Przetargi.pl
Przeglądy, konserwacje i naprawy pogwarancyjne aparatury medycznej II

Samodzielny Publiczny Zespół Opieki Zdrowotnej w Kościanie ogłasza przetarg

  • Adres: 64-000 Kościan, ul. Szpitalna
  • Województwo: wielkopolskie
  • Telefon/fax: tel. 655 120 855 , fax. 655 120 707
  • Data zamieszczenia: 2019-05-08
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Samodzielny Publiczny Zespół Opieki Zdrowotnej w Kościanie
    ul. Szpitalna 7
    64-000 Kościan, woj. wielkopolskie
    tel. 655 120 855, fax. 655 120 707
    REGON: 41105199900000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: http://szpital.koscian.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Samodzielny Publiczny Zespół Opieki Zdrowotnej w Kościanie

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Przeglądy, konserwacje i naprawy pogwarancyjne aparatury medycznej II
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    - Pakiet 2.16.: Wykonawca wykona odpłatnie przegląd urządzenia zgodnie z wymaganiami producenta. - W ramach przeglądów w cyklu 3- miesięcznym będą wykonane czynności obsługowe i kontrolne przewidziane w instrukcji serwisowej dla przeglądu kwartalnego. Wszelkie naprawy awaryjne wynikłe w okresie ważności niniejszej Umowy w okresach między przeglądami wskutek nieprzewidzianych awarii, powodujących postój urządzenia, zostaną wykonane przez Wykonawcę w ramach ustalonego wynagrodzenia, przystąpienie do naprawy nastąpi nie później niż w ciągu 48 godzin od zgłoszenia usterki(.podać numer tel., e-mail), co oznacza ocenę uszkodzenia i weryfikację niezbędnych części do usunięcia usterki oraz rozpoczęcie naprawy. Zamawiający uiści na rzecz Wykonawcy miesięczną opłatę zryczałtowaną stanowiącą wynagrodzenie za wykonane prace konserwacyjne i naprawcze, koszty delegacji i transportu dla dowolnej technicznie uzasadnionej liczby napraw. Wysokość opłaty = 1 / 28 wartości oferty. Koszty materiałów, części użytych do napraw obciążają Zamawiającego i zostaną zafakturowane po wykonaniu usługi. - Zamawiający zamawia, a Wykonawca zobowiązuje się do wykonywania prac serwisowych w stosunku do aparatury i sprzętu medycznego, należących do Zamawiającego, szczegółowo wymienionych w Załączniku Nr 2 (Pakiety od 2.1 do 2.18.). Wykonawca zobowiązuje się do dokonywania okresowych przeglądów, kontroli bezpieczeństwa i kontroli stanu technicznego sprzętu, zgodnie z dokumentacją techniczną, instrukcją obsługi aparatu i instrukcją serwisową, stosownie do zaleceń producenta oraz zgodnie z obowiązującymi normami, Czynności te będą wykonywane zgodnie z ustalonym przez Zamawiającego i Wykonawcę harmonogramem,dokonywania napraw pogwarancyjnych sprzętu,bieżącej konserwacji sprzętu zalecanej przez producenta oraz innych wynikających z przepisów bhp napraw i przeglądów zapewniających sprawną i bezpieczną eksploatację aparatury i sprzętu medycznego, oraz zgodnie z ustawą z dnia 20.05.2010 r. o wyrobach medycznych (Dz.U. z 2019 poz.175 t.j.),potwierdzenia faktu wykonania czynności serwisowych (przegląd, konserwacja lub naprawa) wpisem w paszporcie technicznym urządzenia oraz w karcie serwisowej lub w przypadku gdy aparat nie posiada książeczkowego paszportu technicznego, tylko w karcie serwisowej (raporcie serwisowym).e. wymiany podczas przeglądów / konserwacji materiałów zużywalnych (uszczelki, kable, przewody, filtry, zestawy serwisowe, zawory, elektrody, zużyte akumulatory - baterie, głowice, bezpieczniki, żarówki, itp., wynikające z normalnego użytkowania sprzętu lub innych zalecanych przez producenta, wykonania niezbędnych regulacji, korekt, kalibracji, aktualizacji oprogramowania przewidzianych w dokumentacji technicznej aparatu. Koszty materiałów i ich wymiany pokrywa Wykonawca,wydawanie orzeczeń o stanie technicznym urządzeń,umożliwienie utrzymania stałego kontaktu Zamawiającego z Wykonawcą, w celu konsultacji telefonicznych, w dni robocze od poniedziałku do piątku od godz. 8.00 do godz. min. 15.00
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 50420000-5
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: brak warunków szczegółowych

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach