Przetargi.pl
Przeniesienie Powiatowego Zespołu Szkół i Placówek Specjalnych w Bolesławcu do nowej siedziby lub przystosowanie istniejącego obiektu

Powiat Bolesławiecki ogłasza przetarg

  • Adres: 59700 Bolesławiec, pl. Marszałka Józefa Piłsudskiego
  • Województwo: dolnośląskie
  • Telefon/fax: tel. 757 323 258 , fax. 757 323 250
  • Data zamieszczenia: 2017-12-20
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Powiat Bolesławiecki
    pl. Marszałka Józefa Piłsudskiego 2
    59700 Bolesławiec, woj. dolnośląskie
    tel. 757 323 258, fax. 757 323 250
    REGON: 23082929800000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.bip.powiatboleslawiecki.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Przeniesienie Powiatowego Zespołu Szkół i Placówek Specjalnych w Bolesławcu do nowej siedziby lub przystosowanie istniejącego obiektu
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiot zamówienia obejmuje przebudowę, rozbudowę budynku oświaty zlokalizowanego przy ul. Bankowej 8 w Bolesławcu wraz z adaptacją strychu na cele użytkowe, rozbiórki dwóch budynków garażowo – magazynowych, budowy wielofunkcyjnego boiska sportowego i zagospodarowania terenu. 2. Budynek zlokalizowany jest przy ul. Bankowej 8 w Bolesławcu na działce nr 305/5 w obrębie 9 miasta. Budynek wolnostojący, murowany z dachem czterospadowym, niepodpiwniczony, z poddaszem nieużytkowym, zaprojektowany na początku XX wieku w technologii tradycyjnej – murowanej. Ściany nośne murowane z cegły pełnej na zaprawie wapiennej o zróżnicowanej grubości. Ścianki działowe z cegły pełnej o grubości 12 cm na zaprawie wapiennej. Stropy żelbetowe, dach o konstrukcji drewnianej, krokwiowo-płatwiowej. Pokrycie dachu z dachówki karpiówki. 3. Na realizację zadania została udzielona Zamawiającemu Decyzja o pozwoleniu na budowę na podstawie dokumentacji projektowej wykonanej przez pracownię projektową „PIK” s.c. Anna i Maciej PINDUROWIE, ul. Szeroka 24, 44-240 Żory. 4. Projektowane zagospodarowanie terenu:  miejsca parkingowe – 4,  boisko sportowe wielofunkcyjne o wymiarach 32 m x 18 m,  rozbiórka budynku garażowo-magazynowego o pow. 127,51 m2 i wysokość max: 5,72 m,  oświetlenie zewnętrzne terenu,  zakup i montaż urządzeń dla tzw. ”małpiego gaju”,  utwardzenie terenu – chodniki i droga wewnętrzna,  zieleń niska. 5. Parametry budynku po rozbudowie:  Kubatura brutto: 13.000,00 m3,  Powierzchnia zabudowy: 708,34 m2,  Wysokość zabudowy: 24,05 m,  Gabaryty budynku: 31,64 m x 35,21 m,  Spadek połaci dachowych: 45 o,  Ilość klatek schodowych: 2,  Ilość kondygnacji nadziemnych: 4,  Ilość kondygnacji przyziemnych: 1. 6. Realizacja zamówienia polegać będzie na wykonaniu m.in. następujących robót budowlanych:  rozbiórce dwóch budynków garażowo-magazynowych,  izolacji pionowej i poziomej ścian budynku zgodnie z dokumentacją projektową wraz z impregnacją elementów elewacji i schodów z piaskowca,  rozbudowie części szczytowej budynku polegającej na przebudowie klatki schodowej oraz dobudowie windy osobowej,  przebudowie budynku obejmującego przebudowę szatni przy sali gimnastycznej, przesunięcie wraz z wymianą na nowe urządzenie istniejącego dźwigu osobowego wewnątrz budynku, przebudowę zaplecza kuchennego i stołówki, wykonanie podziałów klas na mniejsze pomieszczenia, wydzielenie z części korytarzy nowych pomieszczeń dydaktycznych i administracyjnych, przebudowę pomieszczeń sanitarno-higienicznych z dostosowaniem do specyfiki szkoły,  przebudowę strychów z przeznaczeniem na pomieszczenia dydaktyczne i pomocnicze poprzez wykonanie nowych ścianek działowych, ocieplenia dachu, montażu okien połaciowych i doprowadzeniu niezbędnych instalacji,  wykonanie wentylacji mechanicznej w budynku, przebudowy instalacji sanitarnych, centralnego ogrzewania, gazowej i instalacji elektroenergetycznych w niezbędnym zakresie,  wykonanie instalacji przeciwpożarowej,  wykonanie instalacji oświetlenia zewnętrznego wraz z zagospodarowaniem terenu,  przebudowa istniejącego boiska szkolnego i montaż urządzeń zewnętrznych. 7. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określają dokumenty stanowiące załącznik nr 2 do SIWZ, tj.: 1) Dokumentacja projektowa, 2) Przedmiary, 3) Mapy, rysunki, 4) Specyfikacje Techniczne Wykonania i Odbioru Robót Budowlanych.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45100000-8
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1. Zamawiający żąda wniesienia wadium w kwocie 60.000,00 zł (słownie złotych: sześćdziesiąt tysięcy 00/100). 2. Wadium może być wniesione w formach przewidzianych art. 45 ust. 6 ustawy, tj.: 1) pieniądzu; 2) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo – kredytowej, z tym, że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym; 3) gwarancjach bankowych; 4) gwarancjach ubezpieczeniowych; 5) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. z 2014 r. poz. 1804 oraz 2015 poz. 978 i 1240). 3. Wadium w pieniądzu należy wpłacić przelewem na rachunek bankowy Zamawiającego BGŻ S.A. 02 2030 0045 1110 0000 0159 6980 tytułem „Wadium – Przeniesienie Powiatowego Zespołu Szkół i Placówek Specjalnych w Bolesławcu do nowej siedziby lub przystosowanie istniejącego obiektu”. 4. Wadium wniesione w pieniądzu Zamawiający przechowuje na rachunku bankowym. 5. W przypadku wniesienia wadium w formie gwarancji lub poręczenia z jej treści musi jednoznacznie wynikać, jaki jest sposób reprezentacji. Dokument musi być podpisany przez upoważnionego (upełnomocnionego) przedstawiciela. Podpis winien być sporządzony w sposób umożliwiający jego identyfikację, np. złożony wraz z imienną pieczątką lub czytelny (z podaniem imienia i nazwiska). Z treści dokumentu winno wynikać bezwarunkowe, na każde pisemne żądanie zgłoszone przez Zamawiającego w terminie związania ofertą, zobowiązanie do wypłaty Zamawiającemu pełnej kwoty wadium w okolicznościach określonych w art. 46 ust. 4a i 5 ustawy. 6. Dokument, o którym mowa w pkt. 5 ma być sporządzony zgodnie z obowiązującym prawem i winien zawierać następujące elementy: nazwę Wykonawcy, beneficjenta (Zamawiającego), gwaranta lub poręczyciela oraz wskazanie ich siedzib, oznaczenie postępowania, określenie (nazwa) przedmiotu postępowania, określenie wierzytelności, która ma być zabezpieczona gwarancją, kwotę gwarancji, termin ważności dokumentu. 7. Oryginał dokumentu potwierdzającego wniesienie wadium należy złożyć w osobnej kopercie opisanej „WADIUM” wraz z ofertą. Do oferty należy natomiast załączyć kopię tego dokumentu, potwierdzoną „za zgodność z oryginałem” przez uprawomocnionego przedstawiciela Wykonawcy. 8. Jeżeli wadium zostało wniesione w pieniądzu, Zamawiający zwróci je wraz z odsetkami wynikającymi z rachunku bankowego, na którym było ono przechowywane, pomniejszone o koszty prowadzenia rachunku oraz prowizji bankowej za przelew pieniędzy na rachunek Wykonawcy. 9. Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli zachodzą przesłanki wynikające z art. 46 ust. 4a lub ust. 5 ustawy. 10. Wadium należy wnieść przed upływem terminu składania ofert. Wadium wniesione w pieniądzu przelewem na wskazany rachunek bankowy musi wpłynąć najpóźniej przed terminem składania ofert. Ze względu na ryzyko związane z czasem trwania okresu rozliczeń międzybankowych Zamawiający zaleca dokonanie przelewu ze stosownym wyprzedzeniem. 11. Zamawiający zwraca wadium w trybie i terminach określonych w art. 46 ust. 1, 1a, 2 ustawy. 12. Zgodnie z art. 46 ust. 3 ustawy Zamawiający żąda ponownego wniesienia wadium przez Wykonawcę, któremu zwrócono wadium na podstawie art. 46 ust. 2 ustawy, jeżeli w wyniku rozstrzygnięcia odwołania jego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza. Wykonawca wnosi wadium w terminie określonym przez Zamawiającego.
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: nie dotyczy
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1) Oświadczenia wymagane postanowieniami rozdz. VII pkt. 1 SIWZ; 2) Oświadczenia dla podmiotów, na zdolnościach lub sytuacji których polega Wykonawca, wymagane postanowieniami rozdz. VIII pkt 6 SIWZ; 3) Zobowiązania wymagane postanowieniami rozdz. VIII pkt. 2 SIWZ, w przypadku gdy Wykonawca polega na zdolnościach innych podmiotów w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu; 4) pełnomocnictwo do podpisania oferty, o ile prawo do podpisania oferty nie wynika z innych dokumentów złożonych wraz z ofertą. Treść pełnomocnictwa musi jednoznacznie określać czynności, co do wykonywania których pełnomocnik jest upoważniony; 5) pełnomocnictwo do reprezentowania w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego – w przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia; 6) Oryginał gwarancji lub poręczenia, jeśli wadium wnoszone jest w innej formie niż pieniądz 7) Wykonawca w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5 ustawy, przekazuje Zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach