Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej ogłasza przetarg
- Adres: 64-200 Wolsztyn, ul. Wschowska
- Województwo: wielkopolskie
- Telefon/fax: tel. 68 347 73 00, 347 73 63 , fax. 683 842 590
- Data zamieszczenia: 2019-11-20
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej
ul. Wschowska 3
64-200 Wolsztyn, woj. wielkopolskie
tel. 68 347 73 00, 347 73 63, fax. 683 842 590
REGON: 97077342600000 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.spzozwolsztyn.pl
- I.2. Rodzaj zamawiającego: SPZOZ
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
36 miesięczna usługa przeprowadzania przeglądów, konserwacji, kontroli bezpieczeństwa aparatury medycznej wraz z naprawami dla Pracowni Endoskopii w SPZOZ w Wolsztynie - II.1.2. Rodzaj zamówienia:
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
1. Przedmiotem zamówienia jest 36 miesięczna usługa przeprowadzania przeglądów, konserwacji, kontroli bezpieczeństwa aparatury medycznej wraz z naprawami dla Pracowni Endoskopii w SPZOZ w Wolsztynie zwane dalej usługami serwisowymi. 2. Klasyfikacja dostaw wg kodów klasyfikacji Wspólnego Słownika Zamówień (CPV): 50420000-5 – Usługi w zakresie napraw i konserwacji sprzętu medycznego i chirurgicznego 3. Aparatura medyczna objęta przedmiotem umowy jest własnością Zamawiającego i została określona w wykazie (formularzu asortymentowo- ilościowo-cenowym) stanowiącym załącznik nr 2 do SIWZ, natomiast szczegółowe wymagania w zakresie wykonania usługi zostały określone w załączniku nr 3 do SIWZ. 4. W ramach usługi serwisowej Wykonawca zobowiązany będzie do: a) wykonywania przeglądów okresowych i prewencyjnych b) dokonywania napraw sprzętu wraz z zapewnieniem części zamiennych c) zapewnienie sprzętu zastępczego (endoskopów i sprzętu peryferyjnego) d) wizyty u Zamawiającego w nagłych przypadkach e) pomoc techniczna i zdalny serwis f) aktualizacje i audyt g) szkolenia praktyczne 5. Wykaz sprzętu objętego obsługą serwisową - stanowi załącznik nr 4 do SIWZ. 6. Szczegółowy zakres usług serwisowanych został określony w załączniku nr 3 do SIWZ oraz załączniku nr 3A do SIWZ. 7. Zamawiający wymaga zatrudnienia przez Wykonawcę lub podwykonawcę na podstawie umowy o pracę jeżeli wykonanie tych czynności polega na wykonywaniu pracy w sposób określony w art. 22 § 1 ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. - Kodeks pracy (tekst jedn.: Dz. U. z 2019 r. poz. 1040 z późn. zm.) osób kwalifikowanych jako pracownicy fizyczni serwisu polegających na wykonywaniu podstawowych czynności technicznych lub konserwacyjnych w trakcie realizacji zamówienia. W trakcie realizacji zamówienia Zamawiający uprawniony jest do wykonywania czynności kontrolnych wobec Wykonawcy odnośnie spełniania przez Wykonawcę lub podwykonawcę wymogu zatrudnienia na podstawie umowy o pracę osób wykonujących wskazane powyżej czynności. Przedmiotowy wymóg zatrudnienia nie dotyczy osób fizycznych prowadzących jednoosobową działalność gospodarczą świadczących usługi osobiście. 8. Zamawiający uprawniony jest w szczególności do: a) żądania oświadczeń i dokumentów w zakresie potwierdzenia spełniania ww. wymogów i dokonywania ich oceny, b) żądania wyjaśnień w przypadku wątpliwości w zakresie potwierdzenia spełniania ww. wymogów, c) przeprowadzania kontroli na miejscu wykonywania świadczenia. Szczegółowo tryb oraz sposób prowadzenia powyżej opisanej weryfikacji regulują postanowienia Wzoru umowy stanowiącej załącznik nr 10 do SIWZ - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 50420000-5
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.2. Warunki udziału
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający nie stawia w tym zakresie żadnych wymagań;
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: a) Wypełniony formularz ofertowy sporządzony wg wzoru stanowiącego załącznik nr 1 do SIWZ, b) wypełniony i podpisany formularz asortymentowo-ilościowy- załącznik nr 2, c) wypełniony i podpisany – załącznik nr 3, tj. Szczegółowe wymagania w zakresie usługi przeprowadzania przeglądów, konserwacji, kontroli bezpieczeństwa aparatury medycznej, d) informacja o części zamówienia jaką Wykonawca zamierza powierzyć podwykonawcy - na formularzu oferty, e) oświadczenie, o którym mowa w Rozdziale VII pkt 1, 2, 3, 4, (załącznik nr 5 A, B), f) w przypadku powoływania się na zasoby podmiotów trzecich - zobowiązanie tych podmiotów wg wzoru stanowiącego załącznik nr 8 do SIWZ, g) oświadczenie umożliwiające dokonanie oceny ofert w kryteriach oceny ofert - na formularzu oferty, h) oświadczenie w zakresie RODO na formularzu ofertowym, i) pełnomocnictwo (oryginał lub notarialnie potwierdzona kopia) - w przypadku, gdy upoważnienie do podpisania oferty nie wynika z dokumentów rejestrowych. W przypadku podmiotów wspólnie ubiegających się o zamówienie pełnomocnictwo (oryginał lub notarialnie potwierdzona kopia) do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego.
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.5. Termin związania ofertą:
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Usługi serwisowe pogwarancyjne (przeglądy i naprawy) Urządzenia do hydrochirurgicznego opracowania ran Versajet II
Dodano: 2024-01-15 - „Usługi serwisowe (przeglądy i naprawy) sprzętu i aparatury medycznej znajdującej się na wyposażeniu SZOZ nad Matką i Dzieckiem - (przeglądy, konserwacja i naprawy pogwarancyjne aparatury medycznej)”
Dodano: 2021-02-08 - „Usługi serwisowe (przeglądy i naprawy) sprzętu i aparatury medycznej znajdującej się na wyposażeniu SZOZ nad Matką i Dzieckiem - (przeglądy, konserwacja i naprawy pogwarancyjne aparatury medycznej)”
Dodano: 2020-11-06 - Usługi serwisowe (przeglądy i naprawy) sprzętu i aparatury medycznej znajdującej się na wyposażeniu SZOZ nad Matką i Dzieckiem, na okres 1 roku - (przeglądy, konserwacja i naprawy pogwarancyjne aparatury medycznej)
Dodano: 2020-02-21 - 36 miesięczna usługa przeprowadzania przeglądów, konserwacji, kontroli bezpieczeństwa aparatury medycznej wraz z naprawami dla Pracowni Endoskopii w SPZOZ w Wolsztynie
Dodano: 2019-11-07 - „Usługi serwisowe (przeglądy i naprawy) sprzętu i aparatury medycznej znajdującej się na wyposażeniu SZOZ nad Matką i Dzieckiem, na okres 1 roku - (przeglądy, konserwacja i naprawy pogwarancyjne aparatury medycznej)”
Dodano: 2019-10-31 - Przeglądy, konserwacje i naprawy pogwarancyjne aparatury medycznej II
Dodano: 2019-05-08 - Świadczenie usług serwisowych aparatury i sprzętu medycznego Szpitala Miejskiego im. Franciszka Raszei w Poznaniu
Dodano: 2019-04-01 - Przeglądy, konserwacje i naprawy pogwarancyjne aparatury medycznej
Dodano: 2019-03-12 - Usługi serwisowe (przeglądy i naprawy) sprzętu i aparatury medycznej znajdującej się na wyposażeniu SZOZ nad Matką i Dzieckiem, na okres 1 roku - (przeglądy, konserwacja i naprawy pograwancyjne aparatury medycznej)
Dodano: 2019-01-16