Przetargi.pl
Dostawa wyposażenia i pomocy dydaktycznych w ramach projektu „Kompetentny od przedszkola 2 – zapewnienie wysokiej jakości oferty edukacji przed szkolnej rozwijającej kompetencje kluczowe i właściwe postawy dzieci w gminie Dobrzyniewo Duże”, nr UDA-RPPD.03.01.01-20-0366/19-00, a także dostawa sprzętu multimedialnego oraz wyposażenia RTV na potrzeby Urzędu Gminy

Gmina Dobrzyniewo Duże ogłasza przetarg

  • Adres: 16-002 Dobrzyniewo Duże, ul. Białostocka
  • Województwo: podlaskie
  • Telefon/fax: tel. 857 428 155 , fax. 857 197 147
  • Data zamieszczenia: 2021-02-24
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Dobrzyniewo Duże
    ul. Białostocka 25
    16-002 Dobrzyniewo Duże, woj. podlaskie
    tel. 857 428 155, fax. 857 197 147
    REGON: 50659250000000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.dobrzyniewo.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Dostawa wyposażenia i pomocy dydaktycznych w ramach projektu „Kompetentny od przedszkola 2 – zapewnienie wysokiej jakości oferty edukacji przed szkolnej rozwijającej kompetencje kluczowe i właściwe postawy dzieci w gminie Dobrzyniewo Duże”, nr UDA-RPPD.03.01.01-20-0366/19-00, a także dostawa sprzętu multimedialnego oraz wyposażenia RTV na potrzeby Urzędu Gminy
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    3.1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa wyposażenia i pomocy dydaktycznych w ramach projektu „Kompetentny od przedszkola 2 – zapewnienie wysokiej jakości oferty edukacji przed szkolnej rozwijającej kompetencje kluczowe i właściwe postawy dzieci w gminie Dobrzyniewo Duże”, nr UDA-RPPD.03.01.01-20-0366/19-00”, a także dostawa sprzętu multimedialnego oraz wyposażenia RTV na potrzeby Urzędu Gminy. 3.2. Zamówienie podzielone jest na trzynaście części/zadań: 1. Wyposażenie w pomoce dydaktyczne do zajęć terapeutycznych, 2. Pomoce do zajęć plastycznych, plastyczno-florystycznych, 3. Pomoce do zajęć sportowych i tanecznych, 4. Wyposażenie w pomoce dydaktyczne do zajęć związanych z tematyka ekologiczną, 5. Wyposażenie w pomoce dydaktyczne do zajęć o tematyce przedsiębiorczości, oszczędzania, racjonalnego gospodarowania pieniędzmi, robienia przemyślanych zakupów, 6. Wyposażenie w pomoce dydaktyczne do zajęć rozwijających logiczne i analityczne myślenie, pomoce do zajęć nauki kodowania, 7. Wyposażenie w pomoce dydaktyczne do zajęć związanych z muzyką i teatrem, 8. Wyposażenie w pomoce dydaktyczne do nauki języka angielskiego, 9. Wyposażenie i środki trwałe - sprzęt interaktywny, RTV, 10. Wyposażenie - sprzęt AGD, 11. Wartości niematerialne i prawne: pomoce dydaktyczne książki i płyty CD, audiobooki, 12. Dostawa sprzętu multimedialnego oraz wyposażenia RTV na potrzeby Urzędu Gminy (I), 13. Dostawa sprzętu multimedialnego oraz wyposażenia RTV na potrzeby Urzędu Gminy (II). 3.3. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia został określony w Załączniku nr 1 do SIWZ. 3.4. Opis przedmiotu zamówienia według kodów i nazw określonych we Wspólnym Słowniku Zamówień (CPV): 39162100-6 Pomoce dydaktyczne 22120000-7 Wydawnictwa 32321300-2 Materiały audiowizualne 32322000-6 Urządzenia multimedialne 37500000-3 Gry i zabawki, wyposażenie parków zabaw 37524100-8 Gry edukacyjne 38900000-4 Różne przyrządy do badań lub testowania 48190000-6 Pakiety oprogramowania edukacyjnego 30213200-7 Komputer tablet 32340000-8 Mikrofony i głośniki 39141000-2 Meble i wyposażenie kuchni 39162000-5 Pomoce naukowe 39162110-9 Sprzęt dydaktyczny 39162200-7 Pomoce i artykuły szkoleniowe 39298900-6 Różne wyroby dekoracyjne 39700000-9 Sprzęt gospodarstwa