacje - lepsza praca
Dodano: 2014-09-02 - Wsparcie doradczo-psychologiczne uczniów w Zespole Szkól im. Stanisława Staszica w Gąbinie w ramach projektu Moja wiedza - mój sukces zawodowy
Dodano: 2014-09-02 - Świadczenie usługi doradcy zawodowego podczas wypracowania IPD w Projekcie pn.: (Nie)pełnosprawni w pracy realizowanego przez Zakład Doskonalenia Zawodowego w Płocku (Lidera) w partnerstwie z Powiatowym Urzędem Pracy w Płocku w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki, Priorytet VII Promocja integracji społecznej, Poddziałanie 7.4 Niepełnosprawni na rynku pracy.
Dodano: 2014-07-03 - Organizacja i przeprowadzenie poradnictwa psychologicznego, prawnego i zawodowego w ramach Klubu Integracji Społecznej dla uczestników projektu Czas na aktywność w Mińsku Mazowieckim współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego
Dodano: 2014-05-07 - Przetarg nieograniczony na świadczenie usług doradztwa zawodowego w ramach projektu systemowego pt. Aktywność szansą na lepsze jutro
Dodano: 2014-04-01