Państwowa Inspekcja Pracy Główny Inspektorat Pracy ogłasza przetarg
- Adres: 00-926 Warszawa, ul. Krucza 38/42
- Województwo: mazowieckie
- Telefon/fax: tel. 22 4203754, 4203757 , fax. 22 4203481
- Data zamieszczenia: 2011-04-07
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Państwowa Inspekcja Pracy Główny Inspektorat Pracy
ul. Krucza 38/42 38/42
00-926 Warszawa, woj. mazowieckie
tel. 22 4203754, 4203757, fax. 22 4203481
REGON: 00702151900000 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.pip.gov.pl
- I.2. Rodzaj zamawiającego: Inny: Nadzór nad warunkami pracy
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Przeprowadzenie badań ewaluacyjnych kampanii Bezpieczeństwo pracy w budownictwie - upadki, poślizgnięcia. - II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
Przedmiotem zamówienia jest przeprowadzenie badań ewaluacyjnych kampanii Bezpieczeństwo pracy w budownictwie - upadki, poślizgnięcia. - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 793112009
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
- II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
- II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.1. Warunki dotyczące zamówienia
- Informacja na temat wadium: 1. Wadium w wysokości 1.100,00 zł należy wnieść przed upływem terminu składania ofert. Wadium w pieniądzu w zł. (PLN) należy w wnieść na konto Głównego Inspektoratu Pracy Państwowej Inspekcji Pracy z siedziba w Warszawie przy ulicy Kruczej 38/42 zlokalizowane w Narodowy Bank Polski Oddział Okręgowy w Warszawie na numer konta 16101010100083541391200000. UWAGA: Wadium wniesione w pieniądzach uznaje się za wniesione w terminie, gdy w chwili upływu terminu składania ofert wadium zostanie zarachowane na rachunku bankowym zamawiającego. 2. W przypadku wniesienia wadium w innych formach przewidzianych w art. 45 ust. 6 Pzp dokumenty takie muszą zawierać następujące informacje: a) określenie przedmiotu przetargu - należy zacytować dokładnie nazwę przetargu. b) określenie numeru postępowania u zamawiającego; c) określenie podmiotu, który wystawia gwarancję (pełna nazwa, dokładny adres); d) określenie beneficjanta gwarancji - nazwa, adres; e) określenie podmiotu, na rzecz, którego wystawiana jest gwarancja - dane wykonawcy (pełna nazwa, dokładny adres); jeżeli ofertę składa konsorcjum lub inny podmiot wspólny w gwarancji muszą być wymienione wszystkie podmioty wchodzące w jego skład; f) określenie kwoty gwarancji - musi ona odpowiadać kwocie wadium; kwota wadium musi być wyrażona w złotych polskich; g) gwarancja musi zapewnić wypłatę pełnej kwoty wadium przetargowego - w razie zaistnienia okoliczności określonych w art. 46 Pzp - pod groźbą wykluczenia wykonawcy z postępowania na podstawie art. 24 ust. 2 pkt 2 Pzp; h) określenie terminu ważności gwarancji - okres ten nie może być krótszy niż 30 dni; i) gwarancja musi zawierać stwierdzenie, że podmiot wystawiający gwarancję wypłaci beneficjantowi świadczenie na pierwsze żądanie w terminie nie dłuższym niż 30 dni od dnia zgłoszenia żądania.
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.pip.gov.pl
- IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Przeprowadzenie badań ewaluacyjnych po kampaniach informacyjnych Państwowej Inspekcji Pracy w 2016 roku Włącz bezpieczeństwo przy obróbce drewna i Na fali pierwszej pracy.
Dodano: 2016-07-04 - Wykonanie zadań, w ramach realizacji projektu STEP_BY_STEP - Krok po kroku - w stronę eko-obywatelstwa, polegających na rekrutacji oraz towarzyszeniu gospodarstwom domowym podczas udziału w projekcie
Dodano: 2016-01-28 - Przeprowadzenie badania ankietowego opinii publicznej w zakresie funkcjonowania rynku usług telekomunikacyjnych oraz oceny preferencji konsumentów wraz z opracowaniem wyników badania
Dodano: 2015-09-01 - Opracowanie strategii współpracy w dziedzinie świadczenia usług społecznych dla osób zagrożonych wykluczeniem społecznym na obszarze Podwarszawskiego Trójmiasta Ogrodów (tj. gmin Brwinów, Milanówek i Podkowa Leśna), (dalej PTO) oraz lepszego dostosowania usług w tym zakresie do zmian demograficznych
Dodano: 2015-07-07 - Badanie na temat wykorzystania edukacyjnej wartości dodanej (EWD) przez szkoły - w ramach Ewaluacji projektów systemowych Działania 3.2 POKL związanych z rozwojem metodologii szacowania wskaźnika EWD (etap IV).
Dodano: 2015-05-05 - Przeprowadzenie badań ewaluacyjnych po kampaniach informacyjnych Państwowej Inspekcji Pracy
Dodano: 2015-03-20 - Przeprowadzenie badania ankietowego opinii publicznej w zakresie funkcjonowania rynku usług pocztowych oraz oceny preferencji konsumentów wraz z opracowaniem wyników badania
Dodano: 2014-10-16 - Przeprowadzenie końcowego ogólnopolskiego badania ankietowego monitorującego realizację Programu Prewencji Pierwotnej Nowotworów w latach 2006-2014, PN - 147/14/DJ
Dodano: 2014-09-30 - Przeprowadzenie badania ankietowego opinii publicznej w zakresie funkcjonowania rynku usług telekomunikacyjnych oraz oceny preferencji konsumentów wraz z opracowaniem wyników badania
Dodano: 2014-08-28 - Wykonanie badania naukowego dotyczącego identyfikacji mechanizmów i procesów powstawania kapitału społecznego
Dodano: 2014-08-27