domowego 39720000-5 Sprzęt gospodarstwa domowego inny niż elektryczny 3.5. Szczegółowe warunki realizacji zamówienia dotyczące wszystkich części postępowania zawarte są w szczegółowym opisie przedmiotu zamówienia stanowiącym Załącznik nr 1 do SIWZ oraz we wzorze umowy stanowiącym Załącznik nr 6 do SIWZ. 3.6. Dostarczone przedmioty w ramach realizacji niniejszego zamówienia w przypadku wszystkich części, muszą być fabrycznie nowe, wolne od wad, wykonane przy użyciu bezpiecznych technologii oraz dopuszczone do stosowania w placówkach szkolnych. 3.7. Przedmiot zamówienia w ramach każdej części postępowania powinien spełniać wymagania bezpieczeństwa i higieny oraz posiadać odpowiednie certyfikaty lub atesty wymagane obowiązującymi przepisami prawa oraz posiadać oznaczenia CE. Produkty, które tego wymagają muszą posiadać niezbędne certyfikaty bezpieczeństwa, atesty, świadectwa jakości i spełniać wszelkie wymogi określone obowiązującymi normami i przepisami prawa. Dokumenty, potwierdzające ww. wymagania Wykonawca zobowiązany będzie dostarczyć wraz z dostawą przedmiotu zamówienia. 3.8. Jeżeli w SIWZ użyte są znaki towarowe, patenty lub pochodzenie, źródło lub poszczególny proces, który charakteryzuje produkty lub usługi dostarczane przez konkretnego Wykonawcę – Zamawiający dopuszcza składanie ofert z rozwiązaniami równoważnymi, o ile zapewnią one zgodność realizacji przedmiotu zamówienia z SIWZ. Dopuszcza się składanie ofert o równoważnych parametrach użytkowych, funkcjonalnych i jakościowych, jednak parametry oferowanych produktów musza być na poziomie nie niższym niż opisane w SIWZ. Do Wykonawcy należy udowodnienie, iż oferowany zamiennik spełnia warunki zamówienia w zakresie równoważności. Podane przez Zamawiającego ewentualne nazwy produktów lub znaki towarowe mają wyłącznie charakter przykładowy, a ich wskazanie ma na calu określenie oczekiwanego standardu użytkowego, funkcjonalnego i jakościowego. 3.9. Wykonawca, w przypadku wszystkich części zamówienia obowiązany jest trwale oznakować produkty stanowiące zasadnicze elementy przedmiotu zamówienia znakami graficznymi i napisami wynikającymi z aktualnie obowiązującej Instrukcji oznakowania przedsięwzięć dofinansowywanych ze środków zewnętrznych, adekwatnie do programu, którego dotyczy realizowana dostawa w miejscach i rozmiarach określonych przez Zamawiającego na etapie realizacji zamówienia na wniosek Wykonawcy. Wszystkie przedmioty w ramach wszystkich części powinny spełniać wymagania dotyczące zachowania spójnej identyfikacji wizualnej dla materiałów, które oznacza obowiązkowe logotypy: znak Unii Europejskiej, znak Funduszy Europejskich, logo promocyjnego województwa podlaskiego oraz informacja o współfinansowaniu realizacji projektu przez Unię Europejską zgodnie z Podręcznikiem wnioskodawcy i beneficjenta programów polityki spójności 2014-2020 w zakresie informacji i promocji oraz Kartą wizualizacyjną Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa podlaskiego na lata 2014-2020 i znakami zamieszczonymi na stronie www.rpo.wrotapodlasia.pl. 3.10. Zamawiający, w ramach wszystkich części zamówienia wymaga udzielenia co najmniej 24 - miesięcznej gwarancji na wykonaną dostawę. Wykonawca może uzyskać dodatkowe punkty za wydłużenie terminu gwarancji zgodnie z rozdz. 16 SIWZ „Opis kryteriów, którymi zamawiający będzie się kierował przy wyborze oferty, wraz z podaniem wag tych kryteriów i sposobu oceny ofert”.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 39162100-6
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą:

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach