Przetargi.pl
Przeglądy, konserwacje oraz naprawy sprzętu medycznego

Szpital Ogólny w Wysokiem Mazowieckiem ogłasza przetarg

  • Adres: 18-200 Wysokie Mazowieckie, ul. Szpitalna
  • Województwo: podlaskie
  • Telefon/fax: tel. 864 775 501 , fax. 862 752 047
  • Data zamieszczenia: 2021-02-24
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Szpital Ogólny w Wysokiem Mazowieckiem
    ul. Szpitalna 5
    18-200 Wysokie Mazowieckie, woj. podlaskie
    tel. 864 775 501, fax. 862 752 047
    REGON: 45066623600000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.szpitalwysmaz.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Przeglądy, konserwacje oraz naprawy sprzętu medycznego
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia jest usługa na przeglądy, konserwacje oraz naprawy sprzętu medycznego dla potrzeb Szpitala Ogólnego w Wysokiem Mazowieckiem. Oferent przystępujący do przetargu winien przystąpić do całości zamówienia lub do danego pakietu zachowując numer ustalony przez Zamawiającego. Oferty cząstkowe (do wybranych pozycji )będą odrzucone. 2. Zamawiający dopuszcza możliwość składania ofert częściowych ( do pakietu ). 3. Opis przedmiotu zamówienia, wielkość i zakres: Przedmiotem zamówienia składa się z następujących pakietów : Pakiet nr 1: Sprzęt różny Pakiet nr 2: Aparaty RTG Pakiet nr 3: Ultrasonografy Pakiet nr 4: Konsole, optyki, piły Pakiet nr 5: Piły i wiertarki Pakiet nr 6: Aparat do badania słuchu Pakiet nr 7: Duodenoskopy, gastroskopy, kolonoskopy Pakiet nr 8: Duodenoskopy, kolonoskop, gastroskopy, bronchofiberoskopy, videobronchoskopy Pakiet nr 9: Aparat urodynamiczny Pakiet nr 10: Analizator Pakiet nr 11: Aparat nerkozastępczy Pakiet nr 12: Pompy infuzyjne, systemy infuzyjne Pakiet nr 13: Aparaty do znieczuleń Pakiet nr 14: Aparaty do znieczuleń Pakiet nr 15: Endoskop Pakiet nr 16: Sprzęt manualny do badań serologicznych Pakiet nr 17: Sterylizatory Pakiet nr 18: System radiografii pośredniej Pakiet nr 19: Myjnie Pakiet nr 20: Myjnie Pakiet nr 21: Histeroskop, morcelator Pakiet nr 22: Aparat do znieczuleń Pakiet nr 23: Analizator parametrów krytycznych Pakiet nr 24: Napędy ortopedyczne Pakiet nr 25: Tor wizyjny laparoskopowy Pakiet nr 26: Tor wizyjny artroskopowy, narzędzia artroskopowe Pakiet nr 27: Urządzenie do chirurgii tarczycy Pakiet nr 28: Skaner do płyt obrazowych Pakiet nr 29: Laryngofiberoskop Pakiet nr 30: Stacja uzdatniania wody Pakiet nr 31: Ssaki Pakiet nr 32: Pompy infuzyjne, podgrzewacze płynów infuzyjnych Pakiet nr 33: Sprzęt rehabilitacyjny Pakiet nr 34: Kardiomonitory, respiratory, defibrylatory Pakiet nr 35: Myjnie Pakiet nr 36: Angiograf Pakiet nr 37: Tomograf komputerowy Pakiet nr 38: Videoprocesor Przedmiot zamówienia obejmuje wszelkie niezbędne czynności wymagane w celu dopuszczenia sprzętu medycznego do dalszego użytkowania zgodnie z zaleceniami producenta sprzętu wynikających z przepisów bhp, napraw i przeglądów zapewniających sprawną i bezpieczną eksploatację Aparatury i sprzętu medycznego w tym: - utrzymanie sprawności techniczno-eksploatacyjnej urządzeń objętych niniejszym zamówieniem, - konserwacje i zachowanie gotowości eksploatacyjnej , - przeprowadzenie okresowych przeglądów i konserwacji , - prowadzenie paszportów technicznych sprzętu medycznego, - prowadzenie kart naprawy urządzeń, - sporządzanie notatek o stanie urządzeń w tym nie nadających się do naprawy - wydawanie orzeczeń o stanie technicznym aparatu. 4. Częstotliwość przeglądów strony ustalają na czasookres wyszczególniony w Formularzu cenowym. 5. Wykonawca zobowiązuje się do wykonania czynności przeglądowo-konserwacyjnych zgodnie z właściwościami danego sprzętu/aparatury, obowiązującymi instrukcjami, standardami, normą po pisemnym zgłoszeniu upoważnionego pracownika Zamawiającego. Konieczność przeprowadzenia napraw lub wymiany części zamiennych na nowe Wykonawca będzie uzgadniał z Zamawiającym, z podaniem przewidzianych kosztów w formie kalkulacji cenowej/kosztorysu. Wykonanie ich nastąpi po akceptacji kalkulacji cenowej/kosztorysu przez Dyrektora Zamawiającego. 6. Wykonawca będzie realizował przedmiot zamówienia osobami przeszkolonymi, posiadającymi stosowne kwalifikacje i uprawnienia, zgodnie z wymogami producenta sprzętu medycznego oraz obowiązującymi normami i odnośnymi przepisami w tym bhp. 7. Osoby biorące udział w realizacji niniejszego zamówienia muszą być przeszkolone w zakresie przeglądów sprzętu objętego ofertą. 8. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera Załącznik Nr 1 – Formularz cenowy, który jest integralną częścią SIWZ .
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 50400000-9
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą:

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach