Miejskie Przedsiębiorstwo Gospodarki Mieszkaniowej Spółka Akcyjna ogłasza przetarg
- Adres: 61-884 Poznań, ul. Rybaki 18a
- Województwo: wielkopolskie
- Telefon/fax: tel. 061 6579000 , fax. 061 6579009
- Data zamieszczenia: 2009-04-29
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Miejskie Przedsiębiorstwo Gospodarki Mieszkaniowej Spółka Akcyjna
ul. Rybaki 18a 18a
61-884 Poznań, woj. wielkopolskie
tel. 061 6579000, fax. 061 6579009
REGON: 63023584700000 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.mpgm.poznan.pl
- I.2. Rodzaj zamawiającego: Inny: Osoba prawna utworzona w celu zaspokajania potrzeb o charakterze powszechnym
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Przeglądy przewodów kominowych - II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
1.Przedmiotem niniejszego zamówienia są usługi w zakresie przeglądów przewodów kominowych: 1.1.Okresowa kontrola przewodów kominowych ( dymnych, spalinowych i wentylacyjnych ) polegająca na sprawdzeniu ich technicznej sprawności, zgodnie z art. 62 ust. - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 716300003
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
- II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
- II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak
- II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 98 dni
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.1. Warunki dotyczące zamówienia
- Informacja na temat wadium: Zamawiający nie żąda wniesienia wadium.
- III.2. Warunki udziału
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1. Warunki udziału w postępowaniu O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy: 1.1. posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień; 1.2. posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonywania zamówienia; 1.3.znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia; 1.4. nie podlegają wykluczeniu z niniejszego postępowania z przyczyn określonych w art. 24 ust. 1 i ust. 2 ustawy pzp. 2. Opis sposobu dokonywania oceny spełnienia warunków: 2.1. Zamawiający uzna spełnienie warunków udziału w postępowaniu, o których mowa w pkt 1.1. jeżeli Wykonawca posiada uprawnienia do wykonywania działalności lub czynności, które będą wykonywane przy realizacji zamówień, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień; 2.2.Zamawiający uzna spełnienie warunków udziału w postępowaniu, o których mowa w pkt 1.2 jeżeli Wykonawca złoży wykaz osób wraz z kserokopią dokumentów potwierdzających kwalifikacje zawodowe potwierdzone za zgodność z oryginałem, które będą wykonywać zamówienie wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji, przy czym Zamawiający wymaga, żeby na każdy BOM , przypadała co najmniej jedna osobę posiadająca kwalifikacje mistrza w rzemiośle kominiarskim. - załącznik nr 3 do IDW 2.3.Zamawiający uzna spełnienie warunków udziału w postępowaniu, o których mowa w pkt 1.2. - 1.4. jeżeli Wykonawca złoży oświadczenie zgodne z treścią załącznika nr 2 do IDW. 2.4.Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia muszą wykazać, że: 2.4.1.Warunki opisane w pkt 1.1. i 1.4. spełniają każdy Wykonawca z osobna; 2.4.2.Warunki opisane w pkt 1.2. i 1.3. Wykonawcy spełniają łącznie. 2.5.Ocena spełniania warunków wymaganych od Wykonawców zostanie dokonana na podstawie żądanych w pkt 11 IDW oświadczeń i dokumentów, wg. formuły spełnia - nie spełnia. 2.6.Okoliczności wykluczające z udziału w postępowaniu określają przepisy art. 24 ust. 1 i 2 ustawy pzp.
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1.Oświadczenia i dokumenty niezbędne do dokonania oceny spełniania warunków udziału w postępowaniu 1.1. Dla potwierdzenia spełnienia warunków udziału w postępowaniu, Wykonawcy winni przedłożyć niżej wymienione oświadczenia i dokumenty: 1.1.1. Oświadczenie Wykonawcy, że nie podlega wykluczeniu na podstawie art. 22 ust. 1 i pkt. 1-4 ustawy pzp - załącznik nr 2 do IDW; 1.1.2. Wypełniony formularz oferty - załącznik nr 1 do IDW; 1.1.3. Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert; 1.1.4. Wykaz osób wraz z kserokopią dokumentów potwierdzających kwalifikacje zawodowe potwierdzone za zgodność z oryginałem, które będą wykonywać zamówienie wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji, przy czym Zamawiający wymaga, żeby na każdy BOM , przypadała co najmniej jedna osobę posiadająca kwalifikacje mistrza w rzemiośle kominiarskim. - załącznik nr 3 do IDW. 1.2. Oświadczenia i dokumenty składane w ofercie w przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia: 1.2.1. Oświadczenie wymienione w pkt 1.1.1., winny być przedłożone przez każdego Wykonawcę z osobna; 1.2.2. Dokumenty wymienione w punktach, 1.1.3., winny być przedłożone przez każdego Wykonawcę z osobna. 1.2.3.Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie niniejszego zamówienia powinni ustanowić Pełnomocnika do reprezentowania ich w niniejszym postępowaniu albo do reprezentowania ich w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie niniejszego zamówienia publicznego. W tym celu do oferty musi zostać dołączone stosowne pełnomocnictwo dla Pełnomocnika podpisane przez wszystkich wspólnie ubiegających się o zamówienie Wykonawców. 1.2.4.Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia, w przypadku wybrania ich oferty, zobowiązani będą do przedłożenia Zamawiającemu (jeszcze przed podpisaniem umowy w sprawie zamówienia publicznego), umowy regulującej współpracę tych Wykonawców w zakresie realizacji zamówienia publicznego, którego dotyczy niniejsza SIWZ.
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.mpgm.poznan.pl
- IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Wykonanie przeglądów okresowych rocznych w branży ogólnobudowlanej oraz świadectw charakterystyki energetycznej budynków będących w zarządzie Miejskiego Zakładu Gospodarki Mieszkaniowej Spółka z o.o. w Ostrowie Wielkopolskim w podziale na 2 zadania.
Dodano: 2016-07-13 - Okresowe kontrole stanu technicznego obiektów budowlanych
Dodano: 2016-06-08 - Kontrole okresowe przewodów kominowych oraz instalacji gazowych
Dodano: 2016-04-15 - Budowa kanalizacji sanitarnej w Gminie Śmigiel na terenie wsi Bronikowo i Glińsko - Sieć kanalizacji sanitarnej z przepompowniami ścieków, Glińsko - INSPEKTOR NADZORU
Dodano: 2016-04-15 - Budowa kanalizacji sanitarnej w Gminie Śmigiel na terenie wsi Bronikowo i Glińsko - Sieć kanalizacji sanitarnej z przepompowniami ścieków, Bronikowo - INSPEKTOR NADZORU
Dodano: 2015-09-29 - Wykonanie przeglądów okresowych rocznych w branży ogólnobudowlanej, budynków będących w zarządzie Miejskiego Zakładu Gospodarki Mieszkaniowej Spółka z o.o. w Ostrowie Wielkopolskim
Dodano: 2015-07-01 - Kontrole 5-letnie stanu technicznego obiektów budowlanych
Dodano: 2015-06-08 - Okresowe kontrole stanu technicznego obiektów budowlanych
Dodano: 2015-04-23 - inspektor nadzoru budowlanego projektu KAWKA
Dodano: 2015-04-21 - inspektor nadzoru budowlanego projektu KAWKA
Dodano: 2015-03-20