Przetargi.pl
Przeprowadzenie aktywizujących zajęć terapeutycznych, doradczych, wspierających w zakresie podniesienia kompetencji życiowych i umiejętności społeczno-zawodowych dla 19 osób niepełnosprawnych w ramach projektu systemowego pn: START współfinansowanego z Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki, Priorytet VII: Promocja integracji społecznej, Działanie 7.1: Rozwój i upowszechnianie aktywnej integracji, Poddziałanie 7.1.2 Rozwój i upowszechnianie aktywnej integracji przez powiatowe centra pomocy rodzinie.

Powiatowe Centrum Pomocy Rodzinie w Chełmie ogłasza przetarg

  • Adres: 22-100 Chełm, Plac Niepodległości 1
  • Województwo: lubelskie
  • Telefon/fax: tel. 82 562 76 51 , fax. 82 562 76 51
  • Data zamieszczenia: 2011-08-10
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Powiatowe Centrum Pomocy Rodzinie w Chełmie
    Plac Niepodległości 1 1
    22-100 Chełm, woj. lubelskie
    tel. 82 562 76 51, fax. 82 562 76 51
    REGON: 11020018800000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.powiat.chelm.pl (BIP Starostwa Powiatowego w Chełmie)
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Przeprowadzenie aktywizujących zajęć terapeutycznych, doradczych, wspierających w zakresie podniesienia kompetencji życiowych i umiejętności społeczno-zawodowych dla 19 osób niepełnosprawnych w ramach projektu systemowego pn: START współfinansowanego z Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki, Priorytet VII: Promocja integracji społecznej, Działanie 7.1: Rozwój i upowszechnianie aktywnej integracji, Poddziałanie 7.1.2 Rozwój i upowszechnianie aktywnej integracji przez powiatowe centra pomocy rodzinie.
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia jest przeprowadzenie na terenie miasta Chełm 3-dniowych aktywizujących zajęć terapeutycznych, doradczych, wspierających, podnoszących kompetencje życiowe oraz umiejętności społeczno - zawodowe dla 19 osób niepełnosprawnych, uczestników projektu systemowego START współfinansowanego z Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki, Priorytet VII: Promocja integracji społecznej, Działanie 7.1: Rozwój i upowszechnianie aktywnej integracji, Poddziałanie 7.1.2 Rozwój i upowszechnianie aktywnej integracji przez powiatowe centra pomocy rodzinie. 2. Zakres zamówienia obejmuje: 1) Zajęcia aktywizujące w ramach usługi wspierającej doradcy zawodowego, obejmujące zagadnienia dotyczące możliwości rozwoju zawodowego, kreowania własnego wizerunku, wystąpień publicznych, rozmowy kwalifikacyjnej, nauki umiejętności przydatnych przy poszukiwaniu pracy (zajęcia grupowe - 2 godz. dydaktyczne - pierwszy dzień zajęć; indywidualne - 30 minut/osobę - drugi i trzeci dzień zajęć). 2) Terapię grupową i indywidualną - zagadnienia: motywacja do działań, dokonywanie zmian w swoim życiu, mobilizacja do udziału w zaplanowanych formach wsparcia, metody kontrolowania swoich emocji, poszukiwanie źródeł automotywacji, świadomość swoich zasobów, ograniczeń, budowanie szacunku do innych z zachowaniem swoich praw (zajęcia grupowe - 2 godz. dydaktyczne - pierwszy dzień zajęć; zajęcia indywidualne - 30 minut/osobę - drugi i trzeci dzień zajęć). 3) Aktywizujące zajęcia podnoszące kompetencje życiowe i umiejętności społeczno-zawodowe, w tym poradnictwo i wsparcie - kształtowanie aktywnej postawy, efektywne zarządzanie czasem, swoim budżetem, prawidłowe wypełnianie ról społecznych z elementami dbałości o zdrowie, budowanie poczucia bycia potrzebnym w społeczności, budowanie szacunku do innych z zachowaniem swoich praw efektywne porozumiewanie się, elementy savoir vivre (zajęcia grupowe - 4 godz. - pierwszy dzień zajęć); Godzina dydaktyczna wynosi 45 minut. 3. Wymagania dla Wykonawców zamówienia: 1) Wykonawca może realizować zajęcia od poniedziałku do piątku w terminie od 22.08.2011r. do 26.08.2011r. w wymiarze czasowym między godzinami 9.00 - 16.00. Wykonawca zobowiązany jest do: 2) Realizacji zajęć na terenie miasta Chełm. 3) Zapewnienia uczestnikom zajęć bezpiecznych i higienicznych warunków pracy i nauki. Zajęcia teoretyczne powinny być realizowane w salach przystosowanych do potrzeb osób niepełnosprawnych o powierzchni sal nie mniejszej niż 2,5m2 na 1 uczestnika z dostępem do sanitariatów i toalet. 4) Zapewnienia uczestnikom oraz wykładowcom w pierwszym dniu zajęć obiadu (pierwsze i drugie danie) oraz dodatkowego serwisu kawowego z poczęstunkiem (kawa, herbata, sok, ciastka, woda gazowana i niegazowana, cukier, śmietanka do kawy). W drugim i trzecim dniu zajęć zapewnienia dwudaniowego obiadu dla wykładowców natomiast dla uczestników drożdżówki ( co najmniej dwie na osobę) oraz serwisu kawowego (kawa, herbata, sok, ciastka, woda gazowana i niegazowana, cukier, śmietanka do kawy). 5) Zwrotu kosztów dojazdu uczestnikom szkolenia zamieszkałym poza miejscowością organizacji szkolenia. 6) Zapewnienia materiałów szkoleniowych. 7) Ubezpieczenia uczestników od NNW na czas trwania zajęć. Polisa (kopia poświadczona za zgodność z oryginałem) zostanie dostarczona Zamawiającemu najpóźniej 3 dni przed rozpoczęciem zajęć. 8) Zapewnienia kadry o odpowiednim wykształceniu i doświadczeniu w prowadzeniu zajęć poświadczonych odpowiednimi dokumentami. 9) Przygotowania szczegółowego programu oraz harmonogramu zajęć z możliwością zastosowania prezentacji multimedialnych, innych form audiowizualnych; przygotowania certyfikatów/zaświadczeń o ukończeniu zajęć oraz raportu poszkoleniowego w wersji papierowej oraz l egzemplarz na nośniku elektronicznym. Wykonawca przedstawi Zamawiającemu do akceptacji: 1) Program i harmonogram szkoleń - przed podpisaniem umowy. 2) Wzory certyfikatów/zaświadczeń nie później, niż 3 dni przed rozpoczęciem szkoleń. 10) Realizacji zajęć zgodnie z ustalonym i zaakceptowanym przez Zamawiającego programem. 11) Prowadzenia zajęć z wykorzystaniem form wykładowych oraz ćwiczeń praktycznych z użyciem odpowiednich materiałów i urządzeń zgodnych z tematyką szkolenia. 12) Zapoznania uczestników zajęć ze szczegółowym programem i przekazania harmonogramu zajęć. 13) Dopuszczenia Zamawiającego do wglądu do dokumentacji związanej z realizacją przedmiotu zamówienia, w tym dokumentów finansowych. 14) Oznaczenia pomieszczeń, w których odbywają się zajęcia, materiałów szkoleniowych oraz wszelkich innych dokumentów wymaganych przy realizacji przedmiotu zamówienia, zgodnie z aktualnymi wytycznymi Ministra Rozwoju Regionalnego w zakresie informacji i promocji Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki. Plakaty do oznakowania miejsca realizacji projektu dostarczy Zamawiający w dniu rozpoczęcia zajęć. 15) Zapewnienia ciągłości prowadzenia zajęć w terminie wskazanym przez Zamawiającego. 16) Przeprowadzenia ewaluacji zajęć - dokonanie oceny zajęć za pomocą ankiety ewaluacyjnej. Wzór ankiety Wykonawca przedstawi Zamawiającemu do akceptacji nie później, niż 3 dni przed terminem rozpoczęcia realizacji przedmiotu zamówienia. 17) Prowadzenia dokumentacji obejmującej: indywidualne listy obecności uczestników zajęć, dziennik zajęć obejmujący listę obecności, wymiar godzin i tematy zajęć, rejestr wydanych zaświadczeń potwierdzających ich ukończenie. 18) Wydania po ukończeniu zajęć zaświadczenia, lub certyfikatu zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa tj. (1 egz.) uczestnikowi i (1 egz.) Zamawiającemu. Dokument musi zawierać min. szczegółowy wykaz przedmiotów i ilość godzin trwania zajęć. 19) Przetwarzania danych osobowych uczestników wyłącznie w zakresie realizacji przedmiotu zamówienia, zgodnie z ustawą z dnia 29 sierpnia 1997 roku o ochronie danych osobowych (t. j. z 2002 roku Nr 101 poz. 926 ze zm.).
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 800000004
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Zamawiający nie żąda od Wykonawców wniesienia wadium

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.powiat.chelm.pl (BIP Starostwa Powiatowego w Chełmie)
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach