Przetargi.pl
Naprawa sprzętu i samochodów pożarniczych - sprawa 85/2019

13 Wojskowy Oddział Gospodarczy ogłasza przetarg

  • Adres: 86-300 Grudziądz, ul. Czwartaków
  • Województwo: kujawsko-pomorskie
  • Telefon/fax: tel. 261 48 32 90, 261 48 32 00 , fax. 261 48 32 22
  • Data zamieszczenia: 2019-09-26
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: 13 Wojskowy Oddział Gospodarczy
    ul. Czwartaków 3
    86-300 Grudziądz, woj. kujawsko-pomorskie
    tel. 261 48 32 90, 261 48 32 00, fax. 261 48 32 22
    REGON: 34090727700000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.13wog.wp.mil.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Naprawa sprzętu i samochodów pożarniczych - sprawa 85/2019
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia jest naprawa sprzętu i samochodów pożarniczych zgodnie z wymaganiami określonymi w Rozdziale III SIWZ oraz warunkami wyszczególnionymi w Załączniku Nr 2 do SIWZ i ilościach określonych w Załączniku nr 1 do SIWZ, według zadań następująco: Zadanie nr 1: naprawa sprzętu pożarniczego Zadanie nr 2: naprawa samochodów pożarniczych 2.Zakres wykonania usług przeglądów okresowych określonych jak powyżej należy wykonać co najmniej zgodnie z: 1)Zakresem prac wyszczególnionym w Rozdziale III ust. 3 SIWZ oraz warunkami umowy; 2)Instrukcją obsługi lub eksploatacji danego sprzętu oraz dokumentacją techniczno–ruchową sprzętu. 3. Wymagany minimalny zakres czynności: 1) Zadanie nr 1: Naprawa sprzętu pożarniczego. 1.Motopompa pożarnicza TOHATSU M8/8 VC72AS rok prod. 2012 - niesprawny kranik paliwa (wymiana)-1 szt. 2.Motopompa pożarnicza TOHATSU M8/8 VC72AS rok prod. 2012 - nie zasysa wody (pompa próżniowa) 1 szt. 3.Motopompa pożarnicza TOHATSU M8/8 VC72AS rok prod. 2011 - nie zasysa wody (pompa próżniowa) 1 szt. 4.Wentylator nadciśnieniowy PH - VP 450 rok prod. 2012 - wypracowane łopatki wentylatora (wymiana) 1 szt. 5.Pilarka spalinowa STIHL MS 290 rok prod. 2007 - brak możliwości uruchomienia pilarki – uszkodzony mechanizm rozruchowy 1 szt. 2) Zadanie nr 2: Naprawa samochodów pożarniczych 1.Samochód pożarniczy SCANIA G440 rok prod. 2012  niesprawny manometr do 25 bar. (wymiana)  niesprawny wyświetlacz licznika mtg. oraz obrotów  silnika (nie zawsze wyświetla)  niesprawne oświetlenie wewnętrzne skrytek oraz  zewnętrzne części specjalnej (LED 24V) 1 szt. 2.Samochód pożarniczy STAR 12.227 LA-LF rok prod. 2001 - niesprawny zawór działka wodno-pianowego - niesprawne oświetlenie zabudowy części specjalnej - niesprawne ogrzewanie przedziału autopompy - niesprawny zamek (kaseta) podestu 1 szt. 3.Samochód pożarniczy STAR 12.227 LA-LF rok prod. 2002 - niesprawny manowakuometr (wymiana) - niesprawny manometr obrotów silnika (wymiana) - niesprawny zawór główny układu wodno- pianowego - autopompa nie zasysa wody (niesprawne trokomaty) 1 szt. 4.Samochód pożarniczy STAR 12.225 LA-LFrok prod. 2004 - niesprawny zawór główny spustowy zbiornika wodnego - niesprawne oświetlenie zabudowy części specjalnej 1 szt. 5.Samochód pożarniczy STAR 142 CJ rok prod. 1997 - niesprawny wskaźnik poziomu wody oraz środka pianotwórczego - niesprawny manometr ciśnienia podawania wody (wymiana) 1 szt. 6.Samochód pożarniczy STAR 142 CJ rok prod. 1997 - autopompa nie zasysa wody (niesprawne trokomaty) - niesprawny wskaźnik poziomu wody oraz środka pianotwórczego 1 szt. 7.Samochód pożarniczy STAR 142 CJ rok prod. 1998 - autopompa nie zasysa wody (niesprawne trokomaty) - niesprawny wskaźnik poziomu wody oraz środka pianotwórczego 1 szt. 8.Samochód pożarniczy JELCZ 014 P-442DS rok prod. 1997  niesprawne manowakuometry (2szt. wymiana)  niesprawne oświetlenie zewnętrzne części specjalnej (skorodowane elementy – wymiana 5 lamp na typu LED)  niesprawne oświetlenie skrytek pojazdu (skorodowane elementy – wymiana na typ LED) 1 szt. 9 Samochód pożarniczy STAR 12.227 LA-LF rok prod. 2001  niesprawny manowakuometr (wymiana)  niesprawny zawór główny układu wodno-pianowego  brak możliwości zasysania wody (niesprawne trokomaty)  niesprawny wskaźnik poziomu wody oraz środka pianotwórczego  niesprawny obrotomierz pracy autopompy  uszczelki żaluzji zmurszłe i popękane (wymiana)  niesprawna jedna żaluzja - zużyta blokada prowadnicy (do wymiany)  niesprawne oświetlenie zewnętrzne (skorodowane elementy – wymiana na typ LED)  lampy w maszcie oświetleniowym posiadają skorodowane elementy optyczne do wymiany 4 lampy o mocy 500W lub na typ LED o odpowiedniej mocy i zabezpieczeniu IP65  niesprawne amortyzatory podestów i skrzyni na pojeździe (do wymiany 8 szt.)  wyblakłe lampy sygnalizacyjne pojazdu (do wymiany 3 szt.) 1 szt. Wykonawca wykonując przedmiot zamówienia musi dysponować, odpowiednimi urządzeniami / narzędziami i materiałami zapewniającymi należyte wykonanie usługi na swój koszt i we własnym zakresie. 4.Realizacja usług odbywać się będzie w miejscowości Grupa gm. Dragacz ul. Dworcowa 6 - teren Centrum Szkolenia Logistyki (CSLog). 5.Wykonawca realizując usługi na terenie CSLog zobowiązany jest do przestrzegania przepisów dotyczących ochrony środowiska, przepisów przeciwpożarowych i porządkowych obowiązujących na terenie wykonywania usługi w danej jednostce. 6.Po zrealizowaniu usługi Wykonawca winien uprzątnąć miejsce, w którym wykonywał czynności związane z realizacją usługi oraz odebrać zużyte części i płyny eksploatacyjne i zabrudzone czyściwa (o ile wystąpią dla danego zadania). 7.Wykonawca jest zobowiązany do udzielenia gwarancji na wymienione elementy, materiały oraz wykonaną usługę na okres od 12 do 36 miesięcy od dnia protokolarnego przyjęcia sprzętu / pojazdu po wykonanej usłudze. 8.Wykonawca wykonując przedmiot zamówienia musi stosować wyposażenie i urządzenia, na swój koszt i we własnym zakresie. 9.Wykonawca oświadcza, iż osoby wykonujące w jego imieniu wszelkie prace związane z realizacją przedmiotu zamówienia posiadają wymagane przeszkolenie, techniczną wiedzę i doświadczenie w przedmiotowym zakresie. 10.Zakazuje się dokonywania podczas wizji lokalnej oraz realizacji umowy, zdjęć, nagrań, zbierania danych z wykorzystywaniem aparatów latających, w tym BSP typu „Dron”. 11.Zamawiający wymaga od Wykonawcy lub jego podwykonawcy (o ile dotyczy) aby co najmniej 3-osoby wykonujące usługi były zatrudnione na umowę o pracę, Wykonawca lub podwykonawca jest zobowiązany zatrudnić lub zatrudniać na umowę o pracę co najmniej na czas realizacji umowy zawartej pomiędzy Wykonawcą a Zamawiającym. a)celem udokumentowania zatrudnienia osób, jak powyżej: Wykonawca w terminie nie później niż 3-dni robocze od daty zawarcia umowy jest zobowiązany do przedłożenia Zamawiającemu „Wykazu pracowników realizujących usługi” z oznaczeniem osób zatrudnionych na umowę o pracę i wskazaniem czasu zatrudnienia danej osoby oraz wymiaru czasu pracy – Wykonawca przedkłada „Wykaz…” w formie czytelnego pisemnego oświadczenia potwierdzającego stan faktyczny pod rygorem odpowiedzialności karnej. Dane osobowe i inne należy oznaczyć jako chronione, nie podlegające udostępnianiu i jawności zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa. Jeżeli „Wykaz pracowników …” stanowi tajemnicę przedsiębiorstwa Wykonawca winien nadać temu dokumentowi odpowiednie klauzule. Zmiana osób zatrudnionych na podstawie umów o pracę jak powyżej wymaga złożenia przez Wykonawcę pisemnego uaktualnionego wykazu pracowników w zakresie jak powyżej. b)w zakresie kontroli spełniania przez Wykonawcę wymagań, o których mowa w Rozdziale III ust. 11 SIWZ (zgodnie z art. 29 ust. 3a p.z.p.), oraz sankcji z tytułu niespełnienia tych wymagań: Wykonawca na etapie realizacji umowy na każde żądanie Zamawiającego, w terminie dwóch dni roboczych od dnia wezwania okaże Zamawiającemu dokumenty oryginalne potwierdzające zatrudnienie na podstawie umowy o pracę osób, o których mowa powyżej. Niespełnienie wymagań określonych w Rozdziale III ust. 11 pkt. a) i b) skutkować będzie obowiązkiem zapłaty przez Wykonawcę kary umownej w sposób i wysokości określonej w warunkami umowy – Załącznik Nr 2 do SIWZ. W przypadku podania przez Wykonawcę nieprawdziwych informacji sprawy te będą przekazane właściwym organom, w których kompetencjach jest rozstrzyganie tego rodzaju działań Wykonawcy. 4.Zamawiający umożliwia, dokonanie przez Wykonawców wizji lokalnej sprzętu i samochodów w celu przygotowania oferty: 1)o zamiarze uczestnictwa w wizji lokalnej należy poinformować Zamawiającego pisemnie lub/i faksem lub/i e-mail – sprawa numer 85/2019, Zamawiający w odpowiedzi na zgłoszenie wyznaczy termin dokonania wizji lokalnej; 2)osoby, które będą okazywać przedmiot zamówienia są upoważnione do udostępnienia terenu w zakresie jego okazania. Prowadzenie jakichkolwiek ustaleń z osobami nie jest wiążące. Wszelkie merytoryczne zapytania należy kierować pisemnie bezpośrednio na adres Zamawiającego. 3)dokonania wizji lokalnej w miejscu wykonywania zamówienia może dokonać przedstawiciel Wykonawcy ubiegający się o udzielenie zamówienia, który udostępni przed rozpoczęciem wizji lokalnej imienne upoważnienie do reprezentowania Wykonawcy, oraz dowód tożsamości; 4)z przeprowadzonej wizji lokalnej zostanie sporządzony protokół (Załącznik Nr 8 do SIWZ). Zamawiający nie przewiduje udzielania wyjaśnień podczas wizji lokalnej, wizja ma służyć okazaniu sprzętu / samochodów pożarniczych. 12.Szczegółowy opis warunków realizacji przedmiotu zamówienia określa Załącznik Nr 2 do SIWZ stanowiący „Ogólne Warunki Umowy”.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 50413200-5
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Nie dotyczy
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający nie wymaga spełnienia przez Wykonawców szczególnych warunków
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1.Każdy Wykonawca ubiegający się o udzielenie zamówienia publicznego jest zobowiązany do złożenia wraz z ofertą do upływu terminu składania ofert następujących dokumentów: 1)Formularza ofertowego – według wzoru określonego Załącznikiem nr 1 do SIWZ; 2)Oświadczenia, o którym mowa w art. 25a ust. 1 p.z.p. o braku podstaw do wykluczenia oraz o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu – według wzoru określonego Załącznikiem nr 3 do SIWZ. Informacje zawarte w oświadczeniu będą stanowić wstępne potwierdzenie, że Wykonawca nie podlega wykluczeniu oraz spełnia warunki udziału w postępowaniu. W przypadku wspólnego ubiegania się o udzielenie zamówienia publicznego oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia i spełnieniu warunków udziału w postępowaniu składa każdy z Wykonawców ubiegających się o zamówienie. Wykonawca, który zamierza powierzyć wykonanie części zamówienia podwykonawcom, w celu wykazania braku istnienia wobec nich podstaw wykluczenia z udziału w postępowaniu zamieszcza w oświadczeniu, o którym mowa, informacje o podwykonawcach. 3)Pełnomocnictwa do działania innych/ej osób/y w imieniu Wykonawcy w oryginale lub notarialnie poświadczonej kopii pełnomocnictwa – o ile dotyczy. 2.Celem wykazania, że nie występują podstawy do wykluczenia Wykonawców z postępowania na mocy art. 24 ust. 1 pkt. 23 Ustawy, każdy Wykonawca, który złożył ofertę przekazuje Zamawiającemu w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej Zamawiającego – www.13wog.wp.mil.pl, informacji z otwarcia ofert, o której mowa w art. 86 ust. 5 Ustawy, oryginał oświadczenia o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej z Wykonawcami, którzy złożyli oferty. Wraz ze złożeniem oświadczenia, Wykonawca może (o ile dotyczy) przedstawić dowody, że powiązania z innym Wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego. Druk oświadczenia, o którym mowa stanowi Załącznik Nr 4 do SIWZ. 3.Jeżeli będzie to niezbędne do zapewnienia odpowiedniego przebiegu postępowania, Zamawiający może na każdym etapie postępowania wezwać Wykonawców do złożenia wszystkich lub niektórych oświadczeń lub dokumentów potwierdzających, że nie podlegają wykluczeniu, a jeżeli zachodzą uzasadnione podstawy do uznania, że złożone uprzednio oświadczenia lub dokumenty nie są już aktualne, do złożenia aktualnych oświadczeń lub dokumentów. 4.Wykonawca nie jest zobowiązany do złożenia w odpowiedzi na wezwanie Zamawiającego oświadczeń potwierdzających okoliczności, o których mowa w art. 25 ust. 1 pkt. 3 (brak podstaw do wykluczenia), jeżeli Zamawiający posiada oświadczenia lub dokumenty dotyczące danego Wykonawcy lub może je uzyskać za pomocą bezpłatnych i ogólnodostępnych baz danych, w szczególności rejestrów publicznych w rozumieniu ustawy z dnia 17 lutego 2005 r. o informatyzacji działalności podmiotów realizujących zadania publiczne (Dz.U. z 2019 r., poz. 700 z późn.zm). 5.Oświadczenie, o którym mowa w Rozdziale VII ust. 2 pkt. 2 SIWZ, dotyczące Wykonawcy oraz dotyczące podwykonawców, składane są w oryginale. 6.Poświadczenia za zgodność z oryginałem dokonuje odpowiednio Wykonawca, Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia publicznego albo podwykonawca, w zakresie dokumentów, które każdego z nich dotyczą. 7.Dokumenty sporządzone w języku obcym są składane wraz z tłumaczeniem na język polski. 8.Zamawiający może żądać od Wykonawcy przedstawienia tłumaczenia na język polski wskazanych przez Wykonawcę i pobranych samodzielnie przez Zamawiającego dokumentów

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą:

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach