Przetargi.pl
Przeprowadzenie badania opinii publicznej związanego z zaufaniem publicznym do wymiaru sprawiedliwości

Krajowa Rada Sądownictwa ogłasza przetarg

  • Adres: 02-528 Warszawa, ul. Rakowiecka 30
  • Województwo: mazowieckie
  • Telefon/fax: tel. 022 3 792 792 , fax. 0223 792 794
  • Data zamieszczenia: 2009-03-30
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Krajowa Rada Sądownictwa
    ul. Rakowiecka 30 30
    02-528 Warszawa, woj. mazowieckie
    tel. 022 3 792 792, fax. 0223 792 794
    REGON: 14081364800000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.krs.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Organ kontroli państwowej lub ochrony prawa, sąd lub trybunał

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Przeprowadzenie badania opinii publicznej związanego z zaufaniem publicznym do wymiaru sprawiedliwości
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przeprowadzenie badania opinii publicznej związanego z zaufaniem publicznym do wymiaru sprawiedliwości
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 793200003
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
  • II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 42 dni

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: A. OPIS WARUNKÓW O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają następujące warunki:1) posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień, 2) posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przestawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia tj.: a) w okresie ostatnich trzech lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie wykonali co najmniej dwa badania na ogólnopolskiej próbie reprezentatywnej, w których badaniem została objęta min. 1000 osobowa grupa respondentów, a badanie było o wartości co najmniej 100 000 zł; b) dysponują zespołem doświadczonych i przeszkolonych ankieterów, zorganizowanych w ogólnopolską sieć ankieterską, 3) znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, 4) nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia na podstawie art. 24 ust 1 i 2 ustawy Prawo zamówień publicznych. Niespełnienie chociażby jednego z wymienionych wyżej warunków skutkować będzie wykluczeniem Wykonawcy z postępowania. B. OCENA SPEŁNIANIA WARUNKÓW: 1. Ocena spełniania warunków określonych w części A dokonana zostanie zgodnie z formułą spełnia - nie spełnia, w oparciu o informacje zawarte w dokumentach i oświadczeniach wyszczególnionych w punkcie VII SIWZ. 2. Z treści załączonych oświadczeń i dokumentów musi jednoznacznie wynikać, iż Wykonawca spełnił warunki.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Wymagane oświadczenia od Wykonawcy: 1. Oświadczenie Wykonawcy, że spełnia postanowienia art. 22 ust. 1 Ustawy prawo zamówień publicznych (na załączniku nr 2); 2. Oświadczenie o braku okoliczności stanowiących podstawę do wykluczenia z postępowania na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 ustawy Prawo zamówień publicznych (na załączniku nr 2); 3. Oświadczenie, że Wykonawca zapoznał się ze specyfikacją istotnych warunków zamówienia i nie wnosi do niej zastrzeżeń oraz że zdobył konieczne informacje do opracowania oferty (na załączniku nr 2); 4. Oświadczenie, że Wykonawca zapoznał się z postanowieniami umowy, która stanowi część specyfikacji i zobowiązuje się w przypadku wyboru jego oferty do zawarcia umowy na określonych w niej przez Zamawiającego warunkach, w miejscu i terminie przez Zamawiającego wyznaczonym (na załączniku nr 2); 5. Oświadczenie, że podana w załączniku nr 1 do SIWZ - Formularzu ofertowym - cena ofertowa obejmuje całość przedmiotu zamówienia opisanego w SIWZ (na załączniku nr 2); 6. Oświadczenie, że oferowane przez Wykonawcę usługi spełniają wymagane przez Zamawiającego założenia, określone w SIWZ (na załączniku nr 2); 7. Oświadczenie, że Wykonawca będzie związany złożoną przez niego ofertą przez okres 30 dni od daty jej otwarcia (na załączniku nr 2); 8. Oświadczenie o wyrażeniu zgody na płatność prawidłowo wystawionej faktury w terminie 14 dni od daty jej otrzymania przez Zamawiającego (na załączniku nr 2). Wymagane dokumenty od Wykonawcy: 1. Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert; 2. Aktualna informacja z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt. 4 - 8 ustawy Prawo zamówień publicznych, wystawiona nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert; 3. Aktualna informacja z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt. 9 ustawy Prawo zamówień publicznych, wystawiona nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert; 4. Aktualne zaświadczenia właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego, potwierdzających odpowiednio, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub zaświadczeń, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert; 5. Formularz ofertowy (na załączniku nr 1); 6. Oświadczenia (na załączniku nr 2); 7. Wykaz wykonanych usług w okresie ostatnich 3 lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia publicznego, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem i wartością usługom stanowiącym przedmiot niniejszego zamówienia, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców wraz z załączeniem dokumentów potwierdzających, że usługi te zostały wykonane należycie. Wykaz winien zawierać co najmniej 2 pozycje odpowiadające warunkom, o których mowa w części VI.A.2.a SIWZ (na załączniku nr 5); 8. Oświadczenie wykonawcy o posiadaniu ogólnopolskiej sieci ankieterskiej wraz z opisem metod przyjętych przy prowadzeniu badań, łącznie z metodami kontroli ankieterów i kontroli jakości badań (na załączniku nr 6); 9. W celu potwierdzenia, że oferowane usługi będą odpowiadały jakością wymaganiom zamawiającego, zamawiający żąda certyfikatu PKJPA (Program Kontroli Jakości Pracy Ankieterów) wydawanego przez Ogólnopolską Organizację Firm Badania Opinii i Rynku OFBOR lub równoważnego wydanego przez inną instytucję branżową.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.1. Kryteria oceny ofert: Termin realizacji
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.krs.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach