Przetargi.pl
NAPRAWY SPRZĘTU POŻARNICZEGO - sprawa nr 119/2017

13 Wojskowy Oddział Gospodarczy ogłasza przetarg

  • Adres: 86-300 Grudziądz, ul. Czwartaków
  • Województwo: kujawsko-pomorskie
  • Telefon/fax: tel. 261 48 32 90, 261 48 32 00 , fax. 261 48 32 22
  • Data zamieszczenia: 2017-09-20
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: 13 Wojskowy Oddział Gospodarczy
    ul. Czwartaków 3
    86-300 Grudziądz, woj. kujawsko-pomorskie
    tel. 261 48 32 90, 261 48 32 00, fax. 261 48 32 22
    REGON: 34090727700000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.13wog.wp.mil.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    NAPRAWY SPRZĘTU POŻARNICZEGO - sprawa nr 119/2017
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia są naprawy sprzętu pożarniczego zgodnie z określonymi wymaganiami oraz warunkami wyszczególnionymi w OWU, w ilościach i zakresie określonym w Formularzu ofertowym, według zadań następująco: Zadanie nr 1: Wymiana ostrzy nożyc części roboczej CU 3020 GP Zadanie nr 2: Naprawa urządzenia zasysającego motopompy pożarniczej Tohatsu M 8/8 VC72AS Zadanie nr 3: Wymiana łopatek wirnika oraz obudowy wentylatora nadciśnieniowego PH-HP 450 Zadanie nr 4: Wymiana lampy ostrzegawczej stroboskopowej przyczepy wężowej Zadanie nr 5: Naprawa części specjalnej samochodu pożarniczego Star 12.227 LA- LF Zadanie nr 6: Wymiana sit nasady ssawnej samochodu pożarniczego Jelcz P442 DS Zadanie nr 7: Wymiana wskaźnika poziomu środka pianotwórczego oraz poziomu wody samochodu pożarniczego Star 12.227 LA-LF Zadanie nr 8: Naprawa armatury do zasysania wody samochodu pożarniczego Jelcz P442 DS Zadanie nr 9: Naprawa części specjalnej samochodu pożarniczego Scania G440 Zadanie nr 10: Naprawa zbiornika wodnego-metalowego 5000 l samochodu pożarniczego Jelcz P442 DS. Zadanie nr 11: Naprawa części specjalnej samochodu pożarniczego Star 12.227 LA-LF 2. Zakres wykonania napraw sprzętu pożarniczego objętych przedmiotem zamówienia w każdym z zadań, należy wykonać co najmniej zgodnie z: 1) zakresem prac wyszczególnionym poniżej oraz warunkami umowy; 2) instrukcjami obsługi lub eksploatacji danego urządzenia lub narzędzi oraz obowiązującej dokumentacji techniczno-ruchowej danego sprzętu; 3) obowiązującymi przepisami w zakresie wykonywanej usługi. 3. Wymagany zakres czynności: 1) Zadanie nr 1: Wymiana ostrzy nożyc części roboczej CU 3020 GP Rodzaj sprzętu: Nożyce CU 3020 GP rok prod. 1997„Holmatro” (narzędzie hydrauliczne „Holmatro DPU 2060 P „Core”). Ilość sprzętu: 1 szt. Miejsce naprawy: Centrum Szkolenia Logistyki – Grupa, ul. Dworcowa 6a, gm. Dragacz. Zakres czynność obejmuje naprawę niesprawności i nieprawidłowego działania sprzętu stwierdzonego następująco:  wymiana ostrzy nożyc części roboczej. 2) Zadanie nr 2: Naprawa urządzenia zasysającego motopompy pożarniczej Tohatsu M 8/8 VC72AS Rodzaj sprzętu: Motopompa pożarnicza Tohatsu M 8/8 VC72AS rok prod. 2011 nr T-02534. Ilość sprzętu: 1 szt. Miejsce naprawy: Centrum Szkolenia Logistyki – Grupa, ul. Dworcowa 6a, gm. Dragacz. Zakres czynność obejmuje naprawę niesprawności i nieprawidłowego działania sprzętu stwierdzonego następująco:  naprawa urządzenia zasysającego motopompy. 3) Zadanie nr 3: Wymiana łopatek wirnika oraz obudowy wentylatora nadciśnieniowego PH-HP 450 Rodzaj sprzętu: Wentylator nadciśnieniowy PH-HP 450 rok prod. 2012, nr T-02893. Ilość sprzętu: 1 szt. Miejsce naprawy: Centrum Szkolenia Logistyki – Grupa, ul. Dworcowa 6a, gm. Dragacz. Zakres czynność obejmuje naprawę niesprawności i nieprawidłowego działania sprzętu stwierdzonego następująco:  wymiana łopatek wirnika oraz obudowy. 4) Zadanie nr 4: Wymiana lampy ostrzegawczej stroboskopowej przyczepy wężowej Rodzaj sprzętu: Przyczepa wężowa rok prod. 2012 nr rej. UI 01515. Ilość sprzętu: 1 szt. Miejsce naprawy: Centrum Szkolenia Logistyki – Grupa, ul. Dworcowa 6a, gm. Dragacz. Zakres czynność obejmuje naprawę niesprawności i nieprawidłowego działania sprzętu stwierdzonego następująco:  niesprawna lampa ostrzegawcza stroboskopawa kolor niebieski (wymiana). 5) Zadanie nr 5: Naprawa części specjalnej samochodu pożarniczego Star 12.227 LA- LF Rodzaj sprzętu: Samochód pożarniczy Star 12.227 LA-LF rok prod. 2002 nr rej. UG 00260. Ilość sprzętu: 1 szt. Miejsce naprawy: Centrum Szkolenia Logistyki – Grupa, ul. Dworcowa 6a, gm. Dragacz. Zakres czynność obejmuje naprawę niesprawności i nieprawidłowego działania sprzętu stwierdzonego następująco:  wymiana manowakuometra TECSIS EN 837-3;  wymiana manometra obrotów silnika - typ - MTC – 2 – elektroniczny. 6) Zadanie nr 6: Wymiana sit nasady ssawnej samochodu pożarniczego Jelcz P442 DS Rodzaj sprzętu: Samochód pożarniczy JELCZ P442 DS rok prod. 1997 nr rej. UWR 2164. Ilość sprzętu: 1 szt. Miejsce naprawy: Centrum Szkolenia Logistyki – Grupa, ul. Dworcowa 6a, gm. Dragacz. Zakres czynność obejmuje naprawę niesprawności i nieprawidłowego działania sprzętu stwierdzonego następująco:  wymiana sit nasady ssawnej. 7) Zadanie nr 7: Wymiana wskaźnika poziomu środka pianotwórczego oraz poziomu wody samochodu pożarniczego Star 12.227 LA-LF Rodzaj sprzętu: Samochód pożarniczy Star 12.227 LA-LF rok prod. 2001 nr rej. UG 00175. Ilość sprzętu: 1 szt. Miejsce naprawy: miejsce wskazane przez Wykonawcę (siedziba Wykonawcy lub określone miejsce wykonywania napraw będące w dyspozycji Wykonawcy) zapewniające profesjonalną i fachową naprawę sprzętu. Zakres czynność obejmuje naprawę niesprawności i nieprawidłowego działania sprzętu stwierdzonego następująco:  niesprawny wskaźnik poziomu środka pianotwórczego oraz poziomu wody (wymiana). 8) Zadanie nr 8: Naprawa armatury do zasysania wody samochodu pożarniczego Jelcz P442 DS. Rodzaj sprzętu: Samochód pożarniczy JELCZ P442 DS rok prod. 1997 nr rej. UG 05218. Ilość sprzętu: 1 szt. Miejsce naprawy: miejsce wskazane przez Wykonawcę (siedziba Wykonawcy lub określone miejsce wykonywania napraw będące w dyspozycji Wykonawcy) zapewniające profesjonalną i fachową naprawę sprzętu. Zakres czynność obejmuje naprawę niesprawności i nieprawidłowego działania sprzętu stwierdzonego następująco:  naprawa armatury do zasysania wody. 9) Zadanie nr 9: Naprawa części specjalnej samochodu pożarniczego Scania G440 Rodzaj sprzętu: Samochód pożarniczy SCANIA G440 rok prod. 2012 nr rej. UA 02649. Ilość sprzętu: 1 szt. Miejsce naprawy: miejsce wskazane przez Wykonawcę (siedziba Wykonawcy lub określone miejsce wykonywania napraw będące w dyspozycji Wykonawcy) zapewniające profesjonalną i fachową naprawę sprzętu. Zakres czynność obejmuje naprawę niesprawności i nieprawidłowego działania sprzętu stwierdzonego następująco:  niesprawny zawór działka wodno - pianowego dachowego (wymiana);  niesprawny zawór działka wodno - pianowego zderzakowego (wymiana);  naprawa najaśnicy (brak obrotu w lewo i w prawo oraz pion i poziom;  niesprawny wyświetlacz kamery (nie zawsze się załącza - naprawa elektroniki;  niesprawny licznik motogodzin;  niesprawny licznik obrotów autopompy. 10) Zadanie nr 10: Naprawa zbiornika wodnego-metalow. 5000 l samochodu pożarniczego Jelcz P442 DS. Rodzaj sprzętu: Samochód pożarniczy JELCZ P442 DS rok prod. 1994 nr rej. UWR 2146. Ilość sprzętu: 1 szt. Miejsce naprawy: miejsce wskazane przez Wykonawcę (siedziba Wykonawcy lub określone miejsce wykonywania napraw będące w dyspozycji Wykonawcy) zapewniające profesjonalną i fachową naprawę sprzętu. Zakres czynność obejmuje naprawę niesprawności i nieprawidłowego działania sprzętu stwierdzonego następująco:  nieszczelny zbiornik wodny metalowy 5000 l wymaga spawania lub uszczelnienia powłoką żywiczną. 11) Zadanie nr 11: Naprawa części specjalnej samochodu pożarniczego Star 12.227 LA-LF Rodzaj sprzętu: samochód pożarniczy Star 12.227 LA-LF rok prod. 2001 nr rej. UG 00176. Ilość sprzętu: 1 szt. Miejsce naprawy: miejsce wskazane przez Wykonawcę (siedziba Wykonawcy lub określone miejsce wykonywania napraw będące w dyspozycji Wykonawcy) zapewniające profesjonalną i fachową naprawę sprzętu. Zakres czynność obejmuje naprawę niesprawności i nieprawidłowego działania sprzętu stwierdzonego następująco:  niesprawny wskaźnik środka pianotwórczego i poziomu wody;  niesprawne manometry i manowakuometr - nieszczelne trokomaty;  niesprawny zawór dozownika środka pianotwórczego;  niesprawny zawór elektryczno–pneumatyczny do napełniania zbiornika (wycieki);  zgrzyty podczas uruchamiania autopompy;  nieszczelne (poprzecierane) rury rozprowadzające ciepłe powietrze z webasto w przestrzeni armatury wodno – pianowej;  brak oświetlenia w przestrzeni armatury wodno – pianowej (zamontowanie oświetlenia);  niesprawne urządzenie nagłaśniające (ostrzegawcze) ZURA;  wymiana zmurszałych i popękanych uszczelek żaluzji. 4. Wykonawca realizując usługi na terenie CSLog zobowiązany jest do przestrzegania przepisów dotyczących ochrony środowiska, przepisów przeciwpożarowych i porządkowych obowiązujących na terenie danych jednostek. 5. Po zrealizowaniu usługi Wykonawca winien uprzątnąć miejsce, w którym wykonywał czynności związane z realizacją usługi oraz odebrać zużyte części i płyny eksploatacyjne i zabrudzone czyściwa (o ile wystąpią dla danego zadania). 6. Materiały i urządzenia stosowane przy wykonywaniu napraw, winny posiadać atesty, certyfikaty, aprobaty techniczne, wydane przez upoważnione instytucje. Przedmiotowe materiały muszą być nowe i nieużywane. 7. Wykonawca jest zobowiązany do dysponowania w okresie realizacji umowy, odpowiednimi urządzeniami, narzędziami oraz materiałami zapewniającymi należyte wykonanie usługi na swój koszt i we własnym zakresie a także osobami posiadającymi wymagane przepisami prawa uprawnienia lub / i przeszkolenie, techniczną wiedzę i doświadczenie w przedmiocie wykonywania określonych czynności. 8. Wykonawca udzieli gwarancji na wymienione elementy, materiały oraz wykonaną usługę na okres 12-miesięcy licząc od dnia protokolarnego przyjęcia sprzętu po wykonanej usłudze. 9. Wykonawca zobowiązuje się pod rygorem odpowiedzialności karnej i naliczenia kary umownej z tego tytułu, że osoby wykonujące zakres czynności określonych przez Zamawiającego dla danego sprzętu pożarniczego będą (są) zatrudnione na umowę o pracę w okresie realizacji zamówienia. Inne ewentualnie osoby, które nie wykonują czynności, o których mowa nie muszą być zatrudnione na umowę o pracę – pozostaje to w gestii Wykonawcy. a) celem udokumentowania zatrudnienia osób jak powyżej: Wykonawca w terminie dwóch dni przed datą zawarcia umowy przedłoży Zamawiającemu Wykaz osób przeznaczonych do realizacji usługi według zadań, gdzie w treści wykazu Wykonawca dokona oznaczenia, które z wyszczególnionych osób są zatrudnione na umowę o pracę ze wskazaniem rodzaju wykonywanych czynności, czasu zatrudnienia danej osoby oraz wymiaru czasu pracy, „Wykaz” winien zostać przedłożony w formie czytelnego pisemnego oświadczenia potwierdzającego stan faktyczny pod rygorem odpowiedzialności karnej. Dane osobowe i inne należy oznaczyć jako chronione, nie podlegające udostępnianiu i jawności zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa. Jeżeli „Wykaz osób” stanowi tajemnicę przedsiębiorstwa Wykonawca winien nadać temu dokumentowi klauzulę „TAJEMNICA PRZEDSIĘBIORSTWA” z załączeniem uzasadnienia zastosowania klauzuli. b) w zakresie kontroli spełniania przez Wykonawcę wymagań, określonych przez Zamawiającego, oraz sankcji z tytułu niespełnienia tych wymagań: Wykonawca na etapie realizacji umowy na każde żądanie Zamawiającego, w terminie dwóch dni roboczych od dnia wezwania okaże do wglądu Zamawiającemu oryginalne dokumenty potwierdzające fakt zatrudnienia na podstawie umowy o pracę osób określonych powyżej. Niespełnienie wymagań, o których mowa w pkt. a) i b) skutkować będzie obowiązkiem zapłaty kary umownej przez Wykonawcę w sposób i wysokości określonej w Ogólnych Warunków Umowy. W przypadku podania przez Wykonawcę nieprawdziwych informacji sprawy te będą przekazane właściwym organom, w których kompetencjach jest rozstrzyganie tego rodzaju działań Wykonawcy. 10. Szczegółowy opis warunków realizacji przedmiotu zamówienia określają Ogólne Warunki Umowy.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 50413200-5
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający nie wymaga spełnienia szczególnych warunków przez Wykonawców
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy są zdolni do należytego wykonania zamówienia i nie podlegają wykluczeniu w okolicznościach, o których mowa w art. 24 ust. 1 Ustawy. 2. Celem wykazania, że nie występują podstawy do wykluczenia Wykonawców z postępowania na mocy art. 24 ust. 1 pkt. 23 Ustawy, każdy Wykonawca, który złożył ofertę przekazuje Zamawiającemu w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej Zamawiającego – www.13wog.wp.mil.pl, informacji z otwarcia ofert, o której mowa w art. 86 ust. 5 Ustawy, oryginał oświadczenia o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej z Wykonawcami, którzy złożyli oferty. Wraz ze złożeniem oświadczenia, Wykonawca może (o ile dotyczy) przedstawić dowody, że powiązania z innym Wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego. Druk oświadczenia, o którym mowa stanowi Załącznik Nr 4 do SIWZ. 3. Zamawiający może wykluczyć Wykonawcę na każdym etapie postępowania (art. 24 ust. 12 Ustawy). 4. Wykonawca, który podlega wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 pkt 13 i 14 Ustawy oraz 16–20, może przedstawić dowody na to, że podjęte przez niego środki są wystarczające do wykazania jego rzetelności, w szczególności udowodnić naprawienie szkody wyrządzonej przestępstwem lub przestępstwem skarbowym, zadośćuczynienie pieniężne za doznaną krzywdę lub naprawienie szkody, wyczerpujące wyjaśnienie stanu faktycznego oraz współpracę z organami ścigania oraz podjęcie konkretnych środków technicznych, organizacyjnych i kadrowych, które są odpowiednie dla zapobiegania dalszym przestępstwom lub przestępstwom skarbowym lub nieprawidłowemu postępowaniu Wykonawcy. Zdania pierwszego nie stosuje się, jeżeli wobec Wykonawcy, będącego podmiotem zbiorowym, orzeczono prawomocnym wyrokiem sądu zakaz ubiegania się o udzielenie zamówienia oraz nie upłynął określony w tym wyroku okres obowiązywania tego zakazu. Wykonawca nie będzie podlegać wykluczeniu, jeżeli Zamawiający, uwzględniając wagę i szczególne okoliczności czynu Wykonawcy, uzna za wystarczające dowody przedstawione jak powyżej przez Wykonawcę. 5. W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia żaden z Wykonawców nie może podlegać wykluczeniu w okolicznościach, o których mowa w art. 24 ust. 1 Ustawy. Przepisy dotyczące Wykonawcy stosuje się odpowiednio do Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia. Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia np. łącząc się w konsorcja albo tworząc spółki cywilne. Wykonawcy ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. W przypadku, o którym mowa Wykonawca musi złożyć wraz z ofertą stosowne pełnomocnictwo uprawniające do wykonywania określonych czynności w postępowaniu o udzieleniu zamówienia publicznego w formie oryginału pełnomocnictwa do działania innych/ej osób/y w jego imieniu lub notarialnie poświadczoną kopię pełnomocnictwa. 6. Każdy Wykonawca ubiegający się o udzielenie zamówienia publicznego jest zobowiązany do złożenia wraz z ofertą do upływu terminu składania ofert następujących dokumentów: 1) Formularz ofertowy – według wzoru określonego Załącznikiem nr 1 do SIWZ; 2) Oświadczenie, o którym mowa w art. 25a ust. 1 p.z.p. o braku podstaw do wykluczenia oraz o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu – według wzoru określonego Załącznikiem nr 3 do SIWZ. W przypadku wspólnego ubiegania się o udzielenie zamówienia publicznego oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia i spełnieniu warunków udziału w postępowaniu składa każdy z Wykonawców ubiegających się o zamówienie. 3) Oświadczenie potwierdzające spełnienie wymagań w zakresie zatrudnienia – według wzoru określonego Załącznikiem nr 5 do SIWZ. 4) Pełnomocnictwo do działania innych/ej osób/y w imieniu Wykonawcy w oryginale lub notarialnie poświadczonej kopii pełnomocnictwa – o ile dotyczy.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach