Przetargi.pl
PRZEGLĄDY OKRESOWE SPRZĘTU POŻARNICZEGO - SPRAWA 17/2019

13 Wojskowy Oddział Gospodarczy ogłasza przetarg

  • Adres: 86-300 Grudziądz, ul. Czwartaków
  • Województwo: kujawsko-pomorskie
  • Telefon/fax: tel. 261 48 32 90, 261 48 32 00 , fax. 261 48 32 22
  • Data zamieszczenia: 2019-03-19
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: 13 Wojskowy Oddział Gospodarczy
    ul. Czwartaków 3
    86-300 Grudziądz, woj. kujawsko-pomorskie
    tel. 261 48 32 90, 261 48 32 00, fax. 261 48 32 22
    REGON: 34090727700000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.13wog.wp.mil.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    PRZEGLĄDY OKRESOWE SPRZĘTU POŻARNICZEGO - SPRAWA 17/2019
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia są okresowe przeglądy sprzętu pożarniczego według zadań następująco: Zadanie nr 1:Przegląd zestawów narzędzi hydraulicznych Zadanie nr 2:Przegląd zestawu narzędzi ratowniczych hydraulicznych Holmatro – zestaw akumulatorowy Zadanie nr 3:Przegląd okresowy pompy „Lukas” P-620 SG i narzędzi hydraulicznych Zadanie nr 4:Przegląd okresowy kompresorów elektrycznych do ładowania butli aparatów powietrznych Zadanie nr 5:Przegląd okresowy kompresora elektrycznego do ładowania butli aparatów powietrznych Bauer Posejdon PE 3000-TE Zadanie nr 6:Przegląd okresowy pił spalinowych Zadanie nr 7:Przegląd okresowy przecinarek spalinowych do stali i betonu Zadanie nr 8:Przegląd okresowy autopompy i układu wodno-pianowego w samochodach pożarniczych Zadanie nr 9:Przegląd okresowy motopomp pożarniczych, pomp pływających, pomp szlamowych i pólszlamowych Zadanie nr 10:Przegląd okresowy agregatów prądotwórczych Zadanie nr 11:Przegląd okresowy oraz kalibracja mierników gazów wybuchowych SCOTT 096 – 3264 Zadanie nr 12:Przegląd okresowy poduszek niskociśnieniowych „Vetter” Zadanie nr 13:Przegląd okresowy poduszek wysokociśnieniowych „ Holmatro” Zadanie nr 14:Przegląd okresowy wentylatorów nadciśnieniowych PH-VP 450 Zadanie nr 15:Przegląd okresowy Agregatu pompowego 8000/8 na przyczepie Zadanie nr 16:Przegląd okresowy motopomp pożarniczych „TOHATSU” Zadanie nr 17:Przegląd okresowy części specjalnej lekkiego samochodu ratowniczo-gaśniczego Mitsubishi L 2002. Zakres wykonania usług przeglądów okresowych określonych jak powyżej należy wykonać co najmniej zgodnie z: 1)Zakresem prac wyszczególnionym w Rozdziale III ust. 3 SIWZ oraz warunkami umowy; 2)Polskimi Normami ogólnie dostępnymi m.in. w Komitecie Normalizacyjnym; 3)Instrukcjami obsługi lub eksploatacji danego urządzenia lub narzędzi oraz obowiązującej dokumentacji techniczno-ruchowej sprzętu.4.4.Wykonawca będzie zobowiązany do świadczenia usług stanowiących przedmiot zamówienia w cyklach jak określono w Rozdziale III ust. 3 SIWZ oraz § 2 ust. 3 OWU – Ogólne Warunki Umowy. 5. Realizacja usług odbywać się będzie w miejscowości Grupa gm. Dragacz ul. Dworcowa - teren Centrum Szkolenia Logistyki (CSLog) i/lub miejscowści Jamy gm. Rogóźno – teren 1 RBLog – Skład Gardeja (w zależności od zadania). 6. Wykonawca realizując usługi na terenie CSLog i 1 RBLog-Skład Gardeja zobowiązany jest do przestrzegania przepisów dotyczących ochrony środowiska, przepisów przeciwpożarowych i porządkowych obowiązujących na terenie wykonywania usługi w danej jednostce. 7. Po zrealizowaniu usługi Wykonawca winien uprzątnąć miejsce, w którym wykonywał czynności związane z realizacją usługi oraz odebrać zużyte części i płyny eksploatacyjne i zabrudzone czyściwa (o ile wystąpią dla danego zadania). 8. Wykonawca udzieli gwarancji na wymienione elementy, materiały oraz wykonaną usługę:  dla zadania nr: 1, 2, 3, 6, 7, 8, 9, 10, 11, 12, 13, 14, 15, 16, 17 - na okres 12 miesięcy.  dla zadania nr: 4, 5 - na okres 6 miesięcy po pierwszym przeglądzie i 6 miesięcy po drugim przeglądzie. od dnia protokolarnego przyjęcia sprzętu po wykonanej usłudze. 9. Okres ważności przeglądu w danym zadaniu musi być zgodny z wymaganiami producenta sprzętu i obowiązującymi w tym zakresie normami (data przeglądu zostanie odnotowana w książce serwisowej sprzętu). 10. Wykonawca wykonując przedmiot zamówienia musi stosować wyposażenie i urządzenia, na swój koszt i we własnym zakresie. 11. Wykonawca oświadcza, iż osoby wykonujące w jego imieniu wszelkie prace związane z realizacją przedmiotu zamówienia posiadają wymagane przeszkolenie, techniczną wiedzę i doświadczenie w przedmiotowym zakresie. 12. Zakazuje się dokonywania wizji lokalnej, zdjęć, nagrań, zbierania danych z wykorzystywaniem aparatów latających, w tym BSP typu „Dron”. 13. Wykonawca oświadcza pod rygorem odpowiedzialności karnej i naliczenia kary umownej z tego tytułu, że osoby wykonujące przeglądy sprzętu pożarniczego będą zatrudnione na umowę o pracę w okresie realizacji zamówienia. Inne ewentualnie osoby, które nie wykonują czynności, o których mowa nie muszą być zatrudnione na umowę o pracę – pozostaje to w gestii Wykonawcy. a) celem udokumentowania zatrudnienia osób jak powyżej: Wykonawca w terminie dwóch dni przed datą zawarcia umowy przedłoży Zamawiającemu Wykaz osób przeznaczonych do realizacji usługi według zadań, gdzie w treści wykazu Wykonawca dokona oznaczenia, które z wyszczególnionych osób są zatrudnione na umowę o pracę ze wskazaniem rodzaju wykonywanych czynności, czasu zatrudnienia danej osoby oraz wymiaru czasu pracy. „Wykaz” winien zostać przedłożony w formie czytelnego pisemnego oświadczenia potwierdzającego stan faktyczny pod rygorem odpowiedzialności karnej. Dane osobowe i inne należy oznaczyć jako chronione, nie podlegające udostępnianiu i jawności zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa. Jeżeli „Wykaz osób” stanowi tajemnicę przedsiębiorstwa Wykonawca winien nadać temu dokumentowi klauzulę „TAJEMNICA PRZEDSIĘBIORSTWA” z załączeniem uzasadnienia zastosowania klauzuli. b) w zakresie kontroli spełniania przez Wykonawcę wymagań, o których mowa w ust. 13, oraz sankcji z tytułu niespełnienia tych wymagań: Wykonawca na etapie realizacji umowy na każde żądanie Zamawiającego, w terminie dwóch dni roboczych od dnia wezwania okaże do wglądu Zamawiającemu oryginalne dokumenty potwierdzające fakt zatrudnienia na podstawie umowy o pracę osób określonych powyżej. Niespełnienie wymagań, o których mowa w pkt. a) i b) skutkować będzie obowiązkiem zapłaty kary umownej przez Wykonawcę w sposób i wysokości określonej w § 8. W przypadku podania przez Wykonawcę nieprawdziwych informacji sprawy te będą przekazane właściwym organom, w których kompetencjach jest rozstrzyganie tego rodzaju działań Wykonawcy. 14. Szczegółowy opis warunków realizacji przedmiotu zamówienia określa Załącznik Nr 2 do SIWZ stanowiący „Ogólne Warunki Umowy”.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 50413200-5
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: nie dotyczy
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający nie wymaga spełnienia szczególnych warunków przez Wykonawców
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Każdy Wykonawca ubiegający się o udzielenie zamówienia publicznego jest zobowiązany do złożenia wraz z ofertą do upływu terminu składania ofert następujących dokumentów: 1)Formularza ofertowego – według wzoru określonego Załącznikiem nr 1 do SIWZ; 2)Oświadczenia, o którym mowa w art. 25a ust. 1 p.z.p. o braku podstaw do wykluczenia oraz o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu – według wzoru określonego Załącznikiem nr 3 do SIWZ. Informacje zawarte w oświadczeniu będą stanowić wstępne potwierdzenie, że Wykonawca nie podlega wykluczeniu oraz spełnia warunki udziału w postępowaniu. W przypadku wspólnego ubiegania się o udzielenie zamówienia publicznego oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia i spełnieniu warunków udziału w postępowaniu składa każdy z Wykonawców ubiegających się o zamówienie. Wykonawca, który zamierza powierzyć wykonanie części zamówienia podwykonawcom, w celu wykazania braku istnienia wobec nich podstaw wykluczenia z udziału w postępowaniu zamieszcza w oświadczeniu, o którym mowa, informacje o podwykonawcach. 3)Pełnomocnictwa do działania innych/ej osób/y w imieniu Wykonawcy w oryginale lub notarialnie poświadczonej kopii pełnomocnictwa – o ile dotyczy. 3.Celem wykazania, że nie występują podstawy do wykluczenia Wykonawców z postępowania na mocy art. 24 ust. 1 pkt. 23 Ustawy, każdy Wykonawca, który złożył ofertę przekazuje Zamawiającemu w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej Zamawiającego – www.13wog.wp.mil.pl, informacji z otwarcia ofert, o której mowa w art. 86 ust. 5 Ustawy, oryginał oświadczenia o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej z Wykonawcami, którzy złożyli oferty. Wraz ze złożeniem oświadczenia, Wykonawca może (o ile dotyczy) przedstawić dowody, że powiązania z innym Wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach