Przetargi.pl
"Przekształcenie treści mapy zasadniczej z formy analogowej do postaci numerycznej mapy zasadniczej wraz z utworzeniem baz danych: GESUT, BDOT500 dla 28 obrębów ewidencyjnych położonych w jednostce ewidencyjnej Gmina Szczuczyn 200405_5."

Powiat Grajewski ogłasza przetarg

  • Adres: 19-200 Grajewo, Strażacka
  • Województwo: podlaskie
  • Telefon/fax: tel. 0-86 2738479, 2738463 , fax. 0-86 2738462
  • Data zamieszczenia: 2020-06-08
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Powiat Grajewski
    Strażacka 6B
    19-200 Grajewo, woj. podlaskie
    tel. 0-86 2738479, 2738463, fax. 0-86 2738462
    REGON: 45066970800000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: bip.starostwograjewo.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    "Przekształcenie treści mapy zasadniczej z formy analogowej do postaci numerycznej mapy zasadniczej wraz z utworzeniem baz danych: GESUT, BDOT500 dla 28 obrębów ewidencyjnych położonych w jednostce ewidencyjnej Gmina Szczuczyn 200405_5."
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Rodzaj usługi: usługi geodezyjne Przekształcenie treści mapy zasadniczej z formy analogowej do postaci numerycznej mapy zasadniczej wraz z utworzeniem baz danych: GESUT, BDOT500 dla 28 obrębów ewidencyjnych położonych w jednostce ewidencyjnej Gmina Szczuczyn 200405_5, tj.: Bęćkowo - ID 200405_5.0001, Brzeźno - ID 200405_5.0002, Bzury - ID 200405_5.0003, Chojnowo - ID 200405_5.0004, Czarnowo - ID 200405_5.0005, Czarnówek - ID 200405_5.0006, Danowo - ID 200405_5.0007, Dołęgi - ID 200405_5.0008, Gutki - ID 200405_5.0009, Jambrzyki - ID 200405_5.0010, Koniecki Małe - ID 200405_5.0011, Kurki - ID 200405_5.0013, Lipnik - ID 200405_5.0014, Mazewo - ID 200405_5.0015, Milewo - ID 200405_5.0016, Niećkowo - ID 200405_5.0017, Niedźwiadna - ID 200405_5.0018, Niedźwiedzkie - ID 200405_5.0019, Obrytki - ID 200405_5.0020, Rakowo - ID 200405_5.0021, Skaje - ID 200405_5.0022, Sokoły - ID 200405_5.0023, Guty - ID 200405_5.0024, Świdry - Awissa - ID 200405_5.0025, Tarachy - ID 200405_5.0026, Wólka - ID 200405_5.0027, Zacieczki - ID 200405_5.0028, Załuski - ID 200405_5.0029. Celem usługi geodezyjnej jest dostosowanie Państwowego Zasobu Geodezyjnego i Kartograficznego w zakresie mapy zasadniczej do standardów ujętych w Rozporządzeniu Ministra Administracji i Cyfryzacji z dnia 21 października 2015 r. w sprawie powiatowej bazy GESUT i krajowej bazy GESUT (Dz. U. z 2015 r. poz. 1938) oraz w Rozporządzeniu Ministra Administracji i Cyfryzacji z dnia 2 listopada 2015 r. w sprawie bazy danych obiektów topograficznych oraz mapy zasadniczej (Dz. U. z 2015 r. poz. 2028), a także do Rozporządzenia Rady Ministrów z dnia 15 października 2012r. w sprawie państwowego systemu odniesień przestrzennych (Dz. U. z 2012 r. poz. 1247 ze zm.) oraz do Rozporządzenia Ministra Rozwoju Regionalnego i Budownictwa z dnia 29 marca 2001 roku w sprawie ewidencji gruntów i budynków (Dz. U. z 2019 r. poz. 393) i dostosowanie formatu baz danych do oprogramowania użytkowanego w PODGiK w Grajewie, tj. do programów EWMAPA v. 12 FB (Firebird 3.04) lub wyższej po uzgodnieniu z PODGiK: - przekształcenie danych dotyczących mapy zasadniczej do postaci cyfrowej i utworzenie zbiorów danych: GESUT, BDOT500, - zeskanowanie analogowych arkuszy map zasadniczych w rozdzielczości co najmniej 400dpi. Rastry po skanowaniu należy skalibrować w oparciu o siatkę kwadratów w układzie 1965/II, - przeliczenie danych archiwalnych sporządzonych w układach lokalnych lub w układzie współrzędnych 1965/II należy przeliczyć do układu PL-2000 pas 7, opierając się na osnowie podstawowej, szczegółowej i pomiarowej, spełniającej wymogi obowiązujących przepisów - przeliczenie współrzędnych punktów sytuacyjno - wysokościowych pomierzonych na osnowę pomiarową przeliczoną podczas modernizacji EGiB Gminy Szczuczyn, - przeliczenie danych wysokościowych do układu PL-EVRF2007-NH, - wykonanie uzgodnień branżowych dotyczących bazy GESUT, Prace zostaną wykonane w myśl przepisów: - Ustawa z dnia 17 maja 1989 r. Prawo geodezyjne i kartograficzne (Dz.U. z 2020 r. poz. 276 ze zm.), - Rozporządzenie Ministra Spraw Wewnętrznych i Administracji z dnia 9 listopada 2011 r. w sprawie standardów technicznych wykonywania geodezyjnych pomiarów sytuacyjnych i wysokościowych oraz opracowywania i przekazywania wyników tych pomiarów do państwowego zasobu geodezyjnego i kartograficznego (Dz. U. z 2011 r., Nr 263 poz. 1572), - Rozporządzenie Ministra Administracji i Cyfryzacji z dnia 21 października 2015 r. w sprawie powiatowej bazy GESUT i krajowej bazy GESUT (Dz. U. z 2015 r. poz. 1938), - Rozporządzenie Ministra Administracji i Cyfryzacji z dnia 2 listopada 2015 r. w sprawie bazy danych obiektów topograficznych oraz mapy zasadniczej (Dz. U. z 2015 r. poz. 2028), - Rozporządzenie Ministra Administracji i Cyfryzacji z dnia 9 stycznia 2012 r. w sprawie ewidencji miejscowości, ulic i adresów (Dz. U. z 2012 r. poz. 125), - Rozporządzenie Rady Ministrów z dnia 15 października 2012 r. w sprawie państwowego systemu odniesień przestrzennych (Dz. U. z 2012 r. poz. 1247 ze zm.), - Rozporządzenie Ministra Administracji i Cyfryzacji z dnia 14 lutego 2012 r. w sprawie osnów geodezyjnych, grawimetrycznych i magnetycznych (Dz. U. z .2012 r. poz. 352), - Rozporządzenie Ministra Rozwoju Regionalnego i Budownictwa z dnia 29 marca 2001 r. w sprawie ewidencji gruntów i budynków (Dz. U. z 2019 r. poz. 393), - Rozporządzenie Ministra Administracji i Cyfryzacji z dnia 8 lipca 2014 r. w sprawie formularzy dotyczących zgłaszania prac geodezyjnych i prac kartograficznych, zawiadomienia o wykonaniu tych prac oraz przekazywania ich wyników do państwowego zasobu geodezyjnego i kartograficznego (Dz.U. z 2014 r. poz. 924), - Rozporządzenie Ministra Administracji i Cyfryzacji z dnia 9 lipca 2014 r. w sprawie udostępniania materiałów państwowego zasobu geodezyjnego i kartograficznego, wydawania licencji oraz wzoru Dokumentu Obliczenia Opłaty (Dz.U. z 2019 r. poz. 434), - Rozporządzenie Ministra Administracji i Cyfryzacji z dnia 5 września 2013 r. w sprawie organizacji i trybu prowadzenia państwowego zasobu geodezyjnego i kartograficznego (Dz.U. z 2013 r. poz. 1183). 4. Ilość i rodzaj Województwo: podlaskie Powiat: grajewski Identyfikator jednostki ewidencyjnej: 200405_5 Ilość obrębów ewidencyjnych: 28: - Obręb ewidencyjny Bęćkowo - ID 200405_5.0001 - Obręb ewidencyjny Brzeźno - ID 200405_5.0002 - Obręb ewidencyjny Bzury - ID 200405_5.0003 - Obręb ewidencyjny Chojnowo - ID 200405_5.0004 - Obręb ewidencyjny Czarnowo - ID 200405_5.0005 - Obręb ewidencyjny Czarnówek - ID 200405_5.0006 - Obręb ewidencyjny Danowo - ID 200405_5.0007 - Obręb ewidencyjny Dołęgi - ID 200405_5.0008 - Obręb ewidencyjny Gutki - ID 200405_5.0009 - Obręb ewidencyjny Jambrzyki - ID 200405_5.0010 - Obręb ewidencyjny Koniecki Małe - ID 200405_5.0011 - Obręb ewidencyjny Kurki - ID 200405_5.0013 - Obręb ewidencyjny Lipnik - ID 200405_5.0014 - Obręb ewidencyjny Mazewo - ID 200405_5.0015 - Obręb ewidencyjny Milewo - ID 200405_5.0016 - Obręb ewidencyjny Niećkowo - ID 200405_5.0017 - Obręb ewidencyjny Niedźwiadna - ID 200405_5.0018 - Obręb ewidencyjny Niedźwiedzkie - ID 200405_5.0019 - Obręb ewidencyjny Obrytki - ID 200405_5.0020 - Obręb ewidencyjny Rakowo - ID 200405_5.0021 - Obręb ewidencyjny Skaje - ID 200405_5.0022 - Obręb ewidencyjny Sokoły - ID 200405_5.0023 - Obręb ewidencyjny Guty - ID 200405_5.0024 - Obręb ewidencyjny Świdry - Awissa - ID 200405_5.0025 - Obręb ewidencyjny Tarachy - ID 200405_5.0026 - Obręb ewidencyjny Wólka - ID 200405_5.0027 - Obręb ewidencyjny Zacieczki - ID 200405_5.0028 - Obręb ewidencyjny Załuski - ID 200405_5.0029 Powierzchnia całkowita obrębów: 10 230 ha, w tym obszar opracowania około 1960 ha. Ilość map zasadniczych: 208 w skali 1:1000, 1 w skali 1:500 Prace zostaną wykonane w oparciu o przepis art. 4 ust. 1b Ustawy Prawo Geodezyjne i Kartograficzne.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 71354100-5
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1. Zamawiający wymaga wniesienia wadium. 2. Ustala się wadium dla całości przedmiotu zamówienia w wysokości:7.000,00 zł, słownie:siedem tysięcy 00/100. 3. Wykonawca wnosi wadium w wybranej przez siebie, wymienionej poniżej, formie: 1) w pieniądzu 2) w poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo - kredytowej, z tym, że zobowiązanie kasy jest zobowiązaniem pieniężnym, 3) w gwarancjach bankowych, 4) w gwarancjach ubezpieczeniowych 5) w poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. z 2019 r. poz. 310, 836 i 1572) 4. Wadium wnoszone w pieniądzu wpłaca się przelewem na rachunek bankowy: PKO BP S.A. Regionalne Centrum Korporacyjne w Białymstoku nr rachunku: 22 1020 1332 0000 1902 0037 9404 z adnotacją: "wadium -Przekształcenie treści mapy zasadniczej z formy analogowej do postaci numerycznej mapy zasadniczej wraz z utworzeniem baz danych: GESUT, BDOT500, dla 28 obrębów ewidencyjnych położonych w jednostce ewidencyjnej Gmina Szczuczyn 200405_5." 5. Wadium wniesione w pieniądzu zamawiający przechowuje na rachunku bankowym. 6. Wadium wniesione w pieniądzu należy złożyć z odpowiednim wyprzedzeniem, tak aby wpłynęło ono na rachunek bankowy Zamawiającego przed upływem terminu składania ofert. Powyższe zalecenie wynika z czasu trwania rozliczeń międzybankowych. Za termin wniesienia wadium w formie pieniężnej przyjmuje się termin uznania na rachunku bankowym Zamawiającego. 7. Wadium wniesione w pieniądzu, zostanie zwrócone wraz z odsetkami wynikającymi z umowy rachunku bankowego, na którym było ono przechowywane, pomniejszone o koszty prowadzenia rachunku banko¬ wego oraz prowizji bankowej za przelew pieniędzy na rachunek bankowy wskazany przez wykonawcę. 8. Wadium wniesione w formie innej niż pieniądz należy złożyć w formie oryginału, razem z ofertą w osobnej kopercie. 9. Polisa, poręczenie, gwarancja lub inny dokument stanowiący formę wadium winno zawierać w swojej treści nieodwołalne i bezwarunkowe zobowiązanie wystawcy dokumentu do zapłaty na rzecz Zamawiającego kwoty wadium na pierwsze pisemne żądanie Zamawiającego. Dokument ten winien obejmować odpowiedzialność za wszystkie przypadki powodujące utratę wadium, określone w art. 46 ust. 4a i 5 ustawy Pzp. 10. W przypadku niezabezpieczenia oferty jedną z określonych w niniejszej specyfikacji form wadium (niewniesienie wadium lub wniesienie w sposób nieprawidłowy) oferta wykonawcy podlegać będzie odrzuceniu. 11. Zamawiający zwróci niezwłocznie wadium wszystkim wykonawcom po wyborze najkorzystniejszej oferty lub unieważnieniu postępowania, z wyjątkiem wykonawcy, którego oferta zostanie wybrana jako najkorzystniejsza. 12. Wykonawcy, którego oferta zostanie wybrana jako najkorzystniejsza, Zamawiający zwróci wadium niezwłocznie po zawarciu umowy. 13. Zamawiający zwróci niezwłocznie wadium na wniosek wykonawcy, który wycofał ofertę przed upływem terminu składania ofert. 14. Zamawiający zwróci wadium wniesione w formie poręczenia lub gwarancji (dot. wadium w formie dokumentu elektronicznego) poprzez złożenie Wykonawcy oświadczenia o zwolnieniu wadium. 15. Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, w przypadku wystąpienia przesłanek określonych w art. 46 ust. 4a i 5 ustawy Pzp. 16. W zakresie wadium obowiązują uregulowania Prawa zamówień publicznych zawarte w art. 45 i 46 Prawa zamówień publicznych.
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający nie określa warunków udziału w postępowaniu dotyczących kompetencji lub uprawnień do prowadzenia określonej działalności zawodowej.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: W celu oceny czy Wykonawca polegając na zdolnościach technicznych lub zawodowych innych podmiotów na zasadach określonych w art.22a ustawy będzie dysponował niezbędnymi zasobami w stopniu umożliwiającym należyte wykonanie zamówienia oraz oceny , czy stosunek łączący Wykonawcę z tymi podmiotami gwarantuje rzeczywisty dostęp do ich zasobów, Zamawiający żąda dokumentów, które określają w szczególności: 1) zakres dostępnych Wykonawcy zasobów innego podmiotu; 2) sposób wykorzystania zasobów innego podmiotu, przez Wykonawcę, przy wykonywaniu zamówienia publicznego; 3) zakres i okres udziału innego podmiotu przy wykonywaniu zamówienia publicznego; 4) czy podmiot, na zdolnościach którego Wykonawca polega w odniesieniu do warunków udziału w postępowaniu dotyczących wykształcenia, kwalifikacji zawodowych lub doświadczenia, zrealizuje usługi, których wskazane zdolności dotyczą. Zamawiający żąda od Wykonawcy, który polega na zdolnościach technicznych lub zawodowych innych podmiotów na zasadach określonych w art. 22a ustawy, przedstawienia w odniesieniu do tych podmiotów następujących dokumentów: 1) zaświadczenia właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzającego, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, wystawionego nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert lub innego dokumentu potwierdzającego, że Wykonawca zawarł porozumienie z właściwym organem podatkowym w sprawie spłat tych należności wraz z ewentualnymi odsetkami lub grzywnami, w szczególności uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu; 2) zaświadczenia właściwej terenowej jednostki organizacyjnej Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego albo innego dokumentu potwierdzającego, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenia społeczne lub zdrowotne, wystawionego nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert lub innego dokumentu potwierdzającego, że Wykonawca zawarł porozumienie z właściwym organem w sprawie spłat tych należności wraz z ewentualnymi odsetkami lub grzywnami, w szczególności uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu; 3) aktualnego odpisu z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia na podstawie art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy. Zamawiający żąda od Wykonawcy przedstawienia dokumentów w celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia z udziału w postępowaniu dotyczących podwykonawcy, któremu zamierza powierzyć wykonanie części zamówienia, a który nie jest podmiotem, na którego zdolnościach technicznych lub zawodowych Wykonawca polega na zasadach określonych w art. 22a ustawy, tj: 1) zaświadczenia właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzającego, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, wystawionego nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert lub innego dokumentu potwierdzającego, że Wykonawca zawarł porozumienie z właściwym organem podatkowym w sprawie spłat tych należności wraz z ewentualnymi odsetkami lub grzywnami, w szczególności uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu; 2)zaświadczenia właściwej terenowej jednostki organizacyjnej Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego albo innego dokumentu potwierdzającego, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenia społeczne lub zdrowotne, wystawionego nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert lub innego dokumentu potwierdzającego, że Wykonawca zawarł porozumienie z właściwym organem w sprawie spłat tych należności wraz z ewentualnymi odsetkami lub grzywnami, w szczególności uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu; 3) aktualnego odpisu z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia na podstawie art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy. Wykonawcy biorący udział w postępowaniu w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej informacji z otwarcia ofert, dotyczącej: a) kwoty jaką Zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia, b) firm oraz adresów Wykonawców, którzy złożyli oferty w terminie. c) ceny, terminu wykonania zamówienia, okresu gwarancji i warunków płatności zawartych w ofertach, przekażą Zamawiającemu oświadczenia Wykonawcy o przynależności albo braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007r. o ochronie konkurencji i konsumentów (Dz.U z 2017 r. poz. 229) z podmiotami, które złożyły oferty w postępowaniu- według wzoru stanowiącego załącznik nr 5 do SIWZ. W przypadku przynależności do tej samej grupy kapitałowej Wykonawca może złożyć wraz z oświadczeniem dokumenty bądź informacje potwierdzające, że powiązania z innym Wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą:

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach