Szpital Wojewódzki w Łomży im. Kardynała Stefana Wyszyńskiego ogłasza przetarg
- Adres: 18404 Łomża, Al. Piłsudskiego
- Województwo: podlaskie
- Telefon/fax: tel. 864 733 610 , fax. 864 733 210
- Data zamieszczenia: 2018-06-26
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Szpital Wojewódzki w Łomży im. Kardynała Stefana Wyszyńskiego
Al. Piłsudskiego 11
18404 Łomża, woj. podlaskie
tel. 864 733 610, fax. 864 733 210
REGON: 45066502400000 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.szpital-lomza.pl
- I.2. Rodzaj zamawiającego: Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
ŚWIADCZENIE KOMPLEKSOWYCH USŁUG SERWISOWYCH URZĄDZEŃ MEDYCZNYCH FIRMY SIEMENS DLA SZPITALA WOJEWÓDZKIEGO W ŁOMŻY - II.1.2. Rodzaj zamówienia:
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
Przedmiotem zamówienia jest świadczenie kompleksowych usług serwisowych aparatury medycznej do diagnostyki obrazowej i ultrasonografii poniższych urządzeń medycznych firmy SIEMENS: Aparat RTG AXIOM Aristos FX Plus Aparat RTG AXIOM Luminos dRF Aparat USG ACUSON Antares Premium Edition Aparat USG ACUSON X300 WORLD WIDE – 2 szt Aparat RTG ARCADIS Varic Aparat RTG POLYMOBIL PLUS Aparat ANGIOGRAF Artis Zee floor od 23.12.2018r (aparat na gwarancji) Stacja Hemodynamiki Sensis od 23.12.2018r (aparat na gwarancji) dla Szpitala Wojewódzkiego w Łomży zwanego dalej Zamawiającym. 2. Szczegółowy zakres zamówienia został określony w Załączniku nr 1 do SIWZ. Warunki dotyczące realizacji zamówienia zostały określone we wzorze umowy stanowiącym Załącznik nr 7 do SIWZ. - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 50400000-9
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.1. Warunki dotyczące zamówienia
- Informacja na temat wadium: 1. Zamawiający żąda od Wykonawców wniesienia wadium w wysokości 9.000,00 zł (słownie: dziewięć tysięcy złotych 00/100) 2. Wadium wnosi się przed upływem terminu składania ofert. 3. Wadium może być wnoszone w jednej lub kilku następujących formach: 1) pieniądzu; 2) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym; 3) gwarancjach bankowych; 4) gwarancjach ubezpieczeniowych; 5) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. z 2014 r. poz. 1804 oraz z 2015 r. poz. 978 i 1240). 4. Wadium wnoszone w pieniądzu wpłaca się przelewem na rachunek bankowy Zamawiającego, tj.: Hexa Bank Spółdzielczy w Piątnicy – nr 31 8762 0009 0004 6819 2000 0030 5. Wadium wniesione w pieniądzu musi być opisane w sposób umożliwiający jego identyfikację, poprzez podanie nr sprawy: ZT-SZP-226/01/27/2018 6. Skuteczne wniesienie wadium w pieniądzu następuje z chwilą uznania środków pieniężnych na rachunku bankowym Zamawiającego, o którym mowa w pkt 4 powyżej, przed upływem wyznaczonego terminu składania ofert (tj. przed upływem dnia i godziny terminu składania ofert). 7. W przypadku wadium wnoszonego w innej formie niż pieniądz, oryginał dokumentu należy złożyć w osobnej kopercie w kancelarii Zamawiającego przed upływem wyznaczonego terminu składania ofert (tj. przed upływem dnia i godziny terminu składania ofert). 8. Zamawiający zastrzega, że w przypadku wadium wniesionego w formie innej niż pieniądz, z treści dokumentu gwarancji/poręczenia powinno wynikać bezwarunkowe, nieodwołalne zobowiązanie gwaranta/poręczyciela do zapłacenia Zamawiającemu każdej kwoty do łącznej maksymalnej wysokości kwoty wadium, na pierwsze pisemne żądanie zapłaty, podpisane przez osobę upoważnioną oraz zawierające oświadczenie o podstawie do zatrzymania wadium zgodnie z art 46 ust. 4a i 5 ustawy PZP. 9. Zamawiający zaleca, aby kopia dokumentu świadczącego o wniesieniu wadium została dołączona do oferty. 10. Zamawiający zwraca wadium zgodnie z warunkami określonymi w art. 46 ustawy PZP. 11. Zamawiający zatrzymuje wadium na warunkach określonych w art. 46 ust. 4a i 5 ustawy PZP.
- III.2. Warunki udziału
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: W sprawach nieuregulowanych w niniejszej SIWZ zastosowanie mają przepisy rozporządzenia Ministra Rozwoju z dnia 26 lipca 2016 r. w sprawie dokumentów, jakich może żądać zamawiający od wykonawcy w postępowaniu o udzielenie zamówienia (Dz.U. z 2016 r. poz. 1126). Wykonawca składa wraz z ofertą: 1) Formularz oferty (wg załącznika nr 2 do SIWZ), 2) Pełnomocnictwo (jeżeli dotyczy) 3) Zobowiązanie podmiotu trzeciego (jeżeli dotyczy) Wykonawca, w terminie 3 dni od zamieszczenia na stronie internetowej informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5 ustawy PZP, przekazuje Zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy PZP. Wraz ze złożeniem oświadczenia, Wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym Wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia. Wzór oświadczenia o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy PZP, stanowi załącznik nr 4 do SIWZ.
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Wykonanie usługi okresowych przeglądów technicznych, bieżących napraw i konserwacji aparatury medycznej dopuszczające tą aparaturę do bezpiecznego użytkowania
Dodano: 2023-11-13 - Wykonanie usługi okresowych przeglądów technicznych, bieżących napraw i konserwacji aparatury medycznej dopuszczające tą aparaturę do bezpiecznego użytkowania
Dodano: 2023-07-19 - „Wykonanie usługi przeglądów technicznych i konserwacji aparatury i sprzętu medycznego SP ZOZ w Łapach – część I”
Dodano: 2023-05-23 - Przeglądy, konserwacje oraz naprawy sprzętu medycznego
Dodano: 2021-02-24 - Przeglądy, konserwacje oraz naprawy sprzętu medycznego
Dodano: 2020-10-13 - Usługa na przeglądy, konserwacje oraz naprawy sprzętu medycznego
Dodano: 2020-01-08 - Usługa na przeglądy, konserwacje oraz naprawy sprzętu medycznego
Dodano: 2019-09-25 - Usługa na przeglądy , konserwacje oraz naprawy sprzętu medycznego .
Dodano: 2018-09-28 - Usluga na przeglądy , naprawy i serwisowanie sprzetu medycznego.
Dodano: 2018-08-02 - Wykonywanie okresowych przeglądów technicznych, konserwację i naprawę aparatury medycznej
Dodano: 2017-06-12